• 13.354 nieuwsartikelen
  • 170.523 films
  • 11.219 series
  • 32.028 seizoenen
  • 632.420 acteurs
  • 196.613 gebruikers
  • 9.195.701 stemmen

christina aguilera

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik heb de foto's ook gezien die Shelly (haar moeder) gemaakt heeft. Ik vond het trashy, het leek wel een bordeel. Erg zonde..

soom

• 24883 berichten
  • 2721 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik vond het trashy, het leek wel een bordeel. Erg zonde..

Christina is en blijft apart. Ze werd juist bekend om haar kleding...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haar kleding was meer symboliek voor de titel van haar album. Dat was voor velen een hele shock, ik zag het probleem niet. Ze is en blijft apart al had ik toch iets meer 'classiers' verwacht, het zal me niks verbazen als dit de celebrity wedding was en dat de officiele bruiloft met vrienden en kennisen wel meer klasse had.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Weer tijd het topic leven in te blazen nu haar derde studioalbum eraan komt. Als Webmaster en Moderator van de officiele Christina Community; XtinaXposed, wat inside news, wat ze mij als eerste meldt om het op de site te zetten. Ik heb ook al de preview gehad van het album.

Als eervolle opdraging aan de muziek die haar zo inspireerd zal pop icoon Christina Aguilera haar derde studio album genaamd Back to Basics uitbrengen op 15 augustus. Een moderne combinatie van jazz, soul en blues uit de jaren '20, '30, en '40, maar dan een wilde throwback stijl met een erg rauwe sound. Back to Basics herenigd haar weer met Linda Perry, die ook heel wat songs produceerde en schreef van Stripped. Ook DJ Premier van Gangstarr neemt veel produceer werk voor zijn rekening.

De eerste single zal "Ain't no Other Man" gaan heten, ik heb een preview gehad en een heerlijke sexy track, geproduceerd door DJ Premier en Charles Roane, die 12 juni uitgebracht gaat worden maar zijn premiére beleefd tijdens de MTV Movie Awards op 8 juni.

“This is a concept album that follows a bold, set vision,”. “The touchstones are Billie Holiday, Otis Redding, Etta James and Ella Fitzgerald.... what I used to call my ‘fun music’ when I was a little girl.” Aldus Christina zelf.

Back to Basics combineerd orkest, koor, een snaar kwartet en jazz instrumenten maar ook technieken die erg gelikt en rokerig klinken. “I Got Trouble” bevat een scratchy blues sound, maar “Candy Man” brengt ons terug in de tijd van de hechte banden tussen de girlbands van de jaren '30 en '40. “Save Me From Myself” is een emotionele, blootgevende, rauw-klinkende track opgedragen aan haar man. “Thank You,” is voor ons, haar fans, DJ Premier die stukjes scratched van “Genie In A Bottle” met voicemail berichten van fans aan Christina (dit was een contest op Xposed en de winnaars krijgen zichzelf te horen in dit nummer ) . Ook dit volgende nummer zal veel fans aanspreken, “Nasty Naughty Boy” (die een jaren '20 jazzy sound heeft). En de club track “Still Dirrty,” waar ze haar fans verzekerd dat de nasty, dirrty, freaky Christina nog steeds bestaat.

Ook zal veel materiaal verschijnen in een film, welke wil ze nog niet zeggen.

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Naomi Watts schreef:

Back to Basics combineerd orkest, koor, een snaar kwartet en jazz instrumenten maar ook technieken die erg gelikt en rokerig klinken. “I Got Trouble” bevat een scratchy blues sound, maar “Candy Man” brengt ons terug in de tijd van de hechte banden tussen de girlbands van de jaren '30 en '40. “Save Me From Myself” is een emotionele blootgevende, rauw-klinkende track opdraging aan haar man. “Thank You,” is voor ons, haar fans, DJ Premier die stukjes scratched van “Genie In A Bottle” met voicemail berichten van fans aan Christina (dit was een contest op Xposed en de winnaars krijgen zichzelf te horen in dit nummer ) . Ook dit volgende nummer zal veel fans aanspreken, “Nasty Naughty Boy” (die een jaren '20 jazzy sound heeft). En de club track “Still Dirrty,” waar ze laat zien dat ze haar fans verzekerd dat de nasty, dirrty, freaky Christina nog steeds bestaat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mooi, dat het je zo amuseerd.

