• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.611 acteurs
  • 199.698 gebruikers
  • 9.420.722 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

In de winter zal het daar wel 35 graden zijn ipv 40 gok ik.

Rond de 25.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Alsof dat hun beeld zal veranderen.... Zie je hier al zo'n Bavaria dame tussen staat? En dan is dit nog een progressieve bijeenkomst.

Ach ja, conservatieven kunnen ook hip zijn. Check deze Joodse Ultras maar is bijvoorbeeld

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ik ga gewoon door met de buitenlandse filmpjes:

Die laatste tien seconden hahahaha

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Hahaaha

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Tien clubs azen op Arsenal-talent Vela

Carlos Vela komt de tweede seizoenshelft vrijwel zeker uit voor een andere club dan Arsenal. De spits mag op huurbasis vertrekken en inmiddels hebben zich al tien clubs voor hem gemeld, zei Arsène Wenger vrijdag op een persconferentie.

Vela komt bij Arsenal nauwelijks aan spelen toe en mag daarom verhuurd worden om op die manier elders ervaring op te doen. De 21-jarige spits, die ook als linksbuiten uit de voeten kan, heeft over belangstelling niet te klagen. Liefst tien clubs informeerden al naar zijn diensten.

"Onder die clubs zitten drie of vier Engelse clubs", aldus Wenger, die een voorkeur heeft voor een Engelse verhuurperiode. "We hebben de keus en dat is het probleem want ook hij heeft de keus. Op dit moment liggen er ongeveer tien aanbiedingen van clubs uit Spanje, Frankrijk en Engeland. Drie of vier clubs uit de Premier League willen hem hebben."

Wenger geeft toe dat hij hoopt dat Vela kiest voor een Engelse club. "Daar ligt mijn voorkeur, ja. Dan kunnen we hem namelijk het beste in de gaten houden en conclusies trekken over zijn toekomst en ontwikkeling. Maar hij moet wel het gevoel hebben dat hij naar de club kan waar hij zelf heen wil. Wanneer spelers van dit kaliber te huur zijn, komen er altijd heel erg veel clubs op af."

De Mexicaanse international maakte in de zomer nog indruk op het WK in Zuid-Afrika. Bij Arsenal is hij na Robin van Persie, Nicklas Bendtner en Marouane Chamakh echter pas vierde keus in de pikorde van Wenger. Vanuit Engeland zou Bolton Wanderers het meest concreet zijn. Die club huurde eerder met Jack Wilshere, inmiddels Engels international en basisklant van Arsenal, al een groot talent van de Londenaren.

Iets voor Ajax?

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Die reus kan er ook nog wel bij.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

Ik ga gewoon door met de buitenlandse filmpjes:

(embed)

Die laatste tien seconden hahahaha

Tekst kun je zo aanpassen.

Heb dat filmpje (met steeds verschillende teksten) wel 20 x gezien ofzo, hehe.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ja die reacties eronder op Ajaxlife en zo lezende schijnt het al eerder op pownews te zijn geweest. Helaas kijk ik dat soort programma's van die nieuwe rukzender niet.

Ken hem verder zelf niet

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Dit is sowieso één van de minst grappige teksten.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ik lag in ieder geval wel dubbel toen ze het over Jhon van Beukering had en die gast opeens maf ging doen

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ja, dat stukje blijft lachen. Zonder onze vriend John dan.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Leuke dag voor de boeg morgen. Hele week om 0530 opgestaan voor stage, nu tot 0300 werken en morgen zit ik om half 8 alweer in de trein richting Hamburg voor de oefenpot tegen HSV van ons aller Ajax. Heb er ontzettend veel zin in, eindelijk weer is een (klein) Europees tripje Voetbal waar het voor bedoeld is! Op naar de reeperbahn.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Om nog even terug te komen of Swerts nou goed was of niet.

Misschien heel veel geluk,

Misschien heel veel kwaliteit, misschien van allebei een beetje. Iniedergeval een schitterende goal van onze nieuwe Feyenoorder.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Nou nou, Gill Swerts heeft ook een keer in z'n loopbaan een mooie goal gemaakt. Dat maakt hem echt niet meteen een versterking voor Feyenoord (uiteraard wel voor dit Feyenoord). Maar ik blijf erbij dat het triest is dat zelfs Swerts een versterking is voor Feyenoord.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Nou nou, Gill Swerts heeft ook een keer in z'n loopbaan een mooie goal gemaakt. Dat maakt hem echt niet meteen een versterking voor Feyenoord (uiteraard wel voor dit Feyenoord). Maar ik blijf erbij dat het triest is dat zelfs Swerts een versterking is voor Feyenoord.

