- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je ziet Messi ook niet het Argentijns elftal afvallen of de schuld geven als ze verliezen toch.
Iedereen weet dat 3 Kramers vet van iedereen zouden winnen. Maar dat soort super-talenten komen nooit tegelijk. Een teamsport win- en verlies je samen. Maar goed, het blijft gewoon een nachtmerrie voor Kramer en het Nederlandse volk.
@speranza: Hier de mooiste meiden van de spelen volgens Wannahaves. Jouw favoriet zit er ook bij 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Als Maradona om hem heen niet het sterkste team opstelt zal-ie behoorlijk balen anders. Al moet Kramer idd de KNSB de schuld geven, niet zijn teamgenoten.
LZA
-
- 474 berichten
- 1557 stemmen
Prima interview hoor. Eindelijk een topsporter die in een interview eens niet met een politiek correct, slap lulverhaal komt.
Zo, en nou opdonderen met die Richmond Oval 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Krijg er inderdaad een "oval hoofd "van! Mooi geweest. Die Noren nog even opvreten morgen en natuurlijk het ijshockey gaan kijken.
Vrouwen van Canada hebben iig al gewonnen van USA, dus nu nog bij de mannen. Wel Slowakije eerst nog opzij zetten, maar als ze zo spelen als tegen Rusland wordt dat een makkie.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Your vote for (B) Julia Mancuso has been registered 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik heb gestemd voor Lindsey Vonn, maar Ashleigh McIvor was wel een leuke ontdekking. 

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je ziet Messi ook niet het Argentijns elftal afvallen of de schuld geven als ze verliezen toch.
Iedereen weet dat 3 Kramers vet van iedereen zouden winnen. Maar dat soort super-talenten komen nooit tegelijk. Een teamsport win- en verlies je samen. Maar goed, het blijft gewoon een nachtmerrie voor Kramer en het Nederlandse volk.
@speranza: Hier de mooiste meiden van de spelen volgens Wannahaves. Jouw favoriet zit er ook bij 
Doe 'E' dan maar.
Maar Hege Bokko kan ze met 1 hand op de rug nog wel aan 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hege Bokko vind ik ook de mooiste.
Maar ik keek gister naar Canada USA ijshockey en toen dat helmpje afging bij 1 van die Canadese speelsters dach ik echt: Teeeeeeering wat een lekker ding. Weet dr naam alleen niet meer.
Canadese vrouwen vind ik sowieso 1 van de mooiste species.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Je doet net of hier sportliefhebbers te vinden zijn...
...maar inderdaad superspannend!
Sportliefhebbers zijn hier niet te vinden op het moment dat de sport op televisie is. O, jij hebt geen televisie - das waar.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Roda JC heeft aan het uitduel met ADO Den Haag drie punten overgehouden: 1-2. Hiermee steekt de club uit Kerkrade VVV-Venlo de helpende hand toe. 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Sauerbreij
.
ps door die prutstobclubs van ons verliezen we dus alweer een Europese plek? Lekker hoor. Nee ze spelen hardstikke goed. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Vanmiddag begint het wielrennen gelukkig weer. De Omloop Het Nieuwsblad. Ik kijk er enorm naar uit.
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1437 stemmen
Heb er eveneens zin in. Hoewel ik ook erg graag veldrijden zie (een volledig uur actie), mag het seizoen op de weg stilaan op gang worden getrokken.
Tip overigens op Boonen. Uiteraard de topfavoriet, maar hij is één van de weinigen in het peloton die het dan ook vaak waarmaakt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het is koerrrrrrrrrrrrs! Boonen, Haussler of Flecha allicht? Geen idee hoe de mannen ervoor staan natuurlijk.
Geen NOS-stream te bekennen trouwens 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Die blijven steken in de Olympic Oval. Dat is natuurlijk heel triest.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Sportliefhebbers zijn hier niet te vinden op het moment dat de sport op televisie is. O, jij hebt geen televisie - das waar.

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Die blijven steken in de Olympic Oval. Dat is natuurlijk heel triest.
De Olympische Spelen of een of ander wielerwedstrijdje. Mmm... moeilijke keus.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Het is koerrrrrrrrrrrrs! Boonen, Haussler of Flecha allicht? Geen idee hoe de mannen ervoor staan natuurlijk.
Geen NOS-stream te bekennen trouwens
14.00 uur Sporza. Eindelijk begint de mooiste sport ter wereld weer. Heb er gigantisch veel zin in. Ik voorspel dat het, het jaar van Gilbert wordt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Je begrijpt mij helemaal verkeerd. Ik maak geen vergelijking tussen de Olympische Winterspelen en de openingsklassieker van het wielrennen. Ik maak een vergelijking tussen de mosterd na de maaltijd schaatsen ploegenachtervolging voor het brons bij de heren of nog erger bij de dames en de openingsklassieker bij het wielrennen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Uiteraard kijk ik vanavond en vannacht wel naar de slalom bij de heren mits Mart Smeets en Ria Visser mij dat toestaan. Is mijn punt nu duidelijk?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
14.00 uur Sporza. Eindelijk begint de mooiste sport ter wereld weer. Heb er gigantisch veel zin in. Ik voorspel dat het, het jaar van Gilbert wordt.
Duimen dat die stream van hun het ook in Nederland doet. Bij aanvang van het seizoen nog even dé klassieker van Ducrot:
"Wielrennen is de enige echte sport. Alle andere ‘sporten’ zijn spelletjes. Geen scheidsrechters die fluiten bij vals spel, niet stoppen als je buiten de lijn komt, geen theepauze na drie kwartier, geen rij kurken tussen jou en je tegenstanders."
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Uiteraard kijk ik vanavond en vannacht wel naar de slalom bij de heren mits Mart Smeets en Ria Visser mij dat toestaan. Is mijn punt nu duidelijk?
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!
Onze Mart
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Onze zuiderburen beginnen de uitzending op gepaste wijze met een mooi eerbetoon aan de recent verongelukte Franco Ballerini. Daar kunnen wij nog heel veel van leren.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Je hebt helaas geen gouden medaille gewonnen. Toch heb ik van je genoten! Tot over vier jaar!
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1437 stemmen
Mooie overwinning inderdaad. En zeer verdiend. Echt zo'n renner die er altijd bij is, maar amper wint.
Verder ook een goede Boonen en Nuyens gezien, die jammer genoeg met pech kregen af te rekenen. Verwacht wel dat ze morgen terugslaan in Kuurne-Brussel-Kuurne.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Tom Boonen heeft aangetoond in bloedvorm te zijn. Heel indrukwekkend hoe hij op enkele heuvels van de anderen wegreed. Hij is de topfavoriet voor morgen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.