• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.249 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.786 acteurs
  • 199.756 gebruikers
  • 9.423.188 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

otherfool schreef:

Wat een kansen voor Inter... Wesley is lekker aan het ballen trouwens.

Wesley was vooral de eerste helft totaal onzichtbaar, daarna paar goede momenten waarvan één beslissende prachtige pass, dat wel.

Zonde dat Chelsea het laatste kwartier van de eerste helft niet kon doorzetten in de tweede helft, te slecht..

En bedroevend gefloten trouwens van die scheids.

Justus18 schreef:

Er is nog gescoord, maar volgens mij buitenspel, hoewel ik er de commentator niet over hoorde.

Nee was geen buitenspel..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Waarom begin je dan niet met Kalou? Nu maar hopen dat die sleutelhanger in de kwartfinale wordt uitgeschakeld.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Ik heb op zich niet heel veel met Inter, maar wat een heerlijke selectie hebben die toch. Allemaal echte winnaars.

Echte winnaars? Juist niet. Ze falen bijna altijd. Behalve nu 2x tegen Chelsea dan. Het is een saaie, trage en oude ploeg die teert op ingevingen van Sneijder en goals van Milito en Etoo. Hopelijk treffen ze hierna Barcelona of Arsenal ofzo. Liggen ze er tenminste uit.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Bottleneck schreef:

Wesley was vooral de eerste helft totaal onzichtbaar, daarna twee goede momenten waarvan één beslissende prachtige pass, dat wel.

SuperMario, Check en Limbo zijn ook nogal onder de indruk. Ik zag dus overigens alleen de 2e helft, maar hij doet gewoon echt prachtige dingen.

Prachtig team dat Inter, lekker op de aanval spelen bij Chelsea, je moet maar durven. Maar Mourinho is toch al lefgozer #1.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Effe wat lachen tussendoor

Moest erg lachen toen ik deze net zag.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

otherfool schreef:

SuperMario, Check en Limbo zijn ook nogal onder de indruk. Ik zag dus overigens alleen de 2e helft, maar hij doet gewoon echt prachtige dingen.

Prachtig team dat Inter, lekker op de aanval spelen bij Chelsea, je moet maar durven. Maar Mourinho is toch al lefgozer #1.

Toen deed ie inderdaad een paar schitterende dingen. Eerste helft was zijn hoogtepunt per ongeluk een bal op de helft van Chelsea over de zijlijn werken (en dat noemde de commentator al 'heel slim'..).

Inter heeft heel leep gespeeld ja, helaas. Maar gun het ze van harte.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

En Honda laat (op basis van de samenvatting) weer zien dat hij inderdaad bij de beste drie middenvelders van de eredivisie hoorde. Afgelopen weekend beslissende goal en vandaag assist en goal. Blijf erbij de Nederlandse topclubs hebben zitten slapen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Toch lekker dat Chelsea is uitgeschakeld. Inter mag na zoveel jaren kampioenschap ook wel eens van zich doen spreken in de CL.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

Blijf erbij de Nederlandse topclubs hebben zitten slapen.

Valt reuze mee. Honda is geweldig maar zijn vraagprijs was voor PSV en Ajax gewoon te hoog. Vooral met de huidige financiële situatie is dat niet te doen. Ook deze clubs moeten al een salarisplafond instellen en salarissen drastisch gaan verlagen.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Zo, wat is die Mourinho een klasbak zeg.

Was een spannende wedstrijd, en wat een fantastische ploeg heeft dat Inter toch eigenlijk. Ben altijd al wel een fan geweest van Cambiasso, maar Lucio (wat een tank) en Samuel (wat een wereldverdediger) staan nu ook wel wat hoger in mijn aanzien. En die Zanetti is op zijn oude dag nog aardig snel.

