• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.921 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.236 gebruikers
  • 9.387.225 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Leuk onderzoek. Ze hebben alleen mensen in Amsterdam en omstreken gevraagd waarschijnlijk maar toch.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Leuk onderzoek. Ze hebben alleen mensen in Amsterdam en omstreken gevraagd waarschijnlijk maar toch.

Misschien heeft Jol hem een paar honderd keer in mogen vullen...

Wie weet he....

Ben blij dat er dit weekend weer competitie is. Helaas heb ik zaterdag een feest die 's middags begint tot diep in de nacht dus geen Ajax-Willem II kijken

Ben ik niet blij mee. Enig voordeel is dat we die pot 100% zeker gaan winnen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

In het kader van nutteloze onderzoeken met leuke getalletjes:

Daar is het Duitse sportmarketingbureau Sport+Markt weer met een onderzoekje dat u goed kunt gebruiken op verjaardagen of verbale confrontaties met aanhangers van andere clubs. Maar liefst 4.3 miljoen Nederlanders hebben namelijk een voorkeur voor Ajax. Dat is 39 procent van de landelijke voetbalfans. Alleen Dinamo Kiev heeft een hogere 'dekkingsgraad' in eigen land. Wereldwijd zijn er 7.1 miljoen fans van onze club. Goed voor een vijftiende plek op de internationale ranglijst die wordt aangevoerd door Barcelona. Zelf kijken? Hier kan je een samenvatting van het rapport downloaden.

http://www.sportundmarkt.com/fileadmin/Mailing/PK_Football_Top_20_2010/20100909_SPORT_MARKT_Football_Top_20_2010_Abstract_Press.pdf

Zijn vast diezelfde idioten die als het Nederlands elftal in de halve finale staat ineens ook gaan kijken. Verbaast me niets. Ajax is gewoon populair bij ruggengraatloze meehuilers.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ben blij dat er dit weekend weer competitie is. Helaas heb ik zaterdag een feest die 's middags begint tot diep in de nacht dus geen Ajax-Willem II kijken

Ben ik niet blij mee. Enig voordeel is dat we die pot 100% zeker gaan winnen.

Dat dacht ik ook over Sparta vorig jaar..... Comfortabele voorsprong met de rust is gewenst, zodoende wat vaste krachten rust geven voor de komende weken ( Madrid - Feyenoord - Twente - Milan - Utrecht ). Tussendoor nog een snack genaamd MVV.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Overigens moest ik wel lachen om die beelden van de eerste training van Mido, hij loopt rond als Peter Beense in zijn beste dagen en dan verkondigt ie ook nog dat ie de afgelopen weken 'fysieke arbeid' heeft verricht; gewichtheffen met megaburgers zeker. Zal nog wel een maandje duren voor ie zijn eerste minuten kan maken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Dat dacht ik ook over Sparta vorig jaar..... Comfortabele voorsprong met de rust is gewenst, zodoende wat vaste krachten rust geven voor de komende weken ( Madrid - Feyenoord - Twente - Milan - Utrecht ). Tussendoor nog een snack genaamd MVV.

Nou, als Ajax Willem II niet in eigen huis kan verslaan, dan kunnen ze beter maar niet naar Madrid afreizen. Gelukkig komt Tilburg elk seizoen naar Amsterdam om een nederlaag tussen de 4-0 en de 7-0 op te halen. Vreselijk, zon instelling. Ik heb liever een ploeg die komt om te voetballen. Stuk leuker om te kijken en ook een stuk spannender want als je Ajax laat voetballen dan zijn ze bijna altijd beter (niet arrogant bedoeld).

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ik had het ook gezien ja en ik vond hem er niet fit uitzien. Hij was veelste dik. Hij zij ook dat hij vanaf nu met de bal ging werken en dat ie over 2 weken zijn debuut kom maken

Zal idd nog een maandje duren, of zelfs meer.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind het van Mido nog wel meevallen. Het is echt geen Vd Meyde achtig tafereel die vorig jaar bij PSV liep met 20 kilo overgewicht.

Mido lijkt me snel genoeg inzetbaar. Dat schatten Ajax en Mido geloof ik ook. En Mido is ook maar pinchhitter. Hij hoeft niet 90 minuten scherp te zijn in deze rol.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Heb je de beelden gezien? Hij sjokt echt als een obesitas-figuur over het veld.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Zo nee, ik raad je aan om de beelden even te bekijken en dan je mening te posten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Heb je de beelden gezien? Hij sjokt echt als een obesitas-figuur over het veld.

