- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wat is het verschil als ik vragen mag?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ben ook wel benieuwd, dat hele Sport1 gebeuren is een raadsel voor me.
Wat Feyenoord tegenwoordig doet kan je niet eens voetbal meer noemen.
kan je het weer niet laten, negatief over Feyenoord, wat een azijnzeikert ben je toch
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Sport1 is Eredivisie Live alleen dan van de buitenlandse competities.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ben ook wel benieuwd, dat hele Sport1 gebeuren is een raadsel voor me.
kan je het weer niet laten, negatief over Feyenoord, wat een azijnzeikert ben je toch
Ik kom er eerlijk voor uit 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Het leeft iig weer een beetje na de after-WK-dip
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Eerste in de Sportpools-vuelta-pool! 
Voor de eerste en de laatste keer waarschijnlijk maar toch, reden om even te juichen!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Madrid.. de club van 6 miljard en stranden in de 8e finales CL.. dat Madrid? Ja, man, absolute wereldklasse!! Heb je nooit een kans tegen natuurlijk 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nee, maar gezien het budget mag je dat ook niet verwachten, om even met kos geliefkoosde woorden te spreken 
Maar van een club waarin evenveel geld is gepompt als in alle wereldbanken tijdens de kredietcrisis mag je wel verwachten dat ze de eerste KO ronde voorbij de poulefase overleven, dat hebben ze sinds 2003 niet meer gehaald!! Met daarbij vele schandalige nederlagen tegen budgettair gezien veel mindere tegenstanders. Dan mag je zelfs als nietig Ajax nog wel hoop koesteren ja, goede hoop zelfs!
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Hopelijk komt Van der Vaart nu weer op het hoogste niveau. En anders terug bij Ajax! 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Real weet niet wat ze laten gaan. Stomme koopclub. Ozul halen als je Raf in huis hebt. Di Maria halen terwijl je Robben had kunnen hebben. Khedira halen terwijl je Sneijder had kunnen hebben.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik dacht dat Sneijder Mourinho wel zou aansporen om van der Vaart een kans te geven. Maar Raffie gaat nu elke week spelen en Madrid zal er weer spijt van krijgen. Rare club.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik dacht dat Sneijder Mourinho wel zou aansporen om van der Vaart een kans te geven. Maar Raffie gaat nu elke week spelen en Madrid zal er weer spijt van krijgen. Rare club.
Mourinho zal vd Vaart ook best goed vinden, maar de commercie he...
Ozul speelde een goed WK, dus kopen kopen kopen. Lekker boeien dat je al een veel betere speler in huis hebt.
Pellegrini wilde ook dolgraag Sneijder en Robben houden. Maar helaas, het bestuur wilde grotere namen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik mag toch hopen dat Mourinho wel de macht had gehad om van der Vaart elke week op te stellen als hij dit wilde? Mourinho ziet het kennelijk niet in hem wat hij dus wel bij Sneijder zag.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Real weet niet wat ze laten gaan. Stomme koopclub. Ozul halen als je Raf in huis hebt. Di Maria halen terwijl je Robben had kunnen hebben. Khedira halen terwijl je Sneijder had kunnen hebben.
Dat zijn inderdaad allemaal mindere spelers. Hoewel Robben wel erg blessuregevoelig is.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Als ik stel dat ze de verkeerde Enoh op het vliegtuig hebben gezet dan kun je toch wel ongeveer begrijpen wat ik bedoel? Of moet ik zo gaan potsen:
Ik maakte een grapje over de broer van Enoh. Dat was natuurlijk niet echt bedoeld. Zoiets heet een overdrijving. Enoh is een voetballer. Hij heeft vaker een voetbal gezien. Dat was een grapje van mij. Hij is profspeler. Dan ben je best goed! Hij speelt bij Ajax. Hij verdient veel geld. Persoonlijk vind ik hem niet helemaal geweldig. Ik denk dat er betere spelers dan hem zijn. Maar hij speelt vaak in de basis. Martin Jol vindt hem dus goed. Martin Jol is voetbaltrainer. Hij haalt goede resultaten. Hij draagt graag een pet. Hij heeft ook ervaring. Dus moet Enoh wel goed kunnen voetballen. Of hij goed genoeg is voor een stap hoger betwijfel ik. Hij mist bepaalde eigenschappen. Hij is niet zo groot. Ik vind hem niet zo'n goede pass hebben. Dat is mijn mening. Iemand anders denkt daar anders over. We zullen zien in de toekomst.
Wat ben jij toch een kleuter. Het enige wat je hoeft te doen is te beargumenteren waarom je Enoh slecht vindt, is dat te moeilijk voor jou? Blijkbaar wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Di Maria vind ik een totaal andere speler dan Robben, en kan in potentie groter worden. Özil ipv VdV kan ik ook nog wel begrijpen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat ben jij toch een kleuter. Het enige wat je hoeft te doen is te beargumenteren waarom je Enoh slecht vindt, is dat te moeilijk voor jou? Blijkbaar wel.
