• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.953 films
  • 12.386 series
  • 34.314 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.644 gebruikers
  • 9.416.295 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

Nou, Slowakije heeftg op die wedstrijd tegen Italie na ook verschrikkelijk voetbal laten zien.

Ook niet veel maar wel beter hoor. Bovendien hebben de goals die ze gescoord hebben ook zelf gecreëerd en hadden ze geen fortuintjes nodig als een slippertje van de doelman of een eigen doelpunt ofwhatsoever. En als je toch ziet hoe Hamsik zich af en toe manifesteerde. Nee, Slowakije maakt een betere indruk dan Nederland. Niet veel beter maar wel wat beter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

speranza schreef:

Ik kijk natuurlijk vooral uit naar maandag om 20:30 uur. Chili mag niet onderschat worden. Ze speelden heel goed tegen Spanje tot de onnodige fout die tot het openingsdoelpunt van Villa leidde.

Eens. Een erg goede ploeg, echt enorm veel snelheid, Alexis is onnavolgbaar maar ik maak me een beetje druk om hun defensie. Volgens mij hebben ze twee of drie spelers die geschorst zijn.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4752 stemmen

Ik vond die Weiss wel goed spelen bij Slovakije in de eerste matchen. Verder inderdaad Hamsik en natuurlijk de makkelijk scorende spits als Vittek. Als Nederland zo speelt als in de groepsfase wordt die match zeker geen walk-over...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4752 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Eens. Een erg goede ploeg, echt enorm veel snelheid, Alexis is onnavolgbaar maar ik maak me een beetje druk om hun defensie. Volgens mij hebben ze twee of drie spelers die geschorst zijn.

Inderdaad, maar ze recupereren wel M. Fernandez en Carmona op het middenveld. Voor mij twee van de dragers van de ploeg in de eerste twee matchen. Ik heb niemand zo consequent goede vrije trappen en corners zien trappen als Fernandez op dit WK.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Weiss starte niet in deb asis toch tegen Italië, te maken met de druk op de trainer omdat het zijn zoon is misschien?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

En geef ze eens ongelijk.

Daar hebben ze natuurlijk helemaal gelijk in. Oranje is favoriet maar Slowakije is niet kansloos al kijkt 98% van de Nederlanders nu al vooruit naar de kwarttfinale tegen Brazilië. En eerlijk is eerlijk. Ik verwacht ook dat zowel Nederland als Brazilië na voor beiden zware wedstrijden achter de rug te hebben vrijdag om 16:00 uur elkaar treffen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Twee spelers zijn geschorst. Ik weet overigens niet of Kaka bij Brazilië weer mag spelen. Dat zou een forse aderlating zijn. Die heeft bij Real Madrid en tot nu toe dit WK helemaal niets laten zien. Maar die is het voetballen niet verleerd hoor.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ja hoor, Kaka is er weer bij.

Naomi Watts schreef:

(quote)

Beter ook. Ik denk dat ik van al de 1/8e finalisten Nederland het beroerdste spel op de mat heb zien leggen (samen met Engeland denk ik).

Die 2, allicht aangevuld met Slowakije en Japan, lijken de zwakke broeders van de 1/8e finales inderdaad (op basis van hun poule).

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Beter ook. Ik denk dat ik van al de 1/8e finalisten Nederland het beroerdste spel op de mat heb zien leggen (samen met Engeland denk ik).

Je maakt een fout. Je moet een onderscheiding maken tussen goed voetbal en aantrekkelijk voetbal. Nederland speelt ook niet heel goed, hoor, maar Oranje geeft eigenlijk niks weg, staat goed en scoort tijdig. Oranje is zo moeilijk te verslaan. Maar ik ben het met je eens dat het er erg beroerd uitziet. Daarnaast heb je niet eens alle wedstrijden van Oranje gezien.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4752 stemmen

Zie net dat beide centrale verdedigers van Chili, Ponce en Medel geschorst zijn tegen Brazilië. Dat is dus inderdaad een groot probleem... Die rode kaart is minder problematisch aangezien Carmona die plaats weer inneemt. Hopelijk zitten er nog goede verdedigers op de bank of kan Vidal naar een centrale positie schuiven.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nederland-Chili lijkt me wel wat voor een keer, dan Uruguay en dan Argentinië.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4752 stemmen

