- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Overigens treft Ajax het dit jaar wel in de beker... MVV thuis, Veendam thuis, AZ thuis, NAC (laten we daar maar vanuit gaan) thuis. Over geluk met de loting geen woord.
Die finale van vorig jaar kan maar beter snel vergeten. Wat een aanfluiting... Hoewel Ajax - Feyenoord in Barcelona kijken wel erg leuk was. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat Ajax thuisduels loot vind ik wel prima 
Maar wel tegen leuke tegenstanders dan.
Toch blijft de beker een kleine prijs. Alleen mooie BIJ een landstitel. Het voelt niet als een pleister op de wonde als we de beker winnen en de titel niet. Verre van.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Wat een mafkees... van waar ik stond, leek het smerig, maar niet veel meer. Dit is gewoon een aanslag! 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Dat Ajax thuisduels loot vind ik wel prima 
Maar wel tegen leuke tegenstanders dan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De Boer is wel een echte Ajacied trouwens zeg. Dat ze gewonnen hadden is leuk, maar hij was vooral blij met het spel. Hehe, tegenovergesteld karakter als wat Jol had.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een mafkees... van waar ik stond, leek het smerig, maar niet veel meer. Dit is gewoon een aanslag!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha reacties op PSV Netwerk.
Benieuwd of de timbo's, Boordappels en otherfools van deze wereld nu ook met termen als Calimero en huilerds komen:

Siem de Jong zit natuurlijk in het complot, de schurk!
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
De loting was toch gewoon live, vorige keer?
Bovendien, als je de beste van Nederland bent, win je van iedereen... Lijkt me overigens ook moeilijk vals spelen met dat apparaat.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen

Geverdski, ben vee te za.t. iK ga nu pitten
Lekkere overwinning, bekerwswsweintje is weer voor ons
Weltrusten L 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zijn die spandoeken tegen clubs die de beurs op gaan?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
(Novum) - Frank de Boer blijft ook na de winterstop trainer van Ajax. De 40-jarige oud-international en de Amsterdammers zetten na Kerstmis de afspraken op papier, meldt de Telegraaf. De Boer zou aanmerkelijk minder gaan verdienen dan zijn voorganger Martin Jol.
De Boer maakte in zijn eerste weken als hoofdtrainer indruk op de directie van Ajax met goede resultaten tegen AC Milan (2-0), Vitesse (1-0) en AZ. Bovendien hecht de oud-speler van de Amsterdammers waarde aan de Ajax-visie. Op verzoek van De Boer werden de onderhandelingen pas na de bekerwedstrijd tegen AZ afgerond.
Dennis Bergkamp is kandidaat om de technische staf van De Boer te versterken. De 41-jarige voormalig aanvaller is momenteel trainer van de D2 bij Ajax. Ook Hennie Spijkerman, die nu als technisch directeur werkzaam is bij Ajax Cape Town en de huidige rechterhand Danny Blind zijn in beeld om assistent te worden.
Ajax wil niets zeggen over de kwestie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Benieuwd of de timbo's, Boordappels en otherfools van deze wereld nu ook met termen als Calimero en huilerds komen:

Siem de Jong zit natuurlijk in het complot, de schurk!
Inderdaad een mooi voorbeeld van Calimero-huilgedrag, zoals we dat op dit forum helaas regelmatig van de A&L's en Ajaxrulezzz' en weetiknietal moeten verdragen. Snap je nu hoe ergerlijk en sneu dat is? Maar ik ben blij dat je nu ook inziet dat dat belachelijk gedrag is. Misschien herinner ik je er wel aan als Vink een wedstrijd van Ajax fluit, of 1 van die andere 100 anti-Ajax maatregelen die de KNVB, de Overheid en de Media voor jullie in petto heeft.
Dus, speciaal voor jou; ook deze potsers zijn Calimero's en huilerds.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Inderdaad een mooi voorbeeld van Calimero-huilgedrag, zoals we dat op dit forum helaas regelmatig van de Quido's ...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Leuk spul trouwens, dat Netwerk. Even vooruitblikken op Ajax - Feyenoord dan maar:
Voor wie zegt: "We spelen 010 kapot, Vink is geen probleem." Bullshit. Als we 10 keer scoren keurt Vink ze allemaal af, en we komen vroeg met 10 man te staan, en later met 9 of misschien zelfs 8 man. Dan verslaan we die k-u-t-k-a-k-k-e-r-k-a-k-k-e-n echt niet.
