• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.057 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.023 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Leuk en aardig hoor dit verhaal over Twente, maar Grunn

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

Damn wat een wedstrijd. Eerste helft was voor PSV. Zaten er heel dicht op en verstoorden daardoor de opbouw van Twente. En dan krijgt Twente het moeilijk.

Zal het effe doorgeven aan Been.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2579 stemmen

Materny schreef:

Allemaal keurige penalty's. (op die van Manolev na)

Die zat er toch in of ben ik scheel.

Bij Engelaar wist je op voorhand dat hij zou missen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het gaat er om of ie goed ingeschoten is. Dat weet je zelf ook wel.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2579 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het gaat er om of ie goed ingeschoten is. Dat weet je zelf ook wel.

Hij zat toch beter kan het niet. Moet ie dan altijd strak in de bovenhoek???

Die van Engelaar die was slecht, dat weten we allemaal!!!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Liverpool geeft komst van Suárez niet op: 'Het geld is aanwezig'

Donderdag, 27 januari 2011 om 10:45

Liverpool heeft de komst van Luis Suárez nog niet opgegeven. Kenny Daglish beseft wel dat er momenteel een onoverbrugbaar gat zit tussen vraag en aanbod. "Het geld is aanwezig, maar het is lastig om op dit moment spelers bij andere clubs los te weken", laat de oefenmeester weten aan Sky Sports.

"Als het mislukt, kan niemand ons verwijten dat we niets hebben ondernomen", stelt de oefenmeester van de Liverpudlians. Volgens diverse Britse tabloids komt Liverpool donderdag met een verhoogd bod op de Uruguayaans international. Het eerdere bod van vijftien miljoen euro, dat door Ajax maandag van tafel werd geveegd, wordt naar verluidt verhoogd tot een kleine 29 miljoen euro.

Ajax zou volgens de Britse tabloids 35 miljoen euro op haar bankrekening gestort willen zien. Volgens De Telegraaf bedraagt de vraagprijs echter 25 miljoen euro en is de kans aanwezig dat beide partijen elkaar vandaag of morgen halverwege zullen ontmoeten. Coach Frank Boer gaf woensdag op een persconferentie aan dat men uiterlijk zaterdag duidelijkheid wil.

Hehe, je kan Ajax veel verwijten, maar niet dat ze niet het maximale uit een transfer weten te slepen. 29 miljoen, gigantisch! Ik zeg meteen verkopen en 2 goede vervangers nog deze week aantrekken. Ajax schijnt met Yildirim, de spits van Bursaspor, Turks kampioen bijna rond te zijn. Doe er dan maar Dost bij en ik kan er wel mee leven. Toch wel mooi, 15 miljoen bieden en uiteindelijk toch nog het dubbele geboden krijgen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Leuk en aardig hoor dit verhaal over Twente, maar Grunn

Naar die wedstrijd hebben denk ik net 250 mensen gekeken

Vond Twente-PSV wel een leuk potje na de rust. Wel humor dat die lamlul van een Engelaar zowel de penalty veroorzaakte als de beslissende penalty miste. Ik vind dat altijd zo'n lompe gozer, dus prima. Leuk voor opa Boschker dat hij nog eens de held mocht zijn. Al verdiende PSV meer dan Twente de winst gisteravond.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het eerdere bod van vijftien miljoen euro, dat door Ajax maandag van tafel werd geveegd, wordt naar verluidt verhoogd tot een kleine 29 miljoen euro.

En nu mag ie weg .

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Naar die wedstrijd hebben denk ik net 250 mensen gekeken

Vond Twente-PSV wel een leuk potje na de rust. Wel humor dat die lamlul van een Engelaar zowel de penalty veroorzaakte als de beslissende penalty miste. Ik vind dat altijd zo'n lompe gozer, dus prima. Leuk voor opa Boschker dat hij nog eens de held mocht zijn. Al verdiende PSV meer dan Twente de winst gisteravond.

VOETBAL BR UTRECHT GRONINGEN KF - 546.000

Heb zelf ook af en toe ingeschakeld maar alle goals gemist dusja..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

filmliefhebber92 schreef:

(quote)

Hij zat toch beter kan het niet. Moet ie dan altijd strak in de bovenhoek???

Die van Engelaar die was slecht, dat weten we allemaal!!!

Beetje makkelijk redeneren achteraf maar goed. Zal wel gebrek aan kennis van het spelletje zijn.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Hehe, je kan Ajax veel verwijten, maar niet dat ze niet het maximale uit een transfer weten te slepen. 29 miljoen, gigantisch! Toch wel mooi, 15 miljoen bieden en uiteindelijk toch nog het dubbele geboden krijgen

Houd er maar sterk rekening mee dat ie op het laatst alsnog vertrekt voor 'gewoon' een miljoentje of 18. Geloof je zelf dat ze binnen no-time een bod gaan verdubbelen? (zeker als het om zo'n grote bedragen gaat?)

