- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Stel, Ajax wint 2x van Auxerre en Real wint 2x van Milan:
Real 12 punt uit 4
Ajax 7 punt uit 4
Milan 4 punt uit 4
Auxerre 0 punt uit 4
Kan Ajax gelijkspelen in Italie.
Of zie ik het verkeerd? Er is nog best wat mogelijk.
Real 2x winnen van Milan hmm.. als beide bovenaan staan kunnen ze ook genoegen nemen met een gelijkspelletje mits ze zich dat kunnen permitteren. Weet niet hoe het schema is maar zo berekenend zijn zulke ploegen in de poulefases vaak wel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zie Ajax thuis nog eerder winnen van Real dan van Milaan eigenlijk.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ongelooflijk wat Zilina in de CL doet, die zijn echt met puur geluk hier gekomen zeg. Vorig jaar nog tegen ze gespeeld in de Europa League 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat Braga heeft op de 2 korte zijdes gewoon rotsen en mos?
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Echt een wedstrijd precies zoals je verwacht had deze.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Real 2x winnen van Milan hmm.. als beide bovenaan staan kunnen ze ook genoegen nemen met een gelijkspelletje als ze zich dat kunnen permitteren. Weet niet hoe het schema is maar zo berekenend zijn zulke ploegen in de poulefases vaak wel.
Er zal een hoop prestige op het spel staan. Milan vorig vorig seizoen nog 2-3 bij Real, dus er is nog wel oud zeer.
Achja, we zien het wel. Nu zondag Utrecht verslaan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja Utrecht uit verloren verloren we afgelopen seizoen nog he?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
Zie geen enkele reden waarom Ajax, zomaar even twee keer van Auxerre zou gaan winnen. Kan net zo goed andersom.
Omdat Ajax sterker is dan 5 jaar geleden toen ze tegen Auxerre voetbalden, en over het algemeen in redelijke vorm verkeren, terwijl Auxerre het slecht doet in eigen competitie. Ik zie Ajax in eigen huis wel van Auxerre winnen, sterker nog, dat zijn ze gewoon verplicht. Uit wodt natuurlijk lastiger, maar een gelijkspel lijkt me goed haalbaar.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
Echt een wedstrijd precies zoals je verwacht had deze.
Indd.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Dat Braga heeft op de 2 korte zijdes gewoon rotsen en mos?
Klopt, die speler van Shaktar provoceerde het publiek achter het doel haha. Dat je dit stadion niet kent? Was toch wel 1 van de bekendste die gemaakt was voor het EK van 2004. Had Nederland er niet gespeeld tegen Tsjechie? (2-3 verloren door die Robben wissel).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja Utrecht uit verloren verloren we afgelopen seizoen nog he?
Jep, vorig jaar december 2-0 verloren. Was tevens de laatste competitienederlaag tot aan de laatste wedstrijd. Maar zondag spelen ze in Amsterdam he.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Klopt, die speler van Shaktar provoceerde het publiek achter het doel haha. Dat je dit stadion niet kent? Was toch wel 1 van de bekendste die gemaakt was voor het EK van 2004. Had Nederland er niet gespeeld tegen Tsjechie? (2-3 verloren door die Robben wissel).
Ja ik herkende het van het EK inderdaad nu je het zegt, maar dacht na zoveel jaren dat er wel wat was gebouwd.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Prachtige eerste helft van Ajax!!
Jammer dat nu net Anita ons 2 punten heeft gekost, is die jongen toch van doorslaggevend belang achterin
Tweede helft had Milan de touwtjes in handen en oogde we krachteloos en inspiratieloos, dan zie je weer even het niveauverschil tussen een routineploeg uit een topcompetitie en een jonge hondenploeg. Maar evenwel weer een compliment voor Jol en Ajax voor deze wedstrijd. Sterkste spelers: Zeeuw (eerste helft), Enoh, Steek, Urby, Alderwereld. Zwakste: De Jong en de man van 16 miljoen (dat Jol daarover nog positief was.. zal wel psychologisch zijn bedoeld).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Overigens lekker slim al dat vuurwerk gisteren, die boetes zullen de prijs van de kaartjes de volgende keer echt gaan drukken.
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Vd Sar, Casillas, Julio Cesar, Cech en BUFFON denk ik

