• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.251 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.764 gebruikers
  • 9.423.612 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Jezus van 1-3 naar 3-3 en nu 3-4.....verdomme. Ik moet nu naar de bios en ik ga dit missen....

Jammer dat je dan die 6-6 wedstrijd moet missen

Had het net ook effe aangezet, valt net de 3-4. Zou lachen zijn als Bremen dat met 5-4 nog won en doorgaat.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ja, het kan spoken op Bremen. Herinner me de wedstrijd Werder Bremen - Anderlecht (in 1993). Tot in de 65ste minuut stond Anderlecht 0-3 voor...en toen scoorden de Duitsers in 25 minuten nog 5 (!) keer. Zal het nooit vergeten...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

4-4 alweer. Ik support nu zelfs voor de Duitsers, kan je nagaan haha. Nog 1 goal...

Paar jaar terug was ik bij Ajax-Bremen. 3-0 uit verloren, 3-1 thuis gewonnen maar het had eigenlijk een 5-1 of 6-1 winst moeten zijn. Ik heb wel respect voor Thomas Schaaf die daar al sinds de eeuwwisseling ofzo coach is. Heeft er toch een sterke ploeg van gemaakt door de jaren heen.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Leuke wedstrijd: Bremen-Valencia. Zeer slechte verdediging bij beide kanten, maar het maakte het een zeer vermakelijke wedstrijd. Valencia kroop wel door het oog van de naald. Die Marin is wel een verschrikkelijk leuke voetballer.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gister wel erg genoten van de samenvatting van Barcelona-Stuttgart. Daar kan dat loserige Real nog wat van leren. Wat een heerlijk voetbal. Zowel collectief als individueel was het ongelooflijk goed! En dan heb je ook nog koning Messi, ver verheven boven alle andere voetballers op deze planeet

Hoop dat Barcelona de finale in Bernabeu gaat winnen. De mooiste, de beste en de meest aantrekkelijke ploeg. Ze spelen voetbal zoals het hoort.

Jammer altijd die negatieve Real haat van je.

Maar ook jij mag je mening hebben. :/ .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klote Eredivisie live .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Jammer altijd die negatieve Real haat van je.

Maar ook jij mag je mening hebben. :/ .

Real verdient het ook om uitgekotst te worden. Maar jammer dat je al zo weggezakt bent in originaliteit dat je maar steeds mijn quote blijft aanhalen

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Ja, het kan spoken op Bremen. Herinner me de wedstrijd Werder Bremen - Anderlecht (in 1993). Tot in de 65ste minuut stond Anderlecht 0-3 voor...en toen scoorden de Duitsers in 25 minuten nog 5 (!) keer. Zal het nooit vergeten...

Apart.. een jaar later speelde Feyenoord er, was ook zo'n gekke wedstrijd: 3-4 gewonnen (en lekker veel meegereisde fans).

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Apart.. een jaar later speelde Feyenoord er, was ook zo'n gekke wedstrijd: 3-4 gewonnen (en lekker veel meegereisde fans).

Waren best veel fans ja, maar bedoel jij niet de uitwedstrijd tegen borussia monchengladbach? Toen waren er tegen de 15.000 Feyenoord supporteres meegereisd.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Monchengladbach waren er inderdaad nog meer Ik dacht Bremen bijna 10.000

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

WR 400 meter zal binnenkort (?) ook wel sneuvelen..:

Usain Bolt heeft zijn deelname toegezegd aan de meeting van Ostrava op 27 mei, waar hij een 300 meter zal lopen.

Het zal de eerste keer zijn dat Bolt op die ongebruikelijke afstand in actie komt tijdens een wedstrijd. "Ik heb er al wat op getraind, dus ik weet wat het inhoudt", zegt Bolt. "Maar dit wordt mijn eerste wedstrijd op die afstand, dus dat is nog een ander paar mouwen."

