- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Voor de rest heb je misschien wel gelijk over risico's, maar juist na die voorzichte transferwindows het laatste jaar vind ik dit wel opmerkelijk.
Net alsof 7 miljoen veel geld is voor Inter. 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Hij kan het beter gewoon een beetje opbouwen, eerst naar Heerenveen dan Twente en daarna Ajax of PSV en dan pas naar het buitenland, niet meteen van degradatievoetbal opeens in de top van Italie spelen. maar goed wat goed is komt snel en dat Feyenoord te laag gegrepen is begrijp ik wel.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Vandaar dat hij liever nog 1,5 jaar blijft.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Hij kan het beter gewoon een beetje opbouwen, eerst naar Heerenveen dan Twente en daarna Ajax of PSV en dan pas naar het buitenland, niet meteen van degradatievoetbal opeens in de top van Italie spelen. maar goed wat goed is komt snel en dat Feyenoord te laag gegrepen is begrijp ik wel.
Grapjas. 
Over 3 jaar is Feyenoord weer een stap hogerop dan al die clubs die jij noemt. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Hij hoeft toch niet naar Excelsior, Willem II of VVV?
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Grapjas. 
Als het kan volgend jaar al.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
En hoelang nog met dat gezeik van die supporters eigenlijk, je mist toch veel meer sfeer.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Net dacht je nog dat het te laag gegrepen was 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Castaignos 7 miljoen???????? Inter?????????? Ongelofelijk. Zie eigenlijk op basis van wat ik tot nu toe heb gezien echt maar heel weinig potentie in die jongen. Zit hier echt met open mond achter de computer. Feyenoord mag hier heel erg blij mee zijn vermoed ik.
Hehe, ik lees het nu ook en denk hetzelfde als jij. Die jongen heeft nog niks laten zien wat 7 miljoen rechtvaardigt. Talent zal hij zeker hebben, maar 7 miljoen voor hem is echt fors betaald op dit moment. Ter vergelijking, Zlatan vertrok bij Ajax voor 16 miljoen, het dubbele zeg maar. Die was op dat moment al wereldklasse aan het worden.
Enig nadeel voor Feyenoord, als Castagnois echt zo goed is als fans denken, dan kan Feyenoord er wel eens spijt van krijgen. Maar als je half failliet bent, dan ben je niet in de gelegenheid financiele gokken te nemen. Die hebben ze oa met de Guzman al genomen...14 miljoen en toen transfervrij...
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Tja en wat kreeg Ajax bijvoorbeeld voor Babel? Zo kun je elk voorbeeld wel pakken wat je het best uitkomt. En had Zlatan niet nog maar een contract tot eind dat seizoen?
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Wat zit men nou Inter te veroordelen.
CL winnaar "5" keer achter elkaar landskampioen. lol
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tja en wat kreeg Ajax bijvoorbeeld voor Babel? Zo kun je elk voorbeeld wel pakken wat je het best uitkomt. En had Zlatan niet nog maar een contract tot eind dat seizoen?
Babel leverde dan ook lachwekkend veel op. Die jongen is momenteel niet eens 5 miljoen meer waard, laat staan de 17 (!!!!!!!!!!!!!!) die Ajax kreeg.
Castagnois is een talentvolle jongen, maar niks rechtvaardigt MOMENTEEL nog 7 miljoen voor hem. Dus Feyenoord doet hele goede zaken MOMENTEEL. Of dit over 2 jaar ook nog een koopje is gebleken, dat weet ik niet.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat zit men nou Inter te veroordelen.
CL winnaar "5" keer achter elkaar landskampioen. lol
So? Sowieso is Inter een lelijke zeikclub.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
So? Sowieso is Inter een lelijke zeikclub.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Overigens is het van die 7 miljoen onzin op dit moment.
Voetbalzone - Feyenoord en Castaignos nog in afwachting van eerste bod Internazionale
En stfuympos, nee niet door dat, er spelen overal Duitsers. Het is gewoon een lelijke club. Het lelijke broertje van de topclub uit Milaan zeg maar. Inter staat nu ook weer waar ze horen, uit de top. Bah.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Overigens is het van die 7 miljoen onzin op dit moment.
Voetbalzone - Feyenoord en Castaignos nog in afwachting van eerste bod Internazionale
En stfuympos, nee niet door dat, er spelen overal Duitsers. Het is gewoon een lelijke club. Het lelijke broertje van de topclub uit Milaan zeg maar. Inter staat nu ook weer waar ze horen, uit de top. Bah.
Btw ik vind Milan ook een mooie club overigens en Inter is natuurlijk gewoon gelijkwaardig aan Milan.
Maar eh ik respecteer je mening. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Hehe, ik lees het nu ook en denk hetzelfde als jij. Die jongen heeft nog niks laten zien wat 7 miljoen rechtvaardigt. Talent zal hij zeker hebben, maar 7 miljoen voor hem is echt fors betaald op dit moment. Ter vergelijking, Zlatan vertrok bij Ajax voor 16 miljoen, het dubbele zeg maar. Die was op dat moment al wereldklasse aan het worden.
