- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Heeft als trainer met Barcelona in1992 de cup met de grote oren gewonnen.
Dat had Jol ook wel gedaan.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Vooral genoten van de tip van de meester om Van Basten aan te stellen en carte blanche te geven... heeft Ajax nu nog plezier van
Cruyff is een verwarde oude man die 35 jaar geleden goed kon voetballen, niks meer en niks minder.
Cruijff heeft niet gezegd om Van Basten carte blanche te geven wijsneus. Cruijff wilde de boel reorganisteren maar meneertje Van Basten was het niet met Cruijff eens. En toen ging Cruijff weg, wat totaal logisch is, want als hij niet mag doen wat hij wil doen en het mislukt krijgt hij toch de schuld. Eerst kijken naar wat er werkelijk is gebeurt en dan je mondje opentrekken.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Droom lekker verder.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Route Barcelona Europacup 1 1992:
Hansa Rostock, Kaiserslautern, Sparta Praag, Benfica, Dynamo Kiev, Sampdoria.
Nou, inderdaad een Godswonder dat ze dat wisten te winnen met weggooispelers als Koeman, Stoichkov, Bakero, Laudrup en Guardiola 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Je hebt echt niet door hoeveel voetbalverstand Cruijff heeft. Ik ben er 100% van overtuigd dat hij de boel moet reorganiseren, anders gaat het gewoon weer mis.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zijn er vanavond nog wedstrijden die nog ergens omgaan?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Volgens mij niet, NW.
Je hebt echt niet door hoeveel voetbalverstand Cruijff heeft.
Leg zijn uitspraken over Van Basten en Van Gaal eens naast elkaar en kom dan nog maar eens tot de conclusie dat Cruyff zoveel voetbalverstand heeft...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, klopt, thanks iig. Ik heb de standings er maar bij gepakt, en als het nog ergens omgaat dan heb je een gigantisch wonder nodig. Ik laat het voetbal maar voorbij gaan deze week.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Zijn er vanavond nog wedstrijden die nog ergens omgaan?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Volgens mij niet, NW.
Leg zijn uitspraken over Van Basten en Van Gaal eens naast elkaar en kom dan nog maar eens tot de conclusie dat Cruyff zoveel voetbalverstand heeft...
Je zegt nou wel dat elke trainer de Europacup I zou winnen. Daarom is Real natuurlijk de afgelopen jaren zo ver gekomen in de CL, daarom heeft Ajax de afgelopen tien jaar heel goed voetbal gespeelt en is heel vaak kampioen geworden
Schei toch uit, je weet net zo goed als ik dat je als trainer een team moet smeden, de spelers goed aanvoelen zodat ze niet onder hun niveau gaan spelen. Ook moet je tactisch inzicht hebben, jij beweert nu dat Jol wel even van het niveau Cruijff is, nou dan adviseer ik je toch om op te houden met posten op dit forum, want dat kan ik echt niet serieus meer nemen.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Dat moet de nachtmerrie van iedere keeper zijn. 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Vanochtend nog net een kaartje voor de bekerwestrijd Genemuiden - FC Groningen kunnen bemachtigen. Waren voor Groningers maar 500 kaarten beschikbaar en die waren in een mum van tijd op. Zijn ook de krenten in de pap natuurlijk: bekerwestrijdjes bij amateurs. Met een gehuurd autobusje vol tuig die kant op, een halve liter per 10 kilometer, op tijd daar zijn on nog wat te drinken in de buurt of in de plaatselijke voetbalkantine en dan voor een uitverkocht huis en met 500 uitsupporters op zo'n prachtig kneuterig sportparkje een bekerwedstrijd kijken. En als klap op de vuurpijl mogen we volgende week ook nog op vrij vervoer naar Excelsior en heeft Blokker NS-kaartjes in de aanbieding, met twee personen voor een bepaald bedrag eerste klas reizen. Zal wel weer een mooie en gezellige boel worden in de trein. En zo hoort het ook gewoon te zijn. Eindelijk weer eens!
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Twente speelt alweer sensationeel. Wat een genot dit seizoen 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha Wisgerhof eigen goal staat er dan heel droog onder.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
[gijpie]Die Janko kan er echt helemaal niks van.[/gijpie]

Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Janko speelt juist een erg sterke wedstrijd vind ik.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou dan kijken we naar een andere Janko. Alles gaat weer mis bij hem. Te laat, te stuntelig. Het ziet er ook gewoon niet uit.
Mooi schot Janko 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Nu niet meer. 
Nee, maar hij heeft al een paar keer kansen voor anderen gecreëerd. Hij trekt en sleurt en maakt zo gaten voor de andere spelers.
Rosales speelt ook goed trouwens.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En dan zie je zo'n schitterende speler als Bale aan de andere kant lopen. 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Tja, maar dan kijk je puur naar technische souplesse. Janko is namelijk gevaarlijker geweest dan Bale deze wedstrijd. Die verdedigers verliezen meer dan de helft van de kopduels.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Houten Klasen-spitsen zonder techniek of snelheid komen mensen niet voor naar het stadion nee.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Toch goed om te zien zulk kwaliteit verschil. Het lijkt dat het beter draait zonder je weet wel... veel meer balans en minder balverlies.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook verbaasd was toen hij op een gegeven moment een Tottenham-verdediger eruit rende.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Sander Boschker 
Wat is er trouwens aan dehand met Douglas dit seizoen? Die bakt er opeens ook geen pepernoot meer van en staat echt vaak fouten te maken. Voorbeeldjes van Mulder zijn ook duidelijk.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Vanochtend nog net een kaartje voor de bekerwestrijd Genemuiden - FC Groningen kunnen bemachtigen. Waren voor Groningers maar 500 kaarten beschikbaar en die waren in een mum van tijd op. Zijn ook de krenten in de pap natuurlijk: bekerwestrijdjes bij amateurs. Met een gehuurd autobusje vol tuig die kant op, een halve liter per 10 kilometer, op tijd daar zijn on nog wat te drinken in de buurt of in de plaatselijke voetbalkantine en dan voor een uitverkocht huis en met 500 uitsupporters op zo'n prachtig kneuterig sportparkje een bekerwedstrijd kijken. En als klap op de vuurpijl mogen we volgende week ook nog op vrij vervoer naar Excelsior en heeft Blokker NS-kaartjes in de aanbieding, met twee personen voor een bepaald bedrag eerste klas reizen. Zal wel weer een mooie en gezellige boel worden in de trein. En zo hoort het ook gewoon te zijn. Eindelijk weer eens!
Eurootje of 15-18 waren de kaartjes toch? Belachelijke prijzen, die amateurclubs weten gelijk hun slaatje eruit te slaan
Moet wel gezellig worden zo'n reisje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.