- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Nu staat er weer op voetbalzone dat Mario toch aanblijft bij Feyenoord. Op aandringen van Leo. Jaja....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat meldde VI vanavond allang hoor...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Velthuizen zat te Skypen met zijn hond
Oud nieuws joh, zei hij vorige maand ook al aan de telefoon in VI. Toen lachten we allemaal ook al erom 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Dat meldde VI vanavond allang hoor...
Volgens mij zei Derksen in VI dat ie dat wel verwachte, maar was er toen verder nog niets bekend.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Schitterend om die kop van die Zweedse verdediger te zien als Cruijff hem uitspeelt.
Kippenvel, echt mooi om al die beelden voor de zoveelste keren te zien. Moeten ze veel vaker maken dit soort programma's.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Echt verrot zeg dat Beenhakker weg gaat.
Hij en Been waren de reden dat het Legioen niet als een wilde tekeer gaat na weer een nederlaag ofzo. Ik denk dat wie je er nu ook neer zet, de hel los gaat breken bij een situatie als waar Feyenoord nu in zit sportief.
En Been blijft helaas voor Feyenoord natuurlijk gewoon, solidariteit is een zeldzaam goed in het voetbal.
Voordeel is dat Beenhakker nu mischien wel weer terug weer keren naar de club waar zijn trainingscarriere eigenlijk echt begonnen is als 30-jarig pikkie nog maar: Veendam!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beenhakker de reden dat het Legioen zich inhield? Hou dat maar op Been alleen. Beenhakker = Judas, dat is al jaren een feit. Bovendien verdient ie gewoon te veel en vooral voor iemand die door het gebrek aan financiën weinig kan doen is dat al helemaal kapitaalvernietiging.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Been verdient toch ook vrij veel, begreep ik?
Ik dacht dat Beenhakker juist populair was omdat hij als laatste kampioen is geworden met Feyenoord maar dat heb ik dus niet goed?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij mij in het vak niet. Voor ons is hij degene die zich een Feyenoorder in hart en nieren noemt en vrolijk naar Ajax gaat
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Maar ook andersom! Zo kun je het ook zien. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan heeft het kwaad zich al geschied
.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Nou, vond die geen poep aan. Humor-niveau is laag in Nederland.
.
En dan een tv-kantine plaatje posten.
.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Elia komt totaal niet snugger over, maar dat geld ook voor Kuyt, Persie, Heitinga, de Jong en Appelvlaai.
De Jong en met name Affelay valt wel mee.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En Been blijft helaas voor Feyenoord natuurlijk gewoon, solidariteit is een zeldzaam goed in het voetbal.!
Been wilde opstappen, maar Beenhakker heeft hem verzocht te blijven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wordt natuurlijk mooi verpakt, al was Been nooit weg gegaan natuurlijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, het zijn natuurlijk wel vriendjes, maar binnen de top van Feyenoord is het zoals gebruikelijk weer in kampen verdeeld. De financiers hebben nu eenmaal trouw aan de (incompetente) directie beloofd, dus nu moet voetbaldier Beenhakker het veld ruimen en kunnen Knudde en co lekker blijven aanrommelen.... Zou het ooit nog goed komen met FC Ambtenaar?
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Dit geldt helaas voor meer clubs, de leiding verzuipt in haar eigen egoisme
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bij mij in het vak niet. Voor ons is hij degene die zich een Feyenoorder in hart en nieren noemt en vrolijk naar Ajax gaat
.
Liefst 3 keer vertrok Leo naar Amsterdam, om daar thuis te komen. Ownee, dat zei hij steeds als ie weer in Rotterdam uitkwam 
Zoals ik al vaker zei, Leo is geen Feyenoorder. Hoogstens een echte Rotterdammer. Op voetbalgebied is hij een man van de wereld, zoals Hiddink dat ook is. Mensen associeren Hiddink met PSV, maar Guus zou ook prima voor Ajax of Feyenoord kunnen werken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens hoor. Prima hoor, maar noem je dan ook geen echte Feyenoorder idd
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik geloof wel dat Feyenoord de club is van Beenhakker, maar het is natuurlijk geen échte Feyenoorder. Dan ga je niet naar Ajax.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dit geldt helaas voor meer clubs, de leiding verzuipt in haar eigen egoisme
.
