- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Je kan de ontvanger de schuld geven, maar evengoed de brenger lijkt me. Erg slim is meneer Bogarde nooit geweest. Goede voetballer hoor, maar een held? Nee, zou ik hem niet willen/ durven noemen.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Je hoeft dan ook niet heel slim te zijn, of een held te wezen, om charisma te hebben.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Charisma is dan ook in het oog van de ontvanger, om maar met een Nederlandse vertaling te komen van een bekende Engelse uitdrukking 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Pff...tourploeg op Sportpools is weer lastig dit jaar.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Bogarde charisma? Of heb je het over B.A.?
Kwenie, vind hem gewoon stoer. Straalt rust uit en onverschrokkenheid.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Pff...tourploeg op Sportpools is weer lastig dit jaar.
Wat heet... je wordt bijna gedwongen een dure kluns te nemen.
Heute trouwens een prachtige Mittag mensen! Ons Dreh- und Angelpunkt Schweini zal volgens Bild toch kunnen spielen, dat wordt een Klassiker om je Fingers bij af te lecken! Op weg naar der vierte Stern für Deutschland!
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Ik denk dat dit de saaiste 8ste finale gaat worden. Twee ploegen die er nog bar weinig van gebakken hebben.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
*zucht* Tja, als dat het enige is waar je op let.
Genoeg mensen met charisma. Bogarde hoort daar uiteraard niet bij.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4752 stemmen
Ik denk dat dit de saaiste 8ste finale gaat worden. Twee ploegen die er nog bar weinig van gebakken hebben.
Huh? Je hebt Duitsland duidelijk niet zien spelen tegen Servië en Australië. Zij spelen beter dan Nederland, hoor...
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Beter wil ik niet zeggen. Wel aantrekkelijker tegen Australië.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Jewel, tegen 10 Australiërs is het natuurlijk niet al te moeilijk. En tegen Servië kon het alle kanten op, maar Duitsers in hun goede doen hadden dat gewoon binnen gesleept.
Knisper
-
- 13048 berichten
- 1282 stemmen
Ik vind Duitsland toch een overtuigende indruk maken. De ploeg is alleen wat onervaren, waardoor ze het denk ik uiteindelijk niet gaan redden, maar Engeland mag geen probleem zijn.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik verwacht dat Engeland weer opstaat. De bakermat van het voetbal moet winnen van Duitsland. In kijk nu al uit naar de zeer beladen kwartfinale tussen Engeland en Argentinië. Een heerlijke confrontatie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jewel, tegen 10 Australiërs is het natuurlijk niet al te moeilijk. En tegen Servië kon het alle kanten op, maar Duitsers in hun goede doen hadden dat gewoon binnen gesleept.
Leuk en aardig maar Deutschland stond al lang met 2-0 voor toen er een Australiër af werd gestuurd. En het speelde zelf het grootste gedeelte van de wedstrijd tegen Servië met 10 man (en was nóg sterker). Twee uitstekende Leistungen dus, alleen tegen Ghana was het wat minder. Krachten sparen voor vanmiddag 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
We staan vanmiddag voor even tegenover elkaar otherfool. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Welke wedstrijd is er vanmiddag?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
We staan vanmiddag voor even tegenover elkaar otherfool.
Een voorproefje voor de finale Duitsland - Brazilië 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4752 stemmen
Haha en Duitsland stond met 10 tegen Servië en was nog steeds beter dus wat is je punt?
Ik ben als Belg redelijk neutraal en op andere WK/EK's verkoos ik steevast Nederland boven Duitsland. Dat is dit WK helaas niet het geval. Zag 2 wedstrijden van Nederland (Japan en Denemarken) en was eigenlijk echt teleurgesteld. Nederland (zakelijk winnen zonder franje) en Duitsland (mooi voetbal maar niet altijd het geluk aan hun zijde) zijn voor dit WK even omgedraaid voor mij. We zullen zien wie er het verst mee geraakt... Ik supporter op dit WK echter voor Duitsland aangezien ik louter geïnteresseerd ben in het mooiste voetbal. Om die reden ben ik ook voor Chili.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beter wil ik niet zeggen. Wel aantrekkelijker tegen Australië.
Beter ook. Ik denk dat ik van al de 1/8e finalisten Nederland het beroerdste spel op de mat heb zien leggen (samen met Engeland denk ik).
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, Slowakije heeftg op die wedstrijd tegen Italie na ook verschrikkelijk voetbal laten zien.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik kijk natuurlijk vooral uit naar maandag om 20:30 uur. Chili mag niet onderschat worden. Ze speelden heel goed tegen Spanje tot de onnodige fout die tot het openingsdoelpunt van Villa leidde.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Nou, Slowakije heeftg op die wedstrijd tegen Italie na ook verschrikkelijk voetbal laten zien.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4752 stemmen
Ik verwacht inderdaad een moeilijke wedstrijd voor Brazilië. Misschien zelfs moeilijker dan de eventuele volgende match tegen Nederland. Behalve als Oranje zich (met Robben) weet te herpakken natuurlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.