- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Is al lang bekend dat het om dat eerste gaat. Ook wel een tikkeltje belangrijker.
Vrij zieke grap van die site.

Het was dus WEL van Gaal nieuws!
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Dat was niet dat breaking nieuws grapjas. Dat is dat ze live overschakelen als de persconferentie begint.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat was niet dat breaking nieuws grapjas. Dat is dat ze live overschakelen als de persconferentie begint.
Ik zei dat AS nieuws over Ajax en Van Gaal meldde. Dat deed Studio Voetbal ook.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Wat is het nieuws? Dat hij een aardappelneus heeft?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Van Gaal wil terugkeer heroverwegen
Door sv, 12 december 2010 21:56
Luis van Gaal wil heroverwegen of hij ooit nog eens terugkeert naar Ajax.
Enkele weken geleden gooide hij de deur definitief dicht, maar ineens staat de deur weer op een kier. Hij heeft daarvoor wel een eisenpakket. Hij benadrukt aanstaande dinsdag in het blad NU Sport dat hij het wil heroverwegen, met de nadruk op overwegen. Hij is bereid om er over na te denken.
Van Gaal wil dan wel volledige steun krijgen en niet de mensen zien die er in 2003 ook zaten. 'Sommige mensen zitten er nog steeds en die moeten wel weg zijn dan'.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Schiet natuurlijk niet op he.
1. Van Gaal stelt zijn bondscoachschap dan uit. Ofwel, over 1, 2, 3 of 4 jaar moet Ajax dan weer een nieuwe TD zoeken.
2. Cruijff en van Gaal gaat niet samen verder. Kortom, dan verlies je Cruijff.
3. Ajax wil juist niet iemand meer alle macht geven.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
2. Cruijff en van Gaal gaat niet samen verder. Kortom, dan verlies je Cruijff.
En wat doet Cruijff nu dan voor Ajax? Behalve vanuit zijn villa in Barcelona opruiende abraakcollumns publiceren om op die manier zijn mening door te drammen? Die man durft al jaren geen enkele verantwoording binnen het voetbal te dragen, maar blijft de wereld wel met allemaal ideetjes vermoeien. Ik neem die man al jaren niet meer serieus. Verder ben ik vanochtend nog steeds brak doch euforisch over de wedstrijd van gisteren. Voetbal zoals voetbal zou moeten worden. FC Groningen gaat minimaal als nummer vier de winterstop in. Heerlijk!
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, leuk zeg..Grunn zomaar op de derde plek.
Er stond wel ongelooflijk veel DRUK op deze wedstrijd, maar de boertjes konden deze DRUK gelukkig makkelijk aan.
Overigens vond ik Romero, de keeper van het nationaal elftal van Argentinie, niet echt sterk. Mischien dat het door de DRUK kwam, hoewel hij toch wel wat gewend moet zijn. Maar veel is natuurlijk te wijten aan de immens hoge DRUK om een potje te voetballen. Helemaal als je van Grunn naar Ajax gaat. Suarez is dan ook ten onder gegaan aan de gigantische DRUK bij Ajax en is compleet mislukt.
Nu ff niet meer klieren; Grunn Herbstmeister??? 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ben ik niet gewend van je, Don, zo'n slaapverwekkend bericht.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nee he?
Ik vond hem ook wel tegenvallen eigenlijk. 
Maar gelukkig niet zo slaapverwekkend als een wedstrijd van Feyenoord. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik zei dat AS nieuws over Ajax en Van Gaal meldde. Dat deed Studio Voetbal ook.
Zo dat Ajax Showtime zakt ook met de week dieper
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar gelukkig niet zo slaapverwekkend als een wedstrijd van Feyenoord.
