- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Mijn mannetje belt net op dat hij morgen vrij is. Hij hoeft dus een keertje niet vroeg naar bed (hij moet elke ochtend om half 4/4 uur opstaan om te gaan werken), dus we gaan eten bij de subway en daarna naar de bios!
De laatste keer dat we in de bioscoop waren was naar Shrek 3D, dus dat is weer lang geleden. Ik heb er zin in! 
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
Ja, Pascal maakt veel los bij klein en groot.
dat doet hij zeker wel! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Mijn mannetje belt net op dat hij morgen vrij is. Hij hoeft dus een keertje niet vroeg naar bed (hij moet elke ochtend om half 4/4 uur opstaan om te gaan werken), dus we gaan eten bij de subway en daarna naar de bios!
De laatste keer dat we in de bioscoop waren was naar Shrek 3D, dus dat is weer lang geleden. Ik heb er zin in!
Dat is nog eens leuk, geniet er maar lekker van!
(half 4 opstaan
, is ook geen doen)
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Werd net weer gebeld door mijn vriend en het is allemaal weer veranderd. Hij is vrachtwagenchauffeur, dus het komt nog wel eens voor dat alles anders loopt dan gepland. Hij komt pas heel laat thuis en moet morgen gewoon werken. We baalden allebei een beetje, maar ja, het is niet anders.
Hij probeert volgende week nu een dagje vrij te nemen. Zijn we allebei ook wel weer aan toe. Hij werkt gemiddeld 65/70 uur in de week (meestal van half 5 's ochtends tot half 7 's avonds) en ik werk juist in het weekend en in de avonduren. We zien elkaar dus vrijwel nooit. In het weekend zien we elkaar verder wel, want hij staat ook wel eens mee achter de bar, of hij komt even gezellig kletsen, maar dan zijn we nooit alleen. Een dagje met zijn tweeen zijn we dus wel heel erg aan toe! 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Nou, inderdaad! Hoe houden jullie het uit zo?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zo dus.
Gewoon elkaar nooit zien, dan blijft de hunkering en blijven de ruzies achterwege. 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Haha, we maken wel eens tijd voor elkaar hoor. Vaak rijd ik om de week op maandag of op dinsdag mee in de vrachtwagen. Dat is altijd wel leuk, want hij moet vaak lange stukken rijden (3 a 4 uur) en dan moet ie even zijn vracht lossen (duurt meestal een uurtje) en dan kan ik een filmpje kijken!
Zit een tv met dvspeler in die auto!
haha.
Verder neemt hij wel eens vrij, gaan we midweekjes weg en we zien elkaar tijdens het eten.
Het is niet altijd genoeg, maar het is te doen. Soms, net als nu, kunnen we er allebei even niet meer tegen en neemt hij een dagje vrij zodra het kan.
En inderdaad, we hebben geen tijd om ruzie te maken zo. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Precies 2 leuke opbergkastjes voor dvd's vinden bij de kringloop. Ook nog in de juiste kleur.
En dat voor 15 euro. Kan ik mijn dvd's in ieder geval weer kwijt ipv ze ergens op de grond te zetten of zo.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
De ene dag in de maand dat ik mijn favoriete eten mag eten: Lahmacun met vlees en kaas, dubbele whiskeysaus, geen groenten, meenemen alstublieft. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat is jummie ja. Eigenlijk met knoflooksaus lekkerder nog.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Thuis heb ik wel knoflooksaus, dat doe ik er inderdaad ook altijd door. Maar niet teveel, anders overheerst het. 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
De ene dag in de maand dat ik mijn favoriete eten mag eten: Lahmacun met vlees en kaas, dubbele whiskeysaus, geen groenten, meenemen alstublieft.
En de rest van de maand op water en brood? 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik zou het er wel voor over hebben! 
Nee maar die dingen zijn tien euro dus als ik dat elke week doe, krijg ik scheve gezichten thuis. 
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
Nee maar die dingen zijn tien euro
,
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad
die dingen kosten toch 1,50 ofzo?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die heb je ook inderdaad, maar die zijn best ranzig. Ik ga voor quality. 
http://www.saharaveendam.nl/menu1.htm
Hier bestel ik altijd. 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Jammer, ze bezorgen niet eens in Katwijk.
Snelste route is 256 Km. 2 uur en 41 minuten. Nou, effe in de oven en hij is weer warm.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Krijg net te horen dat mijn pa weer een baan heeft en over twee weken kan beginnen 
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
De onverwachte terugkeer van Sophietje De Waele op VRT één TV 
Toevallig zag ik haar gisteren bij de Lotto presenteren.
Van mij mag ze blijven 
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Ik kan die laatste smiley niet plaatsen. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Morgen half dag van de ene baan vrij.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Ik kan die laatste smiley niet plaatsen.
Volgens mij heb je iets tegen die smiley, want die kwam al eerder ter sprake 
Ik heb de indruk dat je die als iets negatiefs ziet (?)
Dat is echter geenszins de bedoeling.
(Meer in de zin van "need I say more"?)
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Wind méé hebben als je op de fiets zit. 
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Wind méé hebben als je op de fiets zit.
Ja, hier ook één! Op de heenweg zwaar windje tegen, maar terug een hele tijd zwaar windje mee gehad. Dikke middelvinger naar mijn tegenliggers! 
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Volgens mij heb je iets tegen die smiley, want die kwam al eerder ter sprake 
Ik heb de indruk dat je die als iets negatiefs ziet (?)
Dat is echter geenszins de bedoeling.
(Meer in de zin van "need I say more"?)
(ook wel #rolleyes). Oftewel: Naja, je begrijpt wel wat ik bedoel, toch?
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Een smiley die voor meerderlei uitleg vatbaar is blijkbaar.
In dit geval mag het duidelijk zijn, zeg ik er nog maar even bij, dat ik Sophie De Waele graag nog vaker op TV langs zou zien komen.
Ooit eens ontmoet (oei, bijna weer die rollende oogjes smiley geplaatst!)
Beter van niet