• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.611 acteurs
  • 199.698 gebruikers
  • 9.420.722 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Quick.Step verliest nu ook Wynants aan Rabobank.

Na Carlos Barredo verhuist ook Maarten Wynants van Quick.Step naar Rabobank. De Limburger, al jaren de trouwe luitenant van Tom Boonen, bereikte een overeenkomst voor twee seizoenen met de Nederlandse wielerploeg. Eerder verloor manager Patrick Lefevere van zijn klassieke kern al Jurgen Van De Walle (Omega Pharma-Lotto) en Stijn Devolder (Vacansoleil).

De 28-jarige Wynants presteerde de voorbije seizoenen bijzonder sterk in dienst van Tom Boonen in de Vlaamse klassiekers. Wynant zal zelf af en toe zijn kans krijgen bij de ploeg van Erik Breukink die fors inzet op het voorjaar. (dea-hln.be)

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Don Dijk schreef:

Die kan mischien beter weer naar Feyenoord terug inderdaad.

Mulder.

Graafland is slechter, Don.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Wat mij bij Mulder opvalt is dat hij met de makkelijkste balletjes vaak veel moeite heeft. Maar bij moeilijke ballen toch ook wel erg goede reddingen kan maken. Verder vind ik dat ze Biseswar maar moeten verkopen en Wijnaldum daar lekker moeten laten spelen, deed het daar namelijk erg goed tegen KAA Gent en Heracles, bruins dan maar zetten op de normale plaats op het middenveld van Wijnaldum. Martins Indi bevalt mij trouwens ook beter dan de slome Bahia. Wel even commetaar op Mario Been hij zegt in de rust gekaart te hebben met de spelers. Lijkt me dat als je 1-1 staat tegen Heracles er dan alles aan doet om die wedstrijd naar je toe te trekken en te beslissen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Het nare ervan vind ik dat Feyenoord tegenwoordig eigenlijk best tevreden mag zijn met een gelijkspel uit tegen Heracles.

Zou eigenlijk niet moeten met zo'n mooie, grote club.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Dat is juist waar Feyenoord aan moet wennen de komende jaren: een plek tussen 4 en 9. Over een jaar of 5 is er weer toekomst.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Het nare ervan vind ik dat Feyenoord tegenwoordig eigenlijk best tevreden mag zijn met een gelijkspel uit tegen Heracles.

Zou eigenlijk niet moeten met zo'n mooie, grote club.

Is inderdaad doodzonde, maar het is niet anders.....

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Exelscior doet het trouwens erg goed, kijken of ze een plek uit de degradatiezone kunnen behouden. Ik zie Willem II trouwens als de grootste degradatie kandidaat, volgensmij nog minder kwaliteit dan ADO of VVV. Staat Wesley Verhoek trouwens op het lijstje van Ajax?

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Lol @ die trommels discussie. Bij ons waren er ook eens van die figuren die met trommels kwamen aanzetten. Die moesten rennen voor hun leven.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

jordandejong schreef:

Exelscior doet het trouwens erg goed, kijken of ze een plek uit de degradatiezone kunnen behouden. Ik zie Willem II trouwens als de grootste degradatie kandidaat, volgensmij nog minder kwaliteit dan ADO of VVV. Staat Wesley Verhoek trouwens op het lijstje van Ajax?

VVV is anders ook niet best bezig, verliezen thuis van Ado,

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

chevy93 schreef:

Ik had er graag bij geweest, maar de prijzen waren mij iets te duur

Ik zit er voor 19,50. Kwestie van niet te lang wachten met kaarten kopen.

Vind wel dat de prijzen bij Ajax best pittig zijn tegenwoordig. Bij PSV kom je zon 1e EL wedstrijd voor 5 euro binnen en bij Ajax betaal je dan al snel 20 euro.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Wie wil er dan ook naar PSV?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Mensen die prijzen willen zien.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Laatste 2 jaar hebben ze niks gewonnen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik zit er voor 19,50. Kwestie van niet te lang wachten met kaarten kopen.

Vind wel dat de prijzen bij Ajax best pittig zijn tegenwoordig. Bij PSV kom je zon 1e EL wedstrijd voor 5 euro binnen en bij Ajax betaal je dan al snel 20 euro.

Mja dan heb je het wel over tegenstanders waar we nog nooit van hebben gehoord. Kiev is natuurlijk wel een grotere tegenstander.

Blijft overigens wel netjes van PSV hoor, je moet de supporters ook niet te zwaar belasten voor dat soort pruttegenstanders. Vooral als je die prijzen op de vorige pagina ziet wat ik voor tegenstanders als Zilina en Timisoara heb betaald. Gelukkig denken ze nu wel wat meer na.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Don Dijk schreef:

Zou eigenlijk niet moeten met zo'n grote club.

Heb jouw bericht even aangepast

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

;)

The Oceanic Six schreef:

Laatste 2 jaar hebben ze niks gewonnen.

Ze hadden idd even adempauze gehouden. Dit jaar kunnen ze zelfs met slofjes aan voetballen, dan worden ze nog kampioen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Mja dan heb je het wel over tegenstanders waar we nog nooit van hebben gehoord. Kiev is natuurlijk wel een grotere tegenstander.