Dat doe ik toch, spuit 11?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Sport1 is Eredivisie Live alleen dan van de buitenlandse competities.
Is het gewoon niet handiger om te zeggen dat Sport 1 bijna alle grote, buitenlandse competities heeft. Eredivisie Live heeft alleen het Nederlands voetbal en zo af en toe Europese duels die niet op een open net te zien zijn? 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Stomme Roddick, daar gaat m'n joker.
*schrijft us open pool op z'n buik.*
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
De koop van Bebe is een duur grapje voor Manchester United. Helemaal aangezien de Engelse topclub de aanvaller een paar maanden geleden voor slechts anderhalve ton had kunnen oppikken.
Man Utd besteedde onlangs negen miljoen euro aan de Portugese aanvaller van Vitoria Guimaraes, die tot op heden een grote onbekende is bij het publiek. Sir Alex Ferguson zag de twintigjarige Bebe zelfs nooit in actie, maar vertrouwde op het oordeel van zijn scouts, iets wat hij nooit eerder deed.
"Vorig seizoen hadden ze hem voor 150.000 euro kunnen kopen. We hadden toen snel geld nodig en hebben hem overal in Europa en ook Engeland aangeboden", laat Jorge Paxaio weten. Paxaio is trainer van Estrela Amadora, de club die hem uiteindelijk naar Guimaraes liet vertrekken. Guimaraes deed hem vervolgens voor negen miljoen over aan Man Utd.
"Geen enkele club durfde de gok met hem aan toen wij hem hadden, omdat hij nooit op een hoog niveau had gespeeld. Ik moet zeggen dat ik wel verbaasd ben met zijn transfer naar Man Utd. Ik had eerder een Portugese topclub of een club uit de middenmoot van Europa voor hem in gedachten, maar ze hebben een zeer bijzondere speler in huis", besluit de coach.
Overigens verdiende Bebe bij Guimaraes vijftienduizend euro per jaar. Datzelfde bedrag verdient de aanvaller op Old Trafford per week.
Die laatste alinea 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Naomi je had inderdaad gelijk. Litouwen is ook favoriet voor de wereldtitel samen met Team USA en toch ook nog Argentinië. Daar komt dan ook nog een flinke bak aan outsiders bij: Turkije, Spanje, Griekenland, Servië, Australië en Frankrijk. Ploegen als Slovenie, Kroatie en Rusland lijken me daar net onder te hangen. De rest lijkt me toch een bijrol te hebben.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Bespottelijke bedragen altijd voor die Portugese spelers, en dat voor een competitie die over de linie zwakker is dan de Eredivisie. Hier is 9 miljoen al vrij uniek. De echte toppers leveren rond de 20 miljoen op, in Portugal krijgen er elk jaar wel een aantal clubs 20 miljoen voor modale spelers. Erg bizar.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Suarez is inmiddels ook filosofisch bezig:
01-09-10
Luis Suarez en André Ooijer lagen afgelopen seizoen met elkaar in de clinch, maar zijn sinds enkele weken opeens elkaars ploeggenoten. De verdediger verbond zich voor de rest van het seizoen aan Ajax nadat psv zijn contract niet wenste te verlengen. "Ha, we zijn nu grote vrienden", stelt Suarez.
'Serieus, ik kan het goed met hem vinden', vertelt de Uruguayaan in het weekblad NUsport. 'André is echt een sociale jongen. Hij is naar me toe gekomen om zich voor te stellen en om te vragen hoe het met me gaat'.
Over de wedstrijd in Eindhoven spreken de twee echter niet met elkaar. 'Dat is het enige waar we het niet over hebben gehad. Zo hoort het. Wat zich op het veld afspeelt, moet op het veld blijven'. Suarez is blij met de zomerse versterkingen. 'Er is ervaring nu. Ik heb vaker geroepen dat Ajax dat nodig had. Ha, ze hebben goed naar me geluisterd. Je wint wedstrijden met jongens, maar titels met mannen'.
Die laatste zin 
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Vandaar dat Suarez vrij weinig titels heeft gewonnen in zijn carriere.. (inkoppertje he)
Ajax&Filmfreak
-
- 3372 berichten
- 3736 stemmen
Suares is in voetbaltermen in de eredivisie al een echte meneer waar anderen nog geen eens de veters van mogen strikken. Ik houd van hem! 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Vandaar dat Suarez vrij weinig titels heeft gewonnen in zijn carriere.. (inkoppertje he)
0 zelfs, maar dat lag niet aan hem.
Mooi trouwens dat ze in Lahti een standbeeld voor Litmanen neerzetten, in Nederland snappen we er (buiten Heerenveen) ook helemaal niks van en komt het woord standbeeld pas ter sprake als iemand als een dorpsidioot op een treurig podium opruiende teksten staat te krijsen. Feitelijk ongelooflijk dat Cruyff nog geen standbeeld en/of stadion heeft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.