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Houd er maar sterk rekening mee dat ie op het laatst alsnog vertrekt voor 'gewoon' een miljoentje of 18. Geloof je zelf dat ze binnen no-time een bod gaan verdubbelen? (zeker als het om zo'n grote bedragen gaat?)

Liverpool is wanhopig. Deadline nadert, sportief gaat het daar bagger en ze willen hun gewenste topspits. Net of Ajax van 35 miljoen naar 18 miljoen zakt. Mag ik vragen, waarom bekijk je altijd alles zo ontzettend negatief ingesteld? Ajax heeft Liverpool al 2x de deur gewezen met hun lullige bod. Denk je nou echt dat Liverpool nu deze 3e keer terugkomt als hun bod niet een beetje aansluit bij de vraagprijs van Ajax? Liverpool heeft met hun openingsbod (15 miljoen) extreem laag ingezet. Sommige clubs zouden het accepteren, Ajax gelukkig niet. Nu gaat Luis voor een bedrag van ruim 25 miljoen weg. Of dat nu 27, 28 of 29 miljoen is..het is enorm veel. Benieuwd naar de uitkomst vandaag.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wilfred Genee schreef:

VOETBAL BR UTRECHT GRONINGEN KF - 546.000

Heb zelf ook af en toe ingeschakeld maar alle goals gemist dusja..

Was op zich een mooie voetbalpot, wel een onterechte penalty tegen gekregen. Maar Utrecht was gewoon wat sterker en dwong meer af, hoewel Groningen betere voetballers heeft en beter kan voetballen. Jammer dat hij Garcia er na 1 helft uit haalde, die kan nog wel eens gek doen en een prachtig balletje maken.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

[Mag ik vragen, waarom bekijk je altijd alles zo ontzettend negatief ingesteld?

Eerder realistisch. Als Liverpool daadwerkelijk met 29 miljoen komt zegt dat meer over hen dan over 'wat normaal is'.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Was op zich een mooie voetbalpot, wel een onterechte penalty tegen gekregen. Maar Utrecht was gewoon wat sterker en dwong meer af, hoewel Groningen betere voetballers heeft en beter kan voetballen. Jammer dat hij Garcia er na 1 helft uit haalde, die kan nog wel eens gek doen en een prachtig balletje maken.

Leek me ook een mooie pot, daarom schakelde ik steeds ook in maar als ik inschakelde zag ik steeds dat er weer een goal of zelfs 2 waren gevallen. In de 15 minuten dat ik dan even op wat actie hoopte was het juist weer minder.

Paar mooie acties weer gezien van Mertens en zag Groningen vaak al moeite hebben met het uitspelen van een doeltrap.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Eerder realistisch. Als Liverpool daadwerkelijk met 29 miljoen komt zegt dat meer over hen dan over 'wat normaal is'.

Ajax zit in de positie dat niks moet en alles mag. Het is Liverpool die perse Suarez wil hebben. Ajax wil 35 miljoen, dan gaan ze hem echt niet nu voor 18 miljoen verkopen. Dan sta je als onderhandelaar ook voor gek. Dan komen topclubs in het vervolg allemaal voor weinig geld topspelers bij Ajax opkopen want Ajax verlaagt toch wel.

Oa Zlatan en Vermaelen zijn voor te weinig geld verkocht. Die fout moet Ajax niet nog eens maken.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ajax zit in de positie dat niks moet en alles mag.

Dat denk je ... je vergeet Suarez zelf. Die jongen wil weg, hoe dan ook. En we weten zelf hoe dat af kan lopen.

Overigens is 12 miljoen voor een verdediger echt niet weinig, hoor.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wat jij wil. Beetje vermoeiend dit. Ik wacht het definitieve nieuws wel af vandaag.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Vermaelen is voor 10 miljoen pond gekocht door Arsenal. Lijkt me eerder aan de hoge kant dan aan de lage.

edit. Wat Quido zegt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat jij wil. Beetje vermoeiend dit. Ik wacht het definitieve nieuws wel af vandaag.

Ik ook, en ik zou m'n handen dichtknijpen met 29 miljoen (al verwacht ik dat het rond de 20 rond komt). Beter deze tweede seizoenshelft maar wat bouwen dan (weer) heel volgend jaar.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Respekked schreef:

Vermaelen is voor 10 miljoen pond gekocht door Arsenal. Lijkt me eerder aan de hoge kant dan aan de lage.

edit. Wat Quido zegt.