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Naomi Watts schreef:

Mooi, dat het je zo amuseerd.

Sorry, echt geen aanval op haar fans of op haarzelf ofzo hoor maar bij titels als "Nasty Naughty Boy" en "Still Dirrty" denk ik toch echt van word volwassen mens, je hebt een mooie stem, doe er dan iets mee!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo vatte ik het ook echt niet op, je mening geven mag.

Je goed recht natuurlijk en is ook begrijpelijk, al heb i kzelf (gelukkig) geen last van.

Ze doet er genoeg mee, dat bewijst vooral dit project en ook Stripped was een echt vocalist project. Ik zal toch zeker die andere nummers eens luisteren tegen de tijd Back to Basics uit is. Gewoon die twee tracks skippen.

Stephan

• 7849 berichten
  • 1376 stemmen

J.S. schreef:

wordt volwassen mens, je hebt een mooie stem, doe er dan iets mee!

word...

Maar eh, volgens mij zingt ze de sterren van de hemel op het laatste album van Herbie Hancock.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klopt, geweldige input maar ook op Stripped liet ze het al goed horen. A Song For You

Anarchist

• 497 berichten
  • 607 stemmen

lol die naomi watts toch..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hier heb ik niks aan, begin wat toe te voegen op deze site.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ik snap het niet echt wat er zo grappig is.. no offence Naomi.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Waar maakt hij een grap dan ?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Christina Aguilera is binnenkort te zien in de tv musical film Tony Bennett: An American Classic. Het is een muzikale short film compilaties. Waar duetjes worden afgewisseld met korte films. Naast Christina Aguilera passeren Elton John, Barbra Streissand e.a. de revue. Ook zullen o.a. Bruce Willis en Robert DeNiro te zien zijn.

Ook is ze een grote kandidaat voor de tv film I Wanna Be Loved By You, een schets van de affaire tussen Monroe en Kennedy.

Bron: Babyjanefanclub.nl

Ook zeer terecht aangezien ze nog 1 van de weinige klassieke schoonheden is van de 21e eeuw. Met haar stralende uitstraling, haar persoonlijheid, haar gevoel voor humor, sex appeal en haar schoonheid is zij gewoon gemaakt voor deze rol. Ook heeft ze met haar laatste album ook bewezen Monroe achtige muziek te maken. Ik refereer bvb. hierbij naar Nasty Naughty Boy.

Misschien ben ik niet geheel objectief aangezien ik tot haar fanbase behoor en haar ook nog de meest unieke vrouw vindt waarbij niemand ook al een klein beetje in de buurt kan of zal komen. One of a kind, en het wordt hoog tijd dat ze wat kan laten zien acting wise.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

ze is waardeloos. ze kan niet acteren/zingen.

miepke

• 816 berichten
  • 0 stemmen

nee! prima zangeres, mooie stem, prachtige cd's..

alleen heb ik haar nog nooit zien acteren, maargoed

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

lowhusky schreef:

ze is waardeloos. ze kan niet acteren/zingen.

Tuurlijk is het waarschijnlijk dat ze niet kan acteren maar waar jij het op baseerd dat ze niet kan acteren vraag ik me af. Al weet ik het antwoord wel; op lucht.

Je mag haar niet vinden kunnen zingen, al kan ik dat niet echt serieus nemen. Je kan veel over haar zeggen, maar dat ze niet kan zingen vind ik wel lachwekkend. Maar het zegt al veel als je al zegt dat ze niet kan acteren terwijl ze nog niet geacteerd heeft.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Hurt en Save Me From Myself vind ik erg sterke nummers van Christina, ook al vond ik haar vorige muziek niet zo veel aan, maar deze twee nummers wisten me wel te pakken.

