• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.759 gebruikers
  • 9.423.537 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ronnievb schreef:

Jij denkt dat een jongen die 2 jaar in de basis speelt bij een topclub uit de eredivisie, ongeacht zijn voetballende kwaliteiten, niet meekan bij een subtopper uit bijvoorbeeld Engeland of Duitsland?

Ik denk ook niet dat ie dat gaat halen. Misschien een club uit het tweede rijtje in Spanje ofzo, maar dat is het dan ook wel. Zou me niets verbazen als ie bij Ajax alweer buiten de basis belandt (volgend seizoen ofzo) en dan bij Vitesse of Willem II belandt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Zonder het een briljante speler te willen noemen, denk ik dat ie enorm onderschat wordt hier. Ik weet niet of iedereen hem hier ook vaker live in actie heeft gezien, maar hij is echt wel meer dan enkel een breker en sloper. Was lange tijd juist een van de middenvelders met een beetje diepgang bij Ajax. Enige waar ie absoluut geen kaas van gegeten heeft is scoren of, nog makkelijker gezegd: schieten. Om hem te vergelijken met een Obodai is vrij absurd.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Quido schreef:

Zonder het een briljante speler te willen noemen, denk ik dat ie enorm onderschat wordt hier. Ik weet niet of iedereen hem hier ook vaker live in actie heeft gezien, maar hij is echt wel meer dan enkel een breker en sloper. Was lange tijd juist een van de middenvelders met een beetje diepgang bij Ajax. Enige waar ie absoluut geen kaas van gegeten heeft is scoren of, nog makkelijker gezegd: schieten. Om hem te vergelijken met een Obodai is vrij absurd.

Hehe, eindelijk iemand die wel weet waar ie over praat. Enoh is een belangrijke reden waarom Ajax sinds 10 jaar eindelijk weer eens een elftal heeft wat in balans is.

Verder zoekt ie zoals Quido al zegt juist erg vaak de oplossing naar voren als ie een bal veroverd. Zoals Quido en Rep_robert al opmerkten zijn zijn negatieve punten inderdaad een zeer matig schot en iets teveel onverstandige overtredingen rond de 16.

Ik denk sowieso dat een aantal mensen die nu maar wat roepen Enoh alleen maar kennen van de samenvattingen. Dat geeft natuurlijk met name voor een dergelijk speler een erg vertekend beeld.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Enoh kan werkelijk totaal niet voetballen.

Jammer dat je afkeer tegen alles wat Ajax is altijd zo overduidelijk is...

Maar ook jij mag je mening geven.

Enoh is ongelooflijk belangrijk voor Ajax. Je moet zelf als NECer met Sibum weten dat een niet al te beste voetballer toch een bepalende speler in je ploeg kan zijn. Enoh is gewoon een hele fijne speler om erbij te hebben. Heb hem liever in je ploeg dan dat ie tegen je speelt denk ik. Maar goed, zolang Ajax maar blij met onze vriend uit Kameroen is.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Eens met de Ajacieden, Enoh heeft zijn beperkingen maar beschikt over een prima steekbal.

Grappig trouwens dat de anti club Grindheim wel geweldig vond (over lompe en domme voetballers gesproken).

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Grindheim geweldig dat zullen er toch niet heel veel zijn mag ik hopen. Dramatisch seizoen met schandalige overtredingen speelt die jongen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Verschil tussen Enoh en Grindheim is dat Enoh wel weet wat hij doet. Grindheim knalt er te vaak overheen met hele stomme gele en ook rode kaarten. Enoh weet meestal precies wanneer hij tever zou gaan. Hij heeft bij Ajax geloof ik ook nog geen rode kaart gepakt. Zon breker is ideaal in je team. Zeker bij Ajax, met de vele primadonna's voorin die fantastisch kunnen voetballen maar niet meeverdedigen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Heb je het nu over die anderhalve spits?

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jammer dat je afkeer tegen alles wat Ajax is altijd zo overduidelijk is...

Maar ook jij mag je mening geven.

.

Lul, toch niet zo dom man. Genoeg Ajax spelers die ik goed vind. Enoh dus niet. Heeft geen reet met Ajax te maken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ja maar kos, ook jij mag je mening geven!

wavanbuuren schreef:

Hehe, eindelijk iemand die wel weet waar ie over praat. Enoh is een belangrijke reden waarom Ajax sinds 10 jaar eindelijk weer eens een elftal heeft wat in balans is.

Nee, niet het b-woord!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Lul, toch niet zo dom man. Genoeg Ajax spelers die ik goed vind. Enoh dus niet. Heeft geen reet met Ajax te maken.

Je quote dat hij werkelijk totaal niet kan voetballen slaat nergens op. Er is er maar 1 bij Ajax die werkelijk totaal niet kan voetballen, en das Kennedy. De rest kan prima voetballen. Al is niet iedereen Ajax 1 geschikt. Je zou je ook normaal uit kunnen drukken over hem.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Jammer dat je afkeer tegen alles wat Zweeds en kalend is altijd zo overduidelijk is.

Maar ook jij mag je mening geven!

Kai schreef:

Grappig trouwens dat de anti club Grindheim wel geweldig vond (over lompe en domme voetballers gesproken).

Grindheim speelt dan ook keurig netjes in het rechterrijtje.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

Jammer dat je afkeer tegen alles wat Zweeds en kalend is altijd zo overduidelijk is.

Maar ook jij mag je mening geven!

Ik vond Thomas Ravelli anders een prima keeper.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

otherfool schreef:

Nee, niet het b-woord!