En ik ben bang dat je voor elke supportersclub wel zo'n bloemlezing kan maken (al is die ene misschien aan het grollen)...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
De heer Verbeek is gisteren trouwens ook weer gestegen in het calimero klassement met zijn "Ajax had toch ook zeker twee of drie rode kaarten verdiend". Zure zeurpiet als ie verloren heeft.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Leuk spul trouwens, dat Netwerk. Even vooruitblikken op Ajax - Feyenoord dan maar:
En ik ben bang dat je voor elke supportersclub wel zo'n bloemlezing kan maken (al is die ene misschien aan het grollen)...
Ik wist niet dat jij dit soort supportersgebral seruieus nam, otherfool? Gemiddelde IQ van dit soort mannen zal niet ver over de 80 komen vrees ik.
Quido bedoelde natuurlijk quotes van hemzelf.....
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik wist niet dat jij dit soort supportersgebral seruieus nam, otherfool? Gemiddelde IQ van dit soort mannen zal niet ver over de 80 komen vrees ik.
Net zoals de gequote Calimero's van het PSV netwerk dus.
Daar ging het ook niet om. Op Quido reageer ik sowieso niet meer (ik had hem dan eerlijkheidshalve ook niet in mijn rijtje moeten noemen, maar het was de eerste 'anti-ajax' poster waar ik op kwam). Ik haal hem er wel even tussenuit.
De heer Verbeek is gisteren trouwens ook weer gestegen in het calimero klassement met zijn "Ajax had toch ook zeker twee of drie rode kaarten verdiend". Zure zeurpiet als ie verloren heeft.
De voetbalwereld zit er vol mee. Ergerniswekkend.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zelfs je vriend Mourinho heeft zich er onlangs ernstig aan schuldig gemaakt, waarde otherfool 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
José Mourinho is een echte winnaar. Een scaduwzijde daarvan is dat ze zeer slecht tegen hun verlies kunnen, zoals genoemde Portugees na de afdroogpartij tegen Barcelona.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Erger was het nog na de gewonnen wedstrijd tegen Sevilla. Real speelde zelf keihard en dan gaan huilen dat ze gele kaarten pakken. Gewoon blij zijn dat je met mazzel wint en verder niet teuten. Ik heb groot respect voor de prestaties van Mourinho, maar ik erger me (net zoals bij van Gaal) enorm aan de verhevenheid die ze uitstralen en uitdragen. De ware winnaar moet op zijn tijd ook terughoudend en bescheiden zijn.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
(Novum) - Johan Cruijff verwacht nog een ton te ontvangen van FC Barcelona voor de Johan Cruyff Foundation. Dat zei 'El Salvador' volgens de Wereldomroep in een interview met de Spaanse radiozender Radio Catalunya. "Mijn stichting heeft een contract van honderdduizend euro per jaar, maar ik maak me zorgen over de betaling."
Cruijff vroeg in het interview aan de voorzitter van Barcelona Sandro Rosell om zich 'als een heer te gedragen en zijn verplichtingen na te komen'. Het contract tussen de Foundation en de Catalanen gaat per 2011 in en de handtekeningen zijn volgens Cruijff al gezet. De oud-speler en voormalig coach benadrukte dat het geld niet voor hem persoonlijk is, maar voor de kinderen voor wie de stichting zich inzet.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Otherfool, de voorbeelden die jij geeft zijn niet op dit forum genoemt, dus hoe je daar aan komt?
Inderdaad een mooi voorbeeld van Calimero-huilgedrag, zoals we dat op dit forum helaas regelmatig van de A&L's en Ajaxrulezzz' en weetiknietal moeten verdragen.
