• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.760 gebruikers
  • 9.423.539 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Enoh vergelijken met Emanuelson . De meest non technische Ajacied vergelijken met de meest technische. Die Enoh is natuurlijk een ramp. Aan de bal komt er niets goeds uit voort, kan aanvallen alleen ontregelen door een overtreding te maken en technisch is het natuurlijk gewoon een ramp.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Misschien overdrijf ik ook een beetje, maar ik zie wel degelijk overeenkomsten in de manier van wegdraaien tussen de twee heren.

Het is ook een verdedigende middenvelder, wat mij betreft hoeft iemand in zijn functie ook niet Wesley Sneijder achtige capriolen uit te halen. Als hij echt zo slecht is als dat jullie doen geloven staat hij niet in de basis bij Ajax, simpel zat lijkt me Martin Jol is echt niet op z'n achterhoofd gevalen hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo'n Gabri is toch tien klasses beter. Die Tony Soprano van jullie vind Sarpong en Castillion niet goed genoeg. Die heeft er toch geen kijk op man .

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Maar die is teveel geblesseerd om volle wedstrijden te kunnen spelen. Ik wil Gabri eerst is meer dan een maand volledig fit zien voordat hij iemand als Enoh vervangt.

Tsjah, Sarpong. Prima jongen, maar het middenveld van Ajax heeft al veel te veel spelers. Prima dat hij verhuurd is. Zo erg wordt ie ook weer niet gemist.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar als je zo'n Kennedy wel goed genoeg vind, dan moet Sarpong toch ook gewoon bij de selectie zitten? Ook vind ik het nog steeds belachelijk dat Nathaniel WIll nog met Jong Ajax traint.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Kennedy is ook een schande, maar daar is iedereen het wel over eens denk ik. Ook al is het een voorbeeldige prof. Het probleem blijft natuurlijk dat we teveel spelers in de selectie hebben. Helaas zijn een aantal gewoon de lul op deze manier. Voornamelijk jeugdspelers, omdat die een kans hebben om door te groeien bij andere clubs.

Een reden waarom spelers als Will en Castillion niet doorgroeien is simpel. De vele misleunen in het verleden spelen nu elke wedstrijd mee met Jong Ajax, waardoor de eigen jeugd veel minder kansen krijgen die ze horen te krijgen. Overigens heeft Castillion al wel een paar x meegetraind met het eerste, maar dat is natuurlijk veel te weinig.

Dit bericht van AjaxLife(supportersvereniging)doet me dan ook pijn aan mn ogen:

Joe joe, hier een bijdrage van onze financieel correspondent met rekentalent. Gisteren riep onze vriend Johan Derksen namelijk in z'n cabaretshow dat Ajax op een tekort van dertig miljoen afstevent. Laat de basis van 'Jong' Ajax -dat gisteren tegen Jong ADO Den Haag speelde- nou ongeveer net zoveel hebben gekost. Rekent u even mee? Verhoeven 0,5+Ogararu 3+Wielaert 3+Aissaiti 4+Eriksen 0,5+Lodeiro 4,5+Sulejmani 16,25= 31,75 miljoen(!) keiharde euro's. Ter vergelijking: de basis van Jols hoofdmacht van zondag heeft Ajax 14 miljoen (De Zeeuw 6+Suarez gekost. Alle overige spelers komen uit de eigen jeugdopleiding of hebben bijna niets gekost. Stop dit weetje in uw database van triviale voetbalzaken en haal het eruit als u het nodig heeft.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Enoh vergelijken met Emanuelson . De meest non technische Ajacied vergelijken met de meest technische. Die Enoh is natuurlijk een ramp. Aan de bal komt er niets goeds uit voort, kan aanvallen alleen ontregelen door een overtreding te maken en technisch is het natuurlijk gewoon een ramp.

Enoh is puur als voetballer geen hele goede, maar hij is wel redelijk snel en draait snel om zijn as. Maar hij staat er natuurlijk puur om het spel te breken van de tegenstander. Moet toegeven, daarin is hij echt geweldig. Misschien wel de beste van de eredivisie. Hij bijt zich vast in een speler en laat hem niet voetballen. Ideale spelers. Beetje als Davids, al was Davids veel beter, ook zeker als speler zelf.

Ben het wel met je eens (andere post) dat Gabri vaker zou moeten spelen. Mijn ideale middenvelder is nog steeds een 4 mans middenveld met Enoh controlerend, daarvoor Gabri en de Zeeuw en daarvoor een aanvallende middenvelder. Momenteel Siem de Jong. Zeker omdat Gabri en de Zeeuw ook altijd naar voren voetballen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Enoh kan werkelijk totaal niet voetballen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

moviemafketel schreef:

Sneijder stooide heerlijke passjes rond alsof het niks was.

. prima speler hoor, maar ik heb hem vrijwel de hele 2de helft niet gezien, buiten die ene beslissende pass.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Prima voetballer voor de Nederlandse eredivisie en daarna speelt ie lekker bij Everton, Hoffenheim of Marseille. Goed genoeg voor de top van de eredivisie en te goed voor de subtop van de eredivisie.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Een club als Everton of Marseille heeft de keuze uit talloze veel betere brekers op die positie.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Zolang hij zich blijft ontwikkelen, komen er zulke clubs over 2 jaar vanzelf bij hem terecht. Dan kan ie nog lekker rijpen bij Ajax.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Dan verschillen we daarover van mening, vind hem veruit de zwakste schakel in de Ajax-basis.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Had eerst nog enigszins respect voor PSV en Affelay dat ze zonder morren akkoord gingen met zijn schorsing (drie wedstrijden is nog mild voor drie vergrijpen), maar het moest ook haast wel; gejammer:

Psv ziet dan ook absoluut niet in waarom Afellay wel geschorst is, maar Enoh niet. "Het is begrijpelijk dat de aanklager de reactie van Afellay bewezen verklaart, maar het is onbegrijpelijk dat hij geen rekening houdt in zijn strafvoorstel met het provocerende gedrag van de speler Enoh."

