menu

Overig / Algemeen / christina aguilera

zoeken in:
BoordAppel schreef:

Ach kom! Veel sletteriger kan je je niet kleden.

Dat kan wel hoor, geloof me.

Voor mij persoonlijk neigt het meer naar sexy maar kan begrijpen dat anderen het 'sletterig' kunnen vinden.

Diesel
Mee eens Watts. Aguilera is ongelofelijk sexy.

Ieder meisje/vrouw met ook maar enigszins vrouwelijke contouren kan enigszins sexy zijn in een kort rokje in een strakke broek of met haar borsten hangend uit een truitje.

Haar houding, uitstraling en ogen maken haar sexy, niet haar kledij maar dat neemt niet weg dat ze zeer sexy gekleed is.

Oke Naomi Watts. Ik zie je standpunt en ik merk dat je fan van haar bent. Dat mag hoor. Ik ben blij voor Miss Acquilera (hopelijk schrijf ik het nu goed) dat er mensen zijn die haar wel waarderen en zorgen dat ze centjes verdient, anders moet ze haar kleertjes in de praktijk uitoefenen en dat kan ook niet de bedoeling zijn.

Zullen we deze discussie beeindigen? We hebben geen concensus bereikt. Jij vind haar geweldig en ik vind haar tien keer niks. Even goede vrienden toch?

PS. Dat je Naomi Watts goed vind kan ik trouwens wel mee instemmen. Die vrouw is mooi en natuurlijk! En ook een goede actrice!

pascal83 schreef:

Maar een goede stem heeft ze zeker, veel beter dan die van B. Spears.

Dat kan ook makkelijk want dat is ook geen zingen maar hijgen.

Naomi is inderdaad erg mooi, samen met Christina de mooiste vrouwen die ik gezien heb. Ik snap je punt, Naomi is altijd natuurlijk, Christina vaak niet, helaas. Maar inderdaad erg jammer van die make up troep, dat heeft ze niet nodig.

Ik ben inderdaad fan van haar maar dat betekent niet dat er niks negatiefs gezegd mag worden over Christina of Naomi, dat hoort te kunnen. Het gaat er voor mij tenslotte om wat ik vind. Andermans meningen verandert niks aan de waarde die ze hebben voor mij.

No hard feelings hoor, was ook zeker niet geirriteerd, als ik die indruk heb gegeven, mijn excuses.

Naomi Watts schreef:

No hard feelings hoor, was ook zeker niet geirriteerd, als ik die indruk heb gegeven, mijn excuses.

Nee had je niet hoor! Ik ook niet, ik mag graag discussieren en ik ben blij dat we geen grijze mussen zijn, dat we niet alles gelijk leuk vinden, anders is het ook zo saai of niet dan? En je bent een leuk persoon om mee te discussieren hoor!!

GerwinF
Naomi watts is inderdaad erg knap maar is wel een erg mager ding hoor

Christina is trouwens wel een paar pondjes aangekomen.

http://www.robarnieanddawn.com...

Dank je wel, jij was ook een goede discussiepartner. Het is zeker veel leuker dat iedereen andere voorkeuren heeft, dan geeft er veel meer waarde aan.

Eigenlijk ben ik fan van Christina sinds ze samen met Britney en Madonna de wereld op z'n kop zette tijdens dat oh zo mooie en geweldige optreden tijdens een of andere MTV awards.

Christina is bloedmooi en geil. Haar kleding is fenomenaal. Haar haren zijn lang, zoals vrouwenhaar behoort te zijn. Ze is Sexy. Ze kan zingen, Ze kan dansen. Ze kan mijn hoofd behoorlijk op hol brengen.
Christina is Geweldig. Was ze maar mijn "Genie in a Bottle"
dan kon ik altijd over haar ruggetje wrijven.....

Vamperia schreef:

Haar haren zijn lang, zoals vrouwenhaar behoort te zijn.

Mocht ze nou net een kortere coupe genomen hebben.

Naomi Watts schreef:
(quote)

Mocht ze nou net een kortere coupe genomen hebben.

DAT MEEN JE NIET ? Ik ben gelijk genezen

Ik vind het er heel leuk uitzien, bedwing je nieuwsgierigheid niet langer en klik op de link.

Vind d'r niet al te intelligent op de foto staan. Iets te veel make-up ook.

Dit kan niet recent zijn Naomi.... ze ziet eruit als 15

Eind maart 2005.

Ik wil ook zo'n verjongingskuur

Als hier nog 'echte' fans zijn van Christina Aguilera, is dit een echte kans. Wij, van XTina Xposed (officiele fanclub die gelinkt is aan Christina zelf) zijn van plan een scrapbook te maken, op aanbeveling van Shelley Kearns (Christina's moeder). Daarin komen persoonlijke berichten aan haar, van de echte fans die haar onvoorwaardelijk steunen, ook een leuk huwelijks cadeau voor haar denk ik zo.

Aangezien het aantal Xposed leden erg beperkt is, geef ik graag anderen de kans ook hun verhaal kwijt te kunnen en misschien krijgen de verhalen die het meest betekenen een credit op haar volgende album.

Interesse, PM je message maar, je hebt nog wel even de tijd (eind Juli), Het Scrapbook moet nog gekocht worden door de Admins van Xtina Xposed. Vermeld ook even je naam en plaats zodat Christina weet waar je vandaan komt en hoe je heet, ook wel handig als ze je eventueel zou willen creditten.

Yessssss , snel aan het werk want deze kans laat ik niet aan me voorbij gaan hoi hoi hoi hoi Christina

Chris-tina

De officiele aankondiging is nog geen kwartier oud.

Christina heeft aangekondigd dat ze na haar trouwerij en na de release van haar derde studioalbum van plan is een World Tour te houden. Dat werd tijd, het is bijna 2 jaar geleden maar het leek wel een eeuwigheid.

Maybe i'll see you there...

Mochten er hier die hard fans aanwezig zijn, wordt een X-poser (waar ik behoor tot de crew ), de officiele fanclub die officieel contact heeft met de familie Kearns/Aguilera en erkend is door Christina zelf.

Zo kan je ook aan Velvet Rope kaarten komen, dat wil zeggen backstage toegang, wel een hard prijsje maar dat heb ik er ongetwijfeld voor over.

Het is officieel, Christina is gister getrouwd, mijn felicitaties gaan uit naar haar en haar man Jordan Bratman.

Ja ik zag het , doet hij goed

Het feit dat er dus aan dat walgelijke wijf een topic wordt besteed op deze site maakt me gewoon een beetje verdrietig .

Timmy757 schreef:
Het feit dat er dus aan dat walgelijke wijf een topic wordt besteed op deze site maakt me gewoon een beetje verdrietig .

Waarom walgelijk wijf

kos
Ja, een beetje minder mag ook wel Timmy.

oo, het spijt me...

Is er al meer bekend over de World Tour?

Het enige wat bekend is dat die World Tour er gaat komen, er zijn nog geen data aankondigingen geweest.

Ik las ergens in een blad over de trouwerij van Christina, compleet met foto's enzo. Zag er wel leuk uit!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:40 uur

geplaatst: vandaag om 16:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.