- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Ik klets NW na
. (de rest heb ik verder niet meer gelezen).
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Die Antonini heeft het er maar moeilijk mee. Best knap dat hij nog geen gele kaart heeft want hij solliciteert er erg naar.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Vuurwerk is voor sommigen misschien leuk, maar in een stadion als de ArenA kan het eigenlijk niet. Het dak mag dan open zijn, maar het blijft natuurlijk een snelkookpan. De rook kon nauwelijks weg, en de rode mist werd al snel hinderlijk.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Was de bal op Seedorf al niet vet buitenspel?
Die hebben ze niet herhaald, maar volgens mij had Gruter het over de bal op Ibrahimovic, dat was duidelijk geen buitenspel, kan namelijk niet als je achter de bal staat (les één in de D-tjes zowat).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat klets je toch elke keer NW na man.
Is toch gewoon zo. Ik ben verheugd dat er nog Nederlanders zijn die dat toe durven te geven en consistent zijn met hun meningen. Ook als het perosonlijke sentimenten betreft.
Ik zie het verschil niet met Nederland - Spanje hoor.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3598 stemmen
Lieten ze net wel zien. Het leek wel buitenspel, maar Waterreus zei dat Anita buiten beeld nog een blessurebehandeling kreeg. Binnen de lijnen
en die hief dus de buitenspelval op.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
overduidelijk Enoh die heer en meester is over Seedorf en het hele spel van Milan bederft.
Het zal wel aan mij liggen maar vind Enoh weer niet sterk. Vlak voor rust weer een breedtebal recht in de voeten bij Robinho waaruit zomaar weer gevaar kan ontstaan. Een bal afpakken kan die prima maar daarna doet die er veel te vaak wat stoms mee.
Vind Seedorf trouwens ook helemaal niet slecht. Staat op één assist en hadden er gewoon twee moeten zijn. Als je man twee keer iemand vrij voor de goal zet kun je nooit zeggen dat zijn tegenstander heer en meester over hem is.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Die Antonini heeft het er maar moeilijk mee. Best knap dat hij nog geen gele kaart heeft want hij solliciteert er erg naar.
Die had hij natuurlijk allang moeten hebben voor die trap op de achillespees van Suarez.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Buitenspel is buitenspel. Die op Zlatan was geen buitenspel nee, dat kon iedereen zien.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Waarom vind je dan uitgerekend zo'n superlullig gezicht van drie vlammen mooi, dat zag er toch mega sneu uit juist..
Kunnen mooie plaatjes opleveren, zal ze wel posten zodra ze online staan morgen. Vooral in combinatie met bandieris levert zelfs 1 fakkel al een heel mooi gezicht op. Daarbij is het natuurlijk lastig om meer het stadion in te krijgen, je moet al blij zijn als je drie binnen krijgt.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Het zal wel aan mij liggen maar vind Enoh weer niet sterk. Vlak voor rust weer een breedtebal recht in de voeten bij Robinho waaruit zomaar weer gevaar kan ontstaan. Een bal afpakken kan die prima maar daarna doet die er veel te vaak wat stoms mee.
Vind Seedorf trouwens ook helemaal niet slecht. Staat op één assist en hadden er gewoon twee moeten zijn. Als je man twee keer iemand vrij voor de goal zet kun je nooit zeggen dat zijn tegenstander heer en meester over hem is.
Was de indruk die bij mij gewekt werd. Veel balverlies van Seedorf ten opzichte van Enoh. En behalve die 2 steekballen weinig gevaar van Seedorf.
Maar we zullen zien in de 2e helft 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Hij speelde echt perfect, wilde het ook net zeggen en toen gaf ie die bal. Is iets waar ie zich toch wel echt in moet gaan verbeteren. Soms nog erg onnauwkeurig in de passing. Maarja, hij is ook nog erg jong. Dus het kan wel is gebeuren.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hahah die was mooi op Gattuso 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Hahah die was mooi op Gattuso
Ach, Anita werd bij zo'n beuk gewisseld, Gatusso kan weer verder...
Toch wel een verschil.
chevy93
-
- 12756 berichten
- 1328 stemmen
Enoh is in verdedigend opzicht heel belangrijk voor Ajax. Aanvallend in iets mindere mate, omdat hij te veel (onnodige) fouten maakt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja Vlechtjes is niet zo'n bikkel uiteraard, maar was leuk om zo'n staakje als van der Wiel die tank even pijn te zien doen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
KP27
. Wat meer body en vuur dus.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Keeper van Milaan oogt erg onzeker.
chevy93
-
- 12756 berichten
- 1328 stemmen
Alweer eentje die de bal met de hand probeert te controleren. Mag best wel eens geel gegeven voor worden....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
ja dat schreeuwde ik hier ook chevy, staat de doodstraf of op zo.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Gattuso
Samen met die Robinho, wat een zielig figuur.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dinho ook aan het warm lopen
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat blijft die lange pass en spelinzicht van Pirlo toch briljant.
chevy93
-
- 12756 berichten
- 1328 stemmen
Kijk, die kan nu niks meer maken. 
Edit: En die ook niet meer!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die oudjes kunnen het helemaal niet meer zonder overtredingen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.