• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.612 acteurs
  • 199.699 gebruikers
  • 9.420.733 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Arsenal doet het in eigen huis prima tegen Leeds: 0-1, nog een kwartier te gaan.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het Feyenoord van 5-7 jaar geleden had Swerts niet nodig gehad.

3 jaar geleden stonden ze in de winterstop nog zelfs bovenaan.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Prachtige beelden net van de rouwstoet

Was rond half 3 op de Coolsingel, toen stond het gewoon al 3 rijen dik bij het Stadhuis.

Alleen bij Feyenoord

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Pfew, ontsnapping tegen Leeds. Jammer dat die 2e net niet viel in extrema.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Lekkere pot van Ajax

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Het is rust en we staan nu al 3-0 achter . Oke, we spelen met een halve b-elftal, maar dan nog.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Dit is junioren-niveau. Wat een debiele fouten. Zelfs voor een oefenwedstrijd is datgene wat ze laten zien beschamend. Silva en Lindgren mogen na de wedstrijd direct hun contract inleveren. En dat terwijl HSV ook geen ene klote, maar dan ook werkelijk geen één bal, voorstelt.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Montorsi schreef:

Prachtige beelden net van de rouwstoet

Was rond half 3 op de Coolsingel, toen stond het gewoon al 3 rijen dik bij het Stadhuis.

Alleen bij Feyenoord

Lol, alleen bij Feyenoord. Ik durf te wedden dat dit ook bij Ajax gaat gebeuren als Cruijff er niet meer is. Overigens heb ik dit wel vaker gezien, niet alleen bij Feyenoord.

Over Ajax: Tja, tis niet best. Hopen dat het beter wordt de tweede helft.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Zoals bij Bobby Haarms bijvoorbeeld?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Begin net pas met kijken, nice Suarez Mooie bal en kalm afgemaakt.

Edit: hahaha nog een keer, held .

Edit 2: Ooijer Domme nutteloze lul.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Lol, alleen bij Feyenoord. Ik durf te wedden dat dit ook bij Ajax gaat gebeuren als Cruijff er niet meer is.

Nee hoor, als die al naar Nederland komt en niet in Barcelona begraven wordt, wordt die opgebaard in de ArenA en krijg je een tv uitzending met alle Hilversumse Bobo's op de eerste rij. De gewone man, die mag een kaartje kopen voor ergens in de 2e ring.... Soort Andre Hazes show.

De enige andere keer dat ik dit in Nederland zag was met Pim Fortyun, ook in Rotterdam,

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jammer van de nederlaag. Heb niks kunnen zien, op de slotminuutjes na. Zag net wel de goals van Suarez, die toch wel mooi gespeeld en afgemaakt waren.

Verder. snel vergeten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nee hoor, als die al naar Nederland komt en niet in Barcelona begraven wordt, wordt die opgebaard in de ArenA en krijg je een tv uitzending met alle Hilversumse Bobo's op de eerste rij. De gewone man, die mag een kaartje kopen voor ergens in de 2e ring.... Soort Andre Hazes show.

De enige andere keer dat ik dit in Nederland zag was met Pim Fortyun, ook in Rotterdam,

Zeker de uitvaart van Bobby Haarms van afgelopen jaar niet meegekregen?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee, dacht je dat ik daar interesse in had? Maar stonden er duizenden mensen op de Dam en het Rokin? Hingen er grote banieren aan het stadhuis?

Edit: Ik lees net dat ze van de pittoreske Arenaboulevard naar een een of andere buitenwijk 2 km verder reden.... Verder ook niet zo gek hoor, Moulijn is natuurlijk een speler, dat is iets anders dan een materiaal man.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Als je denkt dat grote spelers die overlijden alleen bij Feyenoord zo worden geëerd, dan heb je het flink mis.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Nee, dacht je dat ik daar interesse in had? Maar stonden er duizenden mensen op de Dam en het Rokin? Hingen er grote banieren aan het stadhuis?

Edit: Ik lees net dat ze van de pittoreske Arenaboulevard naar een een of andere buitenwijk 2 km verder reden.... Verder ook niet zo gek hoor, Moulijn is natuurlijk een speler, dat is iets anders dan een materiaal man.