Wenger: "Vermaelen was een koopje"

- door Ermin (TheClown1) op 22-09-2009 @ 10:19

Arsenal-trainer Arsène Wenger is zeer in zijn nopjes over Thomas Vermaelen, die afgelopen weekeind twee maal wist te scoren in de wedstrijd tegen Wigan Athletic. Ook de fans zijn dol op de nieuwe verdediger en hebben hem al uitgeroepen tot 'Speler van de Maand'. De 23-jarige verdediger kwam afgelopen zomer over van Ajax voor twaalf miljoen euro.

Op het officiële thuis van de club noemde de Wenger de Belg een 'koopje'. "Indrukwekkend", aldus de oefenmeester. "Het is alsof hij hier al jaren speelt. Ongelooflijk dat we daar maar twaalf miljoen euro voor hebben betaald."

Vermaelen stond al langere tijd onder de belangstelling van de Fransman. "Hij speelde met Ajax twee jaar geleden tegen ons en hield hij Robin van Persie en vervolgens Thierry Henry in bedwang. Vanaf dat moment onthield ik zijn naam", vervolgde Wenger. "Thomas blijft rustig, wil het altijd goed doen, werkt hard en is mentaal sterk. We hebben hier nog geen centrale verdediger zoals hij gehad."

Ofwel, laat Ajax zich niet altijd een kleine club uit de Eredivisie voelen. Als men hier onze topspelers weg wil kopen, dan betalen ze ook maar topbedragen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Respekked schreef:

edit. Wat Quido zegt.

Inderdaad. A&L denkt dat Ajax-spelers meer waard zijn dan andere spelers, volgens mij.

Suarez weg voor 20 miljoen zou een geweldig mooi bedrag zijn voor Ajax. Ik denk niet dat Suarez nu nog zin heeft om op de Nederlandse velden te staan. Ja, misschien nog een keer in Europees verband.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

29 mjn zou een wereld deal zijn voor Ajax, dat doen ze netjes als het waar is. De titel kunnen ze dan wel weer een jaartje vergeten, maar voor de aandeelhouders is het goed.

happie

• 6248 berichten
  • 426 stemmen

Zo indrukwekkend speelde hij bij Ajax niet. 12 miljoen was destijds wel het maximale voor Vermaelen. Hij scoorde en speelde bij Arsenal ineens wel beter, dan hij bij ajax heeft gedaan. Dus dat maakt de woorden van Wenger wel weer terecht.

happie

• 6248 berichten
  • 426 stemmen

De kans dat je 25+ krijgt voor spelers, als nederlandse club zijnde is zo minimaal. Dat ze hun handjes dicht mogen knijpen, als ze 25 of meer krijgen .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ik kan me nog herinneren dat veel mensen verrast waren met die 12 miljoen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

De kans dat je 25+ krijgt voor spelers, als nederlandse club zijnde is zo minimaal. Dat ze hun handjes dicht mogen knijpen, als ze 25 of meer krijgen .

Klopt. Voor de buitenwacht is dit ook maar een flutcompetitie. Het bijtincident en het teleurstellende CL optreden verhogen je waarde ook niet echt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

29 mjn zou een wereld deal zijn voor Ajax, dat doen ze netjes als het waar is. De titel kunnen ze dan wel weer een jaartje vergeten, maar voor de aandeelhouders is het goed.

Ligt er ook maar aan wat ze deze week nog terughalen. Zonder Suarez won Ajax onder de Boer ook alle wedstrijden, op Utrecht zondag na dan. Maar we krijgen ook nog El Hamdaoui terug, mocht mevrouw eens een fitte knie hebben. Hopelijk is hij er zondag bij. Maargoed, PSV en Twente maken meer kans op de titel. 29 miljoen mag je gewoon niet laten lopen. Dat is bijna de helft van de totale jaarbegroting van Ajax.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nu Van Der Sar stopt, denk ik dat Stekelenburg na dit seizoen ook weggekocht gaat worden door Man U, zou een meer dan prima vervanger zijn.

Zo kan Ajax aardig uit het 'rood' wegkrabbelen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Inderdaad. A&L denkt dat Ajax-spelers meer waard zijn dan andere spelers, volgens mij.

Babel, de Mul, Vermaelen, Heitinga, Sneijder, Huntelaar...Ajax verkoopt hun spelers nu altijd voor behoorlijk forse bedragen, vaak meer dan dat zij waard zijn. Dus ja, Ajax spelers zijn meer waard dan andere spelers. Kijk eens wat PSV en Feyenoord door de jaren heen voor hun topspelers kregen...denk dat Robben naar Chelsea en Kuijt naar Liverpool het beste is wat topclubs hen betaalden. En dat zit vaak nog niet in de buurt aan wat Ajax vraagt en krijgt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.