Iedereen weet dat Gudde enkel is aangesteld voor zijn banden met de gemeente om het nieuwe Stadion er door te krijgen. Hij zit daar niet omdat hij verstand heeft van het runnen van een Voetbal Club. Verder in commercieel directeur Koevermans nu ook niet bepaald een zwaargewicht..... Nee, tijd voor vernieuwing aan de top met Beenhakker als Technisch directeur zou een veel betere optie zijn dan waar we nu mee achter blijven.
Geef toe dat Beenhakker misschien geen echte Feyenoorder is, net als Wim Jansen? Maar wel een rotterdammer, een kind van zuid en iemand met heel veel voetbal know how en kennissen. En dat is meer dan wat er nu overblijft.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Ik geloof wel dat Feyenoord de club is van Beenhakker, maar het is natuurlijk geen échte Feyenoorder. Dan ga je niet naar Ajax.
Dan is Cruijff ook geen echte ajacied, net als Tim de Cler. Het is maar net hoe je het wilt zien, wil je profvoetballer worden of blijf je een amateur, ga je via 020 naar Feyenoord? Clubliefde?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dan is Cruijff ook geen echte ajacied, net als Tim de Cler. Het is maar net hoe je het wilt zien, wil je profvoetballer worden of blijf je een amateur, ga je via 020 naar Feyenoord? Clubliefde?
Cruijff is uit rancune jegens het Ajax bestuur 1 jaar naar Feyenoord gegaan. Johan is een echte Ajacied. Wim Janssen is ook een echte Feyenoorder, ondanks zijn ene uitstapje naar Ajax.
Tim de Cler is gewoon een broodvoetballer. Geen echte Ajacied, geen echte Feyenoorder.
Beenhakker is liefst 3 periodes bij Ajax in dienst geweest. Heeft onderhand langer voor Ajax dan voor Feyenoord gewerkt. Niet dat ik het erg vind, want Leo is een boeiend mens, maar een echte Feyenoorder kan je hem niet noemen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Cruijf wilde zijn grote liefde terugpakken, omdat hij slecht was behandeld.
Tim de Cler is ook geen echte ajacied of Feyenoorder. Wie zegt dat dan?
Edit: A&L had al geantwoord.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Cruijf is net zo'n overloper als Jansen en of Beenhakker. Maar als het je vak is kun je je nu eenmaal niet zo kortzichtig opstellen als een supporter.bjansen en Beenhakker zijn gewoon nog steeds Feyenoorders net zolas cruijf ajaciet is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Cruijf is net zo'n overloper als Jansen en of Beenhakker. Maar als het je vak is kun je je nu eenmaal niet zo kortzichtig opstellen als een supporter.bjansen en Beenhakker zijn gewoon nog steeds Feyenoorders net zolas cruijf ajaciet is.
Onzin, weet jij ook. Cruijffs hart klopt voor 2 clubs en daar zit Feyenoord niet bij. Wim Janssen zal ook vast niks voor Ajax voelen, ondanks die ene overstap. Cruijffs overstap had een reden en dat weet iedereen. Dan nog flik je zoiets eigenlijk niet, maar hij is natuurlijk wel een echte Ajax man.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik geef toch ook aan dat Cruiff ajaciet is......
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ajacied, doet je Iphone het niet goed? 
(niet op die oude beeldschermen letten, al hebben jullie er niet eens 1 in de Kuip
)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, die is zo ingesteld dat het enkel met een t wordt goedgekeurd. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.