• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.956 films
  • 12.266 series
  • 34.068 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.241 gebruikers
  • 9.387.650 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ajax, PSV en Twente hebben de laatste jaren zichzelf Europees best leuk vertoond. En er komen elk jaar topspelers van onze clubs vandaag. Nu weer Afellay, Emanuelson en Suarez. In de zomer vast Ruiz en Stekelenburg. Dat levert je als competitie een goede naam op. Ik vind de Eredivisie in niveau de 6e competitie van Europa.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Als Suarez weggaat lach ik me echt rot. Voor de winterstop zeiden m'n Ajax-vrienden dat Twente en PSV wel flink zouden verzwakken. Janssen zou weggaan en Ruiz bleef de rest van het seizoen geblesseerd. Bij PSV zouden Dzsudzsak en Toivonen wel snel vertrekken. De waarheid is straks echter dat alleen Ajax bepalende spelers is kwijtgeraakt...

Haha mooi joh, dat je toevallig niet Afellay, de bepalende PSVer speler in je verhaaltje wil noemen

Overigens slaat je verhaaltje nergens op. Wat jouw Ajax vrienden roepen vind ik niet relevant. De massa heeft nooit gezegd dat Ruiz niet zou gaan voetballen en dat Janssen zou vertrekken. En Toivonen bij PSV, poepoe wat een topper. De enige echte topper van PSV is momenteel die Hongaar. Meer hebben ze er ook niet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

De verkoop van Van Nistelrooij leverde PSV meer op dan Ajax ooit voor een speler heeft ontvangen.

I see.

Op 23 april komt persbureau Reuters met een bericht: Van Nistelrooy naar Manchester United. Het transferbedrag is 67 miljoen gulden (30,4 miljoen euro),

Mocht Suarez voor 29 miljoen vertrekken, dan zit dit toch best in de buurt

Toch blijft mijn punt staan, dat Ajax toch steevast spelers voor meer geld dan de rest verkoopt. Daar doen 2 transfers van PSV van 10 jaar terug niks aan af.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Wat er in een ver verleden gebeurd is op dat gebied lijkt me niet zo relevant. Onder Van Basten is op infantiele en onverantwoorde wijze ontzettend veel geld in de prullenbak gemieterd, dat moet zelfs jij met me eens zijn

Overigens is het halen van kutspelers niet zo erg, dat doet iedre club wel eens per ongeluk, maar wel als het structureel en voor megabedragen gebeurt.

De periode van Basten is ook alweer het verleden. We zijn alweer 2 hoofdtrainers verder. Ik geloof in de visie van de Boer. Die koopt geen overbodige spelers, hij zet in op jeugd. Net of elke aankoop van Ajax klote is. Ajax heeft veel miskopen gedaan, maar ik weet niet of je de VI leest? Stond vorig jaar ook een overzicht in van de aankopen van Feyenoord en PSV en zij doen het ongeveer op diezelfde grootschalige wijze.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vraag me trouwens wel af wat er nu klopt. VI meldt dit op de site:

Donderdag 27 januari 2011

Een transferdagboek zonder de laatste ontwikkelingen rond Ajacied Luis Suarez is praktisch onmogelijk en ook nu besteden we weer aandacht aan de geruchten die verband houden met de eventuele overgang van de Uruguayaan naar Liverpool.

Frank de Boer liet woensdag weten dat geïnteresseerde clubs tot zaterdag de tijd hebben en dat heeft The Reds doen besluiten om het bod van 15 miljoen euro - dat door Ajax van tafel werd geveegd - te verhogen tot een kleine 19 miljoen euro. Nog steeds zes miljoen minder dan de Amsterdammers op hun bankrekening gestort willen zien.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8215 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

I see.

(quote)

Mocht Suarez voor 29 miljoen vertrekken, dan zit dit toch best in de buurt

Toch blijft mijn punt staan, dat Ajax toch steevast spelers voor meer geld dan de rest verkoopt. Daar doen 2 transfers van PSV van 10 jaar terug niks aan af.

PSV heeft nog wel wat meer Transfers gehad die best geld opleverden. Farfan bijvoorbeeld. Maar ik begrijp je punt wel.

Voor hoeveel heeft Heerenveen Alves destijds eigenlijk verkocht?

Suarez worst niet voor 29 miljoen verkocht, ik denk eerder 20 Miljoen hooguit, let maar op.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2578 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Beetje makkelijk redeneren achteraf maar goed. Zal wel gebrek aan kennis van het spelletje zijn.

Waar slaat deze reactie nou weer op. Ik heb niks onzinnigs gezegd. Het bericht waarop ik reageerde zei dat alle penalty's goed geschoten waren op die van manolev na. Nou ik reageer daarop. En we weten allebei dat die van engelaar slechter was als die van manolev, dus warom moet jij nou weer zo'n opmerkingen maken.

Ik zeg toch ook niet dat de helft van dit forum (waaronder jij) de grootste onzin verkoopt. Ik denk dat, maar zeg het niet.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Ik vond de penals ook goed ingeschoten by the way. Dat Isaakson er een paar keer bijna aan zit doet er verder niet toe. Als ze slecht in geschoten waren had hij ze wel tegen gehouden.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Zitten nu een wedstrijdje te doen wie de beste transfers hebben gehad.

