• 16.394 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.762 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Blijft genant inderdaad, hopen dat we nog met de schrik vrij komen. Maar hier is het laatste woord nog niet over gesproken. Mijn trui met capuchon straks even uit de kast trekken en naar Rotterdam dan maar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

En dan zeggen Feyenoorders hier nog dat Wijnaldum niet kan schieten

Quido, ik was met je .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

13woutie13 schreef:
Mooi goal, maar het blijft natuurlijk een wanvertoning...

Dat blijft, hoewel Heracles geen zwak team is. Reken maar vast op een wisselvallig seizoen..

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Quido schreef:

En dan zeggen Feyenoorders hier nog dat Wijnaldum niet kan schieten

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En wat dachten jullie jongens, Martins Indi ipv Bahia voortaan in de basis? Ik zeg doen. [/maurice de hond modus]

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wel leuk om Ajax al de 3 punten al te zien hebben en de Feyenoorders hier opspringen als ze gelijk maken tegen Heracles. Utrecht doet het ook lekker trouwens.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Ik spring volgens mij niet op hoor? Voor zo'n vertoning ga ik niet van mijn stoel af.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat kan ik niet letterlijk zien nee.

Wat is er bij VVV aan de hand dan? Stilgelegd zie ik op teletekst.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik moet wel, ik zing "wie niet springt is een jood" op dit moment.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Dat kan ik niet letterlijk zien nee.

Wat is er bij VVV aan de hand dan? Stilgelegd zie ik op teletekst.

Regenval hoorde ik...

Edit: Onweer.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik spring zo wel op als Heracles er 1tje in knalt.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ach sta nou niet bepaald door het plafond te springen, net eronder nog. Was wel grappig: ik wilde wat typen over die bal op de lat, en op dat moment scoort ie uit een gelijksoortige situatie,

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

1e helft van Ajax gister nog kunnen zien, was zo slecht niet al was het achterin soms weer matig. Zag net de andere goals. Wat een schitterende 2e goal zeg. Die 3e mag er ook zijn. Suarez was weer heel bepalend. De samenwerking met El Ham zag er goed uit.

PS: Ik kijk nu de herhaling van VI op internet. Krijg je zelfs tussendoor nog dat de uitzending stopt en dat je weer verplicht een reclame moet kijken

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

*knijpt in zijn billen, en gaat onder zijn stoel zitten*

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Forse kansen voor Feyenoord. Oa Smolov die wel heel slecht lobt. Dit wordt dus 1-1.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Krijg je zelfs tussendoor nog dat de uitzending stopt en dat je weer verplicht een reclame moet kijken

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een wanvertoning en je mag nog van geluk spreken dat je er een gelijkspel uit sleept, want wat zag het er slecht uit. Smolov had 'm wel mogen maken maar raakte de bal verkeerd. Kan gebeuren. Als jen ou gewoon heel de wedstrijd zo speelt als de laatste tien minuten. Wat een drama.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Komt omdat het kunstgras is!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat zal het zijn . Wel een goed kunstgrasveld volgens mij in Almelo.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Feyenoord heeft nou het kunstgras wel weer even gehad ja.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:
Wat een wanvertoning en je mag nog van geluk spreken dat je er een gelijkspel uit sleept, want wat zag het er slecht uit. Smolov had 'm wel mogen maken maar raakte de bal verkeerd. Kan gebeuren. Als jen ou gewoon heel de wedstrijd zo speelt als de laatste tien minuten. Wat een drama.

Dat van Smolov is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Ik vind het maar een erg beperkte speler als ik hem zo zie spelen de laatste weken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat van Smolov is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Ik vind het maar een erg beperkte speler als ik hem zo zie spelen de laatste weken.

Het is dan ook geen spits natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kom op PSV dan maar. Het begint al goed met die blonde stoten op de tribune .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Het is dan ook geen spits natuurlijk.

Nee, dat merk ik ook

Maar dan is zijn aankoop gewoon overbodig want Feyenoord heeft wel meer opties voor achter de spits.

Denk dat dit een heel vervelend seizoen voor je club wordt. Te weinig scorend vermogen, heel weinig echte creativiteit en de achterhoede is ook niet rotsvast. En de keeper is geen zekerheidje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nee, dat merk ik ook

Maar dan is zijn aankoop gewoon overbodig want Feyenoord heeft wel meer opties voor achter de spits.

Denk dat dit een heel vervelend seizoen voor je club wordt. Te weinig scorend vermogen, heel weinig echte creativiteit en de achterhoede is ook niet rotsvast. En de keeper is geen zekerheidje.

Die spits moet nog wel komen anders wordt het wel heel hopeloos. Meerdere opties achter de spits maar achter Wijnaldum is Smolov wel de beste optie.

Ja, ik denk ook nog wel eens knap lastig gaat worden dit seizoen. Met veel kunst- en vliegwerk misschien top 5 maar ook dat lijkt nu een utopie.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Die spits moet nog wel komen anders wordt het wel heel hopeloos. Meerdere opties achter de spits maar achter Wijnaldum is Smolov wel de beste optie.

Die spits hadden jullie verleden jaar wel alleen werd niet opgesteld. Ik zou niet weten van welk geld je nou een betere kan halen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eens. Misschien dat een Tomasson of Cissë een optie zijn maar wel flink balen ja.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Markus is terug van weggeweest. Nice!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Newcastle United is terug in de premier league . Zo maar even Aston Villa afdrogen, waarom ook niet? .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.