- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Iemand nog opgevangen hoe die Presentatrice heet?
Melanie Winiger. Model en actrice, ook wel een degelijke actrice trouwens.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat een heldenteam was dat. 
Ajax&Filmfreak
-
- 3389 berichten
- 3755 stemmen
Prachtige wedstrijden maar ik heb weinig vetrouwen voor de 2e ronde, moeten wel 3e kunnen worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Susana Werner was mooier
.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Naar de ArenA kos?
Op zich wel leuk natuurlijk, zal het eens bekijken hoe makkelijk dat is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Destijds ook naar PSV - Atlético geweest, al heb i kdat gespeeld via de supportersvereniging van Atlético. Maar is te doen lijkt me.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De winnaar van de CL van 2011 zit in deze poule. Mark my words.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
De winnaar van de CL van 2011 zit in deze poule. Mark my words.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Real weer ja?
Ik denk het wel. Al hoop ik het niet natuurlijk. De twee enige clubs waar ik een hekel aan heb in één poule. Oh boy..
Ajax wordt tweede in de poule. Ja, echt!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Na 2002 wordt het voor de miljardenclub wel weer tijd ja.
Leverkusen had toen moeten winnen. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik denk het wel. Al hoop ik het niet natuurlijk. De twee enige clubs waar ik een hekel aan heb in één poule. Oh boy..
Ajax wordt tweede in de poule. Ja, echt!
Ligt er wel sterk aan wat milan de komende dagen nog doet. Ik had verwacht dat zij op de één of andere manier deze zomer aan geld zouden komen om flink te investeren.
Maar als dat echt uitblijft ben je tegen Milan vooraf niet meteen kansloos. Sowieso zal het schema ook veel uitmaken.
Is dat eigenlijk al bekend? Het meest gunstige is eerst naar Madrid en vervolgens thuis tegen Auxerre, denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waarschijnlijk de line-up.
Mulder; De Vrij, Vlaar, Martins Indi, De Cler; Bruins, Leerdam, Fer; Schaken, Cissé en Wijnaldum.
Zoals ik gedacht had, alleen niet zo tevreden over Leerdam (had toch van haaren gedaan), Smolov op de plek van Gini en Gini op 10. Bruins dan op de bank.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Eerst uit tegen Madrid zou inderdaad het beste zijn, die verlies je sowieso wel, dus beter als Luis en Jan er dan niet bij zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ligt er wel sterk aan wat milan de komende dagen nog doet. Ik had verwacht dat zij op de één of andere manier deze zomer aan geld zouden komen om flink te investeren.
Maar als dat echt uitblijft ben je tegen Milan vooraf niet meteen kansloos. Sowieso zal het schema ook veel uitmaken.
Is dat eigenlijk al bekend? Het meest gunstige is eerst naar Madrid en vervolgens thuis tegen Auxerre, denk ik.
Dat wel, had ook veel verwacht op transfergebied maar valt nogal tegen tot nu toe.
De wedstrijden zijn nog niet bekend, daar is het ook nog afhankelijk van ja. Al geloof ik er wel i nvoor Ajax, Milan is een grote naam maar het huidig team is te pakken. Ajax hoeft echt niet te strijden voor plek 3, plaats 2 is reëel.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Pfff wat een ellende. Al vijf grote kansen gemist door PSV. Heb er maar een slecht gevoel over want dit tempo kan PSV niet vol gaan houden. Moet er snel één vallen nu.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Leverkusen had toen moeten winnen.
Niks d'r van. Niemand kon tegen de excellerende Zidane van die tijd op. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zidane in topvorm, wat was het ook een lust voor het oog.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is PSV zo aan het klooien timbo?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Was een mooie knal van Zidane ja,al blijf ik erbij dat die bal houdbaar was.
Commentatoren haha, helemaal waus.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
(embed)
Blijft mooi ja die passie bij Zuid-Europeaanse commentatoren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En die Russen beetje ok? Ziet ern iet best uit anders, dit moet PSV toch gewoon kunnen klaren zal je denken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Op zich niets mis mee. Veel beter en hadden na 12 minuten al met 3-0 voor moeten staan. Vooral heel veel gevaarlijke voorzetten van onze Hongaar maar ze schoppen hem er niet in.
En die Russen hebben overduidelijk door dat ze met een goal op rozen zitten dus die proberen ook waar mogelijk nog een goaltje te maken. Nee zit met een heel naar gevoel tv te kijken op het moment.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
(embed)
Mja, de keeper had er dichter bij kunnen zitten ja. Maar ik doelde niet alleen op Zidane in die wedstrijd, maar in een aantal seizoenen daarvoor en erna. Wat een schitterende tijden waren dat.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Die Russen houden nu vrij makkelijk stand, creëren alleen geen flikker. Maar goed, dat deden ze vorige week ook vrijwel niet tot de 92e minuut. Als PSV een beetje druk zet hebben ze de bal zo terug. Ontbreekt nu aan dat laatste tikje / scherpte voorin. Dudszak is overigens wel een geweldige speler, snap niet dat half Europa daar niet achteraan zit.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja die kopstoot was erg zonde zo op het einde van zijn schitterende carrière. Dat was weer zo'n zeldzame speler waar je voor naar een stadion komt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Nu Lens weer een bal die je nauwelijks kan missen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.