Blijft overigens wel netjes van PSV hoor, je moet de supporters ook niet te zwaar belasten voor dat soort pruttegenstanders. Vooral als je die prijzen op de vorige pagina ziet wat ik voor tegenstanders als Zilina en Timisoara heb betaald. Gelukkig denken ze nu wel wat meer na.

Nee, doel niet op Kiev. Doel op zinloze voorronde duels voor de EL als tegen IK Start en Slovan Bratislava, die Ajax voorgaande jaren oa had. Ook tegen hen betaal je al snel 20-25 euro waar PSV supporters dan goedkoop binnenlaat maar zo wel een vol stadion krijgt.

Ik had vorig jaar ook een passe partout voor de groepsfase EL (Anderlecht, Zagreb, Timisoara). Kostte 50 euro en alhoewel dat gedeeld door 3 best te doen is vond ik het gezien de affiches nog best duur betaald. Niet 1 van de wedstrijden is er nu 1 waar ik al weken naar uit kijk.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ze hadden idd even adempauze gehouden. Dit jaar kunnen ze zelfs met slofjes aan voetballen, dan worden ze nog kampioen.

Uiteraard. En Ajax verliest woensdag met 1-5 van Kiev toch?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nee, doel niet op Kiev. Doel op zinloze voorronde duels voor de EL als tegen IK Start en Slovan Bratislava, die Ajax voorgaande jaren oa had. Ook tegen hen betaal je al snel 20-25 euro waar PSV supporters dan goedkoop binnenlaat maar zo wel een vol stadion krijgt.

Ik had vorig jaar ook een passe partout voor de groepsfase EL (Anderlecht, Zagreb, Timisoara). Kostte 50 euro en alhoewel dat gedeeld door 3 best te doen is vond ik het gezien de affiches nog best duur betaald. Niet 1 van de wedstrijden is er nu 1 waar ik al weken naar uit kijk.

2 blikken 1 gedachteeeee Ik vraag me ook af waarom ik in godsnaam zoveel geld heb betaald voor die nietszeggende tegenstanders als Borac en Timisoara What was i thinking.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Uiteraard. En Ajax verliest woensdag met 1-5 van Kiev toch?

Nou nou, niet zo negatief over je ploegje he.

Ik denk 1-4.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat is juist waar Feyenoord aan moet wennen de komende jaren: een plek tussen 4 en 9. Over een jaar of 5 is er weer toekomst.

Dat is waar maar ik vind ook dat Feyenoord op dit moment het gewoon slecht voor elkaar heeft. Van Heracles en Excelsior moet je gewoon makkelijk winnen met deze selectie en vijfde in de competitie moet haalbaar zijn.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Absoluut had Feyenoord moeten winnen van Excelsior, dat lijkt me logisch. Dat was een afgang. Tegen Heracles uit moet je ook winnen, dat zijn dus dure punten. Thuis tegen Utrecht speelde Feyenoord wel een goede 2e helft. Tegen Gent was het ook niet best, maar ze moeten het af kunnen maken in Gent.

Deze ploeg zal alleen maar groeien dit jaar (moet ook haast wel), maar je kunt niet verwachten dat 7 tieners (en nog wat midden twintigers) "zomaar" winnen van Heracles uit.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Eindelijk maar eens Eredivisie Live aangevraagd.

Geen wazige streams meer voor Frankieboy.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben volgens mij de enige nog die ouderwets braaf de uitslagen van Zondagmiddag negeert en vol spanning om 7 uur met een join eh.. een bord eten op de bank alle wedstrijden op zich af laat komen.

Trouwens; Zlatan naar Milan?

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Blatter: Engeland gemakkeli...

WK misschien wel in Engeland.

Liever in Engeland dan in Rusland, kunnen we tenminste een Bern feestje met z'n allen houden daar Lijkt nu toch wel dat Nederland een beetje afgeschreven is...

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

http://www.ajax.nl/Nieuws/Laatste-nieuws/Nieuws-artikel/Ajax-contracteert-Mido.htm

Hij heeft wel wat trainingsachterstand en is wat dikkig .Het gaat toch geen vd meyde/PSV verhaal worden.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

13woutie13 schreef:

Blatter: Engeland gemakkeli...

WK misschien wel in Engeland.

Liever in Engeland dan in Rusland, kunnen we tenminste een Bern feestje met z'n allen houden daar Lijkt nu toch wel dat Nederland een beetje afgeschreven is...

Als Blatter dit nu al zegt kan je er op rekenen dat het dus gewoon Engeland gaat worden. Die man is als Julius Caesar in de Fifa.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

happie schreef:

http://www.ajax.nl/Nieuws/Laatste-nieuws/Nieuws-artikel/Ajax-contracteert-Mido.htm

Hij heeft wel wat trainingsachterstand en is wat dikkig.

Over welke van de 3 heb je het?

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Trouwens weer vreemd dat zo'n club als De Graafschap 2 keer achter elkaar zo overduidelijk genaaid wordt met die penalties en rode kaarten.

Echt frustrerend lijkt me.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.