- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Die scheids had de kaart al in de handen voordat Suarez viel man.
Zijn reputatie is hem sneller vooruitgesneld dan zijn schaduw. Lucky Suarez 
Damn wat is die De Zeeuw slecht he. Die kan er HELEMAAL NIETS van !!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Zijn reputatie is hem sneller vooruitgesneld dan zijn schaduw. Lucky Suarez 
Damn wat is die De Zeeuw slecht he. Die kan er HELEMAAL NIETS van !!
Ja dit is echt puur zijn reputatie hoor. Laatste gele kaart voor een schwalbe(die ik heb gezien) kan ik me niet eens meer herinneren. Terwijl ze toch in elke wedstrijd minstens 5x plaats vinden
Kijk 1 wedstrijd weer met Suarez en binnen een helft is het weer zover 
De Zeeuw is weer barslecht man, sjonge jonge.
Auxerre krijgt trouwens kansen, Real zakt te ver achteruit.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gele kaart Suarez is flauwekul. Was geen penalty, maar ook geen schwalbe. Werd vastgehouden en dan kan je vallen. Jammer.
Ajax doet het prima trouwens. Eriksen speelt heerlijk! Sulejmani ook behoorlijk. Vertonghen idem. Jammer dat Mido vanavond niet speelt, we missen een spits.
Ik zou wel happy zijn met een gelijkspelletje en Europese overwintering.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Gele kaart Suarez is flauwekul. Was geen penalty, maar ook geen schwalbe. Werd vastgehouden en dan kan je vallen. Jammer.
Ajax doet het prima trouwens. Eriksen speelt heerlijk! Sulejmani ook behoorlijk. Vertonghen idem. Jammer dat Mido vanavond niet speelt, we missen een spits.
Als ie normaal was gevallen had er misschien nog wel meer ingezeten. Hij werd wel iets vastgepakt. Maar om nu 3 meter de lucht in te gaan springen en dan kermend neer te gaan is lichtelijk overdreven 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Otherfool zit hem al te shaken, dat kost hem een kratje bier afgaande op de 1e helft 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Enige slechte man op het veld is wéér de Zeeuw. Krijgt veel tijd en vrijheid en presteert het alsnog om de bal vaak te verspelen, Enoh weet zich wel te verbeteren t.o.v vorige weken. Ajax speelt relatief fris en weet zich makkelijk staande te houden tegen dit AC, zeer tevreden over de 1e helft
.

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dudek eruit in de 49e minuut. Knal tegen zn kop gehad bij het uitkomen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als ie normaal was gevallen had er misschien nog wel meer ingezeten. Hij werd wel iets vastgepakt. Maar om nu 3 meter de lucht in te gaan springen en dan kermend neer te gaan is lichtelijk overdreven
Suarez valt altijd met theater, maar daarom moet je objectief kijkend wel zeggen dat dit geen schwalbe was.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Die scheids had de kaart al in de handen voordat Suarez viel man.
Dan is het een extra goede scheids. 
Was gewoon een terechte gele kaart.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Hij laat zich express vallen: schwalbe: gele kaart: simpel.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hij wordt toch degelijk vastgehouden hoor. Als jij zo nodig alles zwart/wit wilt zien zoals je nu doet is het gewoon 100% een penalty.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dit Milan is natuurlijk geen graadmeter, maar Ajax durft tenminste te voetballen. En dat was alweer een poos geleden. Alleen De Zeeuw ... 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Een goede eerste helft. De afgelopen jaren staat zo'n goede 1e helft garant voor een waardeloze tweede helft(kijk bv is naar Twente uit).
Hopen dat ik het een keer anders mag zien.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Kan aan mij liggen, maar werd Suarez niet ook wat geraakt op zijn hak waardoor hij struikelde over zijn eigen benen?
Zag de herhaling niet goed genoeg lette in eerste instantie ook meer op het shirt van Luis.
Misschien dat we het straks nog 'ns te zien krijgen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Vind dat Ajax het ook wel redelijk doet naar omstandigheden. Ze ogen tamelijk rustig. ondanks de druk van Milan op het einde.
Op de één of andere manier heb ik wel een redelijk goed gevoel met Frank de Boer als trainer. Je zou eigenlijk verwachten dat dit zou uitlopen als eenzelfde fiasco met van Basten. Maar ik heb het gevoel dat Frank ons misschien wel gaat verrassen. Dat hoop ik natuurlijk ook.
Maarja, voor hetzelfde geldt wordt Ajax zometeen alsnog ingemaakt..
