• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.612 acteurs
  • 199.699 gebruikers
  • 9.420.740 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik heb ook altijd wat met Newcastle. Mooie club, sfeervol stadion, trouwe supporters en vooral werkvoetbal. Ik was sowieso fan van Shearer. Toch wel een iets mindere Bergkamp, maar een erg goede spits.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toch wel het Engelse team waar ik het meest mee heb. Mooie club, sfeervol stadion, trouwe supporters en een echt arbeidersclubje inderdaad. Prachtig tenue ook. Vooral de tijd met Shearer was top natuurlijk. Niet vergelijkbaar met Bergkamp maar toch mijn favoriete Engelse voetballer of all time.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Denk het meest vergelijkbaar met Feyenoord ja.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik heb ook altijd wat met Newcastle. Mooie club, sfeervol stadion, trouwe supporters en vooral werkvoetbal. Ik was sowieso fan van Shearer. Toch wel een iets mindere Bergkamp, maar een erg goede spits.

Tottenham is natuurlijk de allermooiste club in Engeland (Hadden gisteren trouwens mazzel want Stoke was zeker niet minder. Gomes stond ook weer raar te doen bij corners) maar Newcastle heeft inderdaad ook wel wat.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Het regent wel 6-0 in de PL 4de al!!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Tottenham is natuurlijk de allermooiste club in Engeland (Hadden gisteren trouwens mazzel want Stoke was zeker niet minder. Gomes stond ook weer raar te doen bij corners) maar Newcastle heeft inderdaad ook wel wat.

Tottenham en City completeren mijn top drie maar niets weet iets los te maken als Newcastle doet.

Heerlijke winning goal van Bale trouwens gister. Bale vind ik sowieso een geweldige voetballer.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Naomi Watts schreef:
Markus is terug van weggeweest. Nice!
Wel zeer zwak verdedigend door Moreno. Ook bij de tweede staat Berg wel erg vrij (Moisander) en laat Moreno zich weer kinderlijk wegzetten door Lens. Snap sowieso niet dat velen zo lyrisch over Moreno zijn.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

Naomi Watts schreef:

Heerlijke winning goal van Bale trouwens gister. Bale vind ik sowieso een geweldige voetballer.

Met jou kan ik praten. Heerlijke voetballer idd. Kan me nog NEC - Spurs herinneren waarin ie El Kabir werkelijk alle hoeken van het veld liet zien. (Niet dat dat zo extreem moeilijk is natuurlijk)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ging wel twee keer opzichtig in de fout ja, erg nonchalant ook. Ik ben ook niet zo'n Moreno fan.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

Naomi Watts schreef:
Ging wel twee keer opzichtig in de fout ja, erg nonchalant ook. Ik ben ook niet zo'n Moreno fan.
Veel te traag ook.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Naomi Watts schreef:

Verdomme, gaat PSV dus winnen door dramatisch verdedigen. Zo jammer dit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tommeh schreef:

(quote)
Met jou kan ik praten. Heerlijke voetballer idd. Kan me nog NEC - Spurs herinneren waarin ie El Kabir werkelijk alle hoeken van het veld liet zien. (Niet dat dat zo extreem moeilijk is natuurlijk)

Nog een fan . Mag ik hem één van de meest onderschatte spelersv an de PL noemen? El Kabir is niet zo moeilijk maar weet wat je bedoelt. De klasse druipt ervan af. Ik kan me ook die beslissende wedstrijd tegen City herinneren voor de CL voorronde, daar was ie ook weer weergaloos, speelde die heel de City defensie scheel.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:
(quote)

Verdomme, gaat PSV dus winnen door dramatisch verdedigen. Zo jammer dit.

Ik vond dat de verdediging van Roda het Ajax ook niet heel moeilijk maakte gisteren... Maar die maakten er wel 3.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nog een fan . Mag ik hem één van de meest onderschatte spelersv an de PL noemen? El Kabir is niet zo moeilijk maar weet wat je bedoelt. De klasse druipt ervan af. Ik kan me ook die beslissende wedstrijd tegen City herinneren voor de CL voorronde, daar was ie ook weer weergaloos, speelde die heel de City defensie scheel.

