- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Scoort die Hangeland nu de 1-2 als eigen goal en daarna de 2-2 als gelijkmaker?
Cmon United. Hopelijk pakt Giggs er nog een titel bij.
En een gemiste pingel. Moet de PL ook onder spoilertags?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat mij betreft niet maar ik weet niet meer wat wel en wat niet onder tags moet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind het leuke aan de Cler dan weer wel dat hij dat opkomen wat hij vooral bij AZ heeft geleerd geregeld doet. Toch ook nuttig bij het doelpunt van Fey zie ik nu.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Heerlijke winning goal van Bale trouwens gister. Bale vind ik sowieso een geweldige voetballer.
Heb hier vorig jaar minimaal vier keer lyrisch over Bale lopen doen. Kortom we zijn het helemaal eens. Blijft doodzonde dat die jongen uit Wales komt en net als Giggs waarschijnlijk nooit een EK of WK zal spelen. Nu maar hopen dat Tottenham het woensdag gewoon redt tegen Young Boys. Leuke ploeg om er bij te hebben in de CL en heb ik ook op de CL avonden wat leuks voor de boeg.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Tottenham en City completeren mijn top drie maar niets weet iets los te maken als Newcastle doet.
City heb ik niets mee. Sterker nog was vorig seizoen tot de laatste wedstrijd de grote vijand. Die laatste wedstrijd was ik doodzenuwachtig en heb ik ze meerdere malen heel veel slechts toegewenst. Sinds Ginola heb ik mijn hart verpand aan Tottenham (Vind het iedere keer weer cool als mijn broer nog in het Tottenham shirt met Ginola achterop komt trainen) en verder heb ik in het buitenland eigenlijk geen vaste ploegen waar ik echt speciaal voor ga zitten.
Wel wat teams die varieren. Het huidige Bayern vind ik bijvoorbeeld erg leuk en de club waar Ruud van Nistelrooy speelt volg ik sowieso.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Jammer van AZ zeg, speelden bij vlagen veel beter dan PSV en hadden zeker nog wat doelpunten kunnen maken.. maar het zat ze niet mee.
Cupido
-
- 525 berichten
- 1915 stemmen
Leuk dat Federer weer een toernooi pakt, werd al bang dat ie het verleerd was. Nu op naar grandslam nr 17 na hopelijk weer een epische partij tegen Nadal!
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
LOL, die cmmentator bij PSV-AZ. 20x zeggen in de eerste tien minuten dat het tot de nok toe gevuld is en dat het benauwd is omdat er onweer op komst is.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Leuk dat Federer weer een toernooi pakt, werd al bang dat ie het verleerd was. Nu op naar grandslam nr 17 na hopelijk weer een epische partij tegen Nadal!
Goede zaak!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
LOL, die cmmentator bij PSV-AZ. 20x zeggen in de eerste tien minuten dat het tot de nok toe gevuld is en dat het benauwd is omdat er onweer op komst is.
Hoe kwam dat eigenlijk, vond het al zo vaag? SV niet gekeken namelijk.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik heb vanmiddag gekeken, maar het was mij niet opgevallen toen. Is het er niet later achter geplaatst?
Zo niet geweldig. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En dat er een strakke grasmat ligt 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Hoe kwam dat eigenlijk, vond het al zo vaag? SV niet gekeken namelijk.
Is er nu op. Maar die gast was blijkbaar uitgeluld en herhaalde om de 1,5 minuut hetzelfde verhaal
En het waren geen herhalingen, hij zegt het net eventjes op een iets andere manier de hele tijd.
Ze hebben nu weer een boel achter elkaar geplaatst. Mijn god, het wordt alleen maar erger....wat triest dit. Doei Jan Roelfs 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
En een losercommentator bij Ajax-Roda zie ik nu, even andere beelden erbij plakken waarop VAK410 klapt/zingt en zeggen dat we eerst fluiten toen ie nog in een PSV shirt liep en nu opeens wel voor Ooijer klappen omdat ie een ander Ajax aan heeft.
Wat een ongelooflijke tjappie
Die gast snapt er ook helemaal niets van.... triest zooitje die commentatoren in Nederland. Waar is die passie van de Zuid Europeanen/Amerikanen 
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Hmm... blijkbaar hebben we niet alleen 16 miljoen trainers in Nederland, maar ook 16 miljoen commentatoren.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Is toch verschrikkelijk, we hebben die gast uitgefloten omdat hij in het verleden geen positieve dingen over Ajax heeft gezegd en vervolgens hoor je zo'n flapdrol op de tv indirect zeggen dat wij allemaal een stel hersenloze supporters zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is toch verschrikkelijk, we hebben die gast uitgefloten omdat hij in het verleden geen positieve dingen over Ajax heeft gezegd en vervolgens hoor je zo'n flapdrol op de tv indirect zeggen dat wij allemaal een stel hersenloze supporters zijn.
