- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Haha dat filmpje van Ronnie Brunswijk tegen Excelsior.
Tegen dat soort spelers is het jezelf wel lekker klaaarstomen voor de competitie.
Nou het lijkt me anders niet goed voor het zelfvertrouwen dat ze van dat team verloren hebben.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Doe niet zo calimero man. Men sprak vorig jaar na de winter continue over Twente als kandidaat en dit jaar nog veel meer. Niemand onderschat hier jouw club. Het is alleen wel wat sneu hoe vaak je hier op zoek gaat naar erkenning, of de grote media Twente boycotten. Oa in VI regelmatig positieve reportages over Twente.
Twente doet gewoon tot het einde mee om de titel. Ik zie van onze 2 concurrenten ook in Twente de grootste concurrent.
Ze maken idd vaak leuke reportages en positieve interviews, maar als je ze vraagt wie ze denken dat er kampioen gaat worden dan zeggen ze allemaal Ajax of PSV. Of andersom.
Maar ja. Aan de ene kant zou ik het wel eens leuk vinden als iemand Twente echt nog veel serieuzer zou nemen, aan de andere kant vind ik het zo ook wel mooi. Laat ons maar mooi in de luwte.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Nou het lijkt me anders niet goed voor het zelfvertrouwen dat ze van dat team verloren hebben.
Het was ook wel sarcastisch bedoeld. Dat ze verloren hebben, maakt het alleen des te triester.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
AZ werd ook kampioen, maar daarna niet meer. Het is zoals ik je laatst al zei gewoon vreselijk moeilijk om een topclub te worden, maar vooral om het te blijven. Twente heeft nog niet genoeg krediet opgebouwd om standaard als titelkandidaat te gelden. Dat komt vanzelf als ze vaker de schaal pakken.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Pfaff wil Capa opvolgen als coach bij 'dat clubke uit Roosendaal' (Voetbalzone)
Eric Hellemons moest de opvolger van de opgestapte Fuat Çapa worden als trainer van RBC Roosendaal, maar de Kruislander kreeg geen dispensatie van de KNVB voor zijn ontbrekende papieren. Mogelijk wordt Jean-Marie Pfaff nu de nieuwe keuzeheer in het MariFlex Stadion. Althans, de voormalig doelman heeft zichzelf gebombardeerd tot kandidaat.
/
“Ik wil dat clubke uit Roosendaal wel naar een hoger plan tillen”, zegt de Belg tegen BN/De Stem. “Het is voor mij vlakbij, hè. En ik heb de ambitie om terug te keren in het voetbal.” Volgens het Brabantse medium staan diverse sponsoren achter de komst van Pfaff en hopen zij de ex-international over de streep te kunnen trekken.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ze maken idd vaak leuke reportages en positieve interviews, maar als je ze vraagt wie ze denken dat er kampioen gaat worden dan zeggen ze allemaal Ajax of PSV. Of andersom.
Maar ja. Aan de ene kant zou ik het wel eens leuk vinden als iemand Twente echt nog veel serieuzer zou nemen, aan de andere kant vind ik het zo ook wel mooi. Laat ons maar mooi in de luwte.
PSV en Ajax hebben meer geld. Dan is het makkelijker om op hen te gokken. Maar als je naar analisten luistert, dan hoor je iedereen zeggen dat Twente een hele goede kans maakt. Wat mij betreft zijn ze ook de favoriet. Vind je een beetje hengelen naar erkenning nu, terwijl Twente dat genoeg krijgt. Heb ook zeke rgeen hekel aan Twente. Prima club, goed beleid en goed aan het presteren.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Nee, nee niet kletsen. Deze gast was 2 keer zo dik als de Berenklauw. Dacht even dat het de scheids was.
nee inderdaad, die Brunswijk ziet eruit alsof hij een speler van excelsior heeft opgegeten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
nee inderdaad, die Brunswijk ziet eruit alsof hij een speler van excelsior heeft opgegeten.
Schijnt dat ze bij Excelsior nog 4 spelers kwijt zijn. Wij weten nu waar ze zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Beenhakker definitief weg, opgestapt volgens Derksen.
Ik zeg, haal maar naar Amsterdam toe! 
