• 16.032 nieuwsartikelen
  • 179.140 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.607 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.930 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Of neem Feyenoord. Dat publiek is ook bekend door heel Europa heen

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Geloof je dat nog echt Misschien alleen vanwege het knokken bij Nancy uit en zo. Denk dat die reputatie al jaren aan het slinken is. Voor de rest zal er geen haan naar kraaien, juist omdat zij de ultra cultuur verweren en er dus nooit een mooie tifo actie is die in het buitenland wordt opgemerkt

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe, moet ik echt de grap uitleggen?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Oke, ik nam hem serieus. Sorry Komt omdat die mensen op televisie nog altijd wel in zo'n pro Legioen stemming zijn altijd. Maar nooit in een stadion komen. Of zo'n Henk Westbroek die nog steeds denkt dat het Ajax publiek 90 minuten lang de eigen spelers uitfluiten

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Stadionwelt-Fans

Maar op dit soort sites zijn Ajax en Twente bijvoorbeeld regelmatig te vinden. Even stemmen op foto 14 s.v.p.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ze gaan toch wel weer Three Little Birds zingen he, daar word ik altijd lichtelijk emotioneel van... sta je gelijk al met 1-0 voor, maakt nog meer indruk dan nieuwe stickers op een Feyenoord bus

moviemafketel schreef:

Ik heb nog maar een tientje op mijn unibet-rekening mensen.

Ajax speelt gelijk, Bayern wint en verder heb ik geen flauw idee. Help eens even mee.

Geef het tientje dan maar meteen aan mij

Gaf Ajax tot voor kort best een kans maar als je dan zo'n opstelling van Milan ziet... tja. En dan doen Ronaldinho en Pato nog niet eens mee.

Abbiati; Zambrotta, Nesta, Thiago, Antonini; Gattuso, Pirlo, Flamini; Seedorf; Ibrahimovic, Robinho.

Gennaro Gattuso, die kleine Dalton van de stripverhalven van Lucky Luke, kent u die nog? Dat bijtertje op het middenveld, een terriër!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, er liggen wel kansen tegen de ploeg die jij noemt otherfool.

Zambrotta is echt zwaar over the hill, Antonini is ook verre van wereldtop en Gattuso al helemaal. Je zal me wel uitlachen, maar doe mij maar Enoh ipv de Gattuso van vandaag de dag. Pirlo is ook al over zijn toptijd heen.

Neemt niet weg dat Milan een sterk collectief met 2 goede spitsen heeft, maar dat hebben wij ook.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Sfeertje bij Twente-Ajax was ook al mooier dan ik ooit bij PSV-Ajax heb gezien bijvoorbeeld. Die Tukkers maakten er ook best een gezellige boel van.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

Gennaro Gattuso, die kleine Dalton van de stripverhalven van Lucky Luke, kent u die nog? Dat bijtertje op het middenveld, een terriër!

Of... "Gennaro Gattuso, de kleine vechtersbaas uit de Calabrië. Kent u De Daltons? Dan is hij de kleinste."

Over vanavond; mijn verstand zegt winst voor Milan. Mijn gevoel zegt een stunt voor Ajax.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

moviemafketel schreef:

Sfeertje bij Twente-Ajax was ook al mooier dan ik ooit bij PSV-Ajax heb gezien bijvoorbeeld. Die Tukkers maakten er ook best een gezellige boel van.

Ondanks dat gebonk blijven ze wel doorzingen. Uitvak kwam er een aantal keren ook fantastisch doorheen met minutenlang zingen. Prima sfeertje voor wat mij betreft de mooiste wedstrijd van het seizoen.

Phillips stadion=kut met een kutsfeer

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Iets heel normaals?? Bal allang over de achterlijn en Brama die nog even flink doorhaalt, hij had daar niets meer te zoeken man

Flink doorhaalt, kom op nou. Het is toch geen zaalvoetbal he.

En nogmaals, als die gast van Heracles het een overtreding had gevonden zou hij het echt niet ontkennen hoor. Vind ik bull, de uitleg ''ze hebben elkaar later nog nodig'' ofzo, kul.

Voetballers naaien elkaar gewoon wanneer ze kunnen, dus ik snap die opvatting oprecht niet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het kan toch gewoon dat in de voetbalwereld het niet normaal is om elkaar erbij te naaien. Als ik na de wedstrijd nergens last heb als slachtoffer en ik mag die Brama ook nog wel dan teken ik ook niks.

