• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.612 acteurs
  • 199.699 gebruikers
  • 9.420.740 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Sjakie Swart Mister Ajax zal ook wel een flinke happening zijn dan.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Wat dacht je van Gerard Meijer bij Feyenoord?

Of Mister Feyenoord: Wimpie Jansen.

Of Willempie van Hanegem.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Geloof best dat het elders ook mooi is, maar op deze schaal heb ik het in Nederland nog niet zien gebeuren. Was vandaag op de Coolsingel, stond het ruim een uur voordat de stoet langskwam al rijen dik. Mag ik toch vaststellen.

En we zullen zien als Cruijf overlijd (Zo'n beetje de enige die net zo veel voor zijn club heeft betekend als Moulijn voor Feyenoord) , wat hopelijk nog even op zich laat wachten, wat er dan gebeurd. (Vrees een ArenA showtje voor de bobo's) Veder is het ook helemaal geen wedstrijd.

Je haalt 2 dingen door elkaar. Ik heb geen kritiek of aanmerkingen op vandaag. Ik zeg alleen dat andere clubs dit ook zouden doen als hun grote held sterft. Ajax en Ajacieden hadden dit rondom Bobby Haarms ook al grootschalig gedaan. Oa van Gaal hield toen een kippevelspeech.

Maar het is zeker geen wedstrijd nee. Een begrafenis is altijd treurig. Mooi dat er eervol afscheid is genomen van jullie icoon. Zoiets zal ook wel gebeuren als van Hanegem ooit zal overlijden denk ik. Wie van de 2 is eigenlijk de grootste van de iconen? Ik denk Coen toch?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bij Cruijf is het hele land in rouw. Dat wordt de grootste en meest bezochte begrafenis van een voetballer ooit.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Bij Cruijf is het hele land in rouw. Dat wordt de grootste en meest bezochte begrafenis van een voetballer ooit.

Cruijff met 2x een f

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik kopieerde en plakte van Reinbo, was niet zo'n goed idee lol.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Je haalt 2 dingen door elkaar. Ik heb geen kritiek of aanmerkingen op vandaag. Ik zeg alleen dat andere clubs dit ook zouden doen als hun grote held sterft. Ajax en Ajacieden hadden dit rondom Bobby Haarms ook al grootschalig gedaan.

Het gaat me er ook juist om dat niet enkel de club wat doet, maar de hele stad, Coolsingel en Stadhuis stonden voor 'm stil vandaag

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Cruijff met 2x een f

De f van Feyenoord.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

De f van Feyenoord.

Oke, komt nu een hele flauwe oude grap.

Waarom schrijf je Feyenoord op het eind met een d?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Niet op ingaan jongens...

merijn82

• 1933 berichten
  • 461 stemmen

@Ajax&Litmanen1

Ik ken hem niet, maar vind het nu al leuk..

*Wacht in spanning..

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Bereid je voor op de slechtste grap ooit, merijn.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Ik kan hem wel waarderen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik vind hem ook wel wat hebben

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PSV is hun grootste held (Eh, wie eigenlijk?) ook nog niet kwijt...

Die is toch naar Barca?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Goh, de provinciaal met grote stadsangst moet ook weer van zich laten horen.

Grote stad? Aha, noem je die riolering aan de Maas zo?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Reinbo schreef:

Maar gebeurde wel in de marge van Amsterdam. De Arena Boulevard is nu niet bepaald de Coolsingel van Amsterdam. Dus voorlopig blijf ik bij mijn feit. Geloof best dat er een tochtje wordt georganiseerd, maar niet dat de hele stad erbij betrokken wordt inclusief het Stadhuis.

Wat lul jij nou voor onzin

Ceremonie van Haarms was op de Toekomst(daar kan je immers makkelijk duizenden mensen kwijt), inderdaad langs de ArenA gereden en daarna richting het oude stadion de Meer. Waar zijn hart lag. Toch wat anders dan alleen een ArenA boulevardje Daarnaast snap ik je probleem niet echt. Het is gewoon een mooie begrafenis geweest voor 1 van de grootste Ajacieden aller tijden Daarvoor hoef ik niet door de Kalverstraat o.i.d. heen te lopen, wat verder geen enkele betekenis heeft voor een begrafenis.

Ajax Life | Supportersvereniging Ajax - ajaxlife.nl

Voor de rest snap ik het gedoe niet echt. Begravenissen zijn altijd indrukwekkend. Vaak op hun eigen manier.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jammer van de nederlaag. Heb niks kunnen zien, op de slotminuutjes na. Zag net wel de goals van Suarez, die toch wel mooi gespeeld en afgemaakt waren.

Verder. snel vergeten.

Eerste helft was echt compleet bagger, wel lullige goals tegen. Tweede helft was gelijk een stuk beter met het inbrengen van Ozbiliz en Ebecilio. Vooral Ebecilio is een fantastische speler.

Voor de rest een mooi stadion, ver afgelegen ergens in een park of zo. Stadion van St. Pauli ligt toch lekker mooi in het centrum(wel in een vette pauperwijk).

Publiek is ergerlijk in Hamburg, stadionspeaker is het allerergste. Twente in het kwadraat. Elke keer de voornamen noemen en het publiek de achternamen. Zelfs tijdens de wedstrijd, zie je die foto's weer op het scherm voorbij komen. Denk dat ze dat wel 26 keer gedaan hebben. Echt mafkezen die Duitsers. Neppe Amerikaanse sfeer in dat stadion

Verder een geslaagd dagje Hamburg. Op naar de ultieme vernedering volgende week.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wat dacht je van Gerard Meijer bij Feyenoord?

Of Mister Feyenoord: Wimpie Jansen.

Of Willempie van Hanegem.

Laten we maar niet teveel begrafenissen krijgen. Straks halen jullie je kick alleen nog maar uit dit soort dingen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Als John de Mol hier zou meelezen zou die er denk ik weer een nieuwe afvalrace in zien.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Holland's got a funeral

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

SMS wie u het liefst snel begraven ziet naar 9345 [spatie] en de naam van de persoon.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Die Leo Driessen is echt scheel volgens mij, zelfs na achttien herhalingen ziet ie niet dat Agger Berbatov helemaal niet raakt. Klassieke schwalbe, Webb trapt erin (evenals Leo). Man U. binnen 2 minuten met 1-0 voor tegen Liverpool.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Die Webb maakt er weer een potje van. Rafael komt met twee benen invliegen en hij doet niks - zelfs geen vrije trap tegen -, Gerard komt nu met twee benen over de grond inglijden en krijgt rood.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Als dat programma doorgaat, delen we de winst hè?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Quido schreef:

Die Webb maakt er weer een potje van. Rafael komt met twee benen invliegen en hij doet niks - zelfs geen vrije trap tegen -, Gerard komt nu met twee benen over de grond inglijden en krijgt rood.

Goedmakertje, omdat hij in de W.K.-finale nog tegen Hollandse spelers was.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Goedmakertje, omdat hij in de W.K.-finale nog tegen Hollandse spelers was.

Huh?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Rafael is niet Vd Vaart, maar de speler van Man Utd...denk dat Nicolage Rico zich vergist

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik vergis me ja. Excuuuuses. Ik volg het Engelse voetbal vandaag ook niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.