- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Jarenlang voor Flecha gesupporterd, nooit wat gewonnen, en nu rijdt hij zijn eerste koers buiten Rabo-dienst en wient 'ie prompt. Maar goed, van harte gegund natuurlijk. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hehe, geinige beelden net. Bridge slaat Terry over bij het handen schudden vooraf bij Chelsea-Man City. Iedereen weet nog wel, van de affaire die Terry had. Bridge nam hierna nog mooier wraak want City wint ook met 2-4 bij Chelsea.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
geeft ie dat kleine mannetje de hand 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Kinderachtig gedoe, zal ie vast de hele nacht voor wakker hebben gelegen om dit momentje te 'pakken'.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Misschien kinderachtig inderdaad, maar toch vind ik het knap 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het komt vooral te bedacht over, terwijl ie alle schijn op wil houden dat het niet zo is. Zal voor het bewuste moment vast klamme handjes hebben gehad. Als je hem terug wil pakken, doe het dan goed. Valt me nog mee dat ie niet stiekem in zijn handjes spuugde alvorens Terry's zijne te schudden. Echt een actie van een F-speler, wiens knikkers gestolen zijn door de tegenstander.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mooiste zou natuurlijk zijn als die een hand geeft en meteen een foto waar die met de vrouw van Terry bezig is. Dat zou pas leuke duels opleveren tussen die 2.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Vind er niks knaps aan. Ik had het pas knap gevonden als ie Terry wél de hand zou hebben geschud.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ach kom nou, de hand schudden, om te tonen dat hij "the better man" is?
Vind het vooral knap dat hij hem niet gewoon op z'n smoel slaat.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bij mijn voetbalelftal ging ook een gast vreemd met een ploeggenoot.
Nou toen hij het hoorde was het bij de 1e training raak.
De vreemdganger hield er een gebroken neus aan over en werd uitgekotst door ons allemaal. En terecht!
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1437 stemmen
Vind er niks knaps aan. Ik had het pas knap gevonden als ie Terry wél de hand zou hebben geschud.
"Jij met je malle fratsen toch altijd he John. Ach je kan er maar plezier aan gehad hebben."
Vind het eigenlijk een compleet idiote situatie. Niet alleen heeft Terry met zijn vrouw en de moeder van zijn kind geslapen, het werd nog eens breed uitgesmeerd in de pers. Denk niet dat je hier juist of fout kúnt op reageren.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bij mijn voetbalelftal ging ook een gast vreemd met een ploeggenoot.
Nou toen hij het hoorde was het bij de 1e training raak.
De vreemdganger hield er een gebroken neus aan over en werd uitgekotst door ons allemaal. En terecht!
It takes 2 to tango.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach ja je meisje een gebroken neus rammen lijkt me ook niet echt wat.
Hij was in ieder geval iets van zijn woede kwijt en de schuldige ging uiteindelijk naar een andere club. Mooi opgelost.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
De jongen waarmee ze vreemdging kreeg de gebroken neus geloof ik.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hartstikke leuk dat Friesinger de borst-crawl aan het oefenen is op het ijs, maar wat gebeurde er bij die Amerikaanse vrouwen aan de andere kant. Moet toch ook zeker wat goed fout zijn gegaan. Ach ja Duitsers.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Vind het eigenlijk een compleet idiote situatie. Niet alleen heeft Terry met zijn vrouw en de moeder van zijn kind geslapen, het werd nog eens breed uitgesmeerd in de pers. Denk niet dat je hier juist of fout kúnt op reageren.
Inderdaad, lekker makkelijk ouwehoeren vanaf de zijlijn dat het kinderachtig is. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het kind kan ook nog van Terry zijn, das helemaal klote natuurlijk.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Is deze brunette een gebroken neus waard?

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een monsterlijke aanslag a la Wasilevski en Eduardo als 2 andere voorbeelden...
YouTube - Aaron Ramsey gets Tackled vs Stoke
Die zal er heel lang uitliggen...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja misdadig. Maar de dader lijkt wel onder de drugs of zo te zitten.
Hij zit helemaal in een andere dimensie, nadat hij het heeft gedaan.
Ergens besef, ergens schrikken dat het rood is en naar de zijlijn lopend en denkend:"Ik heb mijn carrière en die van een ander verneukt."
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nja, misdadig...ik las en zag net dat die dader wel helemaal kapot was en onderhand huilde en ook zwaar over de zeik was...
Is wat anders dan zon bewuste aanslag van bv Witsel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Toen ik dat destijds over Witsel zei, waren er ook nog mensen die durfden te zeggen dat het wel meeviel.
Ben blij dat deze speler er kapot van is, dan heeft die een geweten.
Die Witsel heeft er geloof ik geen moment wakker van gelegen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Als ik die naam Witsel al hoor krijg ik braakneigingen, precies om de reden die moviemafketel al noemt, hij leek totaal niet van slag na z'n doodschop. Deze meneer wel, dat kun je duidelijk zien, maar alsnog een zware kut streek zeg.. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Zo die is voluit..
Jammer dat er geen slomo is, alsof ie als een maniak voor de bal wilt gaan, althans, die is dichtbij. Ramsey zelf komt ook hard in trouwens... lijkt alsof beiden niet willen wijken
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toen ik dat destijds over Witsel zei, waren er ook nog mensen die durfden te zeggen dat het wel meeviel.
Ben blij dat deze speler er kapot van is, dan heeft die een geweten.
Die Witsel heeft er geloof ik geen moment wakker van gelegen.
Het erge met die Witsel is dat hij na zijn schorsing weer 1 of 2x zon gore actie had waarmee hij weer goed weg kwam. Die gast is geloof ik achterlijk, die leert er gewoon niks van.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Iets over Duitsers en laatste secondes 
Anni's finest moment: NOS Olympische Spelen 2010 - De snoekduik van Anni
Al heeft Veldkamp gelijk; kom maar op met die fotofinish!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Iets over Duitsers en eigenlijk later binnenkomen dan Japan, maar toch de gouden medaille krijgen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.