• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.176 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.516 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Uitstekend Derksen. Pak dat Utrecht publiek maar eens even flink aan.

Hij had trouwens wel duidelijk niet door dat de creche daadwerkelijk het Hofnarretje heet.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Montorsi schreef:

Tja alleen al hoe overtuigend hij ballen inschiet, maar als je hem geen killer in de 16 vindt houdt het op denk ik, aangezien hij veel kansen die hij krijgt ook daadwerkelijk maakt.

Ik zie het ook echt nog niet. Sterker nog vind hem eigenlijk tot op heden in helemaal niets echt uitzonderlijk goed. Vind praktisch iedere Nederlandse middenmoter een betere spits hebben.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts zal trouwens met met een grote zakdoek nu voor de tv zitten . Atletico exit.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Het is dat je niet dood kunt gaan van verveling maar anders zou PSV aardig wat slachtoffers eisen op dit moment. Téééring wat een kut pot tot nu toe

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Wordt maar weer tijd voor een filmpje zometeen

Trouwens, wat een geniaal publiek zeg. Wanner die oostblok keeper wilt uittrappen beginnen met OOOOOOOOOOO en dan Homofiel...pfiew pfiew... schreeuwen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Te lang kijken naar PSV kan mensen zelfs onvruchtbaar maken gok ik

Wat een droevigheid. Nog erger dan anders

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Inderdaad erg zaaddodend, beste kans ook van die Charkiv speler.

En nog maar een paar grote kansen, wat een matig PSV zeg Oke nu ga ik echt met de film beginnen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ik zie het ook echt nog niet. Sterker nog vind hem eigenlijk tot op heden in helemaal niets echt uitzonderlijk goed. Vind praktisch iedere Nederlandse middenmoter een betere spits hebben.

Ik heb het al een paar x gezegd: op dit moment is hij niet beter dan de gemiddelde Eredivisie spits, maar dit is pas zijn eerste echte seizoen, en hij is pas 18 jaar geworden. Als hij er dit jaar 10 inschiet (hij is hard op weg) dan heeft hij het goed gedaan.

Hij heeft wel specifieke kwaliteiten: hij draait snel weg van de tegenstander en is op zo'n moment snel met de bal. Hij staat op de juiste plek. Hij heeft een neus voor de goal. Ook wordt hij steeds balvaster.

Hij heeft de potentie beter te worden dan welke Eredivisie-spits dan ook (op dit moment). Geef hem nog een jaar of 3. Bij Inter zal hij niet aan spelen toekomen, maar hij zal wel beter worden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Lol. Ik ben PSV supporter in hart en nieren maar zo'n wedstrijd als die van vanavond laat ik met plezier lopen. Blijkbaar hebben veel anderen dat niet gedaan

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ow? Ik kijk alles wat ik kan zien van Ajax wat mogelijk is als ik tijd heb. Ik zou niet thuis kunnen zijn en dan niet Ajax opzetten als zij spelen.

Wel mooi trouwens dat je al die PSVers enzo zo vaak op het Ajax publiek hoort afgeven. Zelf fluiten ze elke wedstrijd iedereen uit

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Sfeer in die lampenstad hoef je niet te verwachten, een blik op PSV netwerk en je kan mij niets anders dan gelijk geven Ze willen ook een 'sfeervak' oprichten vanwege de kutsfeer en kijken met jaloezie naar 410 op PSV netwerk. Altijd fijn

Overigens juich ik het initiatief wel toe, geeft toch aan dat er zelfreflectie heerst onder de supporters.

Tifo actie van Aris Saloniki vanavond, geeft het woord confetti toch weer naar een andere dimensie.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

rep_robert schreef:

Sfeer in die lampenstad hoef je niet te verwachten, een blik op PSV netwerk en je kan mij niets anders dan gelijk geven Ze willen ook een 'sfeervak' oprichten vanwege de kutsfeer en kijken met jaloezie naar 410 op PSV netwerk. Altijd fijn

Tja stadions met een 'sfeervak', zegt toch eigenlijk wel genoeg

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Naomi Watts zal trouwens met met een grote zakdoek nu voor de tv zitten . Atletico exit.

Dramatisch. Gelukkig een personeelsuitje dus heb er niks van gezien. Al zag ik ze al zo goed als uitgeschakeld. Als je in deze poule nog niet door kan gaan verdien je het ook niet. Maar had het wel zien zitten om naar de ArenA of de Grolsch veste te gaan om mijn helden te zien. Helaas.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

De loting voor de achtste finale

AS Roma - Shakhtar Donetsk

AC Milan - Tottenham Hotspur

Valencia - Schalke 04

Internazionale - Bayern München

Olympique Lyon - Real Madrid

Arsenal - Barcelona

Olympique Marseille - Manchester United

FC Kopenhagen - Chelsea

De finale van vorig jaar al in de achtste finales en de meest tegenvallende wedstrijd van vorig jaar (lees: Arsenal - Barca), nu ook alweer in deze ronde. Saillant detail: de bedwinger van Real van vorig jaar, mag het ditmaal weer proberen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Pech voor Arsenal dus. Worden wel weer 2 geweldige potjes. En verder de CL finale van vorig jaar tegen elkaar, denk dat Bayern dit jaar de bovenliggende partij zal zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Barca - Arsenal . Kan het nog mooier? Nee, dat kan niet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

AS Roma - Shakhtar Donetsk - Donesk door

AC Milan - Tottenham Hotspur - Milan door

Valencia - Schalke 04 - Valencia door

Internazionale - Bayern München - Bayern door

Olympique Lyon - Real Madrid - Real door (hoop dat ik het mis heb)

Arsenal - Barcelona - Barca door

Olympique Marseille - Manchester United - Man Utd door

FC Kopenhagen - Chelsea - Chelsea door

Ik verwacht weinig verrassingen onder de echte topclubs.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Barca - Arsenal . Kan het nog mooier? Nee, dat kan niet.