Heb wel een zwak voor Leo en denk dat hij een prima technische man of technisch adviseur kan zijn. Niet dat hij komt, maar ik zou er niet op tegen zijn.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Ben benieuwd wat Been gaat doen en vooral hoe Feyenoord dit gaat "managen". Nu moeten ze een nieuwe technische man zoeken. Zou dat van Hanegem worden of wie gaat zich anders hier nog aan branden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Leo zal nog wel een keertje bondscoach willen zijn of niet?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Willem kan absoluut niet managen, zou zeer slecht zijn. (dus doen!
).
Willem zou wel een goede man zijn om bij de selectie te gebruiken als personal trainer of klankbord.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mario en Willem op 1 bankje. Ik denk niet dat dat gaat werken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Velthuizen zat te Skypen met zijn hond 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Pietje skypen met zijn hond. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Beenhakker weg?
Benieuwd waarom? Dacht dat hij hier een 'klusje kwam klaren'.....
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
En over het algemeen vind ik het iq van de voetballers nou niet zo geweldig hoog. Het zijn vaak de echt goede spelers die ook hun koppie erbij houden. Dit zijn ook de spelers die het het langste volhouden en de boeken ingaan als "iconen".
Dus Pluisje is geen wereldspeler geweest? Ik vind hem nu geen school voorbeeld van een erg intelligent persoon.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb het meer over jongens als Beckenbauer, Pele, Messi, Bergkamp, van Basten, Zidane. Geen domme jongens en hebben het lang kunnen volhouden. Uitzonderingen zoals Maradona heb je er idd ook bij.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Beenhakker weg?
Benieuwd waarom? Dacht dat hij hier een 'klusje kwam klaren'.....
Ja, is inderdaad erg jammer, toch wel een boegbeeld met verstand van zaken, een wereldburger.
Misschien dat hij zich toch geen raad meer wist met de zeer beperkte middelen die hij tot zijn beschikking had.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik heb het meer over jongens als Beckenbauer, Pele, Messi, Bergkamp, van Basten, Zidane. Geen domme jongens en hebben het lang kunnen volhouden. Uitzonderingen zoals Maradona heb je er idd ook bij.
Ok 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Wtf is dit dan weer voor triest programma? Marokkaanse Koos 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Ik had nooit gedacht dat er ooit een programma op tv zou komen over voetbal of voetbalsupporters waarin mensen voorkomen die nog achterlijker zijn of overkomen dan Barbara Barend. Wat een vreselijk triest nivo 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Is dat een rotte plek bij RTL 7 10 tot 11? Eerst de Barendjes en nu nu dit...
Dan nog liever een onnozel spelletje, of de de zoveelste afvalrace.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Is dat een rotte plek bij RTL 7 10 tot 11? Eerst de Barendjes en nu nu dit...
Dan nog liever een onnozel spelletje, of de de zoveelste afvalrace.
Gelukkig duurt dit maar 30 minuten. Dat programma over de beste voetballers allertijden lijkt me een stuk interessanter.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Schijnt dat Been zich solidair met Leo wil opstellen. Zou jammer zijn als die ook weg gaat, had hij na PSV moeten vertrekken. Bovendien vind ik dat hij zijn klus moet afmaken, ongeacht van wat Beenhakker doet. Maar anders moeten ze Adriaanse maar weer eens gaan bellen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Schijnt dat Been zich solidair met Leo wil opstellen. Zou jammer zijn als die ook weg gaat, had hij na PSV moeten vertrekken. Bovendien vind ik dat hij zijn klus moet afmaken, ongeacht van wat Beenhakker doet. Maar anders moeten ze Adriaanse maar weer eens gaan bellen.
Denk niet dat een geldwolf als Adriaanse ook maar 1 seconde overweegt om zijn miljoenensalaris in Quatar in te wisselen voor een naar zijn begrippen hongerloontje in De Kuip.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Lol. Wat een trieste sfeercommissie zeg 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Daar zit wel wat in, bovendien durfde hij het vorige keer ook al niet aan. Maar als Feyenoord ergens behoefte aan heeft is het wel een ervaren bouwer zoals hij.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Tof programma wat er nu op is. Mooi al die oude beelden en anekdotes. Vooral die over Michels.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.