Ik zie Nederland niet winnen van Chili eigenlijk... Japan en Denemarken waren aanvallend nogal onmondig. Chili speelt zowat het beste aanvallend voetbal van alle teams. Van Bronckhorst tegen Sanchez? Gio zal sterretjes zien...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Nederland krijgt het net zo zwaar tegen Slowakije dan Brazilië tegen Chili. Dat zeg ik niet als Oranje hater. Dat ben ik namelijk niet al maken sommigen me daarvoor uit. Maar goed. Daar ga ik geen energie meer aan verspillen. Ik zeg dit als realist. Ik sla Slowakije hoger aan dan Denemarken en Japan waar Oranje het heel moeilijk tegen had. Vooral als het eventuele openingsdoelpunt van Oranje tot diep in de tweede helft uitblijft.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je verspilt er al 100 keer geen energie aan

Slowakije is niet zwak nee, maar graven zich minder in dan de Japanners. En met echte buitenspelers moeten we dat zooitje gewoon kunnen oprollen.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

speranza schreef:

Ik sla Slowakije hoger aan dan Denemarken en Japan waar Oranje het heel moeilijk tegen had..

Welke wedstrijden heb jij gezien? Het scoren ging moeilijk, verder was er bijna totale dominantie.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hoewel NL tot nog toe belabberd speelt neem ik toch aan dat de individuele kwaliteiten tegen Slowakije de overhand nemen en er een simpele 3-0 op het scorebord komt. Ze hebben echt mazzel gehad met deze loting. Daarna zal het Nederlandse schip stranden met een 0-0 en een traditioneel penalty-drama tegen de Goddelijke Kanaries.

Zegt althans mijn glazen bol. Doe er uw voordeel mee bij de gokkantoren!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou als ze he niet redden tegen Brazilië, dan kan Bert er denk ik ook wel gewoon mee op gaan houden. Het volk zal deze manier van spelen EN niet ver komen niet accepteren denk ik.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik help het je hopen, mafketel. Misschien komt mijn Oranje shirtje dan nog eens uit de ladenkast. Dromen over een attractief Oranje onder Koning Co of Guus Geluk...

Maar het zal wel weer Henk ten Catenaccio worden, of Ronald 'niet op één middenveld' Koeman ofzo

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Met sommigen bedoel ik slechts drie niet nader te noemen gebruikers die mij niet toestaan sympathie voor Brazilië te hebben. Daar behoor jij en bijvoorbeeld Reinbo niet toe, omdat jullie deze sympathie wel vreemd vinden maar ook heel goed weten dat het hier geen Noord-Korea is.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Bartt88 schreef:

(quote)

Welke wedstrijden heb jij gezien? Het scoren ging moeilijk, verder was er bijna totale dominantie.

In de wedstrijd tegen Denemarken was er een volledig onnodige verdedigingsfout van Simon Poulsen voor nodig om de boel open te breken. Er stond geen Oranje aanvaller in zijn buurt. Dat geluk voltrok zich toen begin tweede helft. Dat ben je toch niet vergeten? Maar wat als dat geluk zich op het einde van de tweede helft tegen Slowakije nog steeds niet heeft voorgedaan. Heeft Oranje dan hetzelfde geduld als Inter. Heeft van Marwijk dan de stalen zenuwen van José Mourinho?

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

speranza schreef:

In de wedstrijd tegen Denemarken was er een volledig onnodige verdedigingsfout van Simon Poulsen voor nodig om de boel open te breken. Er stond geen Oranje aanvaller in zijn buurt. Dat geluk voltrok zich toen begin tweede helft. Dat ben je toch niet vergeten?

Tuurlijk, helemaal waar. Maar om nou te zeggen dat het Oranje het moeilijk had. Nee, alleen het scoren ging moeilijk. Maar wat verwacht je tegen zulke tegenstanders?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Luis Alberto Suarez

2009/2010

---------------

AFC Ajax

W 48 G 49

---------------

Uruguay

W 12 G 6

---------------

Total

W 60 G 55

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Slowakije is niet zwak nee, maar graven zich minder in dan de Japanners. En met echte buitenspelers moeten we dat zooitje gewoon kunnen oprollen.