Dat was vorig jaar ook niet zo mooi.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

AS Roma - Shakhtar Donetsk - Shaktar door

AC Milan - Tottenham Hotspur - Spurs door

Valencia - Schalke 04 - Schalke 04 door

Internazionale - Bayern München - Inter door

Olympique Lyon - Real Madrid - Real door

Arsenal - Barcelona - Arsenal door

FC Kopenhagen - Chelsea - Kopenhagen door (Ancellotti word eruit gewipt)

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

AS Roma - Shakhtar Donetsk - Donesk door

AC Milan - Tottenham Hotspur - Milan door

Valencia - Schalke 04 - Valencia door

Internazionale - Bayern München - Bayern door

Olympique Lyon - Real Madrid - Real door (hoop dat ik het mis heb)

Arsenal - Barcelona - Barca door

FC Kopenhagen - Chelsea - Chelsea door

Ik verwacht weinig verrassingen onder de echte topclubs.

Ga je nu al een deel van je toto al prijsgeven.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

happie schreef:

(quote)

De finale van vorig jaar al in de achtste finales en de meest tegenvallende wedstrijd van vorig jaar (lees: Arsenal - Barca), nu ook alweer in deze ronde. Saillant detail: de bedwinger van Real van vorig jaar, mag het ditmaal weer proberen.

Tegenvallende wedstrijd??? Beide wedstrijden waren briljant. Of bedoel je dat het geen wedstrijd was omdat Barcelona zoveel beter was?

In Nou Camp was Messi weergaloos.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Tegenvallende wedstrijd??? Beide wedstrijden waren briljant. Of bedoel je dat het geen wedstrijd was omdat Barcelona zoveel beter was?

In Nou Camp was Messi weergaloos.

Ja dat bedoelde ik. Barca was inderdaad weergaloos. Vooraf werd gesproken over de twee best voetballende ploegen van het moment en dat kan alleen maar fantastisch worden. Maar Barca was natuurlijk een maatje te groot.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Alleen dat Arsenal weer.. Willen elk jaar is ver komen (op die mooie finaleplaats na dan). Krijg je dit weer, moet je maar 1e worden in je poule.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Barcelona speelde voetbal van een andere planeet. Het was genieten geblazen. Vergelijkbaar met Barcelona - Real laatst, overigens. Daar werd vooraf ook gesproken over de beste voetbalclubs van de wereld.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ga je nu al een deel van je toto al prijsgeven.

Oja shit.

Op zon manier mij van de 1e plek af willen werken he, het is een schande!

Ben trouwens benieuwd naar de EL loting zometeen. Fijn dat ik vandaag vrij ben. Lekker zo kijken. Hopelijk Glasgow Rangers-Ajax. Mooie affiche, prima ook te verslaan. Maar ik vrees zon kutduel tegen Rubin Kazan wat onderhand naar Siberie is.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Barcelona speelde voetbal van een andere planeet. Het was genieten geblazen. Vergelijkbaar met Barcelona - Real laatst, overigens. Daar werd vooraf ook gesproken over de beste voetbalclubs van de wereld.

Ja op zo'n moment weet Barca, dat toch bij hun tegenstander te ontregelen. Net als in de finale tegen ManU destijds.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Volgens Spaanse media is de rel tussen Casillas en Ronaldo wel erg serieus. Fijn, dat is exit Ronaldo als dat niet wordt opgelost .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Volgens Spaanse media is de rel tussen Casillas en Ronaldo wel erg serieus. Fijn, dat is exit Ronaldo als dat niet wordt opgelost .

Ik lees dat Mourinho ook klaar is met Ramos. En Ronaldo schijnt uitgekotst te worden door wat ploegmaten. Wat verrassend trouwens, zon symphatieke en fijne jongen

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Oja shit.

Op zon manier mij van de 1e plek af willen werken he, het is een schande!

Ben trouwens benieuwd naar de EL loting zometeen. Fijn dat ik vandaag vrij ben. Lekker zo kijken. Hopelijk Glasgow Rangers-Ajax. Mooie affiche, prima ook te verslaan. Maar ik vrees zon kutduel tegen Rubin Kazan wat onderhand naar Siberie is.

hehe of lech poznan. Ik zag btw dat Paok ook weer mogelijk is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik lees dat Mourinho ook klaar is met Ramos. En Ronaldo schijnt uitgekotst te worden door wat ploegmaten. Wat verrassend trouwens, zon symphatieke en fijne jongen

Gaat ook nergens over natuurlijk, en je hebt nu inderdaad een Casillas kamp en een Ronaldo kamp. Gezellig!

Ramos schijnt ook lekker overhoop te liggen met Mourinho. Het begint nu al.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.