• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.954 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.240 gebruikers
  • 9.387.617 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Everton of Villa voor Brama? Dat kan ie nooit aan. Eredivisie is zijn limit. Prima speler voor Twente, meer niet. Zie Ronnie Stam, speelt nu in de marge wat potjes voor Wigan.

Je kunt Ronnie Stam (die daar trouwens wel 1 van de publiekslievelingen schijnt te zijn) toch niet vergelijken met Wout Brama. 2 totaal verschillende spelers en niet alleen qua positie. Brama heeft nog een stuk meer talent. Hij hield zich in de CL prima staande die Woutje. Denk dat ie wel een stapje hoger aankan. En ik denk trouwens dat heel wat voetballers heel graag met Wigan in de marge willen afwerken. Spelen wel elke week topwedstrijden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Liever Brama dan Enoh, hoor.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Klik even op voetbalzone en zie daar Ajacieden zeggen dat NAC voorstaat. Serieus. Nu al

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe, zo mist Sulejmani een 100% kans op een goal na een fantastische bal van De Jong en dan staat het 1 minuut later 0-1 omdat Ajax lag te slapen. Wel een prima goal.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Kinderlijk verdedigd weer. Die buitenspelval mislukt nog veel te vaak.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Jeeeee wat een vrije trap van Vertonghen op de lat! Die had erin gemogen!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Mooi zo, Siem. Die verdiende het ook. Kreeg onterecht veel hoon over zich heen de laatste weken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Dikverdiende 1-1 ook. Ajax had al een vrije trap en een van richting veranderde bal daarvoor om ook de 1-1 te scoren.

Siem is een goede voetballer, maar hij zou niet de spits van Ajax moeten zijn.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Was dat geen buitenspel?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Makkelijk gegeven pingel, 2-1.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Watch Live Ajax vs NAC - atdhe.net

Interresant commentaar.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Makkelijk misschien, maar wel redelijk terecht. 2-1 stand is ook verdiend.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wat een ontzettend lange kut dag en dan ook nog vergeten dat Ajax speelt. 2 doelpunten missen, yeuy..

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax begon slecht, maar herpakte zich goed. Verdiende voorsprong, 3-1 zat eraan te komen.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Zoals ik al dacht, Man U aast op Stekelenburg, eind van het seizoen kan Ajax weer ten minste 10 miljoen pakken, denk ik.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ik heb de 1ste 20 minuten van de 1ste helft niet gezien, maar wat ik heb gezien van Ajax was pover. Wederom is het baltempo veelste laag en gaan er teveel passes fout. Heel het middenveld van Ajax is uit vorm, van Enoh en de Zeeuw zijn we dat wel gewend, maar Eriksen begint nu ook al. Ik weet trouwens niet wat de reden is dat de Zeeuw, pak em beet, het afgelopen jaar zo wisselvallig presteert. Ten slotte wil ik zeggen dat die pingel onterecht was.

EDIT: Na een herhaling te zien uit een andere positie, vind ik toch dat de pingel terrecht was.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Liverpool vangt opnieuw bot bij Ajax over Suarez

27/01/2011 21:44

Liverpool en Ajax hebben opnieuw onderhandeld over Luis Suarez. De partijen kwamen wederom niet tot een akkoord.

Nadat eerder deze week de onderhandelingen op de vraagprijs van de Uruguyaan stuk liepen, heeft een delegatie van Liverpool donderdagmiddag opnieuw toenadering gezocht tot de Amsterdamse club in een poging de sterspeler los te weken.

Het verschil tussen vraag en aanbod blijft een struikelblok. Liverpool bood in eerste instantie een bedrag van rond de vijftien miljoen euro. Ajax zou om en nabij de dertig miljoen euro willen incasseren. De transfermarkt sluit op maandag 31 januari.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een aanval en dito goal via De Jong-Sulejmani-Anita

En meteen 4-1, beauty!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wow, kippenvel bij die goal van Sulejmani.. Wát een prachtgoal

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan zou ik de verwarming wat hoger zetten jeroen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Die reactie van Stekelenburg bij de 4-1, prachtig!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Afgelopen. Zondag Anita ipv De Zeeuw tegen NAC en als Suarez meedoet mag Ebecilio ook dan op de bank.

Ajax speelde wat stroef, maar had toch wel zo'n 10 kansen vanavond. Dat is gewoon positief. Kan je met vertrouwen zondag weer NAC treffen. Dan wordt het denk ik wel wat lastiger, daar in Breda.

En straks Ajax-Utrecht loten aub.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

De 2e helft was duidelijk beter dan de 1ste. Ajax had natuurlijk veel meer moeten scoren, maar ik ben al blij dat we zoveel kansen creëren. We hebben echt een goalgetter als Suarez en El Ham nodig. Verder vond ik dat Anita het gewoon goed deed, maar toch zou ik Anita niet erin zetten, want tegen NAC kan je met een dwergenmiddenveld spelen, tegen Twente, PSV, Groningen, Heerenveen kan dat niet.

En natuurlijk een prachtgoal van Sulejmani

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ongeloofelijk, Sulejmani voor het eerst met 2 goede acties achter elkaar ... :d

Ook erg genoten van het publiek. Luidruchtig en alleen liederen over eigen club en spelers, zoals het hoort.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dan zou ik de verwarming wat hoger zetten jeroen.

Ha . Stiekem jizzde jij in je broek bij die goal

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)

Ha . Stiekem jizzde jij in je broek bij die goal

Lol. .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

mikoz schreef:

Ongeloofelijk, Sulejmani voor het eerst met 2 goede acties achter elkaar ... :d

Ik blijf Sulejmani soms echt raar vinden. Mist in elke wedstrijd de makkelijkste kansen, vandaag ook weer. Maar is dan soms wel zo briljant met een geniale goal. Denk ook terug aan zijn stift van dik 20 meter tegen AZ in de vorige ronde. Was ook een briljante goal. Maar als hij simpel 1 op 1 voor een keeper wordt gezet, dan schiet hij naast of tegen de keeper op.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Mickey is bij Ajax echter niet de enige die de simpelste kansen mist. Vooral 1 op 1 falen de Ajacieden al tijden opzichtig. Sowieso is de afwerking in de meeste situaties gewoon ronduit slecht. Daar moet je gewoon eens op trainen zou ik denken..

Pot was verder niet best, de 4 goals lijken mooier dan ze waren. Uit bij NAC krijgen we het gewoon weer verschrikkelijk moeilijk waarschijnlijk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wilfred Genee schreef:

de 4 goals lijken mooier dan ze waren.

Ik neem aan dat je het anders bedoelde, maar de goals (3, de penalty is natuurlijk niet bijzonder) waren prachtig.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik neem aan dat je het anders bedoelde, maar de goals (3, de penalty is natuurlijk niet bijzonder) waren prachtig.

Met de goals zelf was niks mis natuurlijk, mooi schot, mooi actie van de Jong en Sulejmani en tot slot een prachtige goal van Sulejmani.

Maar wat ik meer bedoel is dat Ajax niet echt een geweldige wedstrijd heeft gespeeld (ook al kon het inderdaad nog 6/7-1 worden).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.