- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Heb net een appeltaart gemaakt die nu in de oven staat. Ruikt echt heerlijk! Ik zou die geur wel elke dag willen ruiken in mn keuken. 
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Hou dat soort dingen lekker voor jezelf... 

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
......

Ik was nog wel zo van plan om me dit keer een béétje aan mijn dieet te houden.
Ik kan de geur bijna ruiken..
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Haha. Je mag wel een stukje op komen halen hoor. Wij krijgen hem toch niet op met zijn tweetjes.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Vanmorgen op een rommelmarkt een stapel stripalbums gekocht.
Geen alledaagse die je overal tegenkomt.
En het mooiste was nog de prijs, geen enkele duurder dan € 1,75, en dat voor albums in prima staat.
Ik moest mij wel erg inhouden om er niet nog meer te kopen.
Mijn strip kasten zitten toch al nokkie nokkie vol 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Kijk, dat zijn dan weer de leuke dingetjes waar je tegenaan kunt lopen! En voor die prijs kun je jezelf niet in de buik bijten natuurlijk!
Mijn piepkleine geneugte van vandaag was wakker worden met Cher. Nouja, niet letterlijk mét Cher natuurlijk, maar met haar muziek. Was een beetje grumpy vanochtend, *mompel mompel* werken op zondag.. !@#$%^.. zondag hoort uitslaapdag te zijn.. *mompel* Maar na haar liedje op de radio te horen waarbij ik van de eerste seconde tot de laatste luidkeels inclusief schorre stem kon meezingen, was ik weer helemaal vrolijk. Cher is voor veel mensen het voorbeeld van 'fout', maar ik vind dit soort dingetjes echt héérlijk.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Knap hoor, meteen na het wakker worden, in grumpy (
)bui toch al zingen.
Ik zie het zó voor me, haha.
Ik denk dat ik dat nog nooit in mijn leven voor elkaar heb gekregen.
Wel erg leuk om te horen dat muziek zo'n uitwerking kan hebben.
(En het maakt niet uit welke muziek, wat is 'fout' ?)
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
(En het maakt niet uit welke muziek, wat is 'fout' ?)

Zoals ze zeggen: Doe eens intrappen. 

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Haha, nou ik vertelde het vanmiddag tegen een vriendin die belde, en haar reactie was: 'Cher
, ben je 75 ofzo?
' Dus tsja, haha.
Ik vind het wel leuk, dat soort muziek/liedjes. Ik zong vroeger als kind zijnde al heeeel veel, alleen toen had ik ook een 'andere' muzieksmaak dan leeftijdsgenootjes. Ik zong natuurlijk ook wel kinderliedjes, maar wanneer ik 'Ik spring uit een vliegmachien' hoorde of dat nummer van: 'Ja, dat is mooi, mooi, mooi man' liep ik stuiterend en zingend met mijn handjes in de lucht door de kamer.
Ik pakte ook altijd stiekem van die foute cd's van mijn pa: 'gouwe ouwe' enzo.
Sindsdien leef ik echt in mijn eigen, kleine en blije wereldje wanneer ik muziek hoor (altijd leuk in de file of in de supermarkt wanneer dat éne leuke liedje gedraaid wordt). 
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Als die muziek zó'n positieve uitwerking heeft moet het toch iets goeds hebben.
Zelfs al tocht het een beetje met die deur open (geen smiley!)
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Doe die deur eens dicht! Bij ons thuis zeiden ze altijd; "We stoken hier niet voor de prins". 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Als je van die muziek kunt genieten, dan moet je dat toch vooral doen. Wie bepaalt dat het 'fout' is? We hebben allemaal onze 'guilty pleasures' hoor. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me ook niet dat er echt goed of slechte muziek bestaat. Vervelend dat soort pedante figuren.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Op maandagochtend lekker uitslapen tot 10 uur, dan rustig ontbijten en een beetje updaten op mm. Heerlijk begin van de week 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Op maandagochtend lekker uitslapen tot 10 uur, dan rustig ontbijten en een beetje updaten op mm. Heerlijk begin van de week
Owww... wat ben ik jaloers. Ik moest om 07.00 uur alweer uit de veren hoor...
Kan pas vrijdag een beetje uitslapen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Uitslapen tot 10 uur? Haha, ik ben nu net een uurtje wakker. Maarja, ik had ook niets te doen vandaag.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Doe die deur eens dicht! Bij ons thuis zeiden ze altijd; "We stoken hier niet voor de prins".
Mijn ouders zeggen altijd dat ze niet voor de mussen stoken. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Een oppaskindje van mij, hoorde afgelopen weekend over onze verloving en besloot om alvast de taart te maken voor de bruiloft, dit is het resultaat:

Echt zo leuk en zo schattig dat ze dat gedaan heeft! Dat is toch het leuke van werken met kinderen 
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Papier zal vast lekker smaken
.
Maar wel erg lief dat ze dat heeft gemaakt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
verloving
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dank je 
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Het belangrijkste is dat ze van elkaar houden want leeftijd is niet belangrijk
.
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Lijkt me ook niet dat er echt goed of slechte muziek bestaat. Vervelend dat soort pedante figuren.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En zo jong nog.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Tegenwoordig is dat best jong, ja. Ik ken eigenlijk bijna niemand die voor zijn dertigste is getrouwd. Ik denk dat het komt doordat mensen vaak eerst nog onder andere willen studeren, een leuke baan willen vinden, op zichzelf willen wonen en samen willen wonen voordat ze gaan trouwen.