Heeft Lurling me geraakt(ja ik vind dat echt een irritant kutventje) dan teken ik 3-dubbel

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Hoe bedoel je precies?

Al hebben hun ook wel veel groeperingen, iets teveel wat mij betreft. Op beide korte zijdes zitten een stuk of 3 groeperingen. 6 in totaal dus Zingen allemaal door elkaar heen, maar wel pokkeherrie zeg.

Was het niet zo dat Olympiqye jullie eerst dacht te trotseren en daarna de deksel op de neus kregen? .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Het kan toch gewoon dat in de voetbalwereld het niet normaal is om elkaar erbij te naaien.

That's the point": dat is dus niet normaal.

Bovendien even naar deze wedstrijd specifiek kijkend; denk je dat de supporters van Heracles het cool vinden dat die Heraclied (damend, hoe heet ie nou) een echte overtreding, wat een speler van Twente (hun rivaal toch?) 4 spelers schorsing op kan leveren, niet zou toegeven?

Nogmaals dus: geen overtreding, sterker; hij raakt hem helemaal niet.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

That's the point": dat is dus niet normaal.

Bovendien even naar deze wedstrijd specifiek kijkend; denk je dat de supporters van Heracles het cool vinden dat die Heraclied (damend, hoe heet ie nou) een echte overtreding, wat een speler van Twente (hun rivaal toch?) 4 spelers schorsing op kan leveren, niet zou toegeven?

Nogmaals dus: geen overtreding, sterker; hij raakt hem helemaal niet.

tsjah, schrap al die anderen dan ook maar

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Was het niet zo dat Olympiqye jullie eerst dacht te trotseren en daarna de deksel op de neus kregen? .

Ik snap hem nog steeds niet hoor

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Never mind .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spartak - Zilina is toch even een potje dramatisch .

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Zou wel een leuke poule voor ons zijn bij nader inzien

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geen Ronaldinho, wel Robinho en Pirlo. Vreemd.. . Zal wel niet kloppen . Dacht dat Pirlo nog geblesseerd was.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dat vind ik toch wel vreemd altijd aan een grote club als Milaan. Het hele seizoen spelen ze 4-3-3, Ronaldinho is geblesseerd, ze hebben geen vervanger voor die plek en gaan daarom uit noodzaak 4-4-2 spelen wat ze dit seizoen nog niet eerder hebben gedaan.

Op basis hiervan denk ik dat Ajax wint of gelijk gaat spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Erg vreemd om de boel om te gooien maar aan de andere kant, wie moet je daar anders zetten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Demy de Zeeuw terug in de basis.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

De Zeeuw? Erg vreemd, zal voor Lindgren toch als een mes in de rug voelen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Sja, en de basisplekken van Lindgren zullen voor De Zeeuw zo voelen.

Jol zei dat hij de speler op ging stellen die op dat moment het beste bij de ploeg past. Vanavond DdZ dus.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sja, en de basisplekken van Lindgren zullen voor De Zeeuw zo voelen.

Verschil is wel dat De Zeeuw er langs kwam omdat hij niet goed speelde. Lindgren vervangt hem goed en net nu het er op aan komt wisselt Jol weer terug. Dat vind ik gewoon een beetje vreemd, maar hopelijk pakt het goed uit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De Zeeuw speelde ook als een krant natuurlijk. Ik heb alleen de samenvattingen gezien maar Lindgren speelde toch best wel goed?

edit: dank je Kai.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lingren was tegen Twente niet heel best hoor.

Maar Jol zal in DdZ wel wat meer zien voor vanavond. Wie weet waren die wissels de laatste duels bedoeld om hem te prikkelen. Ik weet het niet. Ik vind de Zeeuw op zich een stuk beter als Lindgren.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Erg vreemd om de boel om te gooien maar aan de andere kant, wie moet je daar anders zetten.

Ja, dat bedoel ik dus. Best raar toch voor een club als Milaan dat ze daar geen vervanger voor hebben?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ja, dat bedoel ik dus. Best raar toch voor een club als Milaan dat ze daar geen vervanger voor hebben?

Raar, als je een 4-3-3 systeem speelt ja. Dan zorg je er toch voor dat je genoeg spelers hebt op die positie. Ook al heb je nu twee geblesseerden (volgens mij zit Ronaldinho wel gewoon op de bank), je hoort natuurlijk meer vervangers hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.