- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Trekken, duwen hoort er nu eenmaal bij. Als je daarvoor al een "tikkie" moet gaan uitdelen...
Dit was weel in heel grote mate, praat er dan niet over als je het niet gezien hebt..
Domme actie, ja, maar menselijk en begrijpelijk in het heetst van de strijd als de seconden gaan tellen.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ik hoef die wedstrijd helemaal niet gezien te hebben. Wat de aanleiding ook was, tikkies, natrapjes, elleboogjes (laten we het allemaal maar verkleinen om het te vergoeilijken) horen gewoon niet thuis op een voetbalveld, hoe menselijk ook. Simpel.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Tuurlijk moet je die gezien hebben om een oordeel te kunen vellen, wat een onzin. En wat elleboogjes er nou mee te maken hebben... die 'vergoeilijk' ik nooit.
Als de scheids consequent was geweest had er minimaal een Inter-verdediger al veel eerder af moeten gaan of een pingel worden gegeven, daarover verbaasde ik me.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Was belachelijk. Een Interverdediger (ik meen Samuel) ging bij een hoekschop even wat judotechnieken eruit gooien. Echt genant dat een scheids het niet ziet of wil zien. Ik keur de actie van Drogba niet goed maar ik heb er wel enorm veel begrip voor. Ook een echte winnaar die Drogba en als je dan ook nog de neef van Ray Charles als arbiter hebt
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Was wel een prachtige snoekduik van een Inter verdediger, of dat bij die actie was of een vorige weet ik zo 123 niet meer. Maar het had al met al meer met rugby of judo dan met voetbal te maken idd.
Ik schrok ervan dat inter best aanvallend voetbalde en niet des Italiaans puur op de counter gingen spelen.
Dat doet Inter al jaren en zeker onder Master Mourinho. Sowieso zijn die oude verhoudingen (Italiaans countervoetbal, Engelse kick&rush, Duitse lopers en Nederlandse aanvalsdrift) behoorlijk aan het veranderen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Toch zal er altijd wel een vleugje van dit alles op de voetbalvelden blijven.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Was belachelijk. Een Interverdediger (ik meen Samuel) ging bij een hoekschop even wat judotechnieken eruit gooien. Echt genant dat een scheids het niet ziet of wil zien.
Of een wel erg lange intieme omhelzing
, volgens mij einde eerste helft.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Tuurlijk moet je die gezien hebben om een oordeel te kunen vellen, wat een onzin. En wat elleboogjes er nou mee te maken hebben... die 'vergoeilijk' ik nooit.
Als de scheids consequent was geweest had er minimaal een Inter-verdediger al veel eerder af moeten gaan of een pingel worden gegeven, daarover verbaasde ik me.
Tuurlijk hoef ik dit niet gezien te hebben om te oordelen. Je zegt zelf dat hij een tikkie uitdeelt, wel dan, klaar toch, hoort niet thuis op een voetbalveld, hoe vaak moet ik mezelf nog herhalen vooraleer je het snapt? Hoe dat tikkie er verder uitziet zal me worst wezen....al geeft hij hem een aai over z'n bol.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goh een tikkie kan ook vriendschappelijk zijn. Tuurlijk moet je het gezien hebben om het te kunnen beoordelen, Vlaamse logica zeker?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Was het dan een vriendschappelijk tikkie?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nope, maar kan jij niet weten he?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Geen vriendschappelijk tikkie dus. I rest my case.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Tuurlijk hoef ik dit niet gezien te hebben om te oordelen. Je zegt zelf dat hij een tikkie uitdeelt, wel dan, klaar toch, hoort niet thuis op een voetbalveld, hoe vaak moet ik mezelf nog herhalen vooraleer je het snapt? Hoe dat tikkie er verder uitziet zal me worst wezen....al geeft hij hem een aai over z'n bol.
Hoe vaak moet ík mezelf nog herhalen, je snapt nog steeds m'n punt niet: consequent fluiten. Commentaar leveren zonder ook maar een seconde gezien te hebben 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Waar hadden ze dan een pingel moeten hebben? En wat Drogba deed had weinig met een tikkie te maken, hij gaat gewoon vol op de enkel van Motta staan.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Hoe vaak moet ík mezelf nog herhalen, je snapt nog steeds m'n punt niet: consequent fluiten. Commentaar leveren zonder ook maar een seconde gezien te hebben
Je mag die denigrerende smiley gerust weglaten hoor, is nergens voor nodig.