Ach ja..

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

We zijn alweer 2 hoofdtrainers verder. Ik geloof in de visie van de Boer. Die koopt geen overbodige spelers, hij zet in op jeugd.

Dat gevoel heb ik ook met De Boer, maar het is echt minder geworden sinds hij interesse heeft in een reserve van Stokle City die de 30 al is gepasseerd en daardoor geen waarde heeft.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

PSV heeft nog wel wat meer Transfers gehad die best geld opleverden. Farfan bijvoorbeeld. Maar ik begrijp je punt wel.

Voor hoeveel heeft Heerenveen Alves destijds eigenlijk verkocht?

Suarez worst niet voor 29 miljoen verkocht, ik denk eerder 20 Miljoen hooguit, let maar op.

Alves was geloof ik rond de 15 miljoen. Die heeft trouwens op dat ene seizoen Heerenveen na nooit meer een bal goed geraakt

Farfan leverde geloof ik maar rond de 12 miljoen op. Gomes iets van 15. Dat zijn relatief gezien geen enorme bedragen als je ze vergelijkt. Dat wilde ik vooral aangeven.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Ik vond de penals ook goed ingeschoten by the way. Dat Isaakson er een paar keer bijna aan zit doet er verder niet toe. Als ze slecht in geschoten waren had hij ze wel tegen gehouden.

Het ging ook niet om de pingels van Twente. Bovendien bestaat er ook gewoon iets als slecht keeperswerk. In deze optiek van redenatie is elke tegengoal ook een blunder van de keeper.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Dat gevoel heb ik ook met De Boer, maar het is echt minder geworden sinds hij interesse heeft in een reserve van Stokle City die de 30 al is gepasseerd en daardoor geen waarde heeft.

Dat was natuurlijk anders een korte termijn oplossing he. Overigens staan er wel meer namen op zijn lijst. Ik weet zeker dat hij ook wel liever Dost haalt dan Gudjohnsen. Maar als je nog 1 dag hebt en het is of hem of niemand, dan maar liever hem. Nu zijn we redelijk beperkt in de voorhoede.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

Zitten nu een wedstrijdje te doen wie de beste transfers hebben gehad.

Ach ja..

Ja joh, die discussie ontbrak nog na de grootste club, de beste supporters en de mooiste begrafenis

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ja joh, die discussie ontbrak nog na de grootste club, de beste supporters en de mooiste begraafnis

Hehe

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Alves was geloof ik rond de 15 miljoen. Die heeft trouwens op dat ene seizoen Heerenveen na nooit meer een bal goed geraakt

Farfan leverde geloof ik maar rond de 12 miljoen op. Gomes iets van 15. Dat zijn relatief gezien geen enorme bedragen als je ze vergelijkt. Dat wilde ik vooral aangeven.

Met welke bedragen wil je die 15 miljoen van Farfan en die 17 miljoen van Kuijt vergelijken dan?

Voor hoeveel was die Koné destijds verkocht eigenlijk? Ook iets van 10-12 miljoen?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Met Sneijder en Huntelaar

Kone was geloof ik echt van 11 of 12 miljoen. Naar Sevilla toch?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Tja, dat is ook 2 x gebeurd. En nu komt de derde eraan. Nette transfers.

Jep. Ook geen verkeerd bedrag, voor zo'n speler.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, die 3e is twijfelachtig. Schijnt dat VI een fout bedrag heeft gemeld. Geen 29 maar 19. Dus ben benieuwd hoe het afloopt.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ook een mooi bedrag. 2 Miljoen meer dan Kuijt, terwijl Kuijt veel beter is.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop dat Veendam zich ook nog in de strijd gaat mengen al ben ik bang dat hij uitgekeken is op Nederland.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik hoop dat Veendam zich ook nog in de strijd gaat mengen al ben ik bang dat hij uitgekeken is op Nederland.

Toegeven, zo heel soms ben je best wel hilarisch Don Dijkiemans.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Viel niet mee zeker, om dat toe te geven?

Maar je hebt gelijk, Veendam heeft Marnix Kolder natuurlijk al. Was mischien een goede aanvulling op de selectie geweest, want ook Kolder raakt wel eens geblesseerd.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Jullie mogen Suk huren. Zijn naam past goed bij jullie niveau

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Moet ie eerst bij een training komen kijken en wat balletjes terug schieten.

happie

• 6248 berichten
  • 426 stemmen

Bodul mag ook nog weg. Dat lijkt me ook wel wat voor Veendam.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Brama heeft weer bijgetekend.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

gizmo_o schreef:

Brama heeft weer bijgetekend.

Mooi dat ie heeft bijgetekend. Zeer waardevolle speler voor ons. Denk wel dat er nu een clausule in zijn contract is gezet dat ie voor 3 of 4 mill weg mag, maar veel meer is ie toch niet waard denk ik. Hij komt te kort voor de Europese top, maar een leuke subtopper als Everton of Aston Villa zou dan wel wat voor hem zijn. Of Duitsland. Maar hopelijk kunnen wij bij Twente nog even van hem genieten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Everton of Villa voor Brama? Dat kan ie nooit aan. Eredivisie is zijn limit. Prima speler voor Twente, meer niet. Zie Ronnie Stam, speelt nu in de marge wat potjes voor Wigan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.