Ik heb foto's gezien. Maar ik geloof best dat hij wat te zwaar is. Daarom zal Ajax hem ook dat prestatiecontract gegeven hebben. Is het een topaankoop? Prima. Flop? Dan kost het Ajax praktisch niks. Maar ik geloof best in Mido. Desnoods kost het hem een maand om fit te raken, maar dan heb je best een goede speler erbij.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik verwacht ook dat hij pas over een maand fit raakt. Laten we hopen dat hij laat zien wat hij eerder bij Ajax heeft laten zien.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Zijn vast diezelfde idioten die als het Nederlands elftal in de halve finale staat ineens ook gaan kijken. Verbaast me niets. Ajax is gewoon populair bij ruggengraatloze meehuilers.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar ik geloof best in Mido. Desnoods kost het hem een maand om fit te raken, maar dan heb je best een goede speler erbij.

Schrijf hem ook niet af, maar had wel gehoopt dat ie - zichtbaar - zelf al wat vooruitgang had geboekt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Schrijf hem ook niet af, maar had wel gehoopt dat ie - zichtbaar - zelf al wat vooruitgang had geboekt.

Wie weet was hij enkele weken terug dan nog dikker

Maar goed, wat ik op foto's zag viel me niet eens heel erg tegen. Sowieso was Mido altijd wel een stevige gast. Maar niet dik.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Wat ben je zoals altijd weer lekker scherp en kritisch ouwe reus. Ik zou het persoonlijk niet kunnen hoor, elk feitje of meninkje 24/7 husselen, schudden en omdraaien om er maar iets positiefs van te breien ohgv je foebalcluppie. Ik hoef het alleen maar te lezen, en ik word er al doodmoe van.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ach ja, beter dan die lompe tokkies die ik in de trein tegen kom met Europese duels als Feyenoord ook speelt. Van die gassies die er allemaal uit moeten in Schubbekutteveen en en zo

Gelukkig heb ik daar de laatste 2/3 jaar niet meer zoveel last van

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Wat ben je zoals altijd weer lekker scherp en kritisch ouwe reus. Ik zou het persoonlijk niet kunnen hoor, elk feitje of meninkje 24/7 husselen, schudden en omdraaien om er maar iets positiefs van te breien ohgv je foebalcluppie. Ik hoef het alleen maar te lezen, en ik word er al doodmoe van.

Ja, jij leest dan ook liever iets van andere users die niet van Ajax houden en die nooit iets negatiefs over hun clubje vertellen, niet? Of vind je het dan ook slaapverwekkend Of is dat een gewetensvraag?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ach ja, beter dan die lompe tokkies die ik in de trein tegen kom met Europese duels als Feyenoord ook speelt. Van die gassies die er allemaal uit moeten in Schubbekutteveen en en zo

Gelukkig heb ik daar de laatste 2/3 jaar niet meer zoveel last van

Vergeet niet dat Tokkies Amsterdammers (= ajacieden) zijn hè. Hou die gasten lekker daar.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Ja, jij leest dan ook liever iets van andere users die niet van Ajax houden en die nooit iets negatiefs over hun clubje vertellen, niet? Of vind je het dan ook slaapverwekkend Of is dat een gewetensvraag?

Mjaa ik vind dit toch wel weer een typische A&L (lees: Ajax) reactie.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Ooh, ik heb die hele zooi nooit gevolgd Ach ja, beter dat dan een Haagse sjonnie zeg ik maar zo

YouTube - Take me Out - Sjonnie uit Den Haag

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Overigens:

(afbeelding)

Gaat even van clubloos naar een topcompetitie, half miljoen salaris en Spaanse zon . Voor 1 seizoen (in ieder geval) maar toch.

En oja Leroy George gaat voor het Nederlands elftal .

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

notnotfun schreef:

(quote)

Mjaa ik vind dit toch wel weer een typische A&L (lees: Ajax) reactie.

Een typische otherfool reactie zou de Huntelaar-meter zijn, maar dat durft de lafhartige niet meer

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Er is al vastgesteld dat tussen het stoppen van de Huntermeter en het daadwerkelijk scoren (en dan ook nog zeer mondjesmaat) van de sympathieke subtopper een ruime tijd lag dus je opmerking houdt geen steek.

orbit schreef:

(quote)

Als het op kritiekloze discipels aankomt kan er maar 1 de beste zijn. Ken jij nog uitdagers hier dan?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hebben we het met al onze voetbalwijsheid eigenlijk al gehad over de kwestie Van der Vaart? Nee? Dan bij deze.

