- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, Cockie komt natuurlijk mee, die louche zaakwaarnemer, Mido mischien.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Taino. Hoewel dit het nu wel fantastisch doet bij Ajax.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Als Mounir maar oprot ben ik blij. Hij is gewoon een ordinaire werkweigeraar. Optyfen met die gast, wie denkt ie we niet dat ie is? Ook gelijk maar een maandsalaris inhouden. Met z'n griepje...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
2x op de paal, 1x op de lat, 1x misgekopt voor open doel en net over schieten vanaf 3 meter in 8 seconden tijd. Epic 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Internazionale ontslaat Benitez
MILAAN - Rafael Benitez vertrekt per direct als coach van Internazionale. De Italiaanse club van Wesley Sneijder maakte dit donderdag bekend. De trainer en de club gaan volgens een verklaring op de website van Internazionale ''in goed overleg uit elkaar".
Benitez was bezig aan zijn eerste seizoen bij de club. De ploeg, die vorig jaar onder José Mourinho nog de landstitel, beker en Champions League won, presteerde onder de Spanjaard tot nu toe uiterst wisselvallig.
Inter plaatste zich met veel moeite voor de achtste finales van de Champions League. Daarnaast is de achterstand in de competitie op koploper AC Milan dertien punten. Vorige week won de ploeg nog wel het WK voor clubteams.
Transfers
De dagen van de Spaanse oefenmeester in Milaan leken eerder deze week al geteld. Benitez haalde na de winst op het WK voor clubteams vorige week al opvallend hard uit naar de clubleiding. Die zou hem te weinig steunen.
Voorzitter Massimo Moratti weigerde na de winst in Abu Dhabi zijn vertrouwen in de trainer uit te spreken. Hij noemde daarnaast de eis van de Spanjaard om spelers aan te trekken, als beloning voor het veroveren van de titel op het prestigieuze eindejaarstoernooi, misplaatst.
Volgens Benitez had Inter vers bloed nodig, wilde het dit seizoen nog een rol van betekenis spelen. Dat verse bloed komt nu dus voor de groep te staan.
© ANP
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Volgens Benitez had Inter vers bloed nodig, wilde het dit seizoen nog een rol van betekenis spelen. Dat verse bloed komt nu dus voor de groep te staan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat een verrassing dat Mounir eigenlijk niet bij Ajax past.
.
Dit gaat over zaken buiten het veld. Heeft niks met hem als voetballer te maken (wat overigens ook wel tegenvallend is).
Trouwens, zo denk ik over de staak actie van meneer voor vanavond: Mounir el Hondenl*l! 
Jammer dat Ajax het geld goed kan gebruiken, maar anders had je Mounir gewoon 4 jaar lang in jong Ajax moeten stallen. Zal hem leren. Die snapt niks van profvoetballer zijn.
PS: Kwam een leuk filmpje tegen over de bekerwedstrijd van Barca deze week 

Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Ach, er zal wel meer rondom El Hamdaoui spelen, denk je niet?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Geen idee. Ik lees vandaag dat hij niet weg zou willen. Maar Ajax moet dit gedrag niet pikken. Wij zijn Ajax, geen lullige 3e divisieclub waar zoiets misschien kan gebeuren.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Zoiets, of iets wat er misschien op lijkt, is al eens gebeurd, toch? Kan wel zijn dat El Hamdaoui zegt dat hij wil blijven, maar hij zal ook wel inzien dat zijn reputatie in de Arena volledig naar de knoppen is. Zodra er een club komt, zal de deal wel snel beklonken zijn.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kan iemand me helpen? Heb thuis EL maar ben nu een paar weken op een andere locatie en dus mis ik die zender. En laat EL nou net vanavond Ajax uitzenden. Iemand een goede link ofzo voor de andere manier?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Misschien staat het op je Ajax applicatie. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
In de 1e 10minuten al meer moois (Eriksen!!) en kansen gezien dan onder Jol dit seizoen mogelijk was, snel er één inprikken want AZ kan er nog tegen in brengen op dit moment.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Toont alleen maar hun onmacht vandaag.
Bizarre flying kick idd.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Marcellus hadden ze thuis kunnen laten, alsof 'ie er niet is
Ebicillio is geweldig bezig!
Toont alleen maar hun onmacht vandaag.
Bizarre flying kick idd.
Sry had 'm verwijdert. Maar was inderdaad een actie die alleen een debiel uit kan voeren 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Overtuigende zege, al doet de 1-0 wellicht anders vermoeden. Er valt nog veel te verbeteren, maar de hand van De Boer is duidelijk te zien.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Super Sulejmani 
Ongelooflijk, wat een genialiteit! Dit seizoen speelt hij al beter dan in de jaren daarvoor, maar hij krijgt tegenwoordig ook zelfs wat rendament.
Doe me bij de loting zo maar Ajax-Twente.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hehe Twente-PSV. Ook leuk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajax thuis tegen de winnaar NAC/Telstar.
Gunstige loting.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Als Achilles nou wint van RKC, zit er sowieso een amateurclub in de halve finale! 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb liever een wat spannender en sterker toernooi, zeker in de halve finales. Ajax, Twente, Utrecht en RKC in de halve finale zou voor de toeschouwers veel leuker zijn.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Of het nou RKC is of een amateurclub. Ze verliezen allebei. 
Dan heb ik liever een leuke verrassing.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mhow. Ik vond vorig jaar de beker winnen ook niet zo leuk. Alleen maar potjes tegen Dordrecht en AGOVV enzo (waren voor Ajax trouwens lastig zat, dit terzijde). NEC en Feyenoord waren de enige 2 Eredivisieploegen die we troffen, waarbij de finale over 2 duels ook nog eens suffer dan suf was.
Wat dat betreft heb ik liever het schema van Feyenoord vorig jaar met achter elkaar AZ, PSV en Twente. Gelukkig troffen ze in de finale een ECHT goede tegenstander 
Ajax-NAC voor de komende ronde lijkt me leuk. Laat NAC maar van Telstar winnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.