Sneijder was in de eerste helft onzichtbaar, maar in de tweede helft had hij toch wel een stuk of 5 briljante momenten. Ik vond de pas die nog net van eigen helft kwam, nog het mooist. Iemand hijgend in zijn nek. Helaas werd Etoó daar net buitenspel gegeven.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

wavanbuuren schreef:

Nog even een (ietwat late) tacktische bespiegeling over afgelopen zondag:

Vonden jullie (PSV-ers?) het niet vreemd dat Rutten zo lang wachtte met het inbrengen van de Koef zondag? Persoonlijk had ik dat logisch gevonden in de rust te doen. Nu brengt ie eerst Labyat die nog nooit wat heeft laten zien en haalt Toivonen eruit als ie Koef inbrengt. Ajax heeft veel kleine mensen en vindt het meestal vervelend als een tegenstander fysiek / va Banque gaat spelen. Ik had daar persoonlijk eerder mee begonnen en met zowel Toivonen als Koef.

Rutten is inderdaad gewoon een lafbek. Liever compleet afgestraft worden met 6-1 met genomen risico's, dan op deze manier. Doelsaldo is toch vrijwel geen kwestie meer ; Ajax is niet meer in te halen en op Twente staan ze ruim voor +8 a 10 volgens mij. Dus waarom niet wat meer risico.......

Het is voor Psv te hopen dat hij zich anders op gaat stellen de komende weken. Ik heb namelijk het gevoel dat Psv anders compleet in zal storten, mede ook doordat Afellay de helft van de resterende wedstrijden mag toekijken.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Dan zou ik de schorsing van Affelay als onterecht bestempelen, zeggen dat we onterecht verloren van Ajax omdat we de eerste helft beter waren of zeuren dat onze Hongaar onterecht rood kreeg tegen HSV. Nee mijn voorkeur ligt bij PSV maar dat maakt me (hopelijk/mijn inziens) nog niet blind voor fouten, overtredingen of nederlagen.

Wel uitstekend dat Affelay en PSV straf gewoon accepteert als een man en niet allemaal kunstgrepen uithaalt om hem zaterdag toch maar mee te laten doen.

Meneertje kan er volgens mij niet tegen dat PSV heeft verloren. Enoh deed gewoon wat een stofzuiger altijd doet, dicht op de man spelen en Affelay lekker irriteren. Nergens is Enoh buiten z'n boekje gegaan. Affelay daarintegen deelt lekker 2 "bewussies" uit. Die 4 wedstrijden zijn niet meer dan logisch. Hadouir daarintegen had van mij wel de rest v/h seizoen geschorst mogen worden.

Als Affelay trouwens een man was had hij alle media wel te woord gestaan als aanvoerder. Ze hadden helemaal gelijk van VI maandag over hem.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Valt reuze mee. Honda is geweldig maar zijn vraagprijs was voor PSV en Ajax gewoon te hoog. Vooral met de huidige financiële situatie is dat niet te doen. Ook deze clubs moeten al een salarisplafond instellen en salarissen drastisch gaan verlagen.

Ben ook blij dat we Honda niet hebben gehaald, had weer een teken van wanbeleid betekent. Niet omdat Honda slecht is, meer vanwege de bekende redenen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Valt ook wel weer mee. En je moet wat mazzel hebben met loten.

Onder Jol heb ik er sowieso tegen die tijd aanzienlijk meer vertrouwen in. Maar de loting kan funest zijn ja, geldt overigens voor iedere NL club (heeft een NL zich ooit geplaatst via voorrondes?)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, ik herinner mij Feyenoord tegen FC Jazz. Alleen loot je nu gegarandeerd een tegenstander van formaat.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Meneertje kan er volgens mij niet tegen dat PSV heeft verloren.

LOL, timbo is zo'n beetje de meest genuanceerde clubsupporter die er bestaat (zeker op dit forum). Ik blijf het absurd vinden voor één club te juichen, maar hij doet het tenminste met wat gratie, en stelt notabene dat de schorsing van Afellay terecht is.

