• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.095 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.288 gebruikers
  • 9.391.077 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Been??? Jol en Been hebben nu wel bewezen geen toppertjes te zijn.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Iedereen lult elkaar ook zo enorm na. Wat denk je dat Cruijff precies gedaan heeft dan, met zn 'helemaal opnieuw opbouwen'.

Hij roept gewoon wat dingen en anderen moeten dan maar zorgen dat het allemaal goed wordt uitgevoerd.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

kos schreef:

Hij roept gewoon wat dingen en anderen moeten dan maar zorgen dat het allemaal goed wordt uitgevoerd.

Lol, net als bij Jaap de Groot.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Hij heeft Rijkaard daar aangesteld en Laporta voorzitter gemaakt. Hij heeft allerlei mensen in de jeugdopleiding gezet, waardoor er nu steeds talenten doorstromen. Ga me nou niet zeggen dat Cruijff net zo goed is als Jol of Been. Te schandalig voor woorden dat je dat durft te beweren. Je bent zeker weer vergeten dat Cruijff de eerste was die met Barça de Europacup I had gewonnen? Ook zeker appeltje eitje. Barça is nou heel goed maar er is ook een periode geweest waar het niet zo goed was, Cruijff heeft ze toen uit het dal geholpen. Ik hoop dat hij dat nou ook bij Ajax doet.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Als Ajax nu De Boer voor langere tijd aanstelt maken ze weer dezelfde fout als met Wouters, Blind en Van Basten, alledrie geen ervaring, alledrie gefaald. Frank de Boer nu trainer maken is voortzetting van het wanbeleid. Mocht hij toch slagen, dan is dat toeval. Ik hoop dat ze op zoek gaan naar een goede trainer die bij Ajax past en ervaring heeft. Zal niet makkelijk te vinden zijn. Van Gaal zou natuurlijk de beste zijn, maar die zal wel niet willen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik juich de komst van Van Gaal zeker toe, maar dan zal je toch zeker smekend op je knieën naar Van Gaal moeten gaan. Ik zie Van den Boog dat niet doen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hiddink met Frank de Boer lijkt me wel wat.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Hiddink is net begonnen bij Turkije, ik denk niet dat hij Ajax er nu bij doet. Het beste lijkt mij Johan Cruijff alle macht geven, lukt dit niet dan zie ik graag Van Gaal. Lukt dit niet dan zie ik het liefst Adriaanse, die ook niet goed is vertrokken maar misschien wil ie het wel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou, zie Hiddink het daar niet lang meer volhouden hoor. Adriaanse wil sowieso niet meer naar Nederland als trainer zei hij toen. En 1 iemand alle macht geven is ook niet best. Dat je tijdelijk 1 man alle lijnen uitzet is prima, maar daarna moet Cruijff weer naar de achtergrond en moeten de mensen het doen die hij heeft aangewezen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik bedoel het ook tijdelijk met Cruijff. Je hebt zoveel trainers die zeggen dat ze niet terug naar Nederland komen maar als er een goede club komt komen ze echt wel. Ik denk juist wel dat Hiddink het lang volhoud, maar we zullen zien.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Adriaanse is natuurlijk dé droomkandidaat.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Hij heeft Rijkaard daar aangesteld en Laporta voorzitter gemaakt.

Komkom, hij heeft hooguit mensen naar voren geschoven, zo'n kunst is dat niet.

Hij heeft allerlei mensen in de jeugdopleiding gezet, waardoor er nu steeds talenten doorstromen.

Denk dat ie vooral want kanttekeningen heeft aangebracht, het is niet alsof die jeugdopleiding voor die tijd al niet zo goed was. Guardiola zelf en al die figuren die met Cruijff de Europa Cup wonnen kwamen er ook al vandaan hoor.

Ga me nou niet zeggen dat Cruijff net zo goed is als Jol of Been.

Nee...

Te schandalig voor woorden dat je dat durft te beweren. Je bent zeker weer vergeten dat Cruijff de eerste was die met Barça de Europacup I had gewonnen? Ook zeker appeltje eitje.

Appeltje eitje niet, maar ik zou het knapper vinden als ie met AZ kampioen werd...