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Flauwekul. Maar dat zullen jullie toch niet toegeven, want het is makkelijk om op zijn gedrag uit het verleden terug te vallen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Hij wordt toch degelijk vastgehouden hoor. Als jij zo nodig alles zwart/wit wilt zien zoals je nu doet is het gewoon 100% een penalty.
Hij wordt even lichtjes vastgehouden aan zijn shirt. Dat is niet genoeg voor een penal. Maar Suarez laat zich vallen. Zo moeilijk is het niet, hoor. Suarez had gewoon meer uit die actie moeten halen, want hij werd ook niet echt gehinderd door dat lichte getrek aan zijn shirtje. Suarez is gewoon hopeloos uit vorm. Dat zag je goed aan de actie toen hij de bal over de achterlijn liet gaan. Niet eens aan die actie zelf, maar op de manier van lopen toen hij die bal aangespeeld kreeg.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Erg jammer van de Zeeuw idd. Ook de Jong vind ik waardeloos.
v/d Wiel speelt erg sterk.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Flauwekul. Maar dat zullen jullie toch niet toegeven, want het is makkelijk om op zijn gedrag uit het verleden terug te vallen.
Jullie? 
Zijn gedrag in het verleden heeft hier niets mee te maken. Ik bekijk deze actie gewoon objectief. Zal zo eens kijken of Ajax een vrije trap niet meekrijgt, die ze wel zouden moeten krijgen. Moet ik het hier dan ook melden? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De Boer komt voor mn CL toto iets te vroeg. Ik dacht onder Jol dat we 2-1 gingen verliezen. Nu heb ik veel meer hoop op zeker een puntje. Met een zege uit de CL gaan zou helemaal mooi zijn.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Denk dat het 1-0 voor Milan wordt nu. Ook al spelen ze erg zwak. Pirlo vind ik wel een geweldenaar, echt een grote voetballer.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hij wordt even lichtjes vastgehouden aan zijn shirt. Dat is niet genoeg voor een penal. Maar Suarez laat zich vallen. Zo moeilijk is het niet, hoor. Suarez had gewoon meer uit die actie moeten halen, want hij werd ook niet echt gehinderd door dat lichte getrek aan zijn shirtje. Suarez is gewoon hopeloos uit vorm. Dat zag je goed aan de actie toen hij de bal over de achterlijn liet gaan. Niet eens aan die actie zelf, maar op de manier van lopen toen hij die bal aangespeeld kreeg.
Je doet alsof dit typisch iets van Suarez is. Elke spits zou hier vallen, meneertje Tomasson voorop
En ja, ik vraag me ook wel is af waarom spitsen niet gewoon doorspelen.
Maar daarom is het dus geen gele kaart, omdat de verdediger hem objectief gezien uit balans haalt. Kijk ik vind het ook geen penalty hoor, maar een echte schwalbe vind ik het ook niet omdat hij wel lichtjes uit balans wordt gehaald.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
De Zeeuw is echt lachwekkend slecht.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Dikke vette schwalbe. Terecht geen penalty.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Verdomme, ik stond al te juichen
Het was te mooi om waar te zijn. Ik dacht eindelijk de eerste penalty sinds Willem II thuis(11 september) 
Wat een kansen.....sjongejongejonge
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sinds wanneer kan een penalty ingetrokken worden? Ook al is het een terechte beslissing...
Daarna bijna alsnog 0-1. Ajax speelt lekker.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Je doet alsof dit typisch iets van Suarez is. Elke spits zou hier vallen, meneertje Tomasson voorop
En ja, ik vraag me ook wel is af waarom spitsen niet gewoon doorspelen.
Maar daarom is het dus geen gele kaart, omdat de verdediger hem objectief gezien uit balans haalt. Kijk ik vind het ook geen penalty hoor, maar een echte schwalbe vind ik het ook niet omdat hij wel lichtjes uit balans wordt gehaald.
Hoe kom je erbij dat ik doe alsof dit typisch Suarez is? Dat vind ik wel grappig; dat is blijkbaar jouw interpretatie in deze.
Als je je express laat vallen/gaat duikelen om een strafschop poberen te krijgen, dan is het een schwalbe. En daar staat een gele kaart voor. Ook al wordt hij lichtjes aangeraakt, dan hoef je je nog niet zo opzichtig te laten vallen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Kijk het verschil tussen de twee situaties. Sulejmani heeft een klassieke schwalbe uitgevoerd. Suarez was toch wel lichte aanraking, ik bekijk het puur gewoon zo. Zo kan je voor elke valpartij geel geven.
Madrid 2-0
Heerlijk schot van Ronaldo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.