• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.135 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.605 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.892 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Steekie behoort momenteel wel tot de 5 beste keepers ter wereld denk ik ja.

Vd Sar, Casillas, Julio Cesar, Cech en Stekelenburg denk ik.

Rob van Dijk

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Die van Lyon hoort er ook zeker bij.

Cech en Van der Sar zou ik er niet meer bijzetten overigens.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat is inderdaad verschil van inzicht. Dit is gewoon opzichtig je club benadelen.

En de club is natuurlijk zo fantastisch voor de supporters. Ga toch weg joh. Wij zijn Ajax en we doen lekker wat we zelf willen. Dit is gewoon de vertutteling van het voetbal. Ik wil hier niet eens over praten joh, alsof dit de enige keer dat er fakkels e.d. gebruikt worden. Alleen omdat de scheids de wedstrijd opeens stil legt krijgt het aandacht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik ook hoor, maar één van de beste keepers ter wereld, of dé beste keeper ter wereld zit een verschil. De Gea zal over een jaartje of twee hier ook bij zitten. Dat vind ik nu al maar nu even op een lange termijn laten zien. En vergeet Lloris niet idd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Suarez moet maar niet in Italie gaan voetballen hierna. Dat ligt hem sowieso niet was duidelijk te merken. Vond hem niet zo gelukkig.

Ben wel erg tevreden over het spel verder en 1-1 is denk ik een terechte uitslag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Suarez moet gewoon naar Spanje.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik ook hoor, maar één van de beste keepers ter wereld, of dé beste keeper ter wereld zit een verschil. De Gea zal over een jaartje of twee hier ook bij zitten. Dat vind ik nu al maar nu even op een lange termijn laten zien. En vergeet Lloris niet idd.

Als ik deze namen zo hoor kan ik niet anders concluderen dat Stekelenburg beter is. Kunnen jullie niet met iets beters komen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Als ik deze namen zo hoor kan ik niet anders concluderen dat Stekelenburg beter is. Kunnen jullie niet met iets beters komen?

Die blinken uit in grote competities, in welke competitie keepte Steek ook al weer? .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Suarez moet gewoon naar Spanje.

Of Engeland. Tegen al die matige houthakkers die daar achterin spelen lukt het hem ook wel. In Italie schoppen ze hem 5x per wedstrijd over de reclameborden heen en krijgt ie een verbod de eigen middellijn over te gaan. Dus daar maar weg blijven

Trouwens, we prijzen allemaal Suarez wel, maar what about El Hamdaoui? Na zijn goal tegen Kiev vanavond wederom een erg belangrijke (en mooie) goal. Speelt ook steeds beter, was tegen Feyenoord en Twente ook erg goed.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Die blinken uit in grote competities, in welke competitie keepte Steek ook al weer? .

In het land van de vice-wereldkampioen

En o wee als je nu over Spanje begint!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Champions League, WK

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

In het land van de vice-wereldkampioen

En o wee als je nu over Spanje begint!

Vooruit. Dat balletje van Iniesta was houdbaar .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik prijs Suarez dus juist niet vanavond, was 1 van de zwakste van het veld.

Doelpunt van El vond ikprachtig al stond Nesta ook als een watje te verdedigen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Otherfool, kijk je nog tv? Jol heeft een erg net pak aan!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Ach joh, alle dreiging vanavond kwam van Suarez af. We hebben 2 kansen gehad. 2x met hem, 1x een goal en 1x pech dat Suarez teveel probeerde.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Joe Hart, sooner or lator.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Die werd dubbel gedekt. Lijkt mij nogal logisch.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

notnotfun schreef:

(quote)

Joe Hart, sooner or lator.

Ook Hart ja . En nu hou ik op met je napraten.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

moviemafketel schreef:

Suarez was de1e helft de beste op het veld. Dreigend en heel irritant voor Antonini en consorten. 2e helft een stuk minder, maar wat verwacht je als spelers als Sulejmani er vrij weinig van bakken en hij gewoon extra veel aandacht van de verdediging krijgt in de 2e helft.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ben wel onder de indruk van Zlatan, ongrijpbaar aan de bal. Al was hij alleen goed in het vasthouden van de bal. Voor de rest was ie aanvallend behoorlijk onschadelijk.