Maar Bert van Marwijk begint gewoon zonder echte buitenspelers aan die wedstrijd. Hij begint weer met van der Vaart op links en Kuyt op rechts.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Maar Bert van Marwijk begint gewoon zonder echte buitenspelers aan die wedstrijd. Hij begint weer met van der Vaart op links en Kuyt op rechts.

Gisteren zei Gijpie wat ik hier al tijden roep: NL speelt met 6 verdedigers en daarvoor 4 middenvelders en 0 spitsen. Het is extreem verdedigend. Maar zelfs met dat soort lafhartig spel zul je de semi-profs uit Slowakije nog wel op kunnen rollen. Die raken al in de war als ze Sneijdertje zien en zullen vooral bezig zijn de juiste shirts te mogen ruilen. Die mensen denken nog echt dat Dirkie Kuyt kan voetballen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Nou als ze he niet redden tegen Brazilië, dan kan Bert er denk ik ook wel gewoon mee op gaan houden. Het volk zal deze manier van spelen EN niet ver komen niet accepteren denk ik.

Ik begrijp die onderschatting van Brazilië niet. Waar is die op gebaseerd? Nederland en Brazilië zijn gelijkwaardig. Nederland heeft betere aanvallers, die niet allen door van Marwijk in de basis worden opgesteld, en Brazilië heeft betere verdedigers. Van der Wiel doet niet veel onder voor Maicon maar Heitinga wel voor Lucío.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Je maakt een fout. Je moet een onderscheiding maken tussen goed voetbal en aantrekkelijk voetbal. Nederland speelt ook niet heel goed, hoor, maar Oranje geeft eigenlijk niks weg,

Grote kansen misschien niet maar zonder het fortuin had Nederland de eerste twee gewoon gelijkgespeeld. De tegenstand is nihil maar zowel Denemarken, als Japan hebben wel grote kansen gehad. Ze geven wel degelijk iets weg, dat het niet geresulteert heeft in een treffer is een tweede.

staat goed en scoort tijdig.

Nogmaals met het fortuin van slippertjes in de defensie, dit houden ze niet vol. Het staat best goed als je tegen een dwergenland speelt als Denemarken. Daar heb je in de kwartfinale weinig aan.

Oranje is zo moeilijk te verslaan. Maar ik ben het met je eens dat het er erg beroerd uitziet. Daarnaast heb je niet eens alle wedstrijden van Oranje gezien.

Ik weet het zo net nog niet of ze lastig zijn te verslaan. Zulke goede tegenstanders hebben nog niet gehad. Maar ik hoop van harte met je mee dat je gelijk hebt, maar Oranje weet ook geen indruk te maken tegen dit soort landen, ik zie niet in waarom ze dat wel zouden doen tegen de big guns.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Finisterra schreef:

Ik zie Nederland niet winnen van Chili eigenlijk... Japan en Denemarken waren aanvallend nogal onmondig. Chili speelt zowat het beste aanvallend voetbal van alle teams. Van Bronckhorst tegen Sanchez? Gio zal sterretjes zien...

Oh wat een pot zal dat zijn. Nederland weet niet waar ze het zoeken moeten. Wat hebben die Chilenen veel beweging en ja Alexis op Gio . Nee, het wordt hoe dan ook een lastige kwartfinale.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

En als ze onverhoopt op Brazilië stuiten Naomi. Wat is dan jouw analyse?

Onderhond

• 87646 berichten
  • 12945 stemmen

otherfool schreef:

Hoewel NL tot nog toe belabberd speelt neem ik toch aan dat de individuele kwaliteiten tegen Slowakije de overhand nemen en er een simpele 3-0 op het scorebord komt.

Aangezien het tegen Japan 5-0 zou worden gaat Nederland er dus waarschijnlijk uit met een 0-1 verlies?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Bij de onderschatting van Slowakije kan ik me nog iets voorstellen. Maar echt niet bij de onderschatting van het elftal van Dunga.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.