Als Suarez een klapje uit had gedeeld hadden zekere volgers (ik noem geen namen!) op dit forum de sympathieke Uruguayaan niet alleen vrijgepleit, maar tevens voorgedragen voor een lintje en geld ingezameld voor een standbeeld.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Als Suarez dit had gedaan had hij ook 4 wedstrijden verdiend. Simpel zat. Niet dat Suarez zo dom is om het ook te doen

Maar als timbo beweerd dat Enoh ook een schorsing verdiend vind ik het niet meer zo genuanceerd zoals jij dat zou zeggen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Als Suarez een klapje uit had gedeeld hadden zekere volgers (ik noem geen namen!) op dit forum de sympathieke Uruguayaan niet alleen vrijgepleit, maar tevens voorgedragen voor een lintje en geld ingezameld voor een standbeeld.

Als je ziet wat voor aanslagen die wekelijks te verwerken krijgt zouden wat meer klappen zeker wel gerechtvaardigd zijn ja, inderdaad.

Wat wil je nu eigenlijk met die beelden van Enoh? Omdat hij Ajacied en en (dus) wel zou hebben geprovoceerd hem ook maar 4 geven, terwijl er niets opvallends te zien is op de beelden? Wat een onzin! De arbitrage commissie bestaat gelukkig nog niet uit een stel ongenuanceerde ajaxhaters

Afallay had gewoon slim moeten zijn en niet bij herhaling (een ezel stoot zich kennelijk binnen 3 seconden aan hetzelfde hoofd) even zijn frustratie komen halen. Was ie niet en nu kan ie gaan zitten op de tribune 4 weken, that's life, life with it. Misschien overkomt Enoh ook nog wel eens zoiets stoms, mag hij op de tribune zitten. Zeik verder niet zo.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Echte winnaars? Juist niet. Ze falen bijna altijd.

Omdat ze geen balans hebben en een muffe tactiek hanteren. Buiten dat bedoel ik ook niet zozeer dat het echt wereldtoppers zijn maar echt gave karaktervoetballers, daar hou ik van. .

Zo'n Samuel, Zanetti, Lucio, Cambiasso, Stankovic... heerlijk, alleen die koppen al. Daar wil je niet tegen spelen.

Mogen van mij zo naar Real komen, veel liever dan zo'n kneuzig jochie als Huntelaar. .

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

herman78 schreef:

Was een spannende wedstrijd, en wat een fantastische ploeg heeft dat Inter toch eigenlijk. Ben altijd al wel een fan geweest van Cambiasso, maar Lucio (wat een tank) en Samuel (wat een wereldverdediger) staan nu ook wel wat hoger in mijn aanzien. En die Zanetti is op zijn oude dag nog aardig snel.

.

, dit had ik nog niet gelezen. gmta!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Als Suarez dit had gedaan had hij ook 4 wedstrijden verdiend. Simpel zat. Niet dat Suarez zo dom is om het ook te doen

Maar als timbo beweerd dat Enoh ook een schorsing verdiend vind ik het niet meer zo genuanceerd zoals jij dat zou zeggen.

Enoh is een spelvervuiler die sowieso niet op het veld mag staan natuurlijk Beetje de kabouterversie van Nigel de Jong.

Maar het PSV-brilletje van timbo is iig niet zo beslagen als wat ik hier zo gemiddeld op een zondag wel tegenkom.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

kos schreef:

(quote)

, dit had ik nog niet gelezen. gmta!

Ja, het is een echte karakterploeg. Snap nu ook meteen een stuk beter waarom zo'n primadonna als Arnautovic daar niet aan de bak komt.

Zit ff op Wikipedia te kijken: Zanetti heeft al 136 interlands gespeeld inmiddels en is daarmee dik dik recordhouder in Argentinie.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

kos schreef:

Zo'n Samuel, Zanetti, Lucio, Cambiasso, Stankovic... heerlijk, alleen die koppen al. Daar wil je niet tegen spelen. .

Inderdaad, genieten.

Alleen Samuel had er zeker afgestuurd moeten worden, vooral toen hij Drogba over vijf meter naar de grond trok. Nee dan krijg Drogba rood omdat hij onschuldig pootjehaakt als reactie dat ie voor de zoveelste keer omver werd geschoffeld

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Enoh is een spelvervuiler die sowieso niet op het veld mag staan natuurlijk Beetje de kabouterversie van Nigel de Jong.

