• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.758 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

NOS Studio Sport: 'Straks een interview met Joris Mathijsen over zijn blessure.'

En waar gaat het 5 van de 6 minuten over? De WK-finale, het lelijke spel, etc. En daar betaal je dan belastingcenten voor.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Alsof een interview van 6 minuten over Joris Mathijsen en zijn blessure wel interessant zouden zijn. Zet ik liever curling op

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Wat is die Cristiano Ronaldo toch ontzettend goed. Sowieso een knappe comeback van Real. 0-1 en 1-2 achter tegen Villarreal en dan toch nog met 4-2 winnen. Ook mooi Kaka scoort meteen. En helemaal legendarisch Mourinho. Moest toch wel weer even lachen hoe hij daar extreem de zaak stond op te naaien door wat rond te springen recht voor de Villarreal bank na de 4-2. En de bekogeling met bidons door diezelfde bank vond ik ook wel weer grappig.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

M.a.w. jammer dit.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Wie gaat er dan in godsnaam ook voor zitten als hij hoort dat Joris Mathijsen langskomt..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Een sportliefhebber?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Iemand met süïcidale neigingen bedoel je zeker. Kan wel tig interessantere spelers opnoemen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Niks mis met Mathijssen. Prima nuchtere kerel die al jaren constant presteert. Wil ik best 6 minuten naar luisteren.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

rep_robert schreef:

Iemand met süïcidale neigingen bedoel je zeker. Kan wel tig interessantere spelers opnoemen.

Beetje overdreven behalve dat er intressantere spelers zijn neemt niet weg dat hij toch echt één van de meest constante spelers is geweest in oranje zoniet het meest constant, mag je wel wat meer respect voor tonen ipv. dat je met zelfmoordneigingen aan komt zetten.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Misschien wel, maar het blijft een ontzettend grijze muis. Je zou haast vergeten dat hij ook nog op deze aardbol leeft. . Ik ben zelf een spontane en altijd opgewekte kerel, ik heb echt een hekel aan saaie mensen. Ondanks dat er verder ook niets negatiefs over hem te melden valt ben ik totaal niet geinteresseerd in zijn verhaal. Veel positiefs valt er namelijk ook niet te melden. Sterker nog, er valt niets over hem te melden

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Juist omdat we haast niks van hem weten verder is het wel eens goed als je misschien een klein stukje van zijn persoontje kan zien. En er zijn vreselijk veel saaie voetballers, maar daarom kan dat buiten het voetbal wel totaal anders zijn.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Wilfred Genee schreef:

Wie gaat er dan in godsnaam ook voor zitten als hij hoort dat Joris Mathijsen langskomt..

Daar gaat het me niet eens om, meer om het feit dat ze nu nog steeds lopen te zeiken over het WK. Armoedig.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Misschien wel, maar het blijft een ontzettend grijze muis. Je zou haast vergeten dat hij ook nog op deze aardbol leeft. . Ik ben zelf een spontane en altijd opgewekte kerel, ik heb echt een hekel aan saaie mensen. Ondanks dat er verder ook niets negatiefs over hem te melden valt ben ik totaal niet geinteresseerd in zijn verhaal. Veel positiefs valt er namelijk ook niet te melden. Sterker nog, er valt niets over hem te melden

't slaat werkelijk nergens op wat je hierboven allemaal tikte.

Maargoed, ieder zn mening.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Robert is moe en baalt dat hij weer vroeg op zijn stage moet zijn. Even afreageren op Jorisje

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Hoezo? Is het zo verkeerd om is wat leven in de brouwerij te gooien. Ik houd in dat opzicht wel van spelers die wat meer van zich laten horen en wat nadrukkelijker aanwezig zijn. Dat levert ook 100 maal leukere televisie op, zoals bijvoorbeeld een Maradonna.

En Frank, deze week late dienstjes met stage, dus ik kan redelijk laat slapen

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Mathijssen is nuchter, das wat anders als saai. Lijkt me best een aardige gast.