Nee, laten we tien ontzettend technische en creatief aanvallend ingestelde spelers op het veld zetten. Of nee, wacht, doe maar elf. Een keeper is niet nodig.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Er is er maar 1 bij Ajax die werkelijk totaal niet kan voetballen, en das Kennedy.

Kom nou toch. Misschien niet goed genoeg voor Ajax, maar een paar seizoenen terug weet ik het hoeveel goals en assists. Die kan echt wel wat hoor.

Vandaag zei Jol trouwens dat Vertonghen 20 miljoen waard is. Wil die soms bij het Comedy Cafe aan de slag ofzo?

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je quote dat hij werkelijk totaal niet kan voetballen slaat nergens op. Er is er maar 1 bij Ajax die werkelijk totaal niet kan voetballen, en das Kennedy. De rest kan prima voetballen. Al is niet iedereen Ajax 1 geschikt. Je zou je ook normaal uit kunnen drukken over hem.

Dat maak ik zelf wel uit. Net alsof jij overal zo subtiel over schrijft (niet dat dat van mij hoeft hoor, maar hoe zou je het vinden als anderen daar over gaan zitten janken)

En Enoh mag Kennedys veters nog niet eens strikken als het om voetbalkwaliteiten gaat.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Toivonen is makkelijk te verdedigen. Sowieso een erg overschatte speler.

Je zou je ook normaal kunnen uitlaten over hem!

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

En dan heb je ook nog Ooijer, sneue vent.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Het was voor hem wel prettig ja. Maar ik blijf hem een miskoop voor je club vinden. Zei dat van de zomer al. Harde draver zonder rendament. .

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Nee, laten we tien ontzettend technische en creatief aanvallend ingestelde spelers op het veld zetten. Of nee, wacht, doe maar elf. Een keeper is niet nodig.

Jan.. ben jij dat?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Wat een k*t topic is dit geworden de laatste maanden.

On:

otherfool schreef:

Grindheim speelt dan ook keurig netjes in het rechterrijtje.

Destijds was men hier gewoon veel te positief, in lijstjes van beste middenvelder van de eredivisie enzo.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

'Jammer' dat emotie en clubsentimenten hier de overhand nemen, aan de andere kant ik er wel om lachen en doe ik er stiekem aan mee.

Overigens is Enoh een prima voetballer met een paar belangrijke kwaliteiten (breker, redelijk tot goede pass, slim) die over 4 jaar inderdaad bij bijvoorbeeld een Engelse subtopper kan spelen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Tsja, hoe beter Ajax het doet, hoe zuurder de toon in dit soort topics door "bepaalde mensen". Dat valt kennelijk niet los te laten. Bij musicmeter zijn net 8 posts (waaronder die van mij) verwijderd omdat het alleen maar cynisch gehakketak werd over Ajax, op basis van werkelijk helemaal niks trouwens. Misschien moeten we weer eens gewoon kijken naar de schoonheid van het spel en dat even los proberen te koppelen van de club in kwestie.. maar dat is een idylle Anders zou het misschien ook wel eens verfrissend zijn dat Friezen Groningers afzeiken of Nijmegenaars Arnhemmers.. hebben we tenminste eens wat andere tegenstellingen. Maarja, is dat wel echt boeiend genoeg?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Nee, niet het b-woord!

Bampioen?

Maarre, dit Ajax is beter uitgebalanceerd dan de elftallen van voorgaande seizoenen. Veel minder wisselvalligheid. Dat is gewoon een feit, daar hebben spelers in deze selectie allemaal een aandeel in. En Jol ook

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Nee, niet het b-woord!

"Vroeger" was ik het met je eens. Ajax was technisch aanvallend zoveel beter dan de gemiddelde tegenstander, dat je er toch wel overheen liep.

De afgelopen jaren heb ik helaas veel te vaak een Ajax gezien wat los zand was als het even niet liep. Dan krijg je dat je wedstrijden kansloos en met grote cijfers verliest tegen clubs als Vitesse, Heerenveen en Utrecht. Dit jaar is dat maar een keertje gebeurd en daar ben ik als Ajacied blij mee.

Dan maar wat vaker het b woord.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

Daar ben ik het hartgrondig mee eens.

Kai schreef:

On:

(quote)

Destijds was men hier gewoon veel te positief, in lijstjes van beste middenvelder van de eredivisie enzo.

Ik ben bang dat ik idd zoiets gezegd heb destijds. Speelde in de eerste maanden ook erg goed, maar is (net als heel Heerenveen) heel ver teruggevallen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Echt van de zotten dat het hier over het al dan niet onterecht afzeiken van Enoh gaat, en niet over Barcelona - VFB.

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

orbit schreef:

Tsja, hoe beter Ajax het doet, hoe zuurder de toon in dit soort topics door "bepaalde mensen". Dat valt kennelijk niet los te laten.

Dat heeft er imho geen reet mee te maken. Wel valt het op dat ajax nu goed presteert bepaalde users opeens tot leven komen. En dan heb ik het over so called fans van datzelfde ajax. Ik ben geen fan van ajax maar ik heb absoluut respect dat ze eindelijk met goed voetbal de punten pakken. Daar zal je mij ook niet over horen. Maar of ajax ook daadwerkelijk zo goed is moet nog blijken bij de verdeling van de prijzen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

orbit schreef:

Tsja, hoe beter Ajax het doet, hoe zuurder de toon in dit soort topics door "bepaalde mensen". Dat valt kennelijk niet los te laten.

Pff ik heb het je al eerder gezegd maar niet de hele wereld draait om Ajax. Er wordt net zoveel over Cisse of Affelay gezeurd dan over Enoh.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.