Zlatan is ongelooflijk, zo'n lang en sterk lichaam en dan zo balvast en zo'n perfecte balbeheersing. Die goal, een lichaamsbeweging in de lucht naar links en dan rechts erin beuken terwijl de bal bijna vlak voor je lichaam hangt, best knap

13woutie13 schreef:

(quote)

Rob van Dijk

Gheghe, hij heeft inderdaad erg knappe reddingen en nog steeds een snelle reflex.

Stekelenburg is topklasse, maar wat ik zo vervelend vind van commentatoren is dat ook normale reddingen (en dan niet die save in de tweede helft) dan ook opeens heel bijzonder zouden zijn.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Tsja als dat betekent dat hij goed heeft gespeeld dan heeft hij goed gespeeld haha. Nee, hij hield geen bal vast en voerde al zijn acties te ver door. Maar is lastig met 3 Italianen steeds in je nek, dat begrijp ik.

Edit: Ja de gehaktbal is weer door de mand gevallen, terwijl ik dacht dat hij er eindelijk een beetje aan zat te komen, speelde verschrikkelijk slecht vanavond.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Bottleneck schreef:

Zlatan is ongelooflijk, zo'n lang en sterk lichaam en dan zo balvast en zo'n perfecte balbeheersing. Die goal, een lichaamsbeweging in de lucht naar links en dan rechts erin beuken terwijl de bal bijna vlak voor je lichaam hangt, best knap

Moet mezelf wel enigzins corrigeren, moet opeens aan die bal denken die hij op Boateng gaf, knap staalje inzicht.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Stel, Ajax wint 2x van Auxerre en Real wint 2x van Milan:

Real 12 punt uit 4

Ajax 7 punt uit 4

Milan 4 punt uit 4

Auxerre 0 punt uit 4

Kan Ajax gelijkspelen in Italie.

Of zie ik het verkeerd? Er is nog best wat mogelijk.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Ajax viel tweede helft toch wel ver terug. Erg jammer want tegen dit Milan moet je thuis eigenlijk gewoon drie punten pakken als je echt wat wil.

Die spits van Cluj had ik trouwens meteen gewisseld. Wat een sukkel. Hoeft de bal maar breed te leggen en het is 0-1. Verschrikkelijk.

Net als die Feyenoorder die afgelopen zondag op de doellijn nog dacht een bal die al voorbij de keeper is nog te moeten aanraken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Stel, Ajax wint 2x van Auxerre en Real wint 2x van Milan:

Zie geen enkele reden waarom Ajax, zomaar even twee keer van Auxerre zou gaan winnen. Kan net zo goed andersom.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Zie geen enkele reden waarom Ajax, zomaar even twee keer van Auxerre zou gaan winnen. Kan net zo goed andersom.

Ja, dat weet ik ook wel. Maar ik ga uiteraard van een scenario uit dat er voor Ajax nog wat te halen valt. Auxerre is geen Milan of Real, dus als Ajax wat wil, dan moet je hen pakken. Met 4 punt tegen hen wordt je sowieso wel 3e.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Is Milaan de 5e wedstrijd? Dan zou Ajax er 8 hebben en Milaan 5.

Dan hangt het van de laatste pot af en doelgemiddelde uiteraard.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Inderdaad, maar andersom kan het natuurlijk ook. Wedstrijd die echt allebei de kanten op kan gaan. Maar we gaan natuurlijk van het positieve scenario uit

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Is Milaan de 5e wedstrijd? Dan zou Ajax er 8 hebben en Milaan 5.

Dan hangt het van de laatste pot af en doelgemiddelde uiteraard.

Ja, Milan is de 1 na laatste pot. Ajax-Real is de 6e. Hopelijk is Real dan ruim door en nemen ze die pot niet serieus meer.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

timbo_ schreef:

Ajax viel tweede helft toch wel ver terug. Erg jammer want tegen dit Milan moet je thuis eigenlijk gewoon drie punten pakken als je echt wat wil.

Die spits van Cluj had ik trouwens meteen gewisseld. Wat een sukkel. Hoeft de bal maar breed te leggen en het is 0-1. Verschrikkelijk.

Net als die Feyenoorder die afgelopen zondag op de doellijn nog dacht een bal die al voorbij de keeper is nog te moeten aanraken.

Wat een flapdrol was dat inderdaad zeg, speler gigantisch vrij voor het doel en dan notabene met je linkerbeen gaan schieten vanaf links ook nog

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.