Barça is nou heel goed maar er is ook een periode geweest waar het niet zo goed was, Cruijff heeft ze toen uit het dal geholpen. Ik hoop dat hij dat nou ook bij Ajax doet.

Vooral doen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik vind eerder Van Gaal als trainer de droomkandidaat. Uiteraard met Cruijff die de jeugdopleiding en scouting reorganiseert. Maar dit gaat het natuurlijk niet worden aangezien Cruijff en Van Gaal geen grote vrienden zijn.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Hij heeft ze ook nog eens geadviseerd, kos. Hij heeft ze geholpen denk je nou echt dat ieder willekeurig persoon dat zou kunnen doen? Echt niet! Anders had een of andere wijsneus het allang gedaan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik wil nu een trainer die pikt wat de Technisch Directeur zegt. En dat moet gewoon een man a la van Gaal worden. Jammer dat Koeman en van Gaal toen niet door 1 deur konden, want zo moet het gewoon weer worden. Niet de trainer die alle macht krijgt en zijn hele familie en vriendenkring mee mag sjouwen. Het is verdomme een beursgenoteerd bedrijf.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Zowel Hiddink, Van Gaal als Adriaanse zie ik niet komen. Het schijnt voorlopig de Boer te worden, of eventueel Morten Olsen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

De Boer vind ik ook prima, mits hij een ervaren veldtrainer als assistent neemt een soort van Ten Cate. En natuurlijk niet alleen dat, er moet ook nog een heleboel worden hervormd (door Johan Cruijff).

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Waarom zou ten Cate assistent bij Ajax willen worden?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

En dan ook nog van een onervaren trainer.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik heb het over een type Ten Cate. Dus de boer met een ervaren assistent (type Ten Cate). Net zoals bij Barça dat destijds was met Rijkaard (onervaren trainer) en Ten Cate.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee de Boer moet uiteraard over niet te lange tijd assistent worden van een ervaren coach. Niet andersom.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Adriaanse is natuurlijk dé droomkandidaat.

Not.

Co heeft de kans laten lopen 1,5 jaar geleden. Nu mag hij lekker wegblijven.

De Boer + een ervaren assistent (Neeskens ofzo) zou prima zijn.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Gullit word toch liever trainer, dan dat hij dat soort jobs als het wk bid accepteert. Misschien wil hij wel de trainer van ajax worden.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Heeft als trainer nog weinig gepresteerd.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Het was ook eigenlijk als grap bedoeld. Ik ben benieuwd of de juiste trainer voor ajax nog wel bestaat. Ze hebben inmiddels al een heleboel verschillende trainers gehad. Allemaal met wisselend succes.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Wisseling van trainer is ook niet de oplossing, zoals Johan Cruijff al heeft aangegeven. Die moet nu carte blanche krijgen om de problemen op te lossen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Almighty schreef:

Otherfool, wat ben je toch een pessimist pur sang. Cruijff heeft bij Barça laten zien dat hij een club helemaal opnieuw op kan bouwen en daarbij komt ook nog dat hij ontzettend veel verstand van voetbal heeft (misschien wel het meeste van de hele wereld). Je zit weer te janken zonder je standpunt goed te onderbouwen, zoals altijd

Vooral genoten van de tip van de meester om Van Basten aan te stellen en carte blanche te geven... heeft Ajax nu nog plezier van Cruyff is een verwarde oude man die 35 jaar geleden goed kon voetballen, niks meer en niks minder.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Heeft als trainer met Barcelona in1992 de cup met de grote oren gewonnen.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Wie wordt de nieuwe coach van Ajax? Las deze ochtend dat Jol het voor bekeken houdt. Of gaat De Boer gewoon het seizoen uitdoen (zou sowieso de goedkoopste optie zijn).

Ajax had Jol gewoon moeten laten gaan aan het begin van het seizoen toen hij naar Engeland kon. Was toen al duidelijk dat hij niet meer gemotiveerd was.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Geen enkele trainer heeft er bij Ajax na het vertrek van Louis van Gaal in 1997 iets van gebakken. De oorzaak van de problematiek ligt dus veel dieper.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.