• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.135 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.607 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.892 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

moviemafketel schreef:

Als ik nog wat poen zou hebben zou ik zonder twijfel 100 euro op een gelijkspel zetten. Zie het al weer helemaal voor me. Ajax tot de 85e minuut op 1-0 voorsprong en dan heel koeltjes 1-1, klaar.

Tsja nu nog pijnlijker dat ik geen geld meer had haha.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Naomi Watts schreef:

Arsenal gewonnen, ook fijn ja. Jammer van Milan, zeh adden de kansen te winnen. Wel geld kwijt maar ik ben tevreden met dit resultaat, nu hopen dat Auxerre vier punten haalt in het komende tweeluik.

?? Goal, Robinho en KP27(jouw koosnaampje denk ik). Voor de rest prima in evenwicht dacht ik zo. Zoals ik had voorspeld in de pool een solide gelijkspel.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Na je lovende woorden over Atléti (en je objectieve kijk op defensief voetbal) ben ik je bilmaat, je weet toch .

Dat was ook maar 1 avondje waar geld op het spel stond . Je moet die kakkerlakken ook niet vertrouwen he . Forza Villareal! En ze staan lekker boven ATL .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

?? Goal, Robinho en KP27(jouw koosnaampje denk ik). Voor de rest prima in evenwicht dacht ik zo. Zoals ik had voorspeld in de pool een solide gelijkspel.

Robinho had 'm moeten zetten, en KP27 is inderdaad mijn vondst. Ode aan mijn NBA verslaving .

Ajax begon sterk maar vond het daarna vooral Milan die indruk maakte.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Maar Kevin is wel 'mijn Prince' Boateng .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Kan er niet gestopt worden met die bijnamen? Ze worden steeds idioter.

Suffe tweede helft trouwens na een leuke eerste.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

BoordAppel schreef:

Kan er niet gestopt worden met die bijnamen? Ze worden steeds idioter.

Suffe tweede helft trouwens na een leuke eerste.

Jammer dat CR7 niet gescoord heeft, nu maar hopen op LM10 morgen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3598 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Niet geheel onlogisch na zo'n 1e helft. Als ik het vergelijk met Twente-Inter, waar Twente de 2e helft de bal niet meer eens heeft aangeraakt vind ik het wel prima zo.

Wat lul jij nou dan? Twente kreeg ook in de 2e helft nog een paar kansen iig.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Robinho had 'm moeten zetten, en KP27 is inderdaad mijn vondst. Ode aan mijn NBA verslaving .

Ajax begon sterk maar vond het daarna vooral Milan die indruk maakte.

Noem je dat indruk? Laatste kwartier hadden ze licht de overhand, maar vooral de 1e twintig minuten hadden ze overtredingen nodig om ons te stoppen. Vond het echt meevallen. Geen Milan storm gezien op het Ajaxdoel.

Overigens heeft Ajax laten zien dat Real uit een incident was, wat we van tevoren ook al zeiden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Voetbal is meer dan aanvallen alleen. Ondanks geen overduidelijk overwicht meer kansen, defensief veel beter, ook met voetballend oplossingen zoeken, organisatief ook.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Kijk maar terug, die hebben de bal niet meer aangeraakt joh.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Nee idd, Milan maakte totaal geen indruk. Zonder Ibrahimovic en Seedorf is het niet veel. Heb je die Robinho gezien .

Vascago

• 4798 berichten
  • 3598 stemmen

Ik was er. En heb de samenvatting wel gezien. Aan het eind van de wedstrijd kreeg Twente nog 2 kansen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Komt ie weer. Zeikwijf.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Jammer dat CR7 niet gescoord heeft, nu maar hopen op LM10 morgen.

.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

rep_robert schreef:

Overigens heeft Ajax laten zien dat Real uit een incident was, wat we van tevoren ook al zeiden.

Nah het is een beetje van beide kanten. Ajax was vandaag een stuk beter en Milan was gewoon zwaar ondermaats.

Robinho, Seedorf (met hele goede momenten), Zlatan en vooral Prince waren super slecht.

Al met al wel trots, er werd behoorlijk gevoetbald en men deed niet onder voor Milan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ben tevreden. Ajax het betere spel, Milan de meeste kansen. 1-1 is een terechte eindstand.

Ajax heeft zich netjes gerevancheerd voor Real uit. En nu ligt er nog best kansen op meer in deze groep. Hopelijk wint Real 2x van Milan en Ajax 2x van Auxerre.

Stekelenburg, Vertonghen, Alderweireld, Enoh, Suarez, El Hamdaoui...allemaal een puike pot gespeeld.

De rest was ook redelijk, alleen De Jong slecht. Snapte niet dat Jol hem niet eens wisselde voor bv Eriksen.

Mooi applaus + spandoek voor Seedorf trouwens. Kom maar van de zomer terug naar Ajax. Speelde niet eens super, maar was een keer of 4 zeer bepalend met een aanval of steekpass.

