• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.597 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.206 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Al beter dan wat Feyenoord de laatste tijd op de mat legt wat Quido terecht opmerkt. Maar allerminst tevreden. De effectiviteit is een doorn in het oog, en ook dat gekloot van Mulder begin ik genoeg van te krijgen. Want hij maakt het wel heel bont, voor de rest mag de passing wel secuurder. Ik heb aanknopingspunten gezien voor een goede afloop maar dan moet Feyenoord wel minder slordig worden.

Gent is ook erg slordig, dat scheelt. Mulder keept dit seizoen inderdaad dramatisch, bij deze goal viel het nog wel mee, vind ik. Hij had hem harder moeten raken, heeft ook pech dat hij precies bij Yaya terecht komt. Goede speler trouwens, die Yaya. Zou een aanwinst zijn voor Feyenoord. Een betere Cissé.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

timbo_ schreef:

Toivonen 3-0. Yes!!!!

Gefeliciteerd. Dat moet gedaan zijn.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Lekkere knal van Toivonen .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Utrecht 2-0 voor tegen Celtic. Twee penaltys Van Wolfswinkel

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Utrecht!

Nu Feyenoord nog even door en het ziet er goed uit.

Worden er nog ergens samenvattingen uitgezonden vanavond?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Zou wat zijn als Utrecht doorgaat. Hoop dat alle NL clubs doorgaan, al vind ik Feyenoord het belangrijkst.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Phoenix schreef:

Worden er nog ergens samenvattingen uitgezonden vanavond?

In dat geval ga ik heel rap stoppen met spoileren.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bijna niet te bevatten.. in één poule met de 2 meest succesvolle Europese clubs ooit Lucky ajax mijn kont! Maargoed, wel mooie affiches.. hopelijk trekken ze zich ook op tot aan dit niveau.

Twente lijkt me ook mission hopeless, maar wel mooie tegenstanders ook.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Die Utrecht! Netjes hoor.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

En alle andere NL clubs verder zo te zien.. nice!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wordt nog een leuke nationale strijd tussen Twente en Ajax; ik denk dat ze beide 2 puntjes gaan pakken. Wel mooie affiches, met als hoogtepunt The Special One op de Nederlandse velden

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

Bijna niet te bevatten.. in één poule met de 2 meest succesvolle Europese clubs ooit Lucky ajax mijn kont! Maargoed, wel mooie affiches.. hopelijk trekken ze zich ook op tot aan dit niveau.

Twente lijkt me ook mission hopeless, maar wel mooie tegenstanders ook.

Juist hartstikke lucky Ajax. Heb je twee mooie wedstrijden en kan je altijd klagen dat de poule zo sterk was. Beter dan kleurloos ten ondergaan tegen een paar Europese middenmoters.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Ga eens ergens anders de troll uithangen, otherfool. Het is wel heel doorzichtig en een herhaling van zetten geworden nu.

PSV heeft echt geen kind aan die Russen. Was die ploeg thuis zo goed of was PSV daar zo slecht? (kon de wedstrijd niet zien omdat ik op Lowlands was)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

We klagen dus juist niet. Deze poule is precies wat ik wou zien.

Als je verliest zegt iedereen toch ach dat kon je verwachten en als Ajax wint gaat dat meteen als een geweldige prestatie Europa in. Geen klachten hier hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Gent is ook erg slordig, dat scheelt. Mulder keept dit seizoen inderdaad dramatisch, bij deze goal viel het nog wel mee, vind ik. Hij had hem harder moeten raken, heeft ook pech dat hij precies bij Yaya terecht komt. Goede speler trouwens, die Yaya. Zou een aanwinst zijn voor Feyenoord. Een betere Cissé.

Goede speler inderdaad. Gent is ook slordig, dat scheelt een hoop maar bij hun erger ik me niet zo. Mulder oogt heel onzeker, lijkt mij mentaal ook niet zo sterk. Ook niet fijn voor de verdediging trouwens. Hij blijft ook veel te vaak staan. Geef mij waaghals Darley maar, of routinier van Dijk. Ik ben er nu wel uit wie mijn voorkeur heeft, en dat is Darley.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Doedelzak olé!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

4-0 beste man op het veld. Wat een fenomenale voorzetten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mulder haalde met alle respect ook wel mooi dat schot zo vlakbij hem eruit. Maar dat hij erg onzeker oogt kan iedereen zien.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

BoordAppel schreef:

Ga eens ergens anders de troll uithangen, otherfool. Het is wel heel doorzichtig en een herhaling van zetten geworden nu.

Jeeezus ja hoor nou Ajax en Twente lopen beide fluitend door de poule en Mourinho is een eikel. Veel plezier dermee.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

orbit schreef:

Bijna niet te bevatten.. in één poule met de 2 meest succesvolle Europese clubs ooit.

Is natuurlijk net hoe je het uitlegt. Als ik de zwakste broeder uit pot 1 had mogen kiezen zou het Milan zijn geworden.

Madrid is dan weer de zwaarste uit pot 2.

Auxerre is gewoon klote. Geen aansprekende ploeg maar wel een meer dan behoorlijke naar ik hoor.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

We klagen dus juist niet. Deze poule is precies wat ik wou zien.

Als je verliest zegt iedereen toch ach dat kon je verwachten en als Ajax wint gaat dat meteen als een geweldige prestatie Europa in. Geen klachten hier hoor.

Ik zag het net pas.. was ook even offline. Mooi hoor, daar niet van, maar hoe kunnen ze het bedenken? Moest even in mijn ogen wrijven, that's all

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Knullig uitgespeeld weer.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Loting groepsfase Champions League:

Groep A: Inter, Werder Bremen, Tottenham Hotspur, FC Twente

Groep B: Olympique Lyon, Benfica, Schalke'04, Hapoel Tel Aviv

Groep C: Manchester United, Valencia, Rangers, Bursaspor

Groep D: Barcelona, Panathinaikos, FC Kopenhagen, Rubin Kazan

Groep E: Bayern Munchen, As Roma, FC Basel, Cluj

Groep F: Chelsea, Olympique Marseille, Spartak Moskou, Zilina

Groep G: AC Milan, Real Madrid, Ajax, Auxerre

Groep H: Arsenal, Shakhtar Donetsk, SC Braga, Partizan Belgrado

Dat zijn ze dus Barcelona kan zelfs met 9 man spelen om door te gaan.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Jeeezus ja hoor nou Ajax en Twente lopen beide fluitend door de poule en Mourinho is een eikel. Veel plezier dermee.

Kan die plaat even af? Zit stof op de naald

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tsjonge jonge.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat gaat hem zo niet worden bij Feyenoord mensen. Dat zou wel heel lullig zijn. Tsss ook nog 2-0 op het moment dat ik het typte.

DeCol

• 7009 berichten
  • 3039 stemmen

Waardeloos..

DieGo

• 5808 berichten
  • 2382 stemmen

Opzich verandert er niet veel voor Feyenoord. Gewoon vlak voor tijd 1 maken en je bent er.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Vlaar laat zich wel erg kennen in dat duel.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Hoppa 5-0.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.