Tuurlijk, dat blijft triest maar met dit soort spelers zal Feyenoord het voorlopig moeten doen. En tenminste beter dan Leerdam. Voor een verdediger is het trouwens een behoorlijke goal hoor.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Leuk voor je dat je het triest vindt, maar op dit moment kan het gewoon niet veel anders. Ook de jeugd kan niet eindeloos spelers blijven sturen.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

13woutie13 schreef:

Leuk voor je dat je het triest vindt, maar op dit moment kan het gewoon niet veel anders. Ook de jeugd kan niet eindeloos spelers blijven sturen.

Dat zeg ik ook. Vergeleken met een paar jaar geleden is dit natuurlijk niet erg goed, maar kan momenteel voor Feyenoord een belangrijke speler worden. Zeker als het zometeen blijkt dat Vlaar niet verlengt.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Ja sorry, was bezig met mijn bericht toen jij je antwoord net klaar had denk ik.

Swerts kan voor evenwicht in het elftal zorgen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Tekst kun je zo aanpassen.

Heb dat filmpje (met steeds verschillende teksten) wel 20 x gezien ofzo, hehe.

Doe mij het filmpje van Der Untergang met Hitler die alle mensen uit de kamer zet maar. Daar hebben ze me ook een pak geniale teksten op verzonnen

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

jordandejong schreef:

Om nog even terug te komen of Swerts nou goed was of niet.

(embed)

Misschien heel veel geluk,

Misschien heel veel kwaliteit, misschien van allebei een beetje. Iniedergeval een schitterende goal van onze nieuwe Feyenoorder.

Dat is geen geluk, dat is pure klasse. Die jongen is echt zo ondergewaardeerd in Nederland. Het is dat de scouts van Barcelona niet elke week daar aanwezig waren, want Swerts had daar natuurlijk gewoon 10 jaar in de basis moeten staan. Wat een klasse, wat een kwaliteit, wat een genialiteit!

Swerts is world class!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Op naar de reeperbahn.

Ik hoop dat je een aardig zakcentje mee neemt .

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Swerts is best een aardige voetballer ... in een team dat draait. Is geen type dat de ploeg op sleeptouw zal gaan nemen. Dus het is te hopen dat Feyenoord wat beter gaat draaien.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Swerts kan wel voetballen ja, maar dat mag voor een normaal Feyenoord natuurlijk nooit een aankoop zijn. In deze situatie kan ik het wel begrijpen. Beetje routine en voetballend vermogen erbij. Alhoewel ik denk dat Feyenoord beter iemand voor een andere positie kan halen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Maar wat is een normaal Feyenoord? Voetballend is het al jaren huilen met de pet op, met alle respect.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

Maar wat is een normaal Feyenoord? Voetballend is het al jaren huilen met de pet op, met alle respect.

Het Feyenoord van 5-7 jaar geleden had Swerts niet nodig gehad.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Als Fernandez, Schenkeveld en de Vrij fit waren geweest ook niet.

In eerste instantie wordt Swets ook voor een half jaar gehaald, en wie weet voor het seizoen erop.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Braziliaan komt te laat en bedenkt ontvoering

Ook in het profvoetbal is het bedenken van smoesjes voor te laat komen geen uitzondering. De reden die Somalia, middenvelder van het Braziliaanse Botafago, bedacht bleek echter wel heel uitzonderlijk.

Somalia probeerde zijn trainer vrijdag wijs te maken dat hij onderweg zou zijn ontvoerd. Tot verbazing van de speler schakelde die vervolgens de politie in. Daarop had Somalia duidelijk niet gerekend, zo bleek ook tijdens het verhoor. Rechercheurs vonden zijn verklaring verdacht omdat hij zich meerdere malen tegensprak bij het beschrijven van de vermeende daders. Beelden van zijn appartement maakte definitief duidelijk dat het om een verzinsel ging.

De Braziliaanse politie zal Somalia nu aanklagen voor het bedenken van een dergelijke misdaad. Ook zijn club, die zeker veertig procent van zijn salaris wil inhouden, zal maatregelen treffen.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Whahaha

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Staat de Coolsingel toch eerder weer vol dan verwacht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.