Zoals ik maanden geleden reeds aangaf, zal de jongen nooit de top bereiken simpelweg omdat hij niet gemnoeg kwaliteiten heeft. Nooit basisspeler van Oranje geweest, laat staan op een eindronde. Alleen bij HSV niet mislukt, bij Ajax zat ie ook al te zeiken omdat Koeman hem op 11 zette, in Madrid is ie geflopt en bij Tottenham ook ongetwijfeld aangezien het spel daar te snel gaat voor hem.

Hij moet gewoon wat zelfkritiek hebben en weten wat zn plek is en dat is bij Oranje op 10 achter Sneijder en op clubniveau subtop.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

stfuympos schreef:

Precies Juve is nog altijd verruit het populairst!

Absoluut. Juventus heeft ongeveer 12 miljoen fans in Italië, dit staat gelijk aan 32,5%. De overige 67,5% mag verdeeld worden over Inter, Milan, Roma, Napoli etc. Wereldwijd is Juventus ook de populairste club van Italië. Maar goed, ik hecht niet al teveel waarde aan dit soort onderzoeken. Ik weet ook niet wat de toegevoegde waarde is.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Don Dijk schreef:

Hebben we het met al onze voetbalwijsheid eigenlijk al gehad over de kwestie Van der Vaart? Nee? Dan bij deze.

Zoals ik maanden geleden reeds aangaf, zal de jongen nooit de top bereiken simpelweg omdat hij niet gemnoeg kwaliteiten heeft. Nooit basisspeler van Oranje geweest, laat staan op een eindronde. Alleen bij HSV niet mislukt, bij Ajax zat ie ook al te zeiken omdat Koeman hem op 11 zette, in Madrid is ie geflopt en bij Tottenham ook ongetwijfeld aangezien het spel daar te snel gaat voor hem.

Hij moet gewoon wat zelfkritiek hebben en weten wat zn plek is en dat is bij Oranje op 10 achter Sneijder en op clubniveau subtop.

?

Wat versta jij onder de top?

Als je 26 wedstrijden speelt bij Real, heb je toch aardig wat bereikt.

Geflopt is ie allerminst, alleen door de wanpraktijken bij Real kon die niet brengen wat die wilde. Nog knap hoe hij zich in het basiselftal terugvocht nadat hem was verteld dat die mocht vertrekken.

Ook nooit gezeken, dus waarom jij zelfkritiek erbij haalt vind ik raar, geen enkele speler moet genoegen nemen met een plaats op de bank. je moet de drive hebben om te spelen toch? Ook al weet je dat je directe concurrent misschien iets beter is. Maar ik vind Sneijder een kwal eersteklas.

Oftewel, ben het totaal met je oneens . Zag toevallig nog dat tv programma waarin ze het alleen maar over VDV en zijn verblijf in Madrid hadden, ze houden daar wel van die jongen hoor.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Don Dijk is niet bepaald objectief als het over van der Vaart gaat. VdV is een geweldige voetballer (mijn favoriete Oranje speler) en hij heeft tot dusver een prachtige carriere. Of het Engelse voetbal hem ligt moet nog blijken maar zijn gebrek aan snelheid compenseert hij met gemak door zijn voetballende kwaliteiten. Niet zo boeiend dus.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

notnotfun schreef:

En oja Leroy George gaat voor het Nederlands elftal .

Ach, hij is hier vooralsnog beter begonnen dan Lens. .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Ik zou er persoonlijk weer enorme moeite mee hebben als er een leuk positief iets is (neem ik als voorbeeld Oranje in de WK finale) waar jij alles husselt, schudt en omdraait in een negatief feit

En dat lukt je dan ook 24/7. Je bent geloof ik bezig om bij andere mensen het plezier in het leven te ontnemen als ik je steeds zo zie posten. Verzuurde druif.

Ja, ik ben graag positief over mijn club. Heb sowieso de laatste 1,5 jaar weinig aan te merken op de zaken rondom Ajax minus wat dure tickets of een verdwaalde matige aankoop. Vervelend he?

Maar speciaal voor jou: Ajax is kut. Jol is kut. De selectie is kut. We zullen nooit meer wat winnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.