Geef dan maar is voorbeeldne van 'dit forum'.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Laat hem toch lekker. Zoals hierboven ook al blijkt komen die reacties van alle kanten - ook van zijn held Mourinho -, maar otherfool is wat dat betreft heel selectief. Krijg je weer een spelletje over en weer met voorbeelden over en weer. Conclusie: je ziet het overal. No need to defence, no need to attack.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Inderdaad een mooi voorbeeld van Calimero-huilgedrag, zoals we dat op dit forum helaas regelmatig van de A&L's en Ajaxrulezzz' en weetiknietal moeten verdragen. Snap je nu hoe ergerlijk en sneu dat is? Maar ik ben blij dat je nu ook inziet dat dat belachelijk gedrag is. Misschien herinner ik je er wel aan als Vink een wedstrijd van Ajax fluit, of 1 van die andere 100 anti-Ajax maatregelen die de KNVB, de Overheid en de Media voor jullie in petto heeft.
Dus, speciaal voor jou; ook deze potsers zijn Calimero's en huilerds.
Je noemt nou wel mijn naam, maar ik herinner mij toch echt niet dat ik zoiets heb gezegd (en ik heb een goed geheugen). Kom maar op van die voorbeelden van mij en A&L dan, met je grote mond.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De scheidsrechters floten weer zoals we ze kennen, anti-Ajax en pro-Twente echt ongelofelijk.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Eindelijk een goed voorbeeld. Wat is daar Calimero aan als ik mag vragen? Dat klopte toen gewoon, niks calimero's aan!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Inderdaad zijn dit huilerds. Net zo als al dat volk dat hier regelmatig over Kesler en de scheidsrechters zeurt. (Maar beetje onzin dit wat mij betreft. Als je het hele internet af gaat struinen lijkt het me een makkie om dergelijke berichten te vinden. Ik hou het als je het niet erg vindt bij dit topic en de spelers, trainers en medewerkers van clubs zelf)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
En Otherfool laat toch lekker lopen. Je gaat toch niet al die pagina's hier doorzoeken om de betreffende uitspraken te vinden. Iedereen weet waar en over wie je het hebt. Die voorbeelden zijn helemaal niet nodig.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Eindelijk een goed voorbeeld. Wat is daar Calimero aan als ik mag vragen? Dat klopte toen gewoon, niks calimero's aan!
Dat is de definitie van Calimero; het iedereen is tegen ons syndroom. Om het bij dit forum te houden:
En de mensen hier maar zeggen dat zaken als voortrekken van clubs niet bestaan. Niks ten nadele van de titel van Twente hoor, maar hadden vanuit Zeist wel de nodige support.
Kesler (met 1 s dus) is de baas van de KNVB. Je bent heel naief als je gelooft dat zon man geen invloed had.
wat ik niet vind rijmen is dat Twente wel makkelijk de boel mag aflasten
Vink is een pedant, irritant eikeltje dat zeer selectief fluit. Typisch genoeg krijgt hij bijna elke topwedstrijd waarbij Ajax betrokken is. Na afloop is de conclusie bijna elke keer hetzelfde: waardeloos en zeer selectief gefloten.
Vink marchandeert. Het is algemeen bekend dat Ajax hem heel graag geen duels van Ajax ziet fluiten. Als de KNVB juist hem aanstelt vind ik dat dan wel wat flauw.
juist de niet gewenste Vink steeds bij topduels van Ajax ingezet
Haha vergeleken met Wegereef vandaag fluit Vink Ajax nog neutraler 
Het grappige is dat de fouten van Vink ons juist de titel voor een deel hebben gekost.
Misschien een puntje als Wegereef niet ergens weer kaarten en overtredingen ziet die er niet zijn.
HEEEEEEEEL duidelijk Wegereef alles tegen je ziet doen
Wat Wegereef ons aandeed bij Excelsior-Ajax was pas schandalig.
Zon rat als Wegereef
Ajax (...) gister (...) bestolen van punten.
En Otherfool laat toch lekker lopen. Je gaat toch niet al die pagina's hier doorzoeken om de betreffende uitspraken te vinden. Iedereen weet waar en over wie je het hebt. Die voorbeelden zijn helemaal niet nodig.
Ik doe het graag
Weinig werk overigens; je tikt de naam van een willekeurige scheidsrechter of KNVB bobo in en kassa!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.