Heb ondertussen de fase gezien, al waren de beelden niet erg duidelijk. Je ziet Drogba wel een beweging maken naar die verdediger, die overigens idd in ware catch-stijl Drogba vasthoudt. Dus wat dat consequent fluiten betreft volg ik je. Misschien eerder een strafschop dan een fout van Drogba, daar ik de indruk had dat de fout eerst op Drogba gemaakt werd. Goed, ik zat ernaast, ben niet te beroerd om dat toe te geven. Nou goed, misschien toch maar eerst de beelden zien in het vervolg 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ Quido:
Je hebt het toch wel gezien? Als je aan iemand gaat hangen in het strafschopgebied is het gewoon een pingel hoor. Dat is het al met shirtje trekken, laat staan dat je een check doet die je normaal alleen bij rugby en american football ziet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind Drogba de beste speler van Chelsea. Mede door Hiddink weer zelfvertrouwen gekregen. Hij had zeker een penalty moeten krijgen voor die van der Geest-actie van die verdediger. Die scheids was blind, maar dat zijn ze bijna allemaal. Neemt niet weg dat Inter beter was en verdiend heeft gewonnen. Sneijder stooide heerlijke passjes rond alsof het niks was. En hoe Eto'o die bal even lekker met de wreef inschoot was schitterend. Prima dat er maar 2 Engelse ploegn bij de laatste 8 zitten. Betekent dat de andere landen een inhaalslagje aan het maken zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
@ Quido:
Je hebt het toch wel gezien? Als je aan iemand gaat hangen in het strafschopgebied is het gewoon een pingel hoor. Dat is het al met shirtje trekken, laat staan dat je een check doet die je normaal alleen bij rugby en american football ziet.
Vond Eto'o trouwens bedroevend, tot ie die bal schitterend meenam en hem er minstens zo fabelachtig inschoot.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Je mag die denigrerende smiley gerust weglaten hoor, is nergens voor nodig.
Heb ondertussen de fase gezien....
Nee was niet nodig, ik werd er alleen een beetje moedeloos van
Goed dat je het in ieder geval gezien hebt en van mening wilt/kunt veranderen, dat zie je hier niet vaak. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Eén van de redenen dat ik niet zoveel met Inter heb. Verder wordt er ook te veel houthakkers voetbal van achteruit gespeeld.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Betekent dat de andere landen een inhaalslagje aan het maken zijn.
Inter zit in de lift, maar ik heb meer het idee dat de Engelse ploegen wat niveau verliezen. Liverpool lijkt me het beste voorbeeld, maar ook Chelsea en in mindere mate ManUtd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
[Kan me die situatie niet herinneren (heb ook alleen de tweede helft gezien, misschien is dat het). Alleen die waar Malouda (?) aangetikt zou zijn geworden, maar dat vond ik een duikeling. Dacht dat ie daar op doelde.
Het was inderdaad in de eerste helft, dan zit daar onze miscommunicatie. Dat van Malouda was idd een duikeling.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Spaans clubvoetbal begint ook in niveau te kelderen, getuige het feit dat alléén Barca nog maar de eer kan hooghouden nu. Had nooit gedacht dat die houthakkers uit Moskou verder zouden komen tegen Sevilla.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Enoh is een spelvervuiler die sowieso niet op het veld mag staan natuurlijk
Beetje de kabouterversie van Nigel de Jong.
ENOH 
Ik zie hem nog wel een grote club uit het buitenland halen. Voor iedere club zeer nuttig, zon bijter die altijd 150% geeft en dat tot de laatste seconde.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spaans clubvoetbal begint ook in niveau te kelderen, getuige het feit dat alléén Barca nog maar de eer kan hooghouden nu. Had nooit gedacht dat die houthakkers uit Moskou verder zouden komen tegen Sevilla.
Houthakkers? Necid, Mark Gonzalez, Honda, Krasic. Niet echt houthakkers te noemen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
CSKA zit vol met Zuid Amerikanen. Die spelen juist snel combinatievoetbal. Mooie club voor Honda. Wel jammer dat de competitie daar niet erg aantrekkelijk is. Effe 1500 km vliegen voor een uitduel met -5. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
ENOH 
Ik zie hem nog wel een grote club uit het buitenland halen. Voor iedere club zeer nuttig, zon bijter die altijd 150% geeft en dat tot de laatste seconde.
Dat jij dat anti-voetbal zo goed kan waarderen is wel leuk natuurlijk, maar dat deze notoire niet-voetballer bij eender welke andere club dan ook in de basis zou staan, ik kan het me niet voorstellen. Misschien bij een leuke Regionalliga-Nord club, maar dan houdt het wel op.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Tsja, in een elftal heb je nou eenmaal iemand nodig die de vuile klusjes opknapt. Dat kan zelfs iemand als jij niet ontkennen otherfool.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Fout!
Iemand die de vuile klusjes opknapt moet namelijk wel gewoon kunnen voetballen. Neeskens, Wouters en Bommeltje waren of zijn uitstekende spelers, en daarnaast nog rauwdouwers. Als Senna de bal krijgt schrik je niet, als Enoh hem heeft weet-ie van ellende niet wat-ie ermee moet. Jol moet hem volgens mij voor elke wedstrijd uitleggen dat-ie hem niet in de handen mag pakken.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ik vind dat Enoh een prima voetbaltechniek heeft. Hij is net als Urby heel flexibel en draait heel makkelijk om zijn eigen as heen. Waardoor hij tegenstanders heel vaak op het verkeerde been zet.
Hij maakt echter nog te veel overtredingen op lullige posities, als hij dat weg haalt uit zijn spel is het een prima voetballer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.