Haha dus je weet wel een ''feit'' te brengen dat het only bij Feyenoord zo gaat met clubhelden, terwijl je niet eens weet wat anderen doen? Geloof nu maar dat het bij Ajax en ook andere clubs net zo gaat. Het afscheid van Haarms wat ook ongelooflijk mooi en eervol.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maar gebeurde wel in de marge van Amsterdam. De Arena Boulevard is nu niet bepaald de Coolsingel van Amsterdam. Dus voorlopig blijf ik bij mijn feit. Geloof best dat er een tochtje wordt georganiseerd, maar niet dat de hele stad erbij betrokken wordt inclusief het Stadhuis.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Lekker belangrijk bij wie de meeste mensen op een begrafenis komen, of wat dan ook...

Gewoon mooi dat Coentje zo'n eerbetoon krijgt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Als je denkt dat grote spelers die overlijden alleen bij Feyenoord zo worden geëerd, dan heb je het flink mis.

Nou, ik moet het elders in Nederland nog zien gebeuren op deze schaal.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3619 stemmen

Gvd, wat een kutzooi weer met Kuiper. Zo sneu voor die jongen. Werkt al bijna 2 jaar knetterhard aan zijn herstel en meteen weer. En naar het zich laat aanzien weer die kruisband. Je gunt het niemand, maar die jongen al helemaal niet. Superaardige, spontane gast die knetterhard werkt en er alles voor over heeft om te slagen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nou, ik moet het elders in Nederland nog zien gebeuren op deze schaal.

Altijd mooi, die zelfpijperij van bepaalde Feyenoord supporters. Net of ze uniek zijn met hun heldenverering. Vooral die fabels in stand blijven houden

Suarez trouwens captain af bij Ajax. Stekelenburg 1e captain. Was oa ook op aandringen van Suarez. Goed idee denk ik.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Dat mensen hier in discussie gaan over wie de 'grootste' begrafenis organiseert voor een clubicoon is echt te triest voor woorden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Het is meer de discussie dat Reinbo denkt dat zoiets exclusief alleen voor zijn club zou zijn. Ik vind het prachtig hoe men vandaag Moulijn heeft herdacht en begraven. Maar dit wordt overal gedaan. Utrecht met DiTomasso was bv ook een grootse begraafnis.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het is meer de discussie dat Reinbo denkt dat zoiets exclusief alleen voor zijn club zou zijn. Ik vind het prachtig hoe men vandaag Moulijn heeft herdacht en begraven. Maar dit wordt overal gedaan. Utrecht met DiTomasso was bv ook een grootse begraafnis.

Laat ze in die waan, zijn ze toch nog ergens goed in.. van voetbal hoeven ze het al tijden niet meer te hebben en verder gebeurt er ook niks in die kansloze industriestad. Je moet er toch niet aan denken als ze dit soort dingen ook nog zouden verkloten?.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zoveel kan je niet verkloten aan een begraafnis...

Ik vind het altijd eervol en mooi om je oude helden te eren. Maar dit doen veel clubs. Moulijn is ook DE clubheld van Feyenoord. Ajax heeft bv haar grootste clubheld (Cruijff) nog. PSV is hun grootste held (Eh, wie eigenlijk?) ook nog niet kwijt...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Begrafenis.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

A&L krijgt hier telkens wel lessen Nederlands.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Geloof best dat het elders ook mooi is, maar op deze schaal heb ik het in Nederland nog niet zien gebeuren. Was vandaag op de Coolsingel, stond het ruim een uur voordat de stoet langskwam al rijen dik. Mag ik toch vaststellen.

En we zullen zien als Cruijf overlijd (Zo'n beetje de enige die net zo veel voor zijn club heeft betekend als Moulijn voor Feyenoord) , wat hopelijk nog even op zich laat wachten, wat er dan gebeurd. (Vrees een ArenA showtje voor de bobo's) Veder is het ook helemaal geen wedstrijd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Laat ze in die waan, zijn ze toch nog ergens goed in.. van voetbal hoeven ze het al tijden niet meer te hebben en verder gebeurt er ook niks in die kansloze industriestad. Je moet er toch niet aan denken als ze dit soort dingen ook nog zouden verkloten?.

Goh, de provinciaal met grote stadsangst moet ook weer van zich laten horen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

A&L krijgt hier telkens wel lessen Nederlands.

Hehe, ja ik typ soms wat te snel En je bent nooit te oud om te leren

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.