We zijn nu een paar jaar verder en clubs moeten risico's nemen met talenten. Castaignos staat niet voor niks in de top 100 van de wereld qua talent. Zlatan was een stukkie ouder dan Castaignos en had ook 2 seizoenen nodig, voordat hij eindelijk op niveau was. Ik weet nog wel dat zowat iedere ajacied hem verguisde het eerste seizoen.
Enig nadeel voor Feyenoord, als Castagnois echt zo goed is als fans denken, dan kan Feyenoord er wel eens spijt van krijgen. Maar als je half failliet bent, dan ben je niet in de gelegenheid financiele gokken te nemen. Die hebben ze oa met de Guzman al genomen...14 miljoen en toen transfervrij...
Dat met de Guzman en die 14 miljoen zijn ook cowboyverhalen. Gudde wilde het zwart op wit zien, wat logisch was. Inter is veel concreter - is al bij Castaignos thuis geweest ook. En ja, ik denk dat Castaignos over een tijd meer geld waard is.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Grapjas. 
Gelukkig denk je positief, je weet zelf ook wel dat dat niet zo is. En besides, over 3 jaar is die flappie al lang en breed weg bij jouw clubje.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Babel leverde dan ook lachwekkend veel op. Die jongen is momenteel niet eens 5 miljoen meer waard, laat staan de 17 (!!!!!!!!!!!!!!) die Ajax kreeg.
Castagnois is een talentvolle jongen, maar niks rechtvaardigt MOMENTEEL nog 7 miljoen voor hem. Dus Feyenoord doet hele goede zaken MOMENTEEL. Of dit over 2 jaar ook nog een koopje is gebleken, dat weet ik niet.
Tuurlijk wel. Talent is heel veel waard. Zeker voor topclubs als Inter, die de slag voor moeten zijn op andere topclubs. Tottenham en Arsenal hebben niet voor niets ook interesse.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Voor Feyenoord is dit natuurlijk een goeie deal als het waar is, van Castaignos zelf zullen we voorlopig niks meer horen als ie weggaat.
Dan heeft hij welgeteld 2 jaar voor Feyenoord 1 gespeeld. Nou woeptiedooeee, die jongen vergooit zn carriere. Hij zal ongetwijfeld door Inter ook nog wel verhuurd worden aan 1 of andere gare club als hij daar eenmaal komt.
Tuurlijk wel. Talent is heel veel waard. Zeker voor topclubs als Inter, die de slag voor moeten zijn op andere topclubs. Tottenham en Arsenal hebben niet voor niets ook interesse.
Wat is zijn specifieke talent waardoor hij door alle topclubs begeerd zou worden?
Waardoor hij de X-factor heeft. Snelheid? Kopsterk? Hij kan drie man in no-time passeren?
Ik heb hem alleen een paar goals zien scoren die elke redelijke spits wel kan afmaken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Jij was toch Ajacied? Hoop jij dat Feyenoord hogerop komt dan Ajax? Snap niet echt veel van jou 
Laat die Feyenoordjes zondag maar weer lekker vernederd worden, i don't give a fuck 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Jij was toch Ajacied? Hoop jij dat Feyenoord hogerop komt dan Ajax? Snap niet echt veel van jou 
Laat die Feyenoordjes zondag maar weer lekker vernederd worden, i don't give a fuck
Maar eh, het is veel leuker om rivaliteit te hebben met Feyenoord als al die andere clubs bij elkaar, en natuurlijk hoop ik dat ze vernederd worden zondag. 
edit. wat ook gaat gebeuren als ze zo spelen als de laatste twee wedstrijden.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Gelukkig denk je positief, je weet zelf ook wel dat dat niet zo is. En besides, over 3 jaar is die flappie al lang en breed weg bij jouw clubje.
Als je 7 miljoen waard ben, mag je best flappie genoemd worden ja. 
Was natuurlijk niet heel serieus bedoelt, maak er 5 a 6 jaar van.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Overigens nog inhakende op de trieste Utrecht liedjes van gisteren, ondanks het lage niveau van de songs hebben ze Liverpool wel compleet weggezongen. Bewijst maar weer eens dat het Engelse sfeertje op Premier League niveau echt compleet waardeloos aan het worden is 
Vond deze quote ook wel mooi
:
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Was natuurlijk niet heel serieus bedoelt, maak er 5 a 6 jaar van.
met zo een mentaliteit komt het er nooit van, Feyenoord is verplicht om elk jaar mee te doen om de titel wel of geen geld!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
otherfool is minstens de gelijke van Van der Gijp
Kijk, daar doe je het uiteindelijk allemaal voor... 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
met zo een mentaliteit komt het er nooit van, Feyenoord is verplicht om elk jaar mee te doen om de titel wel of geen geld! Ja hoor... Het zal verder niks met een selectie te maken hebben... En voor een selectie heb je geen geld nodig... Het duurt nog wel 2 a 3 jaar voor Feyenoord terug is. Dan kan er eventueel weer naar plaats 1 gekeken worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.