menu

Overig / Algemeen / christina aguilera

zoeken in:
its my life
gotti schreef:

Gewone eieren mag dus wel......:D

Maar hoe willen ze invredesnaam controleren of de eieren rot zijn of niet??

Humor met nivau

Nu dit topic toch weer een leven is.

Christina is druk bezig met het uitzoeken scripts. Al is het wachten nog op het script wat ze daadwerkelijk zou willen doen. Tough job aangezien ze erg kieskeurig is.

De mensen die denken weer zo een muziekartiest die gaat acteren. Wees gerust zelf zei ze er het volgende over: "It's not that i want to be a full time actress, it's just something i want to experience. Singers need to stay singers and actors need to stay actors.

Geen reden om jullie zorgen te maken dus.

Ik, als fan zijnde kijk er wel naar uit om haar 'acting skills' te bewonderen.

Zou ook voor mij een behoorlijke aanwinst in 'de knappe actrices game' zijn aangezien samen met Naomi Watts zich de mooiste vrouw mag noemen die ik ooit aanschouwd heb.

Zou ook voor mij een behoorlijke aanwinst in 'de knappe actrices game' zijn aangezien samen met Naomi Watts zich de mooiste vrouw mag noemen die ik ooit aanschouwd heb.

Veel succes met het vinden van een foto waar ze zonder plamuurhoofd opstaat.

Christina Aguilera is echt helemaal te gek! Ik vind haar echt heel erg sexy (ik ben geen pot hoor:P).

Ik heb ook een site over haar gemaakt, ze is gewoon de beste zangeres ever on earth.
Mijn hele kamer hangt ook vol met posters van Christina.

Z is inderdaad een briljante zangers en een lekker sletje. (kan op geen ander woord komen)

In de woorden van Sergeant Murtaugh : "I'm getting too old for this shit" .

Rujar schreef:
Ze is inderdaad een briljante zangers en een lekker sletje.

Briljant zeker, dat 'slet' gedoe vind ik zwaar overtrokken. Sexy? ja, Slet? nee.

Het is natuurlijk puur imago, nu heeft ze zich weer een ander imago gegeven. Zij zelf is verre van die 'wij' zien, ze is een huisje-boompje-beestje type die zich binnenkort Mrs Bratman mag noemen.

Trouwens Christina bratman-Aguilera in een film lijkt me wel wat : ik kan er geen genoeg van krijgen om dit soort producten te zien acteren en zichzelf volledig voor blok te zien zetten.

Ik weet niet wie erger is: britney Spears met hijgstem of Christina met een enorme kopstem.

Ik vind ze allebei gewoon een enorme commercieele grap.

Christina is een 'vocalist' met een prachtstem, die kan echt zingen. Britney is 'non talented', ik maak het maar even makkelijk voor je.

Ik vind Christina ook leuk om te zien. Mooie pittige meid met inderdaad een prachtstem i.t.t. Miss Spears.

Inderdaad, Christina is toch de mooiste vrouw die ik heb gezien. Alleen jammer dat ze steeds wordt vergeleken met Britney, enigste overeenkomst is hun MMC achtergrond.

hmm, na ja smaken verschillen, maar ze blijft voor mij "speciale aanbieding"

Naomi Watts schreef:

Inderdaad, Christina is toch de mooiste vrouw die ik heb gezien.

Gelukkig hebben we niet allemaal oogkleppen op
Mooi is echt niet, met dat visagistenteam dat zij tot haar beschikking heeft kan ieder puisterig muurbloempje veel beter voor de dag komen ... al helemaal op tv. Maar een goede stem heeft ze zeker, veel beter dan die van B. Spears.

De oogkleppen bevallen prima.

Ik heb er ook zonder make up gezien, die vrouw blijft gewoon bloedmooi. Ik kan begrijpen dat veel het niks vinden maar ik blijf het de mooiste vrouw vinden, samen met Naomi natuurlijk. Al wijk ik wel af van de smaak wat de meesten mooi vinden maar daar ben ik erg trots op.

Op TV zien ze er vaak nog beter uit dan in het echt maar Christina ziet er in real life ook erg beautiful uit en nog mooier dan op televisie kan ik je vertellen.

Vroeger was ze ook heel erg leuk maar wel rekening mee houden dat ze is overgegaan van meisje naar vrouw.

Vrouw wordt/ben je, dat is niet hetzelfde als wisselen van imago ... iets wat veel meisjes echter wel denken.

Ik kan haar imagoveranderingen wel onderscheiden van haar ontwikkeling van meisje tot vrouw. Haar imagoveranderingen staan los van haar ontwikkeling.

Volgens mij is Aguilera best knap, ze verpest het alleen elke keer weer met die tonnen make-up die erop gesmeerd worden. Haar imago is trouwens eerder van meisje tot slet gegaan dan van meisje tot vrouw.

Van meisje tot vrouw was ook geen imagoverandering maar een overgang die elke vrouw meemaakt op een bepaalde leeftijd. Het 'slet' ding vind ik zo erg overtrokken, sexy? ja maar slet kan ik echt niet plaatsen.

Ze is inderdaad knap en inderdaad zonde van de make up, dat heeft ze helemaal niet nodig.

Ik vond haar vroeger (blond) ook veel mooier/leuker

Ze is weer back to blonde dus niet zeuren.

Uit mijn persoonlijke voorraad geven ik jullie een sneak peak hoe Goddess Aguilera er nu uitziet (hier samen met haar verloofde Jordan Bratman):

How Christina Is At This Moment

Je kan veel zeggen maar oppervlakkig is ze niet, ze geeft niks om looks. _o_

Naomi Watts schreef:

Je kan veel zeggen maar oppervlakkig is ze niet, ze geeft niks om looks.

Je hebt het, of je hebt het niet ...

Het plaatje onderstreept maar weer wat ik bedoel met speciale aanbieding. Ik heb meer respect voor een zanger of zangeres die die niet zijn of haar hele hebben en houden laat zien zoals miss Aquilera en miss Spears, Miss Lil'kim en ga zo maar door.

Vrouwen als bijv. The Corrs. Dat zijn mooie vrouwen zonder dat ze als een lapjeskat over het podium lopen.

Jij vind haar kledingstijl niet correct, dat mag maar veroordeel haar er niet om. Zij voelt zich er prettig in. Ze kan zich soms erg sexy kleden, sletterig vind ik het niet.

Als je haar dan zo graag afkraakt, typ haar achternaam maar eens goed voor de verandering.

Ach kom! Veel sletteriger kan je je niet kleden.

kos
Naomi Watts schreef:

Je kan veel zeggen maar oppervlakkig is ze niet.
Nee, ik zie vrij veel reliëf.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:31 uur

geplaatst: vandaag om 06:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.