De Spurs hebben wel meer van dat soort fijne voetballers (Modric, Krancjar, Huddlestone). Je zou er bijna spontaan fan van worden. Het is dat ze van die foeilelijke shirts hebben.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3619 stemmen

Wijnaldum moet oppassen met wat ie zegt:

Wijnaldum: ‘De slechte start van ons kwam door het kunstgras’
Zondag, 22 augustus 2010 om 17:20

Het moeizame gelijkspel van Feyenoord bij Heracles Almelo (1-1) was volgens Georginio Wijnaldum te wijten aan het kunstgrasveld in het Polman Stadion.

Hij staat met deze uitspraak denk ik wel bovenaan in de strijd om de gouden calimero

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel meer van dit soort spelers. Gelukkig hebbe nze inderdaad van die lelijke tenues . Ik doe het wel met Nolan en Carroll.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vascago schreef:
Wijnaldum moet oppassen met wat ie zegt:

Wijnaldum: ‘De slechte start van ons kwam door het kunstgras’
Zondag, 22 augustus 2010 om 17:20

Het moeizame gelijkspel van Feyenoord bij Heracles Almelo (1-1) was volgens Georginio Wijnaldum te wijten aan het kunstgrasveld in het Polman Stadion.

Hij staat met deze uitspraak denk ik wel bovenaan in de strijd om de gouden calimero

. Ja, daarmee win je die award wel.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Quido schreef:
Snap sowieso niet dat velen zo lyrisch over Moreno zijn.

Ik vind hem de beste verdediger van Nederland; snel, goede tackle, kan inschuiven en een man uitschakelen. Ik vind hem stukken completer dan Douglas, Vlaar of Vertonghen.

Maar vandaag was het niet best inderdaad.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

(afbeelding)

Ik vond het erg schattig om te zien. Alleen is het wel snel om een paar weken oud kindje al zo het veld op te nemen misschien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Leuke kerel die Lens, vooral als je het vergelijkt met zo'n Elia.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(afbeelding)

Ik vond het erg schattig om te zien. Alleen is het wel snel om een paar weken oud kindje al zo het veld op te nemen misschien.

Daarom ook zo aandoenlijk. Niet verstandig maar ondanks dat is ie te trots .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik vind het mooi van Suarez dat hij ook niet zeurt dat hij bv weg wil. Hij is nu bezig met zijn 4e seizoen Ajax en je weet gewoon dat hij ook dit jaar weer de beste speler van de competitie zal zijn. Ook al zal hij best hogerop willen, hij blijft wel netjes. Je merkt ook dat die jongen erg happy is bij en met Ajax. Als je ook de verhalen hoort hoe geinteresseerd hij is in zaken. Hij heeft hele weken gevraagd hoe het nu met de transfer van El Hamdaoui was en dat hij zo graag samen wilde spelen met hem. Tekent zijn betrokkenheid. Hij zal het niet willen, maar ik zou hem nog graag 10 jaar bij Ajax willen zien als een mister Ajax. Maargoed, daarvoor is hij te goed om in Nederland te blijven zijn hele carriere.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik vind Suárez echt zo'n voetbalbeest, als hij maar kan voetballen. Het is te prijzen dat ie niet zeurt, als je vd Wiel af en toe hoort klagen.

Man Utd. .

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

. Ja, daarmee win je die award wel.

Kunstgras is gewoon niet fijn om op te spelen vind het geen calimero gedrag gewoon een feit of het verstandig is om te zeggen is wat anders.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vd Wiel is soms echt een oud wijf met zijn gezeur. Hoor je Suarez of Stekelenburg wel eens zeuren?

Suarez is voor mij de beste aankoop van de laatste 10 jaar. Zowel als persoon (zijn mentaliteit, betrokkenheid) als speler.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Daar ben ik het wel mee eens ja!

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Vond het ook een goeie zet van Jol om hem aanvoeder te maken zo eerlijk moet ik dan weer wel zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Kunstgras is gewoon niet fijn om op te spelen vind het geen calimero gedrag gewoon een feit of het verstandig is om te zeggen is wat anders.

Fijn is het niet als je zelf op echt gras speelt maar beetje jammer als je dat gaat aanwijzen als oorzaak. Alsof je door kunstgras met een kutmentaliteit de wedstrijd ingaat. Bovendien is het een kwalitatief goed kunstgrasveld.

Wat een bizar slot bij Fulham - Man Utd.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Scoort die Hangeland nu de 1-2 als eigen goal en daarna de 2-2 als gelijkmaker?
Cmon United. Hopelijk pakt Giggs er nog een titel bij.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Schitterende tenues van AZ!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.