Handanovic is ook een topper natuurlijk. Steek heeft mij positief verrast tijdens het WK, kan een hele grote worden. Maar hij moet zich eerst maar eens gaan bewijzen bij een echte topclub.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Robert, vind je de actie van 410 nog zo normaal?
Vuurwerk ontploft in vak met kinderen - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Gelukkig doet Ajax het enige juiste:
Ajax wil supporters laten boeten - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spijtig dat het vuurwerk in andere vakken terecht kwam maar daar zit natuurlijk geen opzet bij, althans daar ga ik vanuit. De vraag is natuurlijk hoe krijgen ze het vuurwerk het stadion in. Erg slordig dan ook. Vuurwerk moet gewoon kunnen vind ik, straks mag je echt niks meer in het stadion.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5986 stemmen
Offtopic WO2 / ongepaste berichten verwijderd.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Gattuso
. Wat een baas.
Heldje.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Robert, vind je de actie van 410 nog zo normaal?
Vuurwerk ontploft in vak met kinderen - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Gelukkig doet Ajax het enige juiste:
Ajax wil supporters laten boeten - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Jammer dat er een rookbommetje beneden is beland, maar dat was ook op de televisie inderdaad. Verder ga ik niet eens in op dat sensatiestukje van het AD. Duidelijk een voorbeeld van negatieve beeldvorming. Er wordt in die artikels gesuggereerd dat er met vuurwerk naar beneden gesmeten is. Er is gewoon per ongeluk wat naar beneden geflikkerd. En dan ook nog is een beetje doen alsof het een kindervak onder 410 was. Een beetje normaal kind ligt doordeweeks tijdens school om half 8 op bed
Enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk...(ga ik er toch wel op in hehe)
Overigens vind ik het jammer dat een individu zulke fratsen uithaalt en niet oplet bij het afsteken van vuurwerk, want ondanks dat het maar een rookbom was en een rotje(of zo) die onzin mag ten aller tijden niet naar beneden vallen en kan natuurlijk ook hard aankomen. Dat betreur ik ook. Diegene die er verantwoordelijk voor is mag wat mij betreft wel gepakt worden. Die heeft gewoon andere mensen in gevaar gebracht.
Vuurwerk zelf kan ik gewoon nog steeds waarderen, Ajax naait ons? Wij naaien het bestuur terug. Niet meer dan terecht
Alleen uitvoering laat klein beetje te wensen over natuurlijk.
VAK410 » Blog Archive » AFC Ajax - AC Milan (1-1) Statement van 410 en een mooi fotoverslag. Voor Bottleneck, je kan niet anders zeggen dan dat het er toch niet zo zielig uit ziet met '2 fakkeltjes'?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heldje.
Maar wel een beetje een enorme frusti zeg. Gattuso werd gister helemaal gek van Enoh die achter zijn kont aan liep en hem een paar keer op de grond werkte! 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Reactie van Seedorf was wel leuk Over Enoh: "Hij was de hele wedstrijd al bezig". Enoh werkte keihard ja, mooi om te zien.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Maar wel een beetje een enorme frusti zeg. Gattuso werd gister helemaal gek van Enoh die achter zijn kont aan liep en hem een paar keer op de grond werkte!
Inderdaad, paar keer werd ie erg boos, vooral op de Zeeuw. Maar wel een professional, zag hem even later gewoon weer de handjes schudden met de Zeeuw 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Mido's dieet heeft gewerkt, geloof ik:
http://www.ajax.nl/upload/459148b5-bce0-44cf-800c-5c8ccc364b51__MG_9462.JPG
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, Gattuso is cool. Ook een faire voetballer. Geen gemene schopper zoals Roy Keane of jaja nasty Nigel 
Maar het leverde wel schitterende beelden op, elke keer dat ie zo boos op Enoh werd 
Moet wel zeggen dat jongens als Zambrotta en Gattuso zwaar over the hill zijn. Op basis van inzet en routine komen ze nog een eind, maar het is niet meer wereldtop. Zag je met Italie dit WK wel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mido's dieet heeft gewerkt, geloof ik:
http://www.ajax.nl/upload/459148b5-bce0-44cf-800c-5c8ccc364b51__MG_9462.JPG
Hehe, Ajax Showtime heeft er ook een artikel over gemaakt:

PS: @ Robert
Ajax veroordeelt afsteken vuurwerk - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, Gattuso is cool. Ook een faire voetballer. Geen gemene schopper zoals Roy Keane of jaja nasty Nigel
Nu kan je even niet meer stuk bij mij
. Maar inderdaad, hard maar fair. Ook net als Enoh trouwens.
Hij kan zich zo heerlijk opwinden inderdaad. Blijft een geweldige kerel.
Zambrotta ben ik met je eens, zelfde geldt voor Nesta maar vind ik voor Gattuso en Pirlo zeker niet gelden. Die zijn van enorme waarde.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Hehe, Ajax Showtime heeft er ook een artikel over gemaakt:

PS: @ Robert
Ajax veroordeelt afsteken vuurwerk - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Kon je verwachten natuurlijk. Staat weer een boel onzin in. Die laatste alinea zakt me al helemaal de broek van af, zo triest en vol leugens
Het feit dat Ajax zelfs ingaat op de prijsstelling zegt al genoeg over het trieste niveau daar.
Kijk, de daders van gisteren moeten gestraft worden. Jammer dat het omgekeerd nooit gebeurd....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gattuso en Pirlo hebben de beste jaren er wel op zitten. Ze zijn nog wel nuttig, maar ze geven niet meer dat wat ze pakweg 5 jaar terug hadden.
Ik ben benieuwd naar Milan-Ajax als zij het spel moeten maken en wij kunnen counteren. Denk niet dat je daar kansloos bent.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik verwacht dat ze in Milaan meer wil hebben om te winnen, en dan met Dinho en Pato erbij.
Al ben je tegen dit Milan niet kansloos nee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.