Breek me de bek niet open. Het is echt een kwestie van tijd totdat Comedy Central de Feyenoord rechten overkoopt van Eredivisie Live
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Twas echt niet best he? Met die sprint van Van Beukering dacht ik wel even: Fernandez had die verdediger er wel hélemaal uit gelopen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Same here, en nog niet concreet worden voor Fernandez. Echt dramatisch, volgens mij is het alleen in Tilburg qua voetbal slechter, en zelfs dat durf ik in twijfel te trekken. Echt genant gewoon. Nee, dit is echt super slecht.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Maar ja, dit moment tellen echt alleen de punten. Cliché maar net als met elke cliché oh zo waar. Helaas.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Same here, en nog niet concreet worden voor Fernandez. Echt dramatisch, volgens mij is het alleen in Tilburg qua voetbal slechter, en zelfs dat durf ik in twijfel te trekken. Echt genant gewoon. Nee, dit is echt super slecht.
Het was echt bijzonder slecht. Maar nu vergeet je ook Excelsior te noemen. Die waren zelfs nog slechter. Die Fernandez heeft geen bal geraakt gisteren (op dit moment best wel een versterking voor Feyenoord, maar geen geweldige voetballer). Koolwijk was ook echt zwaar dramatisch. Zal wel iets met druk of kuipvrees te maken hebben.
Die raakte echt geen bal goed, verspeelde de bal met passen over 4 meter.
Hopelijk is het een thuisincident. Normaal speelt Feyenoord wel beter in de Kuip, dit seizoen (hoewel dat ook niet moeilijk is).
En, wat Don zegt, lekker belangrijk dat het slecht was, die drie punten tellen. Liever dit dan goed voetbal en 1 of 0 punten. Ook cliché, maar oh zo waar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Excelsior was ook dramatisch ja, maar dat zijn ze wel vaker op echt gras
. Normaal spelen ze best wel aardig in de Kuip maar dit was wel erg slecht. Hoe ze begonnen ook
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Excelsior was ook dramatisch ja, maar dat zijn ze wel vaker op echt gras
. Normaal spelen ze best wel aardig in de Kuip maar dit was wel erg slecht. Hoe ze begonnen ook
.
Het begin was nog best goed, met een kans voor Bruins. Maar Bahia en El Ahmadi begonnen al meteen bijzonder zwak.
Toch had je de wedstrijd gewoon met 2-0 of 3-0 moeten winnen. Gewoon voor rust die wedstrijd beslissen en anders na rust met die kans van Cabral.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
lekker belangrijk dat het slecht was, die drie punten tellen. Liever dit dan goed voetbal en 1 of 0 punten. Ook cliché, maar oh zo waar.
Slaapverwekkend, die clichés van jou. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Truste.
Zit je wel dwars hè, die opmerking. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Ik denk inderdaad niet dat ik kan slapen vannacht. Hoe slaapverwekkend jouw opmerkingen ook zijn. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hij begint een soort Cruijff te worden.... 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Vreselijk inderdaad, alles moet precies zo geregeld worden zoals de heer Van Gaal graag wenst, anders komt ie nie. 
De man is toch al passé.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Bleek ook gewoon een aandachtsschreeuw te zijn een paar maanden geleden, toen hij zei dat hij nooit meer bij Ajax terug wilde keren.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Las trouwens net dat het weer Studio Ajax was gisteravond? Heb het niet gezien.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Ik denk dat van Gaal het op dit moment te hoog in zijn bol heeft om terug te keren bij Ajax. Hij wil te veel macht, dat lijkt me bepaald geen goed idee. Hij zou het wellicht prima doen hoor, daar niet van. Lijkt me dat niemand nu zit te wachten bij ajax, op iemand die zo hard schreeuwt.
Of is hij bang, dat hij ontslagen gaat worden......en bang is dat hij zonder job komt te zitten.?
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Las trouwens net dat het weer Studio Ajax was gisteravond? Heb het niet gezien.
Ik kijk het sowieso nooit. Er zitten vaak van die onsmakelijke gasten, zoals Jack, van 't Hek, Waterkneus, Koeman en als toppunt Youri Mulder.
Borst, Jan Mulder en Molenaar zijn nog wel te verteren.
Kijk liever VI btw.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Iemand uit Hilversum die blij is voor Grunn = 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.