En wie is Maradonna? Broer van Madonna? Ik haat het altijd als mensen die naam met een dubbele n schrijven.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Datt iss weerr ietss voorr hett frustrattie topicc

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

timbo_ schreef:

Wat is die Cristiano Ronaldo toch ontzettend goed.

En extreem arrogant, irritant en een slecht verliezer.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Neen, held.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Geweldig goed inderdaad.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Wist wel dat er een goede reden zou zijn voor het gejuich van Mourinho gisteren.

Mourinho: "Ik vierde het feestje met mijn zoon" - Goal.com

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zeker de uitvaart van Bobby Haarms van afgelopen jaar niet meegekregen?

Leuk dat je er zelf aan refereert. Namelijk best duidelijk wat het verschil is, nog geen fractie van het aantal mensen wat je bij Moulijn zag.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

timbo_ schreef:

Wist wel dat er een goede reden zou zijn voor het gejuich van Mourinho gisteren.

Mourinho: "Ik vierde het feestje met mijn zoon" - Goal.com

Haha, hij verzint altijd wel weer een goede smoes

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zo blijft voetbal toch juist mooi, met zulke figuren?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Leuk dat je er zelf aan refereert. Namelijk best duidelijk wat het verschil is, nog geen fractie van het aantal mensen wat je bij Moulijn zag.

Moulijn was alleen de grootste Feyenoorder ooit, Haarms was ''maar'' (dit zeg ik met heel veel respect) de conditietrainer.

Verder, lekker belangrijk. Jullie moeten je momenten van glorie schijnbaar nog steeds hebben van teksten over het legioen en de betrokkenheid. Je moet het ergens zoeken he.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Moulijn was alleen de grootste Feyenoorder ooit, Haarms was ''maar'' (dit zeg ik met heel veel respect) de conditietrainer.

Verder, lekker belangrijk. Jullie moeten je momenten van glorie schijnbaar nog steeds hebben van teksten over het legioen en de betrokkenheid. Je moet het ergens zoeken he.

Zo belangrijk dat je er zelf even op moest wijzen, dus zo lekker onbelangrijk zul je het niet vinden..

Tja en het gaat met de club inderdaad niet zoals het zou moeten, gelukkig weet je dat de steun altijd verder gaat. Waar zoekt Ajax tegenwoordig zijn glorie trouwens? Niet op het veld, en zeker niet op de tribune (het gaat minder, er valt wat sneeuw, en het stadion zit gelijk maar halfvol ), waar dan wel?

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ik moest trouwens wel lachen vanochtend. Een keeper als aanvoerder kiezen 'omdat dat beter is voor de communicatie' .

Zeg dan gewoon niks of zo of geef geen reden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Zo belangrijk dat je er zelf even op moest wijzen, dus zo lekker onbelangrijk zul je het niet vinden..

Tja en het gaat met de club inderdaad niet zoals het zou moeten, gelukkig weet je dat de steun altijd verder gaat. Waar zoekt Ajax tegenwoordig zijn glorie trouwens? Niet op het veld, en zeker niet op de tribune (het gaat minder, er valt wat sneeuw, en het stadion zit gelijk maar halfvol ), waar dan wel?

Je zou je ogen een keer open moeten doen, je blik op de wereld zou enorm veranderen denk ik

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Ik moest trouwens wel lachen vanochtend. Een keeper als aanvoerder kiezen 'omdat dat beter is voor de communicatie' .

Zeg dan gewoon niks of zo of geef geen reden.

Zo raar is het niet lijkt me. Suarez spreekt niet vlekkeloos Nederlands. Stekelenburg wel. En met vd Sar bij Oranje zag je ook al dat het prima kan, een keeper als captain. Denk inderdaad dat Stekelenburg communicatief sterker zal zijn.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Waar moeten jullie het momentaal eigenlijk van hebben?

O, Montorsi was me voor. Maar serieus, Ajax is momenteel echt geen club om jaloers op te zijn. Vrij kleurloos, weinig aantrekkingskracht en gewoon weinig positiefs. Dat was in '94/'95 wel anders.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.