- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Dat is slechts bij een paar mensen zo en die haal je er zonder al te veel moeite uit.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Echt van de zotten dat het hier over het al dan niet onterecht afzeiken van Enoh gaat, en niet over Barcelona - VFB.
Net als vorige week. Worden de mooiste goals van het jaar gemaakt gaat het weer over die treurige praatsessies op tv. Je kan dit topic tegenwoordig beter mijden tussen vrijdag en dinsdag want het is alleen maar moddergooien, same old, same old de laatste maanden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
En het ergste is dat je die wedstrijden niet eens meer is live kunt bekijken via de NOS.
Maar Barca en Messi waren wederom groots. Jammer dat het qua wedstrijd niet erg spectaculair was.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gelukkig staat La Primavera weer voor de deur! Helaas doet mijn favoriet H.H. niet mee, ik gok nu stiekem op een remonte van Petacchi die alle overige favorieten er uit gaat sprinten.
Vullen we wel even een team in op sportpools?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Tommeke Boonen! Of anders Gilbert
Ik blijf hopen op een Belgische overwinning 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hagen, Boonen en Hushovd zijn denk ik op papier de grote favorieten idd. Boonen tipt verder Benatti, en ook Pipo Pozzato en Cancellara zijn niet te onderschatten. Persoonlijk geloof ik niet zo in Gilbert in deze koers.
Dan zijn er nog Cavendish en Freire natuurlijk, en Paolini... een hoop gegadigden al met al. Ik zal er vast nog een paar over het hoofd zien.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Ik zeg Bennati, als je die ploeg ziet moeten er minstens 4 man extra vooraan over de Poggio kunnen komen, en als ze daarna weten te organiseren is hij niet te kloppen. Hagen kan wel een mooier treintje neerzetten, maar daarvoor moet je nog maar zien of zijn ploeggenoten het wel overleven. Zo ja heb je met Henderson, Flecha en Hayman wel een prachtig treintje. Hushovd moet het zowat alleen doen vermoed ik, al zou hij vooral wat moeten hebben aan Florencio, maar kan dat wel. Boonen lijkt ook weer topsprints te kunnen winnen, dat was even geleden. Dat zijn mijn vier favorieten.
Van Cavendish zou ik maar niet al te veel verwachten, werd in de Tirreno op elke molshoop gelost. Freire is ziek geweest, maar dat gaat steeds beter, met Oscarito weet je het nooit. Petacchi wint tegenwoordig niet zo veel grote koersen meer, zie ik niet meer winnen. Verder opletten op Farrar, Hunter, Paolini, Garzelli, Loddo, Scarponi, Davis, Gasparotto, Bonnet, Ballan, Gilbert, Rojas, Ventoso, Lorenzetto, Van Avermaet, Pozzato, Vaitkus, Breschel, Cancellara.
Vreselijk mooi breed veld van kanshebbers.. een echte uitgesproken favoriet is er niet, veel kanshebber voor het podium, kans op ontsnappingen op de Poggio(Gilbert, Canc, Ballan, Pozzato, Scarponi, Garzelli, Gasparotto). Heb er zin in 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mooizo, de eerste positieve noot van jou over ajax! 
Verder: als je dit topic kent weet je dat er diverse fans van ajax actief zijn, dus die zijn wel tot leven hoor, sterker, die posten hier iedere dag.. ook toen ajax bakken punten verspeelde in het begin van het seizoen 
En nu weer genoeg over ajax. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zoals ik gisteren trouwens Messi zag spelen, zou Barca wel eens heel goed wéér in de finale kunnen geraken. Wat een beauty van een goal maakte hij weer!
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
Zoals ik gisteren trouwens Messi zag spelen, zou Barca wel eens heel goed wéér in de finale kunnen geraken. Wat een beauty van een goal maakte hij weer!
. Messi is weergaloos. Behoudens Man United zie ik verder geen ploeg die het Barca echt serieus moeilijk kan maken in de CL. Morgen is de loting. Hopelijk hobbelt Bayern Munchen nog een ronde verder.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Heb wel het idee dat als Messi het ontbreekt het allemaal een stuk stroever gaat. Er is dus nog hoop voor de andere kwartfinalisten.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
De lampen uit Eindhoven zijn ook helemaal doorgeslagen 
Beste Jan, Eindhoven 15 maart 2010
In het voorwoord van de maartuitgave (ter info bijgevoegd) van het fanzine van PSV Fans United gaven we al aan dat het sinds de winterstop niet goed gaat met het vertoonde spel van PSV. Nu 2 wedstrijden en twee nederlagen verder tegen Nederlandse subtoppers, kun je concluderen dat men de weg kwijt lijkt te zijn. Daar doen de goede momenten in die wedstrijden niets aan af, een wedstrijd duurt 90 minuten. Het kampioensschap wat binnen hand bereik lag is na die wedstrijden ver weg.
De PSV-fans willen graag opheldering over het feit dat er na de winterstop geen spits is bijgekomen, het vertrek van Lazovic, diens opvolger, de kwaliteiten van de huidige PSV-selectie en wat de directie en Raad van Commissarissen als toekomstplannen voor de club hebben. Wij nodigen u daarom uit om vrijdag 19 maart aanstaande de fans te woord te staan in Stadionbar De Aftrap.