En een poker-reference is altijd leuk

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

miepke schreef:

nee! prima zangeres, mooie stem, prachtige cd's..

alleen heb ik haar nog nooit zien acteren, maargoed

Dat kan kloppen. Ze heeft haar acteerkunsten nog niet kunnen tonen. Ze zou eind 2003 eigenlijk gaan spelen in Hollywood Wives: The New Generation maar dat ging niet door omdat haar europese tour gepland stond tijdens de opnamedagen.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Maar het zegt al veel als je al zegt dat ze niet kan acteren terwijl ze nog niet geacteerd heeft.

ik vind haar zo erg niks dat het me niet eens op viel .

Hi-Tek

• 666 berichten
  • 0 stemmen

Ben totaal geen fan Christina Aguilera, maar ze opzich best te pruimen. Zo nu en dan komt er een aardig hitje voorbij en op gebied van vocale veel beter dan Britney ofcourse.

Doom

• 8212 berichten
  • 1526 stemmen

De vergelijking met Britney Spears is eigenlijk een behoorlijke belediging voor Christina. Ze is namelijk zoveel beter.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

De vergelijking met Britney Spears telkens is eigenlijk een behoorlijke belediging voor Christina. Ze is namelijk zoveel beter.

Britney Spears is idd. nog veel irritanter. de tijd dat britney nog echt in de bizz zat, was echt niet te harden. overal britney spears, britney, britney.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En Britney is een marketingsproduktje, Christina is een echte vocalist.

Doom

• 8212 berichten
  • 1526 stemmen

Christina is nu een vocalist, zonder twijfel. Echter ze is in haar "genie in a bottle" periode ook tijdelijk een marketingproduct geweest. Slechts voor een korte periode, maar ze is het wel geweest. Vandaar nu nog altijd de vergelijking met Britney Spears.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De vergelijking kom tdaar niet door, marketingsproduktjes genoeg net. Het is puur gekomen omdat ze beiden afkomstig zijn van The Mickey Mouse Club.

Doom

• 8212 berichten
  • 1526 stemmen

The Mickey Mouse Club? Zegt me totaal niets. Leg uit.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3292 stemmen

Was volgens mij een knutselclubje waar ze vroeger inzaten of zo Kan het mishebben, een aantal jaar geleden iets over gelezen.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

dat was een zangshow voor kinderen, waaronder justin timberlake, britney, christina, ryan gosling enz, zo'n 15 jaar geleden?

Ik weet nog dat christina erg goed was maar nét verloor in de finale van een jongen dacht ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, klopt. Daar deden ze sketches, dansoptredens, zang etc. Britney en Christina zaten daar allebei in, Britney kwam als eerste aan een platencontract. Christina kwam wat later met een omweg via Japan en later kreeg ze de kans een demo te maken om te laten horen of ze een niet te halen F noot kon zingen. Een bijna niet te halen noot, zij flikte het hem.

Justin Timberlake, Ryan Gosling, allemaal afkomstig van The Mickey Mouse Club. Alleen had die laatste acteerambities en het is hem ook gelukt.

Zo was My Reflection geboren, 1 van de titelsongs van Mulan. Daarna scoorde ze net aan een platencontract bij RCA, een divisie van BMG Music.

Doom

• 8212 berichten
  • 1526 stemmen

Kijk, weer wat geleerd. Bedankt.

kappeuter (crew films)

• 74529 berichten
  • 5934 stemmen

Svp verder discussieren over La Aguilera op MusicMeter:

http://www.musicmeter.nl/artist/2638/messages/

Over Aguilera als actrice svp hier verder gaan:

http://www.moviemeter.nl/forum/6/1260/

Slotje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.