- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De winnaar van Uruquay - Mexico speelt in de kwart finale tegen de winnaar van USA - nummer 2 poule D (Ik gok op Servie) Dus één van die teams beland in de halve finale (Tegen Nederland of Brazilië/Portugal, zoals het er naar uit ziet.)
Mocht Servië daadwerkelijk de finale halen dan eis ik een onderzoek naar de praktijken van Goldman Sachs. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een vraagje: Wie was verdorie die oetlul die VS-Algerije op NL2 'presenteerde'?
Weinig spelerskennis, helemaal geen zelfs wat betreft de Algerijnen, helemaal bevooroordeeld, was alleen positief als het in het voordeel was van de VS en nul komma nul zero zip enthousiasme, alleen als Donovan de 1-0 maakte, toen kreeg hij blijbaar een orgasme. Ik heb deze vent vorige week ook al een 20-tal minuutjes bezig gehoord, tijdens een storing van het Belgische signaal en het was net hetzelfde. Wordt hij daarvoor betaald?
Dan zijn er toch nog heel wat betere presentatoren in Nederland hoor.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Winnaar Uruguay - Zuid Korea tegen winnaar Amerika - 2D. Dus dat kan idd een verrassende halve finalist worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens mij Jeroen Grueter, speedy.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me leuk voor de tegenstander in de volgende ronde.
Als het ook nog is heel warm is, lijkt me dat één van de spelers toch flauw gaat vallen? Een lichaam verdraagt veel, maar zoveel?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Volgens mij Jeroen Grueter, speedy.
Man, man, man, ik zit hier nog helemaal opgefokt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die is niet zo slecht. Ben ook wel benieuwd naar de commentaren van Al Jazeera bij deze wedstrijd. Misschien kan Ronald de Boer hier nog wat over vertellen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die is niet zo slecht. Ben ook wel benieuwd naar de commentaren van Al Jazeera bij deze wedstrijd. Misschien kan Ronald de Boer hier nog wat over vertellen.
Jeroen Grueter is één van mijn favoriete commentatoren maar wat speedy zegt klopt wel, de partijdigheid straalt er wel vanaf. Maar hij beheerst zijn talen gewoon goed, zijn uitspraak bij Spanje is ook formidabel.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Die is niet zo slecht.
Misschien voor andere sporten, maar zeker niet voor het voetbal. Hij is echt niet neutraal. Moest het nu Nederland, of in het voordeel van Nederland geweest zij, ik zou het nog begrijpen, maar nu...
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Jaja, eindelijk voetbal, en voetbal is emotie, drama, drang om te winnen...en dat was vooral aanwezig bij de Engelsen en de Amerikanen. Ik gun het de Yanks wel, geweldige sportmentaliteit die te vergelijken valt met die van de Engelsen en de Duitsers. Nooit opgeven, altijd bijven gaan.
Helaas mis ik vanavond die Mannschaft, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ook de Duitsers zullen doorstoten.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2380 stemmen
zijn uitspraak bij Spanje is ook formidabel.
Alleen de naam Perez wil nooit zo vlotten. Dat wordt altijd PEERes (viel me bij Kenneth Perez altijd al op en laatst bij die keeper van Mexico weer).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Uruguay speelt niet tegen Mexico...
Dan is dat Zuid Korea, moet dat soort dingen ook niet uit mijn hoofd proberen te doen. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Derksen och och och:
Gaat hij Algerije omhoog lullen om maar weer dwars te doen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3289 stemmen
16-14 netjes
. Inmiddels 30-29 bij Isner-Mahut _o^.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Bij Isner-Mahut is het 30-29. Records lijken hier weer gebroken te worden.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
# Longest match: At the 2004 French Open, Fabrice Santoro took 6 hours, 33 minutes to defeat Arnaud Clément 6-4, 6-3, 6-7(5), 3-6, 16-14.[1]
Maar dat is in tijd en niet in games gerekend.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Oh:
Most games in a singles match after the introduction of the tiebreaker: The Wimbledon 2010 first-round match between Nicolas Mahut and John Isner (In Progress).
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
384 minuten zijn ze al bezig, 6 uur en 24, dus zij gaan daar wel overheen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Federer is gelukkig weer de baas zie ik.
31-30 haha, ja dat is komisch. Die zijn helemaal naar de klote vanavond lol.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Mahut - Isner is op BBC 2 te zien trouwens. Eens kijken hoe lang het nog duurt
.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2380 stemmen
Is het al een recordje?
Van Wiki:
Longest match: The Wimbledon 2010 first-round match between Nicolas Mahut and John Isner (In Progress).
Most games in a singles match after the introduction of the tiebreaker: The Wimbledon 2010 first-round match between Nicolas Mahut and John Isner (In Progress).

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Is die Isner een servicekanon? Zo ja, dan zou hij met al die games ook wel het record van Karlovic voor meeste aces moeten kunnen overnemen.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Haha, m'n nieuwsgierigheid is gewekt
Ben ook aan het kijken. 32-32...WTF??
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dan loopt Wikipedia achter
. Die zegt Mahut 64.
Tennis records relating to aces - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Maar als jouw telling klopt DieGo is Mahut Karlovic dus al voorbij.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha, dan is zo'n sport even helemaal niet leuk meer. 33-32 
En dan verliezen,ooo. Dan zou je toch meteen van tennis afgaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.