Met de wedstrijd tegen FC Twente in het vooruitzicht, lijkt ons dat een ideale avond om de grootste spanning die er nu is weg te nemen.
Mocht de datum niet schikken dan graag een uitgebreide reactie per brief.
Met vriendelijke groet,
Frits Bovers
Voorzitter PSV Fans United
Dit zinnetje: "Nu 2 wedstrijden en twee nederlagen verder tegen Nederlandse subtoppers, kun je concluderen dat men de weg kwijt lijkt te zijn. "

rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
@NaomiWatts
Lees net dit stukje van van Hanegem:
Wat dat betreft moeten die gasten een voorbeeld aan Wayne Rooney nemen. Hoewel hij al een vedette is, loopt hij zich bij Manchester United drie slagen in de rondte, ongelooflijk. Ik denk dat hij op dit moment de beste speler ter wereld is. Ik verwacht ook dat met hem ManUnited in de halve finale van de Champions League komt, hopelijk samen met Arsenal en Barcelona.
Je staat er niet alleen voor 
Al heb ik wel genoten van de 5 goals van Messi binnen 5 dagen tijd.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Heb wel het idee dat als Messi het ontbreekt het allemaal een stuk stroever gaat. Er is dus nog hoop voor de andere kwartfinalisten.
Mwoah, als Barcelona zonder Xavi en Ibrahimovic zo kan spelen, dan is een eventuele afwezigheid van Messi wel op te vangen denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gister wel erg genoten van de samenvatting van Barcelona-Stuttgart. Daar kan dat loserige Real nog wat van leren. Wat een heerlijk voetbal. Zowel collectief als individueel was het ongelooflijk goed! En dan heb je ook nog koning Messi, ver verheven boven alle andere voetballers op deze planeet 
Hoop dat Barcelona de finale in Bernabeu gaat winnen. De mooiste, de beste en de meest aantrekkelijke ploeg. Ze spelen voetbal zoals het hoort.
Art
-
- 13507 berichten
- 3666 stemmen
Vullen we wel even een team in op sportpools?
Ik ga er mee aan de slag! 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
In Milaan San Remo zet ik mijn geld in een sprint of Freire. Maar verwacht eigenlijk een ontsnapping die het tot het einde gaat redden.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Mario Cipollini, toch altijd wel de kenner bij uitstek voor Milaan-Sanremo vindt Boonen de enige topfavoriet. Toch wel opmerkelijk, heeft niet bepaald een sterke ploeg bij zich.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Vorige week was Werder Bremen - Valencia al een waar spektakelstuk en vanavond gaan ze vrolijk verder. Iedere minuut een enorme kans heerlijk!! Als alle kansen in die twee wedstrijden benut waren was het nu 23-22 geweest.
Enige minpuntje. Valencia heeft vanavond het vizier wel op scherp staan. Bremen tot op heden weer niet.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En ik maar denken dat je wedstrijden die niet live op tv komen moest spoileren...
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Wat een pot zeg, ze kunnen allebei absoluut niet verdedigen en de ene na de andere grote kans wordt er op mn scherm getoverd. En het staat al 1-2 na ruim 20 minuten.
Dit heb ik nog nooit gezien, 2 ploegen die zoveel 1 op 1 kansen hebben in een half uur tijd.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
En ik maar denken dat je wedstrijden die niet live op tv komen moest spoileren...
Is er gewoon live op hoor. RTL7
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Wat een pot zeg, ze kunnen allebei absoluut niet verdedigen en de ene na de andere grote kans wordt er op mn scherm getoverd. En het staat al 1-2 na ruim 20 minuten.
Dit heb ik nog nooit gezien, 2 ploegen die zoveel 1 op 1 kansen hebben in een half uur tijd.
Prachtig toch. Heb hem vorige week live online gezien en toen was het ook al zo. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik vandaag niet weer zo'n spektakel verwacht had. Maar wat een verademing met al die wedstrijd waarbij de standaardsituaties doorslaggevend zijn. Zo jammer dat ik moet gaan trainen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
ja bijzonder vermakelijk om te kijken. Ook omdat de twee ploegen me niet zo veel boeien. Dan is zo'n wedstrijdje wel fijn.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Is er gewoon live op hoor. RTL7
Dan heb ik niks gezegd 
Dacht dat alles achter de Eredivisie Live decoder zat nu de ploegen uit NL eruit liggen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Nee, RTL7 maakte al heel blij reclame met deze wedstrijd en Anderlecht-HSV en zo 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Heerlijke wedstrijd zeg 
Zit nu serieus te twijfelen of ik Wie is de Mol? moet laten schieten.
Pluim trouwens voor Blom en zijn kornuiten langs de lijn, fluiten en vlaggen uitstekend. Volgens mij de enige fatsoenlijke scheids die op de Nederlandse velden rondloopt.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Jezus van 1-3 naar 3-3 en nu 3-4.....verdomme. Ik moet nu naar de bios en ik ga dit missen....
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2332 stemmen
Voor Anderlecht: kijk gewoon naar Canvas mensen! Om 20h45 beginnen ze daar uit te zenden. Er is geen pauze, ook niet tijdens de helft en uitstekende commentaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.