• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.835 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, we hebben Simon en Toyota erbij, dus best leuk 'ingekocht' voor een club zonder geld.

Exact. En ook nog onze wereldtopper Swerts.

Cissé speelt dit seizoen niet meer, waarschijnlijk. Goede aankoop ook destijds. Voortaan wat beter naar de tenen kijken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Cisse zou eens vaker zijn beste teentje voor moeten zetten voor Feyenoord.

Hihihihaha.

Heb zin in woensdag. Blij dat de Eredivisie weer begint. Feyenoord pakken we wel. Ben meer benauwd voor de zondag, FC Utrecht uit. Dan weet je bijna zeker dat je daar puntverlies krijgt.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Hahaha geniaal dat begin weer van VI. De bal mag niet naar voren getrapt worden bij Ajax

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Gijpie brengt het wel leuk, al dikt hij de zaken natuurlijk altijd wel aan

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Haha dat Knudde item is ook tof. Suarez wil gelijk happen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou, vond die geen poep aan. Humor-niveau is laag in Nederland.

Liever de plaatjes die hier van van Driel worden gepost.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat Knudde item is zo niet grappig. Liever dat ze gewoon wat stripjes van de maker zelf dan laten zien. Deze zelfbedachte teksten zijn pijnlijk stom

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Ik vind het iig een stuk leuker dan elke week 2 of 3 keer Blatter en Maradona onderuit te zien gaan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

irritant is als ik nu alleen luister ipv kijk ik elke keer die kop van Carlo Boszhard voor me zie.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Elia

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

moviemafketel schreef:

irritant is als ik nu alleen luister ipv kijk ik elke keer die kop van Carlo Boszhard voor me zie.

?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

?

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Die Elia is echt een heel beperkte jongen qua intelligentie zeg. Wat komt die gast toch elke keer dom over voor een camera.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Lol moviemafketel. Ik wens je mooie dromen toe vannacht

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die Elia is echt een heel beperkte jongen qua intelligentie zeg. Wat komt die gast toch elke keer dom over voor een camera.

Ik denk dat hem dat geen reet uitmaakt met al dat geld wat nu al op zijn rekening staat en dat waarschijnlijk nog wel verveelvoudigd wordt voordat ie stopt met voetballen. Hij hoeft nooit meer te werken daarna.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Ik denk dat hem dat geen reet uitmaakt met al dat geld wat nu al op zijn rekening staat en dat waarschijnlijk nog wel verveelvoudigd wordt voordat ie stopt met voetballen. Hij hoeft nooit meer te werken daarna.

Dus? Ik blijf hem een simpele ziel vinden, ondanks zijn geld.

Van de zomer had hij ook dat incident waarbij hij iemand een ''kanker marokkaan'' noemde.

En voetballers hebben ook een ego, hij rijk ze zijn. Niemand heeft graag een kut imago. Behalve dan als je Balotelli of Mourinho heet..

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ach als hij voor Ajax uitkwam zou je er anders over denken.

En Mourinho heeft geen kut imago en Ballotelli heeft gewoon nog veel te leren buiten dat het hem iid. geen reet kan schelen wat iemand van hem vind.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dus? Ik blijf hem een simpele ziel vinden, ondanks zijn geld.

Van de zomer had hij ook dat incident waarbij hij iemand een ''kanker marokkaan'' noemde.

En voetballers hebben ook een ego, hij rijk ze zijn. Niemand heeft graag een kut imago. Behalve dan als je Balotelli of Mourinho heet..

Elia heeft het mooiste beroep ter wereld. Hij heeft geld als water. Kan zo ongeveer elke mooie vrouw krijgen die hij wil. Kan alles doen en laten waar ie zin in heeft na zijn voetbalcarriere.

En hij heeft misschien vanwege dat incident een deukje in zijn imago opgelopen, maar ik denk dat niemand buiten NL weet waar je het over hebt als je dat noemt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die "kanker Marokkaan" zei toch iets over zijn moeder?

En over het algemeen vind ik het iq van de voetballers nou niet zo geweldig hoog. Het zijn vaak de echt goede spelers die ook hun koppie erbij houden. Dit zijn ook de spelers die het het langste volhouden en de boeken ingaan als "iconen". Elia weet niemand meer wat van na zijn carriere of hij moet in een WK-finale de beslissende goal maken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Ach als hij voor Ajax uitkwam zou je er anders over denken.