Wat een laffe en irritante ploeg is dat Milan trouwens zeg. Zoveel schoppen en zuigen. Viel me tegen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Naomi Watts schreef:

Voetbal is meer dan aanvallen alleen.

Ben wel onder de indruk van Zlatan, ongrijpbaar aan de bal. Al was hij alleen goed in het vasthouden van de bal. Voor de rest was ie aanvallend behoorlijk onschadelijk.

Heerlijk om te zien dat hij niet eens hoeft te springen in een luchtduel, gewoon de bal op de borst aannemen.

Robinho was een regelrecht drama, wat een loser en die Kevin Prince bakte er ook niet veel van. Gattuso had alleen overtredingen nodig, heel Milan had eigenlijk heel veel overtredingen nodig. Niets moois aan. Seedorf heeft zich wel knap hersteld van de eerste 30 minuten. Vind het echt wel meevallen hoor.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Komt ie weer. Zeikwijf.

.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

De lange zijde kneusjes hier laten ook van zich horen hoor.

Niets mooiers dan vette pyroshows tijdens een wedstrijd!!

En dacht je dat dit al erg was. Ik post vanavond nog wel wat filmpjes uit Argentinie, Griekenland e.d.

In de goede oude tijden was het doodnormaal bij dit soort wedstrijden.

Gewoon een stel domme idioten die Ajax enorm benadelen. Heel leuk dat ze er altijd zijn en Ajax goed steunen, maar dit was gewoon heel sneu. Dat je later binnen komt, fine maar laat dat vuurwerk en die zooi lekker buiten. Kost Ajax een hoop onnodig geld. Als het kan, lekker verhalen op dat volk.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Waterreus praat mij gewoon na. Heerlijke vent op dit moment, vet pro Ajax opeens

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eén van de beste keepers van de wereld, nogal een verschil.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De rest was ook redelijk, alleen De Jong slecht. Snapte niet dat Jol hem niet eens wisselde voor bv Eriksen.

Mwah De Jong was slecht en heel ongelukkig, maar Eriksen is nog te fragiel. Die zou onder de grasmat gestopt worden denk ik.

Ik wacht met smart op Lodeiro.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Gewoon een stel domme idioten die Ajax enorm benadelen. Heel leuk dat ze er altijd zijn en Ajax goed steunen, maar dit was gewoon heel sneu. Dat je later binnen komt, fine maar laat dat vuurwerk en die zooi lekker buiten. Kost Ajax een hoop onnodig geld. Als het kan, lekker verhalen op dat volk.

We zullen vast ook een straf krijgen van Ajax. Maar i don't care Dit is gewoon een verschil van inzicht merk ik al. Pyroshows geven de lekkerste sfeertjes bij belangrijke duels wat mij betreft.

Als ik soms beelden terug zie van het Olympisch Stadion dan verzakt mijn hart van verdriet, zo mooi die honderden fakkels.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Mwah De Jong was slecht en heel ongelukkig, maar Eriksen is nog te fragiel. Die zou onder de grasmat gestopt worden denk ik.

Ik wacht met smart op Lodeiro.

Jol had ieder geval iets moeten doen. Eriksen brengt wel wat flair en meer voetballend vermogen. Laat ik het zo zeggen, met de Jong kon je vanavond helaas weinig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

We zullen vast ook een straf krijgen van Ajax. Maar i don't care Dit is gewoon een verschil van inzicht merk ik al. Pyroshows geven de lekkerste sfeertjes bij belangrijke duels wat mij betreft.

Als ik soms beelden terug zie van het Olympisch Stadion dan verzakt mijn hart van verdriet, zo mooi die honderden fakkels.

Dat is inderdaad verschil van inzicht. Dit is gewoon opzichtig je club benadelen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Jol had ieder geval iets moeten doen. Eriksen brengt wel wat flair en meer voetballend vermogen. Laat ik het zo zeggen, met de Jong kon je vanavond helaas weinig.

Ben ik helemaal met je eens hoor.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee hoor, ze durven zich gewoon niet zo erg uit te spreken om te zeggen dat hij de beste is.

Kan nu echt geen betere aanwijzen die zo bepalend is voor hun club. Keepers als Buffon en Casillas zijn ver over hun hoogtepunt heen. Kan er eigenlijk niet iets beters opnoemen. vd Sar is gewoon te oud en niet zo goed als een paar jaar geleden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Steekie behoort momenteel wel tot de 5 beste keepers ter wereld denk ik ja.

Vd Sar, Casillas, Julio Cesar, Cech en Stekelenburg denk ik.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Ben ik helemaal met je eens hoor.

Komt ook niet vaak voor

Ach, ik kijk tevreden terug op deze avond. Nu 2x Auxerre. Pak 4 punt en je speelt na de ieder bijna zeker Europees voetbal. Win 2x en wie weet wat er nog mogelijk is...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.