Wellicht zijn ze vergeten dat Affelay daarvoor al een hand in het gezicht van Enoh had gestopt. De troetelallochtoon (en zijn club) van de eredivisie blijft zich in allerlei bochten wringen om zijn gedrag goed te praten.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

kos schreef:

Maar hij schijnt snel om zijn as te kunnen draaien (lees ik hier tot 2x toe).

Zonder bal, denk ik dan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Benieuwd waar ie over een jaar of vier speelt.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Jij denkt dat die jongen over 4 jaar nog 'voetbalt'? Ik denk echt niet dat je Sparta of RKC met Enoh een plezier doet. Die gaat lachend zijn Ajax miljoenen pakken en zien we vervolgens nooit meer terug op de voetbalvelden.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Had eerst nog enigszins respect voor PSV en Affelay dat ze zonder morren akkoord gingen met zijn schorsing (drie wedstrijden is nog mild voor drie vergrijpen), maar het moest ook haast wel; gejammer:

Psv ziet dan ook absoluut niet in waarom Afellay wel geschorst is, maar Enoh niet. "Het is begrijpelijk dat de aanklager de reactie van Afellay bewezen verklaart, maar het is onbegrijpelijk dat hij geen rekening houdt in zijn strafvoorstel met het provocerende gedrag van de speler Enoh."

Wellicht zijn ze vergeten dat Affelay daarvoor al een hand in het gezicht van Enoh had gestopt. De troetelallochtoon (en zijn club) van de eredivisie blijft zich in allerlei bochten wringen om zijn gedrag goed te praten.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Houthakkers? Necid, Mark Gonzalez, Honda, Krasic. Niet echt houthakkers te noemen.

Bijeengekochte houthakkers dan

Vergeleken bij het spel van Sevilla vond ik Moskou inderdaad redelijk statisch ogen, maar heb gisteren niet gezien.. misschien was het een stuk sprankelender.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bij Sevilla heb je meer 'mooie' voetballers, dat zonder meer.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Allemaal gunstig, hopelijk kan Twente zonder Affelay makkelijker winnen komend weekend. .

Ronnievb

• 602 berichten
  • 683 stemmen

otherfool schreef:

Jij denkt dat die jongen over 4 jaar nog 'voetbalt'? Ik denk echt niet dat je Sparta of RKC met Enoh een plezier doet. Die gaat lachend zijn Ajax miljoenen pakken en zien we vervolgens nooit meer terug op de voetbalvelden.

Jij denkt dat een jongen die 2 jaar in de basis speelt bij een topclub uit de eredivisie, ongeacht zijn voetballende kwaliteiten, niet meekan bij een subtopper uit bijvoorbeeld Engeland of Duitsland? Ik ben bang dat je een iets te rooskleurig beeld hebt van het scoutingbeleid van clubs uit zulke landen. Ik schat dat minimaal de helft van de aankopen door middelgrote clubs gedaan wordt op basis van reputatie en naam. Dan heb ik nog niet eens gehad over de mogelijkheid dat hij beter kan worden.

Daarnaast mag Enoh niet de meest sprankelende of technische speler zijn van de velden, de meeste grote clubs spelen met een type-Enoh in hun formatie, dus zo gek is het niet om te denken dat hij over een aantal jaar bij een grotere club dan Ajax speelt.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Mwa, aangezien scouts echt wel zien dan een pak weg Svec, Lindgren of Mendes da Silva al heel wat beter is dan Enoh lijkt me dat sterk.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Hehe, ik sta met Glenn Helder op de foto. Hij heeft hier in Groningen een paar keer opgetreden in Feestcafé de Shooters met zn drumstelletje. Sympathieke vent Zal het zeker even gaan kijken zometeen, thanks voor de tip!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ronnievb schreef:

Daarnaast mag Enoh niet de meest sprankelende of technische speler zijn van de velden, de meeste grote clubs spelen met een type-Enoh in hun formatie, dus zo gek is het niet om te denken dat hij over een aantal jaar bij een grotere club dan Ajax speelt.

Ik zie het echt niet gebeuren. Gevalletje Quansah / Obodai. En ik denk niet dat-ie veel zin heeft na een paar jaar Ajax om een hoop stappen terug te doen. Ik voorspel dat deze man over 4 jaar geen voetbalprof meer is.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

kos schreef:

(quote)

. prima speler hoor, maar ik heb hem vrijwel de hele 2de helft niet gezien, buiten die ene beslissende pass.

Dan moet je toch beter kijken, Kos.

In de 2e helft speelde Sneijder erg goed.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

otherfool schreef:

Ik voorspel dat deze man over 4 jaar geen voetbalprof meer is.

Hoeveel durf je erom te verwedden en ben je bereid het me vooruit te betalen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En toen kwam het WK en trapt Nigel de Jong Enoh aan gort in de groepsfase. Enoh kan nooit meer voetballen en Nigel is een gewetensloze sloper. Dan slaat otherfool gelijk twee vliegen in één klap .

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

kos schreef:

(quote)

Hij gaf nog wel een paar passes waar een doelpoging uitkwam, eentje werd onterecht afgefloten voor buitenspel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.