• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.139 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.607 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.912 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

Kijk eventjes op unibet en wat blijkt.

Ajax is gewoon de grote favoriet vanavond.

Inderdaad. Fijne odds ook, op Milan en Twente maar flink ingezet.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Geloof wel in Ajax vanavond. Zou eerder op hun inzetten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als ik nog wat poen zou hebben zou ik zonder twijfel 100 euro op een gelijkspel zetten. Zie het al weer helemaal voor me. Ajax tot de 85e minuut op 1-0 voorsprong en dan heel koeltjes 1-1, klaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

Geloof wel in Ajax vanavond. Zou eerder op hun inzetten.

Ik geef ze ook een goede kans maar wedden doe ik ook vooral om een impuls aan de beleving te geven tijdens het kijken. Op Ajax wedden is dus geen optie.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Inderdaad, kan er wel van alles van zeggen van tevoren. Maar ik heb zelf ook werkelijkwaar geen flauw idee wat ik kan verwachten vanavond.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Op Ajax wedden is juist de enige mogelijkheid om mij te laten hopen dat ze winnen. Probleem is dat de laatste keer dat ik op ze wedde ze thuis tegen Kiev een wanvertoning op de mat legden. Die wonderwel wel het gewenste resultaat had. Dat dan weer wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

Op Ajax wedden is juist de enige mogelijkheid om mij te laten hopen dat ze winnen.

Dat is nou net het punt, ik wil niet hopen dat Ajax wint. Dat is gewoon 'not done'.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Niet weer die discussie

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Dat is het verschil moviemafketel, Naomi Watts hoopt dat Ajax verliest. Wij weten standaard al dat Feyenoord verliest

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Wat een onnozel bericht. Als Kesler er nu nog had gezeten hadden ze nog een punt gehad maar nu wordt het wel heel erg zoeken naar iets dat er niet is.

Overigens wel een overduidelijke schorsing wat mij betreft.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben er nog niet veel tegen gekomen met dezelfde mening, maar.. dat was toch geen overtreding van die Brama?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Duidelijke intentie om even door te trappen. Hij weet het en het slachtoffer weet het, maar zolang het slachtoffer niet zijn handtekening zet onder een belastende verklaring kan de aanklager niet veel doen. Spelers beschermen elkaar onderling nog wel eens.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Maar heb toch wel vaker een schorsing gezien waarbij de speler verklaart dat er niets is gebeurd?

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Ik zie ook geen enkele intentie van Brama. Net als die 'elleboog' van Berg. Het is heel makkelijk om op basis van slowmotion-beelden dingen te gaan zitten bepalen. Dat is echt niet het meest betrouwbare.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die van Den Haag tegen Berg was wel een sneaky actie. Die zei dus wel dat hij geraakt was haha. Die zou ik nog wel eens tegenkomen in de toekomst dan. De regelgeving op dat front is nogal vaag zeiden ze bij SV.

En als de scheids het in de wedstrijd niet geconstateerd heeft en het slachtoffer geen handtekening wil zetten gaat de "dader" vrijuit.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Precies, dat bedoel ik Knisper. WIe heeft gevoetbald, weet dat zulke dingen wel es gebeuren. Als ie nou op kniehoogte in zou komen ofzo, maar dit was gewoon een heel normaal iets. Typisch dat heel blerend journalistiek Nederland gelijk erachteraan huppelt.

En trouwens, ik snap het niet.. waarom zouden spelers elkaar onderling beschermen mmk?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Omdat het volgende keer andersom kan zijn Don. Beetje zoals leerlingen tegen de leraar. Niet verraden, anders wordt je als miesgaser gezien. Zo'n Lurling zal wel altijd vliegensvlug zijn krabbel zetten.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Don Dijk schreef:

Precies, dat bedoel ik Knisper. WIe heeft gevoetbald, weet dat zulke dingen wel es gebeuren. Als ie nou op kniehoogte in zou komen ofzo, maar dit was gewoon een heel normaal iets. Typisch dat heel blerend journalistiek Nederland gelijk erachteraan huppelt.

En trouwens, ik snap het niet.. waarom zouden spelers elkaar onderling beschermen mmk?

Iets heel normaals?? Bal allang over de achterlijn en Brama die nog even flink doorhaalt, hij had daar niets meer te zoeken man

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Is die keeper al weer gevonden trouwens?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Schijnt dat hij rennend naar de ArenA komt, verwacht hem over 2 uurtjes binnen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Geloof dat Feyenoord hem gratis wil aantrekken. Je moet wat zonder geld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nog 2,5 uur!

Krijg nu toch wel spijt dat ik niet 200 euro wilde betalen voor de passe partout

Maarach, dan maar voor de tv genieten. Ik geef Ajax best een kansje.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Denk dat je portemonnee je wel aardig vindt hoor A&L

Ik vind het nu nog niet erg, straks als ik 410 tekeer hoor gaan zal ik wel flink balen en zal ik me flink zitten verbijten. Dit zijn de wedstrijden met een uberganzgeile sfeer in de ArenA. En laten we een vol uitvak ook niet vergeten, iets wat ook nooit meer voorkomt.

Zometeen visite bij me thuis, Twisters zijn koud en knallen maar met het volume

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Mijn portomonnee was inderdaad wel heel blij met mijn keuze

Achja, zo is het goed. Als Ajax maar wint.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik heb nog maar een tientje op mijn unibet-rekening mensen.

Ajax speelt gelijk, Bayern wint en verder heb ik geen flauw idee. Help eens even mee.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Houd me zelf met 2 dingen bezig, ook het publiek dat zich internationaal van zich laat horen vind ik altijd erg belangrijk. Dit zijn beelden die door heel Europa heen gaan en dus ook worden bekeken door andere groeperingen. Al heeft 410 inmiddels wel een naam binnen de Ultra wereld in Europa

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ach, die bekendheid kan je ook verwerven op andere manieren (zie bvb. Olympique Marseille ).

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Hoe bedoel je precies?

Al hebben hun ook wel veel groeperingen, iets teveel wat mij betreft. Op beide korte zijdes zitten een stuk of 3 groeperingen. 6 in totaal dus Zingen allemaal door elkaar heen, maar wel pokkeherrie zeg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.