- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jezus van 1-3 naar 3-3 en nu 3-4.....verdomme. Ik moet nu naar de bios en ik ga dit missen....
Jammer dat je dan die 6-6 wedstrijd moet missen 
Had het net ook effe aangezet, valt net de 3-4. Zou lachen zijn als Bremen dat met 5-4 nog won en doorgaat.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ja, het kan spoken op Bremen. Herinner me de wedstrijd Werder Bremen - Anderlecht (in 1993). Tot in de 65ste minuut stond Anderlecht 0-3 voor...en toen scoorden de Duitsers in 25 minuten nog 5 (!) keer. Zal het nooit vergeten... 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
4-4 alweer. Ik support nu zelfs voor de Duitsers, kan je nagaan haha. Nog 1 goal...
Paar jaar terug was ik bij Ajax-Bremen. 3-0 uit verloren, 3-1 thuis gewonnen maar het had eigenlijk een 5-1 of 6-1 winst moeten zijn. Ik heb wel respect voor Thomas Schaaf die daar al sinds de eeuwwisseling ofzo coach is. Heeft er toch een sterke ploeg van gemaakt door de jaren heen.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Leuke wedstrijd: Bremen-Valencia. Zeer slechte verdediging bij beide kanten, maar het maakte het een zeer vermakelijke wedstrijd. Valencia kroop wel door het oog van de naald. Die Marin is wel een verschrikkelijk leuke voetballer.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Gister wel erg genoten van de samenvatting van Barcelona-Stuttgart. Daar kan dat loserige Real nog wat van leren. Wat een heerlijk voetbal. Zowel collectief als individueel was het ongelooflijk goed! En dan heb je ook nog koning Messi, ver verheven boven alle andere voetballers op deze planeet 
Hoop dat Barcelona de finale in Bernabeu gaat winnen. De mooiste, de beste en de meest aantrekkelijke ploeg. Ze spelen voetbal zoals het hoort.
Jammer altijd die negatieve Real haat van je.
Maar ook jij mag je mening hebben. :/ .
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jammer altijd die negatieve Real haat van je.
Maar ook jij mag je mening hebben. :/ .
Real verdient het ook om uitgekotst te worden. Maar jammer dat je al zo weggezakt bent in originaliteit dat je maar steeds mijn quote blijft aanhalen 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ja, het kan spoken op Bremen. Herinner me de wedstrijd Werder Bremen - Anderlecht (in 1993). Tot in de 65ste minuut stond Anderlecht 0-3 voor...en toen scoorden de Duitsers in 25 minuten nog 5 (!) keer. Zal het nooit vergeten...
Apart.. een jaar later speelde Feyenoord er, was ook zo'n gekke wedstrijd: 3-4 gewonnen (en lekker veel meegereisde fans).
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Apart.. een jaar later speelde Feyenoord er, was ook zo'n gekke wedstrijd: 3-4 gewonnen (en lekker veel meegereisde fans).
Waren best veel fans ja, maar bedoel jij niet de uitwedstrijd tegen borussia monchengladbach? Toen waren er tegen de 15.000 Feyenoord supporteres meegereisd.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Monchengladbach waren er inderdaad nog meer
Ik dacht Bremen bijna 10.000
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
WR 400 meter zal binnenkort (?) ook wel sneuvelen..:
Usain Bolt heeft zijn deelname toegezegd aan de meeting van Ostrava op 27 mei, waar hij een 300 meter zal lopen.
Het zal de eerste keer zijn dat Bolt op die ongebruikelijke afstand in actie komt tijdens een wedstrijd. "Ik heb er al wat op getraind, dus ik weet wat het inhoudt", zegt Bolt. "Maar dit wordt mijn eerste wedstrijd op die afstand, dus dat is nog een ander paar mouwen."
"Ik hoop dat het goed weer wordt, zodat ik een snelle tijd op het bord kan zetten." Michael Johnson liep tot nu tot de snelste 300 meter aller tijden. Op hoogte in Zuid-Afrika liep hij 30"85.
bron Sporza.be
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
Anderlecht - HSV is ook een mooie pot
Hoppa, 4-2 voor Anderlecht. Nog één goal en België heeft twee clubs bij de laatste acht.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Wat een heerlijk voetbal-avondje. Stukken leuker dan die saaie CL-wedstrijden. En ook maar weer het bewijs dat de Nederlandse clubs absoluut niet kansloos waren de vorige ronde, zoals de gehele vaderlandse pers ons wilde doen laten geloven.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Kun je wel zeggen, wat een keepersfout trouwens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een heerlijk voetbal-avondje. Stukken leuker dan die saaie CL-wedstrijden. En ook maar weer het bewijs dat de Nederlandse clubs absoluut niet kansloos waren de vorige ronde, zoals de gehele vaderlandse pers ons wilde doen laten geloven.
Inderdaad. Enorm veel spanning en beter voetbal. Ook erg spannend in Lissabon.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoeveel werd het trouwens in Hamburg?
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
Hoeveel werd het trouwens in Hamburg?
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
Ik tune nu ook in bij Lissabon - Atletico. Anderlecht - HSV lijkt nu wel beslist. Hoewel het een knotsgekke avond is.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
3-1 voor HSV? Dus Anderlecht moet nu nog 3 keer scoren..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Oh wat baal ik dat ik Werder Bremen - Valencia niet af heb kunnen kijken. Zijn er de tweede helft ook weer zo ontstellend veel kansen gemist of maakte ze toen de kansen wel goed af?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Één heel verrassende uitslag vanavond.
Fulham wint thuis met 4-1 van Juventus en poetst zo de 3-1 nederlaag in Turijn weg. Erg knap.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een spannende wedstrijd in Lissabon, gelukkig heeft de verdediging van Atlético stand weten te houden. Ook in de blessuretijd gelukkig. Wat een vervelende schoppers zijn die Portugezen toch. Ik hoop nu wel op Standard, dat is wel aan te rijden. Hamburg ook wel overigens.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Leuke pot voetbal gezien tussen Anderlecht en Hamburg: spanning, wisselend scoreverloop, 7 doelpunten, enkel jammer dat het niet volstaat voor de kwalificatie...maar ach, het is mooi geweest 
Aan Standard nu om de Belgische eer in Europa te verdedigen!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Club kent anders verrassend veel overeenkomsten met Ajax......
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Het doet toch wel een beetje pijn als je het spel van Anderlecht van gisteren vergelijkt met de optredens van de Nederlandse teams in de Europa League. Zulke wilskracht en mentaliteit heb ik daar nog geen sprankje van teruggezien.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Kwartfinales:
Olympique Lyon - Girondins Bordeaux
Bayern München - Manchester United
Arsenal - Barcelona
Internazionale - CSKA Moskou
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Wel beetje jammer van Arsenal - Barca. Wat mij betreft halve finale materiaal.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Het doet toch wel een beetje pijn als je het spel van Anderlecht van gisteren vergelijkt met de optredens van de Nederlandse teams in de Europa League. Zulke wilskracht en mentaliteit heb ik daar nog geen sprankje van teruggezien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel beetje jammer van Arsenal - Barca. Wat mij betreft halve finale materiaal.
Ik ben allang blij dat ze elkaar treffen. Maakt ook niet uit of het nou de kwartfinale is of de halve finale. betere matchup vind je niet in het voetbal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.