"Ik hoop dat het goed weer wordt, zodat ik een snelle tijd op het bord kan zetten." Michael Johnson liep tot nu tot de snelste 300 meter aller tijden. Op hoogte in Zuid-Afrika liep hij 30"85.

bron Sporza.be

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Anderlecht - HSV is ook een mooie pot Hoppa, 4-2 voor Anderlecht. Nog één goal en België heeft twee clubs bij de laatste acht.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Wat een heerlijk voetbal-avondje. Stukken leuker dan die saaie CL-wedstrijden. En ook maar weer het bewijs dat de Nederlandse clubs absoluut niet kansloos waren de vorige ronde, zoals de gehele vaderlandse pers ons wilde doen laten geloven.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Kun je wel zeggen, wat een keepersfout trouwens.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Wat een heerlijk voetbal-avondje. Stukken leuker dan die saaie CL-wedstrijden. En ook maar weer het bewijs dat de Nederlandse clubs absoluut niet kansloos waren de vorige ronde, zoals de gehele vaderlandse pers ons wilde doen laten geloven.

Inderdaad. Enorm veel spanning en beter voetbal. Ook erg spannend in Lissabon.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoeveel werd het trouwens in Hamburg?

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hoeveel werd het trouwens in Hamburg?

3-1

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Ik tune nu ook in bij Lissabon - Atletico. Anderlecht - HSV lijkt nu wel beslist. Hoewel het een knotsgekke avond is.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

3-1 voor HSV? Dus Anderlecht moet nu nog 3 keer scoren..

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Oh wat baal ik dat ik Werder Bremen - Valencia niet af heb kunnen kijken. Zijn er de tweede helft ook weer zo ontstellend veel kansen gemist of maakte ze toen de kansen wel goed af?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Één heel verrassende uitslag vanavond.

Fulham wint thuis met 4-1 van Juventus en poetst zo de 3-1 nederlaag in Turijn weg. Erg knap.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een spannende wedstrijd in Lissabon, gelukkig heeft de verdediging van Atlético stand weten te houden. Ook in de blessuretijd gelukkig. Wat een vervelende schoppers zijn die Portugezen toch. Ik hoop nu wel op Standard, dat is wel aan te rijden. Hamburg ook wel overigens.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Leuke pot voetbal gezien tussen Anderlecht en Hamburg: spanning, wisselend scoreverloop, 7 doelpunten, enkel jammer dat het niet volstaat voor de kwalificatie...maar ach, het is mooi geweest

Aan Standard nu om de Belgische eer in Europa te verdedigen!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Real verdient het ook om uitgekotst te worden.

Club kent anders verrassend veel overeenkomsten met Ajax......

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Niet echt. Klasse versus boeren.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Het doet toch wel een beetje pijn als je het spel van Anderlecht van gisteren vergelijkt met de optredens van de Nederlandse teams in de Europa League. Zulke wilskracht en mentaliteit heb ik daar nog geen sprankje van teruggezien.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Kwartfinales:

Olympique Lyon - Girondins Bordeaux

Bayern München - Manchester United

Arsenal - Barcelona

Internazionale - CSKA Moskou

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Wel beetje jammer van Arsenal - Barca. Wat mij betreft halve finale materiaal.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Knisper schreef:

Het doet toch wel een beetje pijn als je het spel van Anderlecht van gisteren vergelijkt met de optredens van de Nederlandse teams in de Europa League. Zulke wilskracht en mentaliteit heb ik daar nog geen sprankje van teruggezien.

De eerste veertig minuten waren anders erg slecht. Daarna kregen ze inderdaad 'de geest'. Maar zoals ik gisteren al zei, en ook een aantal weken geleden voor de 1/16e finales, wij (de Nederlandse clubs) waren absoluut niet kansloos tegen Werder, HSV en Juventus. Maar door onze terughoudende instelling en de door alle media al bij de loting kansloos geachte missie zorgt ervoor dat we ook nog trots zijn als Twente bijna doorgaat, PSV idem en Ajax het goed deed tegen Juventus. Werder is niet onfeilbaar, HSV is voetballend zelfs vrij matig - heeft alleen voorin veel goeds rondlopen wat uit het niets kan scoren - en Juventus is gewoon hopeloos uit vorm. Als we al bang moeten zijn voor dat soort clubs zit er structureel echt iets niet goed.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Respekked schreef:

Wel beetje jammer van Arsenal - Barca. Wat mij betreft halve finale materiaal.

Ik ben allang blij dat ze elkaar treffen. Maakt ook niet uit of het nou de kwartfinale is of de halve finale. betere matchup vind je niet in het voetbal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.