- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
De verdediging van Brazilië vind ik, bijna zonder twijfel, de sterkste van alle landen.
Die goal van Drogba gezien? Zonder twijfel vind ik absoluut niet, vind die van Spanje ook sterk.
Leland Palmer
-
- 23790 berichten
- 4916 stemmen
Doel je dan op 2006? Dat heeft hun toen weinig opgeleverd.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
het elftal van Dunga niet beter dan bijvoorbeeld Argentinië, Spanje, Portugal of Nederland. De wereldkampioen zal uit één van deze vijf landen voortkomen.
Ik mis er ééntje speranza... Ik schaar dit maar onder psychologische oorlogsvoering 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Klopt wat je zegt hoor. Ik zei dan ook niet dat het perfect was maar ik zie geen land met een sterkere defensie. Als Ferdinand niet uitviel, was dat waarschijnlijk Engeland. Met Carragher zeker niet. Vind Spanje en Portugal nu het dichtst in de buurt komen.
Argentinie. Die achterhoede zit echt heel sterk in elkaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En als ze onverhoopt op Brazilië stuiten Naomi. Wat is dan jouw analyse?
Wat mij betreft de ploeg waar ze net zo goed van het veld kunnen stappen
. Brazilië is niet meer blind aanvallen en mooi spel te laten zien. Brazilië staat qua organisatie gewoon erg goed, Brazilië is slim geworden, ze kiezen zeer kundig de momenten dat ze eruit kunnen komen. Ze zijn dodelijk in de omschakeling en daar ben ik Dunga erg dankbaar voor. Het was altijd leuk hoor dat opportunistische maar nu met een coach die durft af te wijken van de Brazilië norm en echt taktisch sterk staat, is Brazilië voor mij de echte titelkandidaat die in elke linie perfect uitgebalanceerd zijn. Al kijk ik wel uit naar een nieuwe Brazilië - Nederland, al zou het echt niet anders gaan aflopen als in '94 en '98.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Argentinie. Die achterhoede zit echt heel sterk in elkaar.
Als Demichelis niet speelde wel ja.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Met uitzondering van Demichelis. Dat moet je toch met me eens zijn?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4752 stemmen
Als Demichelis niet speelde wel ja.
Inderdaad. Verder reageert iedereen hier op negatieve kanten van de defensie van Brazilië. Ik zei gewoon dat ik het de beste vind en ik zie hier niemand een betere opnoemen...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Demichelis wel de zwakste schakel achterin inderdaad.
Maar als geheel vind ik Argentinie sterk overkomen.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Maar de grootste fout van Argentinie is al vóór dit WK gemaakt; Cambiasso niet selecteren. Nu nog een onzichtbare fout, maar tegen een groot land gaan we het zien.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Al kijk ik wel uit naar een nieuwe Brazilië - Nederland, al zou het echt niet anders gaan aflopen als in '94 en '98.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Maar de grootste fout van Argentinie is al vóór dit WK gemaakt; Cambiasso niet selecteren. Nu nog een onzichtbare fout, maar tegen een groot land gaan we het zien.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Onzin. Argentinie heeft geweldige spelers op die positie meegenomen. Dan laat je ook wel eens goede spelers thuis. Waarom zouden spelers als Veron en Mascherano plots tegen Duitsland of Spanje niet kunnen presteren? Die zijn ook allemaal gepokt en gemazeld in de wereldtop.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Veron gaat fysiek te kort komen tegen de toplanden Ajax&litmanen1. Mascherano is natuurlijk wel een gigant maar daar zou Cambiasso best mee samen kunnen spelen. Dat gaan ze volgend seizoen bij Inter ook doen.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Onzin. Argentinie heeft geweldige spelers op die positie meegenomen. Dan laat je ook wel eens goede spelers thuis. Waarom zouden spelers als Veron en Mascherano plots tegen Duitsland of Spanje niet kunnen presteren? Die zijn ook allemaal gepokt en gemazeld in de wereldtop.
Noem mij een betere verdedigende middenvelder dit seizoen? Hij was de allerbeste dit seizoen, zonder twijfel. Al zou die niet in de basis beginnen bij Maradona, hij had sowieso mee gemoeten.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Vandaag Duitsland - Engeland. Ik ben toch wel benieuwd of deze landen het nu wel laten zien. Ik hoop op een mooie wedstrijd.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Terry, Lampard, Gerrard en Rooney gaan zo dadelijk opstaan. Daar reken ik heilig op.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Noem mij een betere verdedigende middenvelder dit seizoen? Hij was de allerbeste dit seizoen, zonder twijfel. Al zou die niet in de basis beginnen bij Maradona, hij had sowieso mee gemoeten.
Maradona maakt andere keuzes, maar het is niet dat het niveauverschil tussen de thuisgelaten jongens en die wie nu wel spelen gigantisch is. Het is niet zoals met Nederland waar Seedorf thuis zit en Schaars op het WK staat..
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Terry, Lampard, Gerrard en Rooney gaan zo dadelijk opstaan. Daar reken ik heilig op.
Dat moet ook wel, want de warming up kan je moeilijk op je stoel uitvoeren.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Maradona maakt andere keuzes, maar het is niet dat het niveauverschil tussen de thuisgelaten jongens en die wie nu wel spelen gigantisch is. Het is niet zoals met Nederland waar Seedorf thuis zit en Schaars op het WK staat..
Nee, Mario Bolatti en Cambiasso zijn echt aan elkaar gewaagd ja. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Argentinië speelt en leuk voetbal en gewoon 9 uit 3.
Maak die ballon nou maar af als hij er uitvliegt. Ik zie dat niet gebeuren.
Heel hecht team volgens mij net als Nederland.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Ajax en Adidas, wat hebben jullie met het thuisshirt gedaan
Ajax onwaardig shirt dit...

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nah echt lelijk vind ik die shirts ook weer niet.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Het zijn ook geen lelijke shirts, het zijn alleen geen Ajax shirts. De rode baan moet helemaal doorgetrokken worden. Nu heb je 1 of ander gaar rode vlak op een wit t-shirt.
En die X-factor kruis die het uit shirt ook heeft, 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Argentinië speelt en leuk voetbal en gewoon 9 uit 3.
Maak die ballon nou maar af als hij er uitvliegt. Ik zie dat niet gebeuren.
Heel hecht team volgens mij net als Nederland.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Afgelopen donderdag hebben de finalisten al tegen elkaar gespeeld.
. Als je verhaal zou kloppen dan zou dat echt een onwaarschijnlijke anti-climax zijn. Heb je zo een beetje de twee minst aantrekkelijke voetballanden die gaan bepalen wie de beste is. Dan is het gelijk weer een WK om snel te vergeten. Net als acht jaar terug.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Mijn bericht was niet als humor bedoeld hoor. Ik meen dit bloedserieus.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Niemand in de wereld zit te wachten op een finale Brazilië-Portugal behalve Brazilianen en Portugezen en jij dan. Die zou ik niet eens gaan kijken. 1 zo'n vreselijke vertoning was al genoeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.