• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.953 films
  • 12.385 series
  • 34.314 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.644 gebruikers
  • 9.416.220 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Als het het enige is wat overkomt..

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Bij sommigen kennelijk wel ja.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Je kan de ontvanger de schuld geven, maar evengoed de brenger lijkt me. Erg slim is meneer Bogarde nooit geweest. Goede voetballer hoor, maar een held? Nee, zou ik hem niet willen/ durven noemen.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Je hoeft dan ook niet heel slim te zijn, of een held te wezen, om charisma te hebben.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Charisma is dan ook in het oog van de ontvanger, om maar met een Nederlandse vertaling te komen van een bekende Engelse uitdrukking

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Pff...tourploeg op Sportpools is weer lastig dit jaar.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Bogarde charisma? Of heb je het over B.A.?

Kwenie, vind hem gewoon stoer. Straalt rust uit en onverschrokkenheid.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

AHWA schreef:

Pff...tourploeg op Sportpools is weer lastig dit jaar.

Wat heet... je wordt bijna gedwongen een dure kluns te nemen.

Heute trouwens een prachtige Mittag mensen! Ons Dreh- und Angelpunkt Schweini zal volgens Bild toch kunnen spielen, dat wordt een Klassiker om je Fingers bij af te lecken! Op weg naar der vierte Stern für Deutschland!

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Ik denk dat dit de saaiste 8ste finale gaat worden. Twee ploegen die er nog bar weinig van gebakken hebben.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Bartt88 schreef:

(quote)

*zucht* Tja, als dat het enige is waar je op let.

Genoeg mensen met charisma. Bogarde hoort daar uiteraard niet bij.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hij wil toch trainer worden?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4752 stemmen

Respekked schreef:

Ik denk dat dit de saaiste 8ste finale gaat worden. Twee ploegen die er nog bar weinig van gebakken hebben.

Huh? Je hebt Duitsland duidelijk niet zien spelen tegen Servië en Australië. Zij spelen beter dan Nederland, hoor...

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Beter wil ik niet zeggen. Wel aantrekkelijker tegen Australië.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Jewel, tegen 10 Australiërs is het natuurlijk niet al te moeilijk. En tegen Servië kon het alle kanten op, maar Duitsers in hun goede doen hadden dat gewoon binnen gesleept.

Knisper

• 13048 berichten
  • 1282 stemmen

Ik vind Duitsland toch een overtuigende indruk maken. De ploeg is alleen wat onervaren, waardoor ze het denk ik uiteindelijk niet gaan redden, maar Engeland mag geen probleem zijn.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik verwacht dat Engeland weer opstaat. De bakermat van het voetbal moet winnen van Duitsland. In kijk nu al uit naar de zeer beladen kwartfinale tussen Engeland en Argentinië. Een heerlijke confrontatie.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Respekked schreef:

Jewel, tegen 10 Australiërs is het natuurlijk niet al te moeilijk. En tegen Servië kon het alle kanten op, maar Duitsers in hun goede doen hadden dat gewoon binnen gesleept.

Leuk en aardig maar Deutschland stond al lang met 2-0 voor toen er een Australiër af werd gestuurd. En het speelde zelf het grootste gedeelte van de wedstrijd tegen Servië met 10 man (en was nóg sterker). Twee uitstekende Leistungen dus, alleen tegen Ghana was het wat minder. Krachten sparen voor vanmiddag

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Welke wedstrijd is er vanmiddag?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

We staan vanmiddag voor even tegenover elkaar otherfool.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Welke wedstrijd is er vanmiddag?

Engeland - Duitsland

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Vet.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

speranza schreef:

We staan vanmiddag voor even tegenover elkaar otherfool.

Een voorproefje voor de finale Duitsland - Brazilië

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4752 stemmen

Respekked schreef:

Haha en Duitsland stond met 10 tegen Servië en was nog steeds beter dus wat is je punt?

Ik ben als Belg redelijk neutraal en op andere WK/EK's verkoos ik steevast Nederland boven Duitsland. Dat is dit WK helaas niet het geval. Zag 2 wedstrijden van Nederland (Japan en Denemarken) en was eigenlijk echt teleurgesteld. Nederland (zakelijk winnen zonder franje) en Duitsland (mooi voetbal maar niet altijd het geluk aan hun zijde) zijn voor dit WK even omgedraaid voor mij. We zullen zien wie er het verst mee geraakt... Ik supporter op dit WK echter voor Duitsland aangezien ik louter geïnteresseerd ben in het mooiste voetbal. Om die reden ben ik ook voor Chili.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Beter wil ik niet zeggen. Wel aantrekkelijker tegen Australië.

Beter ook. Ik denk dat ik van al de 1/8e finalisten Nederland het beroerdste spel op de mat heb zien leggen (samen met Engeland denk ik).

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nou, Slowakije heeftg op die wedstrijd tegen Italie na ook verschrikkelijk voetbal laten zien.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik kijk natuurlijk vooral uit naar maandag om 20:30 uur. Chili mag niet onderschat worden. Ze speelden heel goed tegen Spanje tot de onnodige fout die tot het openingsdoelpunt van Villa leidde.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Nou, Slowakije heeftg op die wedstrijd tegen Italie na ook verschrikkelijk voetbal laten zien.

Die gaan zich tegen Oranje ook weer ingraven en hopen op een counter.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

En geef ze eens ongelijk.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4752 stemmen

Ik verwacht inderdaad een moeilijke wedstrijd voor Brazilië. Misschien zelfs moeilijker dan de eventuele volgende match tegen Nederland. Behalve als Oranje zich (met Robben) weet te herpakken natuurlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.