En Mourinho heeft geen kut imago en Ballotelli heeft gewoon nog veel te leren buiten dat het hem iid. geen reet kan schelen wat iemand van hem vind.

Gast, leg me toch geen woorden in de mond. Als een Ajacied domme dingen doet, dan zeg ik dat ook. Ik vind vd Wiel ook geen snuggere gozer, om er 1 te noemen.

Maar Elia spant toch wel de kroon.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Elia heeft het mooiste beroep ter wereld. Hij heeft geld als water. Kan zo ongeveer elke mooie vrouw krijgen die hij wil. Kan alles doen en laten waar ie zin in heeft na zijn voetbalcarriere.

En hij heeft misschien vanwege dat incident een deukje in zijn imago opgelopen, maar ik denk dat niemand buiten NL weet waar je het over hebt als je dat noemt.

Nogmaals, ook spelers hebben een ego. Ook hij heeft familie in dit land die die dingen wel horen. Je maakt mij niet wijs dat spelers het helemaal niks doet.

Wees eens inhoudelijk over Elia. Vind jij hem wel verstandig of snugger overkomen?

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Haha dat filmpje van Ronnie Brunswijk tegen Excelsior. Tegen dat soort spelers is het jezelf wel lekker klaaarstomen voor de competitie.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Schandalig zo dik, echt zou niet mogen.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wees eens inhoudelijk over Elia. Vind jij hem wel verstandig of snugger overkomen?

Elia komt totaal niet snugger over, maar dat geld ook voor Kuyt, Persie, Heitinga, de Jong en Appelvlaai. De Nederlandse voetballers van tegenwoordig, die gedragen zich alsof ze de lagere school niet hebben afgemaakt. Van het Nederlands elftal is alleen van Bommel, die enigzins heel snugger overkomt.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Nee hij komt absoluut niet snugger over. Wel als een aardige gast en dat vind ik een stuk belangrijker. Bovendien geniet ik van zijn voetbal.

Ze zijn wel weer positief over Twente he. Zouden ze ons nu eindelijk als een titelkandidaat gaan zien? Vorig jaar duurde het zo ongeveer tot aan dat de titel al binnen was. Op de laatste speeldag dacht Gijppie nog dat Ajax wel kampioen zou worden en dit jaar hoor je ook alleen maar Ajax en PSV als grootste titelkandidaten.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

moviemafketel schreef:

Schandalig zo dik, echt zou niet mogen.

Tot voor kort, liep er bij ajax nog zo één in de spits.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee, nee niet kletsen. Deze gast was 2 keer zo dik als de Berenklauw. Dacht even dat het de scheids was.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Van de AD-site:

Leo Beenhakker stapt uit eigen beweging op bij Feyenoord. De technisch directeur zou van de Rotterdamse club vóór 1 februari horen of hij in de Kuip mag blijven, maar Don Leo is Feyenoord voor. Dat meldt het AD.

Nerds, meldt VI zullen ze bedoelen. Zielige vorm van journalistiek.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

Nee hij komt absoluut niet snugger over. Wel als een aardige gast en dat vind ik een stuk belangrijker. Bovendien geniet ik van zijn voetbal.

Ze zijn wel weer positief over Twente he. Zouden ze ons nu eindelijk als een titelkandidaat gaan zien? Vorig jaar duurde het zo ongeveer tot aan dat de titel al binnen was. Op de laatste speeldag dacht Gijppie nog dat Ajax wel kampioen zou worden en dit jaar hoor je ook alleen maar Ajax en PSV als grootste titelkandidaten.

Doe niet zo calimero man. Men sprak vorig jaar na de winter continue over Twente als kandidaat en dit jaar nog veel meer. Niemand onderschat hier jouw club. Het is alleen wel wat sneu hoe vaak je hier op zoek gaat naar erkenning, of de grote media Twente boycotten. Oa in VI regelmatig positieve reportages over Twente.

Twente doet gewoon tot het einde mee om de titel. Ik zie van onze 2 concurrenten ook in Twente de grootste concurrent.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En Mario gaat dan mee met Leo zeiden ze net. Maar dat zie ik niet gebeuren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.