- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Feyenoord ook al een grote kans op 0-1, helaas gemist.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat is dat voor troosteloos gedoe bij AAGent dan? Niet eens uitverkocht.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ha eindelijk Berg!!!!!!!! Prachtige goal. Achter standbeen bij eerste paal.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Oei. Krijgen we zomaar ineens een levensgrote kans tegen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3618 stemmen
Lekkere poules voor Twente en Ajax hehe. Dat we NL maar trots mogen maken 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Irritant al die onnodige beweginkjes van Wijnaldum zeg. Absoluut niet effectief. Geef gewoon die bal voor.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Wat een deuzen daar bij Feyenoord op de tribune ... gaan ze "Waar zijn die Joden nou?" zingen ...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De Feyenoorders zingen "Waar zijn die Joden nou".
Zelfs tijdens zo'n belangrijke pot voor Fey zijn ze nog meer met Ajax bezig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mulder
. Echt hoor, die loopt echt dramatisch te keepen dit seizoen.
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1452 stemmen
Was een mooie knal van Zidane ja,al blijf ik erbij dat die bal houdbaar was.
(embed)
Commentatoren haha, helemaal waus.
Horen jullie dat serieus graag? Gewoon zo lang mogelijk 'goooool' roepen... Vind het vooral geweldig onnozel. Geef mij dan liever een commentator van bij ons dan zulke clowns.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Berg en vriend Dszudszak hebben alweer beide een kans gemist na rust. Vooral die tweede een wereldredding van die keeper. Is al de tweede redding van de beste man die ik niet meer verwacht had. Wat een reflex.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Ongelofelijk inderdaad. Was die erin gegaan had niemand hem er op aangekeken.
Trouwens eens met Zandkuiken. Bijzonder irritant dat soort commentaar, dat ze dat lekker achterwege laten in NL.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Woehoe Engelaar 2-0. Afstandsschot binnenkantje paal. Nu nummer 3 nog en dan ben ik rustig.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Doet me beetje denken aan PSV-HSV ja. 2-0 voorkomen en alsnog eruit liggen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
. Kijk dan is het leuk, want gemeend en onverwachts. Dat is beide niet het geval bij die Zuid-Europese mafkezen.
Joepie, 2-0 nu. Snel even de 3-0 maken want nu blijft het natuurlijk onnodig spannend.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ik heb Feyenoord in deze drie kwartier nu al meer zien voetballen dan de hele vorige week bij elkaar zowat
Vooral die laatste combinatie was veelbeloven, had Wijnaldum eigenlijk af moeten maken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Nou is HSV wel van een heel ander kaliber dan deze tegenstander. Maar maak je die derde niet dan blijft het gevaar op de loer liggen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zocht dat doelpunt Boordappel en pakte de 1e die ik tegen kwam.
Ik hoorde toen het commentaar en dacht ook en nu is het wel weer mooi geweest.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Wat een deuzen daar bij Feyenoord op de tribune ... gaan ze "Waar zijn die Joden nou?" zingen ...
Dat is uiteraard omdat Ajacieden hadden verkondigd naar Gent te gaan om de boel te verzieken.
Normaal vind ik het ook erg kansloos om over joden te beginnen, terwijl Ajax er niets mee te maken heeft. Nu mocht het wel eventjes. 
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
klaar met trainen, hoor ik dat we Real, Milan en Auxerre hebben geloot. De rasoptimist als ik ben, als het om Ajax gaat, zie ik nog wel een kleine kans, maar zelfs ik moet toegeven dat overwinteren een haast onmogelijke opgave lijkt.
Utrecht 1-0 voor? Toe maar!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Grootste verrassing van vanavond lijkt uitschakeling Liverpool te worden. Eerste wedstrijd met 1-0 verloren. Nu na een uur weer met 1-0 achter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Al beter dan wat Feyenoord de laatste tijd op de mat legt wat Quido terecht opmerkt. Maar allerminst tevreden. De effectiviteit is een doorn in het oog, en ook dat gekloot van Mulder begin ik genoeg van te krijgen. Want hij maakt het wel heel bont, voor de rest mag de passing wel secuurder. Ik heb aanknopingspunten gezien voor een goede afloop maar dan moet Feyenoord wel minder slordig worden.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Gent ietsjes beter over het algemeen, maar Feyenoord moet gewoon 1 x kunnen scoren vanavond. Wijnaldum had het al af moeten maken. Helaas heeft Feyenoord helemaal geen afmakers. Beenhakker, al iets gevonden?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax gaat nu al bijna meer verdienen aan de kaartverkoop als dat ze pakken bij een winst-partij. Het is gewoon de mooiste poule om in te zitten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.