Dat is altijd zo, totaal geen kijk op die lui. Dat was met Lazovic ook, zeggen dat ie niet gaat juichen als ie zou scoren i nde Kuip, scoort ie doet ie een hele ereronde. Toen kreeg ie de volgende keer in de Kuip een striemend fluitconcert en spreekkoren. Kom ik thuis, ga il de samenvattingen kijken, krijg je dat soort onzin. Supporters zijn onbegrepen en worden echt gezien als een groep neanderthalers. Zelfs die opstootjes met de M.E. hebben vaak goede redenen, maar dan hoor je op het nieuws weer dat we hebben lopen rellen. Ik kan me er ook wel over op winden, maar rustig aan rep
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lekker boeiend wat ze in praatprogramma's roepen. Zeker bij SV snappen ze heel weinig van supporters.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Was in de samenvatting van Ajax A&L
Maar je hebt wel gelijk ja.
Ajax Life | Supportersvereniging Ajax - Ooijer toont begrip voor fluitconcert in Arena - ajaxlife.nl
Ach, ik sta nu ook in opwindmode. Erger me ook weer de pleuris aan SV. 5 mooiste goals van deze ronde, 3 lelijke kopballen een intikker en een mooie van Wijnaldum. Waar is het prachtige 1-2tje van El Hamdaoui en Suarez?
Verder is het vooral beeldvorming NW, die commentatoren op tv kennen de 22 namen op het veld, weten wat over voetbal te vertellen dus worden ze commentator. Over alles om het voetbal heen hebben ze 0,0 verstand.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Mooi, de ArenA is uitverkocht woensdag. De laatste slecht zicht plekken zijn nu in de verkoop. Kiev staat een hete hel te wachten 
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Ik had er graag bij geweest, maar de prijzen waren mij iets te duur 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ik heb 9 euro voor mn kaartje betaald(inclusief 10 euro korting voor scc houders omdat de scc duurder is geworden, wat aardig). Anders was ik 19 euro kwijt, is toch wel acceptabel?
De laatste 1,5 week is het duurder ja, maar dat is het risico dat je neemt als je laat besteld.
Ik maak me echter wel zorgen over de prijzen als we wel de CL halen
Kan wel 40/50 euro op zn minst per duel worden(ervan uitgaande dat Anderlecht thuis vorig seizoen los al 38 euro kostte).
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
9 euro? 
Het goedkoopste was 21 euro en dan zat je achter het duel. Dat was zelfs 2e ring. En in het midden was er alleen maar 1e ring te koop. Waarbij je dan al gauw aan 40 euro moet denken.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Inderdaad, duur dagje. Nog wat eten en terug en heen rijden 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Hoow chevy, ik vergeet inderdaad iets.
De prijs was 22,50, maar scc houders die vroeg bestellen krijgen bij Europese duels altijd 15% korting. Dus ik betaal officieel 18,75 voor mn kaartje. Daarnaast nog is die 10 euro eraf die alle seizoenskaarthouders eenmalig kunnen innen. Dus ja, ik betaal echt zo weinig. Maarja, 21 euro vind ik ook niet echt heel duur hoor. Heb voor klotere tegenstanders ook zulke prijzen moeten betalen(hieronder overzichtje). Achter het doel boven de F-side en naast 410 heb je overigens de leukste plekken in het stadion naast de sfeervakken. Vakken waar mensen ook niet zeuren en ook gewoon staan. Dus snap dat probleem ook niet echt. Als je een goed uitzicht wilt kan je beter tv kijken 
Heb via de AH een NS kaartje voor de hele dag reizen, 13,50(heb een weekend ov, dus ik betaal verder geen geld voor de competitieduels)...dus al met al ben ik 23,50 kwijt voor de wedstrijd+reizen. Ga echter hoogstwaarschijnlijk al vroeg Amsterdam in, dus het kan wel even wat duurder worden hehe.
Prijzen van de laatste Europese duels voor 424/425(VAK 410), alles is inclusief die 15% korting of een Passe Partout korting(meerdere kaartjes voor groepsfase gelijk, zodat je minder betaald):
08-09
Ajax - Borac: 20,25
Ajax - MSK Zilina: 25,00
Ajax - Slavia Praag: 20,00
Ajax - Fiorentina: 32,40
Ajax - Marseille: 32,40
09-10
Ajax - Bratislava: 18,50
Ajax - Timisoara: 19,55(passe partout, los 22,50)
Ajax - Dinamo Zagreb: 19,55(passe partout, los 30,00)
Ajax - Anderlecht: 19,55(passe partout, los 38,70)
Ajax - Juventus: 38,70
10-11
Ajax - Paok: 18,75
Ajax - Kiev: 18,75(8,75 betaald).
ja, ik bewaar mn kaartjes
Vind de prijsverhoudingen eigenlijk wel meevallen op dit moment. Al moet je voor de lange zijde plekken natuurlijk wel aanzienlijk meer betalen, maar dat zijn sowieso kutplekken die bij elke club duurder zijn.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Dit is echt weer van dat trieste nieuws, bah.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ik vind deze twee berichten wel wat triester:
VoetbalPrimeur - 'Ajax toont interesse in ADO-aanvaller Verhoek'
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dit is al de 6e rechtsbuiten ofzo die in verband word gebracht met Ajax? Snap echt niet dat ze die Deense flitser hebben laten gaan, zowel economisch als sportief.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Haha, onze Feyenoorder naar Ajax? 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die kan mischien beter weer naar Feyenoord terug inderdaad.
Mulder. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.