Maar het PSV-brilletje van timbo is iig niet zo beslagen als wat ik hier zo gemiddeld op een zondag wel tegenkom.

Tsjah, het voetbal bestaat niet alleen maar uit de Messi´s, Pele´s, Zidane´s en Kaka´s. Ook mindere mooie voetballers die zich volledig in dienst stellen van het elftal zijn er.

Al vind ik ook dat Enoh een overtreding of 3 per wedstrijd teveel maakt. Vaak op een vervelende positie.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Bottleneck schreef:

Inderdaad, genieten.

Alleen Samuel had er zeker afgestuurd moeten worden, vooral toen hij Drogba over vijf meter naar de grond trok. Nee dan krijg Drogba rood omdat hij onschuldig pootjehaakt als reactie dat ie voor de zoveelste keer omver werd geschoffeld

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar iemand onschulding (!?)pootjehaken omdat je zelf (voortdurend) onderuit geschoffeld wordt hoort natuurlijk niet bij professioneel gedrag. Dom van Drogba dus om zich zo te laten "vangen". Mocht ik coach zijn, ik gaf hem nog een fikse boete omdat hij op die manier z'n team in de steek laat.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Yup, Drogba deed een Appelvlaaitje. Oerdom.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Het was een tikkie en niets ergers dan wat de verdedigers deden. Beter had je de wedstrijd gezien rond het getrek en geduw bij elke corner.. Een fikse boete van de trainer bij zoiets in de 86e minuut slaat helemaal nergens op.

Neemt niet weg dat de Inter-verdediging als een haast onneembare vesting stond.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

kos schreef:

Zo'n Samuel, Zanetti, Lucio, Cambiasso, Stankovic... heerlijk, alleen die koppen al. Daar wil je niet tegen spelen.

Mogen van mij zo naar Real komen, veel liever dan zo'n kneuzig jochie als Huntelaar. .

Het kneuzige jochie heeft jouw geroemde Samuel wel te kijk gezet in een van de laatste CL optredens van Ajax volgens mij (2-2 in de ArenA) Verder wel mooie ploeg dat Inter, vooral Stankovic, al jaren klasse. Wordt mooi CL jaar met Inter, Bayern, ManU, Bordeaux, Barca, CSKA, Arsenal en Lyon. Hoop dat Bordeaux, ManU, Bayern en Barca overblijven.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Chelsea en Inter, 2 ploegen waar ik niks mee heb, maar wat ik gister van Inter zag viel me 100% mee. Ze gaan ook zwaar verdiend door vind ik. Ik schrok ervan dat inter best aanvallend voetbalde en niet des Italiaans puur op de counter gingen spelen. Zelfs trainer Mourinho lijkt de weg naar volwassenheid gevonden te hebben. Ik vond het al een goede trainer, maar een etterbakje 1e klas natuurlijk. Inter speelde als een collectief en er is een mooie balans gevonden tussen keiharde verdedigers en technische bewegelijke middenvelders en spits.

Als ze zo blijven ballen mogen ze wat mij betreft nog wel een ronde verder komen.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Bottleneck schreef:

Het was een tikkie en niets ergers dan wat de verdedigers deden. Beter had je de wedstrijd gezien rond het getrek en geduw bij elke corner.. Een fikse boete van de trainer bij zoiets in de 86e minuut slaat helemaal nergens op.

Neemt niet weg dat de Inter-verdediging als een haast onneembare vesting stond.

Zoals ik al zei, heb de westrijd niet gezien dus wist ook niet dat het in 86 min was. In dat geval zou een boete overdreven zijn. Alhoewel, mannen verdienen genoeg, minste wat je kan verwachten is een beetje professioneel gedrag. Trekken, duwen hoort er nu eenmaal bij. Als je daarvoor al een "tikkie" moet gaan uitdelen... Either way, blijft gewoon oerdom.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.